JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210812/0014741001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00147410 z dnia 2021-08-12</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont budynku nr 67 – wzmocnienie fundamentów w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie - 61/2021 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 340907277</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Czwartaków 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Grudziądz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261 48 32 90</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">261 48 32 22</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">13wog.przetargi@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.13wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont budynku nr 67 – wzmocnienie fundamentów w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie - 61/2021 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8fd80aa1-fb5e-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00147410</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00016780/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.29 GRUPA CSLog bud. 67/1580 - szkoleniowy. Remont budynku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/13wog <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/13wog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">►Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września<br/>2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej. ►Dokumenty, oświadczenia składa się pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym -<br/>przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu<br/>Wykonawcy. ►Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych<br/>kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu<br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania<br/>informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r.,<br/>poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415).►Za datę przekazania dokumentów<br/>oraz innych informacji w sprawie za pomocą platformy zakupowej, przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem platformy zakupowej i pojawieniu się komunikatu o wysłaniu wiadomości do<br/>Zamawiającego. ►Wszelkie instrukcje dotyczące korzystania z platformy zakupowej w toku<br/>postępowania oraz innych czynności podejmowanych w prowadzonym postępowaniu są dostępne pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. ►Maksymalny rozmiar plików<br/>przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.►W przypadku pytań technicznych, zaleca się<br/>bezpośredni kontakt z: Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl - tel: 22/ 1010202 oraz e-mail:<br/>cwk@platformazakupowa.pl ►Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia<br/>2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452), niezbędne wymagania sprzętowo –<br/>aplikacyjne umożliwiające prace na platformazakupowa.pl, stanowią w szczególności: ►stały dostęp<br/>do sieci internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; ►komputer klasy PC lub<br/>MAC o następującej konfiguracji : pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza<br/>wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os×10 4, Linux ►zainstalowana<br/>dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalna wersja 10 0; ►włączona<br/>obsługa JavaScript; ►zainstalowany program Adobe Acrobat Rader lub inny obsługujący format plików<br/>.pdf; ►Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie<br/>wg danych w elektronicznej instrukcji; ►oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową<br/>stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg.czasu lokalnego serwera<br/>synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. ►Zamawiający dopuszcza formaty<br/>przesyłanych danych zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 09 listopada 2017 r. w<br/>sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci<br/>elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, w szczególności<br/>zalecając następujący format przesyłanych danych: pdf, doc, docx, xls, xlsx, jpg, odt.►Dopuszcza się<br/>w przypadkach wystąpienia awarii systemu np. braku działania platformy zak. kontakt e-mail:<br/>13wog.przetargi@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">►Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: ►Administratorem danych osobowych<br/>przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest<br/>13 Wojskowy Oddział Gospodarczy; ► w sprawach związanych z danymi należy kontaktować się z<br/>Inspektorem Ochrony Danych - p. Moniką Kurzawa, poprzez e-mail: 13wog.iodo@ron.mil.pl lub kontakt<br/>pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres 13 WOG – ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz;<br/>►dane osobowe wynikające ze złożonych dokumentów, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1<br/>lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>zawarciem umowy i jej realizacją, dochodzeniem ewentualnych roszczeń, podstawą prawną ich<br/>przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień<br/>publicznych po stronie Zamawiającego; ►odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty,<br/>którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy<br/>p.z.p., oraz podmiotom / osobom w zakresie procesu i zarządzania 13WOG w tym dostawcom usług<br/>teleinformatycznych, księgowych, prawnych, doradczych, kurierskich i pocztowych, archiwizacyjnych,<br/>związanych z utylizacją dokumentacji oraz innych nośników zawierających dane osobowe,<br/>pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych aby wykonywać swoje<br/>obowiązki służbowe; ►dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy p.z.p.