JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210922/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210922/0018833703-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu oraz medycznych artykułów dydaktycznych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA W KOSZALINIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 320733373</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Leśna 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Koszalin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">75-582</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 94 342 67 66</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 94 342 67 66</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pwsz-koszalin@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.pwsz-koszalin.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu oraz medycznych artykułów dydaktycznych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ea2d6335-1ad2-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00188337</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00113840/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa sprzętu, wyposażenia oraz materiałów eksploatacyjnych do pracowni specjalistycznych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1)	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.<br/>2)	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.<br/>2)	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>3)	Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koszalinie, ul. Leśna 1, 75-582 Koszalin;<br/>2)	inspektorem ochrony danych osobowych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Koszalinie jest Pan Michał Podolak, adres e-mail: iod@pwsz-koszalin.pl;<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „na dostawę sprzętu oraz medycznych artykułów dydaktycznych”, prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia zakończenia realizacji umowy;<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">1/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">13</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Materiały eksploatacyjne – ratownictwo medyczne I<br/>1	Alkoholowe gaziki dezynfekujące.	-	2	op.<br/>2	Cewnik Foleya 14 CH -	20 szt.<br/>3	Cewnik Foleya 20 CH	-	20 szt.<br/>4	Igła doszpikowa dla dorosłych 25mm kompatybilna z systemem EZ IO	-	1	szt.<br/>5	Igła do odbarczania odmy prężnej (14GA)	-	2	szt.<br/>6	Igły 0,5mm	-	4	op.<br/>7	Igły 0,6mm	-	6	op.<br/>8	Igły 0,7mm	-	4	op.<br/>9	Igły 0,8mm -	6	op.<br/>10	Igły 1,2mm (różowe)	-	1	op.<br/>11	Płyn do dezynfekcji rąk i powierzchni	-	5	op.<br/>12	Kranik trójdrożny z przedłużaczem	-	30	szt.<br/>13	Maseczka jednorazowa	-	8 op.<br/>14	Nakłuwacze niebieskie	-	1	op.<br/>15	Okleiny do wenflonów	-	2	op.<br/>16	Opaska dziana	-	50 szt.<br/>17	Pojemniki na odpady medyczne 2 l -	10 szt.<br/>18	Przedłużacz do pompy infuzyjnej -	50	szt.<br/>19	Przyrząd do przetaczania płynów IS bez igły bez łącznika.	-	50	szt.<br/>20	Rękawice chirurgiczne lateksowe pudrowane sterylne r. 7,0	-	50	para<br/>21	Rękawice chirurgiczne lateksowe pudrowane sterylne r. 8,0	-	50	para<br/>22	Rękawice chirurgiczne pakowane po 20 szt., sterylne, r.9,0	-	1	op.<br/>23	Rękawice chirurgiczne sterylne bezpudrowe, r. 7	-	50	para<br/>24	Rękawice chirurgiczne sterylne pudrowane, r. 8	-	50	para<br/>25	Rękawiczki jednorazowe S, nitrylowe, bezpudrowe, pakowane po 100 szt.	-	3	op.<br/>26	Rękawiczki jednorazowe M, nitrylowe, bezpudrowe, pakowane po 100 szt.	-	3	op.<br/>27	Rękawiczki jednorazowe L, nitrylowe, bezpudrowe, pakowane po 100 szt.	-	6	op.<br/>28	Rękawiczki jednorazowe XL, nitrylowe, bezpudrowe, pakowane po 100 szt.	-	8	op.<br/>29	Spike - urządzenie do pobierania płynów z butelek i worków	-	20	szt.<br/>30	Strzykawki 10 ml, op. 100 szt.	-	2	op.<br/>31	Strzykawki 2 ml, op. 100 szt.	-	3	op.<br/>32	Strzykawki 20 ml, op. 80 szt. -	1	op.<br/>33	Strzykawki 5 ml, op. 100 szt.	-	3	op.<br/>34	Strzykawki insulinowe, op. 100 szt. -	3	op.