JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210831/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210831/0016545801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Poprawa funkcjonowania SP ZOZ w Kolbuszowej wraz z ograniczeniem emisyjności w środowisko oraz zapewnieniem dostępu osobom ze szczególnymi potrzebami”- część 1: Nefrologia – Dializoterapia, </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Kolbuszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690581382</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">11 Listopada 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kolbuszowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">17 2275880</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">172271523</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@kolbuszowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiat.kolbuszowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Poprawa funkcjonowania SP ZOZ w Kolbuszowej wraz z ograniczeniem emisyjności w środowisko oraz zapewnieniem dostępu osobom ze szczególnymi potrzebami”- część 1: Nefrologia – Dializoterapia, </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8c387992-0a52-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00165458</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003416/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Poprawa funkcjonowania SP ZOZ w Kolbuszowej wraz z ograniczeniem emisyjności w środowisko oraz zapewnieniem dostępu osobom ze szczególnymi potrzebami</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu dostępnego pod adresem<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz<br/>poczty elektronicznej: przetargi @kolbuszowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu miniPortalu dostęnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego<br/>pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: przetargi @kolbuszowski.pl z<br/>zastrzeżeniem, iż oferta Wykonawcy wraz z załącznikami przekazywana jest tylko przy użyciu ePUAPu<br/>za pośrednictwem dedykowanego “Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku.”1)<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>“Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do “Formularza do komunikacji.”2)<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Regulaminie w Warunkach<br/>korzystaniaz elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/InstrukcjaUzytkownikaSystemuMiniPortalePUAP.pdf<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin Wykonawca zainteresowany złożeniem oferty<br/>winien zapoznać się z aktualnymi wytycznymi technicznymi zawartymi w ww. regulaminach.<br/>Wykonawca składający ofertę akceptuje instrukcje użytkownika, regulamin systemu miniPortal i<br/>warunki korzystania ePUAP I uznaje je za wiażące.3) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za<br/>pośrednictwem dedykowanych formularzy. “Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”<br/>do “Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.4) Za datę przekazania oferty, wniosków zawiadomień dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 5) Przesyłanie<br/>danych odbywa w formatach wskazanych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia<br/>12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów<br/>publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów<br/>teleinformatycznych,6) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy<br/>Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta<br/>Wykonawcy i załączniki do ofert) oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie: a) za<br/>pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez<br/>miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym<br/>postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się nr ogłoszenia BZP lub ID postępowania, lub<br/>b) za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail pod adresem przetargi@kolbuszowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Rozdział XXIV SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Rozdział XXIV SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OR.272.4.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Poprawa funkcjonowania SP ZOZ w Kolbuszowej wraz z ograniczeniem emisyjności w środowisko oraz zapewnieniem dostępu osobom ze szczególnymi potrzebami”- część 1: Nefrologia – Dializoterapia;:<br/> Opis przedmiotu zamówienia<br/>Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejących jezdni manewrowych oraz miejsc postojowych dla samochodów przy budynku oddziału Dializoterapii i Nefrologii SP ZOZ w Kolbuszowej, ul. Kolejowa 3. W zakres inwestycji wchodzi także odnowienie istniejącej elewacji budynku oddziału Nefrologii i Dializoterapii SP ZOZ w Kolbuszowej oraz wymiana istniejącego ogrodzenia przy ul. Kolejowej w Kolbuszowej oraz przebudowa odcinka kanalizacji sanitarnej. <br/>Uwaga! <br/>a)	Roboty budowlane wykonywane na czynnym budynku użyteczności publicznej – szpital Powiatowy w Kolbuszowej. Należy zapewnić bezpieczeństwo ludziom i pracownikom oraz umożliwić normalne funkcjonowanie placówki podczas wykonywania robót budowlanych, w związku z powyższym zakres prac i terminy ich realizacji należy obowiązkowo konsultować ze wskazanym przez zamawiającego przedstawicielem szpitala oraz na Radach Budowy. Przedstawiciel SP ZOZ ma prawo czasowo wstrzymać realizacje niektórych robót jeśli będzie tego wymagało zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Szpitala. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">240 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1 Kryteria oceny i wyboru ofert i ich znaczenie:<br/>l) KI: Cena -60%.<br/>2) K2: Okres gwarancji - 40 %<br/>Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>Ad 1) Kryterium: Cena (na podstawie ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez<br/>Wykonawcę w formularzu Oferty) - znaczenie w ocenie 60% (60 pkt)<br/>Punkty zostaną przyznane wg wzoru:<br/>/Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/ cena badanej oferty brutto X 60 pkt;<br/>Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 60 punktów<br/>Ad 2) Kryterium: okres gwarancji - znaczenie w ocenie 40%.<br/>Punkty za kryterium „okres gwarancji ” zostaną przyznane w skali punktowej do 40 pkt., na podstawie<br/>oświadczenia wykonawcy złożonego w formularzu ofertowym.<br/>Maksymalny okres gwarancji do oceny ofert wynosi 5 lat. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji<br/>dłuższy niż 5 lat do oceny ofert zostanie przyjęty okres 5 lat. Wykonawca, który zaoferuje<br/>najkorzystniejszy okres (5 lat) otrzymuje maksymalna liczbę punktów w ramach kryterium gwarancja<br/>Liczba punktów w ramach kryterium ,,okresu gwarancji” wylicza się następująco: Okres gwarancji<br/>3 lata - 0% (pkt)<br/>4 lata - 20% (pkt)<br/>5 lat - 40% (pkt)<br/>Minimalny wymagany okres gwarancji to 3 lata. Punkty w kryterium „okres gwarancji" zostaną<br/>przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, na podstawie którego będzie<br/>można przyznać punkty w tym kryterium. W przypadku nie złożenia oświadczenia (nie wpisania okresu<br/>oferowanej gwarancji) Zamawiający przyzna 0 pkt. W przypadku zadeklarowania krótszego okresu<br/>gwarancji, podania kilku okresów lub podania okresów w niepełnych latach oferta Wykonawcy zostanie<br/>odrzucona na podstawie art. art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P=Kl+K2):<br/>P - wynik oceny<br/>K1 - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena<br/>K2 - liczba punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji<br/>Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 4) Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie i<br/>uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli:<br/>4.1 <br/>a) Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; co najmniej:<br/>- dwie roboty budowlane polegające na remoncie, budowie, przebudowie, modernizacji<br/>kanalizacji sanitarnej o długości min. 60 mb każda.<br/>– dwie roboty budowlane polegające na budowie, remoncie przebudowie, modernizacji<br/>nawierzchni z kostki betonowej lub płyt ażurowych o długości min. 400 m2 każda.<br/>- jedna robota budowlana polegająca na wykonaniu elewacji budynku (w tym remont,<br/>modernizacja) owartości min. 100 000 zł. .<br/>b) dysponuje kadrą techniczną posiadającą uprawnienia i kwalifikacje tj:<br/>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować na etapie realizacji zamówienia osobami, które<br/>będą wykonywać przedmiot zamówienia, spełniającymi następujące wymagania:<br/>- co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy –<br/>posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej<br/>drogowej bez ograniczeń oraz posiadającą min. 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu funkcji<br/>na stanowisku: kierownik budowy,<br/>- co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót,<br/>posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającą min. 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu funkcji na stanowisku: kierownik<br/>robót/ budowy<br/>- co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych –<br/>posiadającą uprawnienia budowlane - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i<br/>urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadającą min. 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu funkcji na stanowisku: kierownik robót/budowy/<br/>- co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót sanitarnych -posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - oraz posiadającą min. 3 letnie<br/>doświadczenie w wykonywaniu funkcji na stanowisku: kierownik robót/budowy<br/>Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez<br/>osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast odpisu albo informacji o których mowa w pkt 1– składa dokument lub dokumenty wystawione w<br/>kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:<br/>1) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,<br/>nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje<br/>się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach<br/>miejsca wszczęcia tej procedury. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio<br/>oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub<br/>oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub jeżeli w kraju, w<br/>którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszka nie ma przepisów o oświadczeniu pod<br/>przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu<br/>zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/>Wykonawcy. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>Wymaga się aby Wykonawca wykazał należyte wykonanie:<br/>a) <br/>- dwie roboty budowlane polegające na remoncie, budowie, przebudowie, modernizacji kanalizacji<br/>sanitarnej o długości min. 60 mb każda.<br/>– dwie roboty budowlane polegające na budowie, remoncie przebudowie, modernizacji nawierzchni z<br/>kostki betonowej lub płyt ażurowych o długości min. 400 m2 każda.<br/>- jedna robota budowlana polegająca na wykonaniu elewacji budynku (w tym remont, modernizacja) o wartości min. 100 000 zł.<br/>2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>Wymagane dysponowanie kadrą techniczną posiadającą uprawnienia i kwalifikacje tj:<br/>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować na etapie realizacji zamówienia osobami, które<br/>będą wykonywać przedmiot zamówienia, spełniającymi następujące wymagania:<br/>- co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy –<br/>posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej<br/>drogowej bez ograniczeń oraz posiadającą min. 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu funkcji<br/>na stanowisku: kierownik budowy,<br/>- co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót,<br/>posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń<br/>oraz posiadającą min. 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu funkcji na stanowisku: kierownik<br/>robót/ budowy<br/>- co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych –<br/>posiadającą uprawnienia budowlane - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i<br/>urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadającą min. 3 letnie<br/>doświadczenie w wykonywaniu funkcji na stanowisku: kierownik robót/budowy/<br/>- co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót sanitarnych -posiadającą<br/>uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - oraz posiadającą min. 3 letnie<br/>doświadczenie w wykonywaniu funkcji na stanowisku: kierownik robót/budowy<br/>Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez<br/>osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy<br/>Uzupełnienie pkt "rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia"<br/>Zamawiający dopuszcza:<br/>-zmiany w podwykonawstwie zgodnie z zapisami we wzorze umowu<br/>3) możliwość zmiany zakresu /robót/ prac jakie Wykonawca wskazał w ofercie do wykonania<br/>przy pomocy Podwykonawców (zmniejszenie, zwiększenie), jeżeli w odniesieniu do danej części<br/>nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa (nie dotyczy podmiotu, na którego<br/>zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu)<br/>Zmiany mogą nastąpić po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego i spełnieniu wymagań<br/>specyfikacji dotyczących wykonywania wskazanego zakresu robót przez podwykonawców, w<br/>szczególności wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak<br/>podstaw wykluczenia wobec nowego podwykonawcy.<br/>Zapisy dotyczące podwykonawców i zawierania z nimi umów wynikające z SWZ oraz wzoru umowy stosuje się odpowiednio. Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu rzeczowego w następujących przypadkach:<br/>1) w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych,<br/>robót zamiennych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy bez zwiększania<br/>wynagrodzenia Wykonawcy w następujących sytuacjach:<br/>a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy<br/>zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, innych materiałów,<br/>parametrów technicznych, innego rodzaju robót niż wskazane w dokumentacji przetargowej,<br/>i/lub technicznej a wynikających ze stwierdzonych nieprecyzyjnych zapisów, nieprawidłowości,<br/>błędów, wad tej dokumentacji, zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano lub<br/>nakazów organów administracji publicznej, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań<br/>groziło niewykonaniem, nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, lub niezgodnie z<br/>zasadami współczesnej wiedzy technicznej i/lub obowiązujących przepisów prawnych i/lub w<br/>celu zapewnienia optymalnych parametrów technicznych i jakościowych przedmiotu umowy lub<br/>ułatwiających późniejsza eksploatację<br/>b) zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego i interesu publicznego - wykonawca bez<br/>zwiększania swojego wynagrodzenia zaoferował materiały, sprzęt o znacznie lepszych<br/>parametrach niż te wskazane w SIWZ i ofercie, a które w sposób znaczący poprawią jakość<br/>wykonania przedmiotu umowy, walory użytkowe lub obniżenie kosztów eksploatacji<br/>d) zamiana materiałów budowlanych, urządzeń, sprzętu, technologii wykonania, wykonania robót zamiennych, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, urządzeń, technologii wykonania, robót wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe<br/>bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, lub wynika to z względów<br/>technicznych, technologicznych, konstrukcyjnych lub materiałowych, uzasadnione jest postępem<br/>technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa robót budowlanych, lepszym funkcjonowaniem<br/>modernizowanego/przebudowywanego/remontowanego obiektu, lub wpływa to na podniesienie<br/>standardu, walorów użytkowych i/lub przyczyni się do skrócenia terminu