<br/>oraz przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, w<br/>związku z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt 13 WOG, przez okres 5 lat od dnia udzielenia<br/>zamówienia, przez czas trwania umowy, okres gwarancji oraz czas na dochodzenie ewentualnych<br/>roszczeń, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy; ►obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy p.z.p. m.in. dotyczą uniemożliwienia przeprowadzenia postępowania z udziałem podmiotu, który nie dopełnił wymagań o których mowa lub niemożliwością zawarcia z nim umowy z<br/>przyczyn leżących po jego stronie. ►Zamawiający wskazuje, że Wykonawca jest zobowiązany do<br/>realizacji obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 lub / i art. 14 RODO względem osób<br/>fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i<br/>których dane Zamawiający pośrednio pozyskał / pozyska od Wykonawcy biorącego udział w<br/>postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust.<br/>5 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">►Udostępniający / wskazujący dane osobowe po stronie<br/>Wykonawcy, ma prawo: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych<br/>odpowiednio osoby dotyczącej; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia<br/>danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień<br/>umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz<br/>jego załączników; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony<br/>praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; prawo do wniesienia skargi do<br/>Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznane zostanie, że przetwarzanie danych<br/>osobowych odpowiednio dotyczących narusza przepisy RODO. ►Udostępniającemu / wskazującemu<br/>dane osobowe po stronie Wykonawcy, nie przysługuje: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO<br/>prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w<br/>art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">61/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest remont budynku nr 67 – wzmocnienie fundamentów w kompleksie<br/>wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie, zgodnie z wymaganiami określonymiw Rozdziale 3<br/>SWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i jego zakresem zawartym<br/>w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 1a i 2) z<br/>uwzględnieniem projektu budowlanego i ekspertyzy technicznej. (Załącznik nr 1b) oraz na<br/>warunkach określonych w Załączniku nr 3 do SWZ.<br/>Załącznik nr 1 do SWZ stanowi specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót (STWiOR)<br/>wraz z przedmiarem robót (Załącznik 1a i 1b)<br/>STWiOR – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – należy przez to rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do<br/>określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót<br/>budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania<br/>poszczególnych robót;<br/>Dokumentacja projektowa - służąca do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót<br/>budowlanych, składa się z Przedmiaru robót zawierającego zestawienie przewidywanych do<br/>wykonania robót podstawowych wraz z ich opisem lub wskazaniem podstaw ustalających<br/>szczegółowy opis, oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru<br/>robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót<br/>podstawowych;<br/>Projekt budowlany załączony do dokumentacji obejmuje szerszy zakres robót niż w<br/>rzeczywistości przewidziany jest do wykonania w ramach przedmiotowego postępowania.<br/>Dokładny przedmiot i zakres robót określa STWiOR oraz przedmiar robót (Załącznik nr 1a i 1b<br/>do SWZ) natomiast sposób ich wykonania określony jest w Załączniku nr 1c do SWZ.<br/>Załącznik nr 3 do SWZ stanowią projektowane postanowienia umowy<br/>Opis i liczba części zamówienia:<br/>Liczba zadań: 1<br/>Przedmiotem zamówienia jest remont budynku nr 67 – wzmocnienie fundamentów w kompleksie<br/>wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie, zgodnie z wymaganiami określonymi w umowie<br/>oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i jego zakresem zawartym w przedmiarze<br/>robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 1 a i 1b do SWZ), z<br/>uwzględnieniem projektu budowlanego i ekspertyzy technicznej (Załącznik nr 1 c do SWZ).<br/>Obiekt w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie czynny.<br/>Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić<br/>bezpieczeństwo dla osób przebywających na terenie kompleksu i budynku i na terenie robót.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności: wykopy odcinkowe wewnątrz i na<br/>zewnątrz budynku w celu wzmocnienia fundamentów; wzmocnienie fundamentów budynku;<br/>roboty murarskie, tynkarskie, malarskie, płytkarskie, posadzkarskie niezbędne do wykonania<br/>wzmocnienia fundamentów; wywóz i utylizację odpadów budowlanych oraz złomu.<br/>Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na ogrodzeniu i<br/>oświetleniu terenu robót, zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze i inne niezbędne<br/>zabezpieczenia, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie<br/>instalacji i urządzeń na terenie robót, wygrodzenie terenu robót. Powyższe Wykonawca realizuje<br/>własnym staraniem i cenie umowy.<br/>►Wykonawca jest zobowiązany do:<br/>1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do<br/>przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt),<br/>2) zabezpieczenia budynku przed uszkodzeniami i zniszczeniami,<br/>3) zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku<br/>i przebywającym w budynku oraz wokół budynku,<br/>4) realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników<br/>kompleksu wojskowego;<br/>5) umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z<br/>terenu kompleksu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej;<br/>6) realizacji prac na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników<br/>budynków/ terenów kompleksu;<br/>7) zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt osobom wykonującym przedmiot<br/>zamówienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, odzieży i akcesoriów<br/>ochronnych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sprzętu, środków (w tym środki ochrony<br/>indywidualnej oraz środki do dezynfekcji) i urządzeń niezbędnych do wykonywania czynności<br/>objętych umową.<br/>Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za zkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania.<br/>►Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób<br/>ryczałtowy, według ceny wskazanej w ofercie Wykonawcy. Ze względu na zastosowanie w<br/>ramach przedmiotowego postępowania wynagrodzenia ryczałtowego zastosowania nie mają<br/>zapisy dotyczące sposobu obliczania ceny zawarte w treści Załącznika nr 1c do SWZ. W<br/>zakresie obliczenia ceny ofertowej a tym samym wartości umowy wiążące są zapisy Rozdziału<br/>12 SWZ oraz STWiOR (Załącznik nr 1a do SWZ).<br/>►Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu<br/>zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów<br/>budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz<br/>dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z<br/>2020 r. poz. 1333 j.t.), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich<br/>stosowanie.<br/>►Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i<br/>jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość,<br/>funkcjonalność, estetykę i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego<br/>granicach.<br/>►Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i<br/>standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz<br/>technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP.<br/>►Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja<br/>obciążają Wykonawcę.<br/>►Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji<br/>odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności<br/>ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., Dz.U. z<br/>2021 r.,<br/>poz. 779 z późn.zm.). oraz udokumentowania tych czynności.<br/>Wykonawca (lub jego podwykonawca) winien posiadać uprawnienia w zakresie zezwoleń<br/>wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.<br/>o odpadach (Dz.U. 2021 r., poz. 779 z późn.zm.).<br/>W przypadku gdy Wykonawca korzysta w powyższym zakresie z podwykonawcy winien<br/>wykazać podwykonawcę wraz z ofertą.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże powierzenia wywozu i utylizacji podwykonawcy,<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiotowy zakres samodzielnie i posiada w tym<br/>zakresie wszelkie uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.<br/>►Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych<br/>złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony w<br/>obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie<br/>możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru.<br/>Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe<br/>pozyskanego z demontażu złomu ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy).<br/>Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanego z demontażu złomu<br/>Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym<br/>samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanego z<br/>demontażu złomu.<br/>Wartość złomu zostanie ustalona następująco: ilość kg złomu stalowego x 0,97 zł/kg (średnia<br/>cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim);<br/>►Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie<br/>umowy o pracę osób wykonujących wzmocnienie fundamentów - wykonanie tych czynności<br/>polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974<br/>r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest<br/>zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej<br/>pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy p.z.p. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45262522-6 - Roboty murarskie</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45431000-7 - Kładzenie płytek</p> <p class="mb-0">45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">80 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">►Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu<br/>wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie<br/>wymagania określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. ►Przy<br/>dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria<br/>oceny ofert: 1) najniższa cena - waga 60%, 2) oferowany termin gwarancji (minimalny termin gwarancji<br/>60-miesięcy od dnia protokolarnego odbioru robót, maksymalnie do 84- miesięcy) - waga: 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">oferowany okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> ►O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy mają zdolność do<br/>występowania w obrocie gospodarczym i są zdolni do należytego wykonania zamówienia,<br/>spełniają minimalne poziomy zdolności określone przez Zamawiającego dotyczące zdolności<br/>zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt. 4) ustawy p.z.p. w następującym zakresie:<br/>►Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu do składania<br/>ofert,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty<br/>oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty<br/>ogólnobudowlane.