wykonania robót,<br/>obniżenia kosztów wykonania Umowy lub rozwiązania te spowodują obniżenie kosztów na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy bez pogorszenia parametrów technicznych materiałów, wyrobów i urządzeń, <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa<br/>(jeżeli dotyczy) tj . pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych<br/>przez podmioty wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; oraz pełnomocnictwo<br/>upoważniające do złożenia oferty - o ile ofertę składa pełnomocnik,<br/>Uzupełnienie pkt "rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia"<br/>........Materiały budowlane, urządzenia i sprzęt posiadać powinny co najmniej takie same<br/>parametry jakościowe jak i cechy użytkowe jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty.<br/>e) niedostępności na rynku materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji<br/>projektowej spowodowana zaprzestaniem produkcji, wycofaniem z rynku,<br/>f) pojawienia się na rynku materiałów, wyrobów lub urządzeń o lepszych parametrach<br/>technicznych, poprawiających warunki realizacji robót lub eksploatacji obiektu,<br/>g) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w<br/>sposób istotny od przyjętych w dokumentacji przetargowej oraz dokumentacji projektowej,<br/>rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub<br/>niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń projektowych<br/>niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,<br/>h) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w<br/>dokumentacji przetargowej, dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,<br/>i) wystąpi konieczność wykonania zamówień, robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia których<br/>realizacja spowoduje zmianę w zakresie rzeczowym zam. podstawowego (np. materiały,<br/>technologia).<br/>Wprowadzenie powyższych zmian wymaga pisemnej zgody inspektora nadzoru, projektanta i<br/>akceptacji Zamawiającego.<br/>2) zakresu robót poprzez rezygnację z części robót, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej<br/>realizacji , rozpoczęcia eksploatacji ub zakończenia przedmiotu umowy. Zamawiający zastrzega<br/>sobie prawo do niezrealizowania pełnego zakresu robót, jeżeli nie można było tego przewidzieć<br/>w chwili zawarcia umowy, a nie powstałej z winy Zamawiającego ani Wykonawcy, bez żadnych<br/>negatywnych skutków prawnych i finansowych. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy<br/>zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia<br/>oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wadium w kwocie 7 000 zł<br/>2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>1)pieniądzu;<br/>2)gwarancjach bankowych;<br/>3)gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020<br/>r. poz. 291).<br/>3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2<br/>i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem<br/>okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na<br/>przedłużony okres związania ofertą.<br/>5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego: Nr 09 1240 1792 1111 0010 8529 4083<br/>6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt<br/>2-4 wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci<br/>elektronicznej. Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Powiat Kolbuszowski ul.11<br/>Listopada 10 ,36-100 Kolbuszowa. Gwarancja przedkładana jako wadium w postępowaniu o<br/>zamówienie publiczne musi mieć postać gwarancji bezwarunkowej, tj. gwarancji na pierwsze<br/>żądanie. Gwarant/Poręczyciel w zapisach gwarancji/poręczenia musi zobowiązać się do<br/>zamawiającego, jeżeli wystąpią przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98<br/>ust. 6 ustawy Jeżeli gwarant uzależni zapłatę sumy gwarancyjnej od dokonania czynności<br/>sprawdzających, które mają wykazać zasadność żądania beneficjenta (zamawiającego), to takie<br/>żądanie nie odpowiada wymogom co do jej bezwarunkowości. Gwarancja/poręczenia nie może<br/>również zawierać wymogu weryfikacji podpisów osób występujących w imieniu zamawiającego,<br/>tzw. klauzula złożenia żądania zapłaty kwoty wadium do gwaranta banku za pośrednictwem<br/>banku prowadzącego rachunek bankowy zamawiającego, który potwierdzi, że podpisy w oryginale widniejące na żądaniu zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do reprezentowania zamawiającego.<br/>7. Wadium powinno zostać przekazane Zamawiającemu drogą komunikacji elektronicznej za<br/>pośrednictwem ePUAP przy użyciu systemu miniPortal, przed upływem terminu składania ofert<br/>(tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Jeżeli<br/>Wykonawca przesyła wadium poza ofertą np. mailem powinno ono być oznaczone w sposób<br/>umożliwiający jednoznaczne zidentyfikowanie, którego postepowania dotyczy (przypisanie do<br/>postępowania).<br/>7. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzyma wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust.1 SWZ, składa każdy z<br/>wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>oferty oświadczenie, o którym mowa w art.117 ust.4 ustawy Pzp z którego wynika, jaki zakres<br/>przedmiotu zamówienia wykonują poszczególni Wykonawcy.<br/>4) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec przesunięciu w sytuacji:<br/>1) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych.<br/>a) Jako niekorzystne warunki atmosferyczne rozumie się wystąpienie dziennej temperatury<br/>niższej niż minus 10 °C. oraz wyższej niż plus 30 stopni.<br/>Dopuszcza się jako niekorzystną inną temperaturę jeżeli uniemożliwia ona prawidłowe<br/>wykonanie robót, montażu z powodu technologii realizacji prac, robót, wymagań sprzętowych,<br/>materiałowych określonych Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych<br/>temperatur i warunków atmosferycznych.<br/>b) Jako niekorzystne warunki atmosferyczne rozumie się także opady atmosferyczne (śnieg,<br/>deszcz) trwające co najmniej 3 dni w zakresie robót budowlanych zewnętrznych.<br/>c) Przez niekorzystne warunki atmosferyczne rozumie się także zjawiska pogodowe takie jak:<br/>nawałnice, ulewne deszcze, bardzo silne wiatry – uniemożliwiające prowadzenie zewnętrznych<br/>robót oraz podtopienia, zalegający śnieg, oblodzenia.<br/>Przesunięcie terminu nastąpi o okres adekwatny do występującego niekorzystnego zjawiska<br/>atmosferycznego, czasu jego trwania i o czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania.<br/>2) prowadzenia równoległych robót budowlano - montażowych przez inne podmioty, które<br/>uniemożliwiają realizację zamówienia – o okres, w którym nie była możliwa realizacja zamówienia z tego powodu. 3) wystąpienia siły wyższej rozumianej jako pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie<br/>energetyczne, wojna, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ataki terrorystyczne,<br/>strajki, epidemie, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także<br/>inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich pozostające poza kontrolą<br/>Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do<br/>przewidzenia nie można było im zapobiec - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,. Cd w pkt 5.8; 5.11; sekcja IX <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-15 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-15 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> uzupełnienie do pkt "rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia':<br/>Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia w przypadku:<br/>1) zmniejszenia zakresu robót. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone<br/>o wartość robót, o które pomniejszono zakres przedmiotu Umowy. Wartość tych robót zostanie<br/>wyliczona na podstawie informacji o stawkach robocizny kosztorysowej oraz o cenach pracy<br/>sprzętu budowlanego i materiałów budowlanych.<br/>2) dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w formie<br/>pisemnego aneksu, w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:<br/>a) zmiany stawki podatku od towarów i usług,<br/>b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej<br/>ustalonych na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub<br/>wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą<br/>miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.<br/>2. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust 1<br/>pkt 2 lit. a, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z<br/>terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku<br/>od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie<br/>znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.<br/>3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 1 pkt 2 lit a, wartość wynagrodzenia netto nie<br/>zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.<br/>4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust 1<br/>pkt 2 lit a lub b, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w<br/>odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę<br/>w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego<br/>wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej lub dokonujących zmian<br/>w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.<br/>5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 1 pkt 2 lit b, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie<br/>zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń osób wchodzących w skład zespołu Wykonawcy, do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej<br/>stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu<br/>minimalnego wynagrodzenia albo stawki godzinowej. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu<br/>Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób świadczących usługi,<br/>o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni<br/>prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy 6. W przypadku zmiany, o której<br/>mowa w ust 1 pkt 2 lit c, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie<br/>zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu ponoszonego w związku z wypłatą<br/>wynagrodzenia osobom wchodzącym w skład zespołu Wykonawcy realizującego przedmiot<br/>umowy. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do<br/>części wynagrodzenia osób realizujących przedmiot umowy, o których mowa w ust 5<br/>odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją<br/>umowy<br/>Strony ponadto dopuszczają zmiany wynikające z wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.<br/>2) zmiany adresu, lub oznaczenia Stron Umowy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com