<br/>Każda wykazana zrealizowana robota winna stanowić co najmniej kwotę 100.000,00 zł brutto.<br/>W przypadku gdy Wykonawca legitymuje się robotą budowlaną obejmującą większy zakres niż<br/>wymagany przez Zamawiającego powyżej, Wykonawca zobowiązany jest w wykazie robót<br/>wskazać wartość odrębnie dla rodzaju robót wymaganych przez Zamawiającego (wartość ta nie<br/>może być niższa niż minimalna wymagana przez Zamawiającego jak powyżej).<br/>►Wykonawca wykaże, że będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia publicznego co<br/>najmniej: jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, skierowaną przez<br/>niego do realizacji przedmiotu zamówienia tj. kierownikiem robót budowlanych, uprawnionym w<br/>minimum ograniczonym zakresie do kierowania robotami o charakterze ogólnobudowlanym w<br/>specjalności konstrukcyjno–budowlanej - należącym w sposób czynny do Izby Inżynierów<br/>Budownictwa;<br/>►Uwaga: Zamawiający wyjaśnia, iż przez wyrażenie „w sposób czynny” należy rozumieć<br/>przynależność danej osoby do Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczonej od<br/>odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, korzystający w sposób nieograniczony z<br/>praw mu przysługujących tj. osoba nie została zawieszona, wykreślona itp. (ustawa z dnia 15<br/>grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa Dz.U. z<br/>2019 r., poz. 1117 j.t.).<br/>►Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w Rozdziale 8<br/>ust. 1 SWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego<br/>części, polegać na zdolnościach zawodowych, innych podmiotów, niezależnie od charakteru<br/>prawnego łączących go z nim stosunków prawnych – art. 118 ustawy p.z.p.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,<br/>Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty<br/>te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą,<br/>który polega na jego sytuacji, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek<br/>nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi<br/>winy.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów składa wraz z ofertą,<br/>w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z którego wynika:<br/> zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/> sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/> czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą. ►Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby<br/>zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4, a także bada, czy nie<br/>zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem<br/>Wykonawcy.<br/>►Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu udostępniającego zasoby nie<br/>potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą<br/>wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie<br/>określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo<br/>wykazał,<br/>że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>►Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub<br/>sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na<br/>zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia<br/>Wykonawcy (art. 108 ustawy p.z.p.) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełnieniu<br/>warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy p.z.p.,<br/>brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców składając odrębnie wymagane<br/>oświadczenia.<br/>►Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>►oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębna ofertę albo<br/>oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnieniu<br/>warunków udziału - art. 125<br/>►Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>►wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie pięciu lat przed upłynięciem terminu do składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i<br/>wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz z<br/>załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie<br/>z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były<br/>wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.<br/>►oświadczenie o dysponowaniu kierownikami robót celem wykazania spełnienia warunku<br/>w zakresie zdolności zawodowej skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych i uprawnień, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania danymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Każdy Wykonawca do upływu terminu składania ofert zobowiązany jest złożyć:<br/>►Formularz ofertowy – według Załącznika nr 2 (cena ryczałtowa);<br/>►Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy (art. 108 ustawy p.z.p.) z<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełnieniu warunków udziału w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Z (art. 125 ust. 1 ustawy p.z.p.) - aktualne<br/>na dzień składania ofert<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach<br/>określonych w art. 58 ustawy p.z.p., brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy z<br/>Wykonawców składając odrębnie wymagane oświadczenia.<br/>►Informacje o Wykonawcy<br/>►Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów jeżeli Wykonawca celem<br/>spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej i w tym zakresie<br/>polega na innym podmiocie – o ile dotyczy –<br/>►Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub<br/>notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy.<br/>Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak<br/>składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym).<br/>W przypadku gdy dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji Wykonawcy został<br/>wystawiony jako dokument w postaci papierowej należy przekazać cyfrowe odwzorowanie tego<br/>dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym poświadczającym zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w<br/>postaci papierowej. Poświadczenie zgodności cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa z<br/>dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz - art. 97 § 2 ustawy z dnia<br/>14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> ►Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem<br/>terminu składania ofert w wysokości 4.000,00 zł. ►Wykonawca zobowiązany jest wnieść<br/>wadium na cały okres związania ofertą. ►Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, lub<br/>wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu<br/>terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium, zostanie odrzucona na podstawie<br/>art. 226 ust. 1 pkt. 14) Ustawy. ►Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących<br/>formach: pieniądzu; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach<br/>udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada<br/>2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 j.t.).<br/>► W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, z jej treści powinno<br/>wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez<br/>Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty<br/>Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Ustawy.<br/>►Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY<br/>54 1010 1078 0105 5913 9120 2000 Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z<br/>chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa,<br/>przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako<br/>ostateczny termin składania ofert). ►Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach<br/>bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o<br/>których mowa powyżej, należy przekazać wraz z ofertą za pośrednictwem platformy zakupowej:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/13wog). Dokument winien być wniesiony w oryginale w postaci<br/>elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta. ►Przy<br/>wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy<br/>oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium.<br/>►Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni wszystkim<br/>Wykonawcom w okolicznościach opisanych w art. 98 ust. 1 i 2 Ustawy. ►Zamawiający zażąda<br/>ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.<br/>98 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako<br/>najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.<br/>►Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca<br/>wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu<br/>zabezpieczenia należytego wykonania umowy (ZNWU). ►Zamawiający zwraca niezwłocznie<br/>wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy (osoby upoważnionej<br/>do występowania w imieniu Wykonawcy), który wycofał ofertę przed upływem terminu składania<br/>ofert. ►Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na<br/>wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. lub art. 128 ust. 1 Ustawy, z przyczyn leżących po<br/>jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków<br/>dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1,<br/>oświadczenia , o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie<br/>wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało<br/>brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.<br/>►Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została<br/>wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach<br/>określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących<br/>po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> ►Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc się w konsorcja<br/>lub spółki cywilne lub inną formę prawną.1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu 2) Przepisy<br/>dotyczące „pojedynczego” Wykonawcy stosuje się odpowiednio i takim samym skutkiem<br/>prawnym do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.3) Wykonawcy<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W<br/>przypadku, o którym mowa Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo<br/>uprawniające do wykonywania określonych czynności w postępowaniu o udzieleniu zamówienia<br/>publicznego na zasadach określonych przez Zamawiającego. 4) Dokumenty składane przez<br/>członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane<br/>przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego<br/>podmiotu. 5) W toku postępowania wszelka korespondencja ze strony Zamawiającego będzie<br/>kierowana do pełnomocnika danego podmiotu ubiegającego się wspólnie o zamówienie.<br/>►Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w stosownych<br/>sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących<br/>go z nim stosunków prawnych – art. 118 ustawy p.z.p. ►W przypadku Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki zostaną spełnione wyłącznie jeżeli co<br/>najmniej jeden z Wykonawców spełnia warunki w zakresie zdolności zawodowej i ten<br/>Wykonawca będzie faktycznie realizował tę część zamówienia, w której wykazał spełnienie<br/>warunku udziału, o którym mowa. W przypadku, o którym mowa Wykonawca musi złożyć wraz z<br/>ofertą: 1) stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonywania określonych czynności w<br/>postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego; 2) oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – art. 117 ust. 4 ustawy p.z.p. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający wobec treści art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy p.z.p. przewiduje możliwość<br/>wprowadzenia zmiany do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której<br/>dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:<br/>1) udziału podwykonawcy (lub jego zmiana) na etapie realizacji umowy jeżeli Wykonawca na<br/>żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw<br/>do wykluczenia wobec tego podwykonawcy;<br/>Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby<br/>Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 Ustawy, w celu<br/>wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać<br/>Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je<br/>w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w<br/>trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.Wykonawca na żądanie Zamawiającego<br/>przedstawia oświadczenie, o którym mowa i dokumenty potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia wobec nowego podwykonawcy określone w SWZ. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że<br/>wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany<br/>będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części<br/>zamówienia podwykonawcy.<br/>2) zmiany zakresu podwykonawstwa;<br/>3) zmiany osoby kierującej robotami po stronie Wykonawcy, pod warunkiem, że osoba ta jest<br/>uprawniona w minimum ograniczonym zakresie do kierowania robotami w zakresie<br/>ogólnobudowlanym w specjalności konstrukcyjno–budowlanej, należąca w sposób czynny do<br/>Izby Inżynierów Budownictwa;<br/>4) w przypadku wystąpienia uzasadnionej konieczności realizacji dodatkowych robót<br/>budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia, których nie uwzględniono w zamówieniu<br/>podstawowym, a stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie warunki określone art. 455<br/>ust. 1 pkt. 3 ustawy p.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość realizacji robót dodatkowych<br/>poprzez zmianę umowy. Przedstawiciel 13 WOG w przypadku wystąpienia takich okoliczności<br/>jest zobowiązany do udokumentowania zasadności przeprowadzenia robót dodatkowych i<br/>wystąpienia przesłanek, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 3) ustawy p.z.p.W przypadku<br/>wystąpienia uzasadnionej konieczności realizacji dodatkowych robót budowlanych w rozumieniu<br/>art. 455 ust. 1 pkt. 3) ustawy p.z.p., wniosek o dokonanie zmiany umowy wraz z kosztorysem<br/>dodatkowym składa Wykonawca określając w nim proponowany zakres niezbędnych zmian z<br/>opisem okoliczności je uzasadniających.<br/>Zamawiający może wezwać Wykonawcę w terminie 3 dni kalendarzowych od otrzymania wniosku do:<br/>- uzupełnienia wniosku wraz z kosztorysem;<br/>- przedstawienia dodatkowych wyjaśnień wraz z uzasadnieniem;<br/>lub<br/>- odrzucić wniosek.<br/>Jeżeli ceny wnioskowanych robót dodatkowych nie będą wynikały z kosztorysu ofertowego<br/>Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia wraz z wnioskiem kosztorysu dodatkowego, w<br/>którym zaproponowane ceny jednostkowe odzwierciedlać będą realną wartość robót z<br/>uwzględnieniem zysku nie większego niż przyjętego w kosztorysie ofertowym. Proponowane tak<br/>ceny nie mogą być jednak wyższe niż ceny jednostkowe określone w ogólnodostępnych<br/>cennikach np. SEKOCENBUD. W sytuacji gdy aktualne ceny jednostkowe ogólnodostępnych<br/>cenników nie uwzględniają rzeczywistego wzrostu cen materiałów budowlanych Wykonawca<br/>wraz z kosztorysem złoży odpowiednie wyjaśnienie dotyczące przedstawionej kalkulacji. W razie<br/>zaistnienia sporu w zakresie ceny i stawek kosztorysu dodatkowego, strony mogą powołać<br/>niezależnego kosztorysanta, którego koszty poniosą strony w równych częściach.<br/>Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku<br/>jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem i dokumentami w odniesieniu do pkt. 1). W<br/>przypadku wystąpienia zmiany, o której mowa w pkt. 3 wystarczającym będzie zgłoszenie<br/>pisemne Wykonawcy, zaakceptowane zwrotnie przez Zamawiającego <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-31 07:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/13wog</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-31 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16<br/>kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2020 r., poz. 1913 j.t.), które<br/>Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać załączone w osobnym<br/>pliku z jednoczesnym oznaczeniem „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Zaleca<br/>się na platformie zakupowej wykorzystanie w formularzu składania oferty miejsca wyznaczonego<br/>do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.<br/>Wykonawca ma prawo do wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu<br/>przygotowania oferty (wizja lokalna nie jest bezwzględnym obowiązkiem Wykonawcy<br/>warunkującym złożenie oferty) - o zamiarze uczestnictwa w wizji lokalnej należy poinformować<br/>Zamawiającego (poprzez platformę zakupową), w odpowiedzi na zgłoszenie Zamawiający<br/>wyznaczy termin dokonania wizji lokalnej.<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00114534/01 z dnia 2021-07-14<br/>2021-</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-12 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com