<br/>35	Kaniula dożylna bezpieczna 0,7x19mm żółty	-	50	szt.<br/>36	Wenflony (niebieskie), op. 50 szt.	-	2	op.<br/>37	Wenflony (różowe), op. 50 szt.	-	4	op.<br/>38	Wenflony (zielone), op. 50 szt.	-	4	op.<br/>39	Zatyczki do kapilar, op. 500 szt.	-	1	op. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów<br/>oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Materiały eksploatacyjne – ratownictwo medyczne II<br/>1	Cewnik do podawania tlenu przez nos 2 m, wąsy tlenowe, cewnik tlenowy	-	20	szt.<br/>2	Cewniki do ssaka CH 06	-	10	szt.<br/>3	Elastyczna siatka opatrunkowa do podtrzymywania opatrunków w zastępstwie bandaża lub przylepca	-	3	szt.<br/>4	Elastyczna siatka opatrunkowa do podtrzymywania opatrunków w zastępstwie bandaża lub przylepca	-	5	szt.<br/>5	Gaza opatrunkowa 1 m²	-	50	szt.<br/>6	Gaziki niesterylne 10x10 cm	-	100	szt.<br/>7	Gaziki sterylne 5x5 cm	-	50	szt.<br/>8	Sztuczny lód w sprayu 200 ml	-	4	szt.<br/>9	Igły systemowe 0,7 x 38 mm	-	1	op.<br/>10	Igły systemowe 0,8 x 25 mm	-	1	op.<br/>11	Igły systemowe 0,8 x 38 mm	-	1	op.<br/>12	Kapilary do gazometrii /AGK/	-	1	szt.<br/>13	Kołnierz ortopedyczny pediatryczny	-	2	szt.<br/>14	Maska do podawania tlenu z drenem i workiem, rezerwuarem dla dorosłych	-	20	szt.<br/>15	Maski do tlenoterapii biernej dla dorosłych	-	5	szt.<br/>16	Maski do tlenoterapii biernej dla dzieci	-	5	szt.<br/>17	Metoda liniowa Probówki na 1,6 ml krwi (Ø13x75 mm), z 0,4 ml 3,8% roztworu cytrynianu sodu, sterylne A - do zastosowania z rurką do pomiaru OB -	1	op.<br/>18	Mieszadełka do Kapilar 1,6mm	-	1	op.<br/>19	Miska nerkowata 20 cm	-	2	szt.<br/>20	Nebulizator maska tlenowa z nebulizatorem	-	10	szt.<br/>21	Nici chirurgiczne niewchłanialne 3/0	-	4	op.<br/>22	Okład chłodzący	-	5	szt.<br/>23	Opatrunki zastawkowe (Asherman)	-	5	szt.<br/>24	Ostrze chirurgiczne nr 10	-	1	op.<br/>25	Papier do EKG Schiller Cardiovit AT- 2 plus	-	2	op.<br/>26	Paski do glukometru	-	2	op.<br/>27	Podkłady 40 cm x 60 cm	-	50	szt.<br/>28	Podkłady -	20	szt.<br/>29	Probówki na 1,8 ml krwi (Ø13x75 mm), z 0,2 ml 3,2% roztworu cytrynianu sodu, z podwójną ścianką, sterylne R	-	1	op.<br/>30	Probówki na 2 ml krwi (Ø13x75 mm), sterylne A zawierające fluorek sodu i heparynę sodową	-	1	op.<br/>31	Probówki na 2 ml krwi (Ø13x75 mm), sterylne A	-	1	op.<br/>32	Probówki na 2 ml krwi (Ø13x75 mm), sterylne A	-	1	op.<br/>33	Stabilizator rurki intubacyjnej	-	2	szt.<br/>34	Termometr bezdotykowy -	1	szt.<br/>35	Torba pediatryczna	-	1	szt.<br/>36	Trainer Igła doszpikowa dla dorosłych -	2	szt.<br/>37	Trainer Igła doszpikowa dla dzieci od 0 do 6 lat	-	2	szt.<br/>38	Uchwyty uniwersalne UH do igieł, adapterów i wkłuć do systemu MLVacuCol® i innych systemów podciśnieniowych, op. 100 szt.	-	1	op.<br/>39	Zestaw opatrunków na oparzenia, torba (catering) Water-Jel	-	1	szt.<br/>40	Zestaw do drenażu opłucnej i odbarczania odmy	-	1	szt.<br/>41	Zestaw TRIAGE z opaskami segregacyjnymi	-	1	szt.<br/>42	Zgłębnik żołądkowy CH 24 /1500	-	20	szt.<br/>43	Żel do USG	-	3	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów<br/>oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Materiały eksploatacyjne – pielęgniarstwo I<br/>1	Cewnik Foley sylikonowany nr 12	-	80	szt.<br/>2	Kompresy jałowe 10X10 pakowane po 3 szt. 100	op.<br/>3	Kompresy jałowe 5X5 pakowane po 3 szt. 1000	op.<br/>4	Korek luer lock 1000	szt.<br/>5	Maska ochronna antywirusowa FFP2– mocowana na gumki – specjalistyczna 100	szt.<br/>6	Oklejenie do umocowania wenflonów - jałowe, jednorazowe - opakowania po 100 szt. 6	op.<br/>7	Papier medyczny do aparatu EKG - ASCARD M4 - z nadrukiem szer 112 mm 5	szt.<br/>8	Przyrząd do przetaczania płynów dożylnych 150	szt.<br/>9	Rękawiczki jałowe jednorazowego użycia rozmiar 6,5 100	szt.<br/>10	Rękawiczki jałowe jednorazowego użycia rozmiar 7,0 100	szt.<br/>11	Rękawiczki jałowe jednorazowego użycia rozmiar 7,5 100	szt.<br/>12	Rękawiczki jednorazowe, bezpudrowe, nitrylowe rozmiar L – opakowanie 100 szt. 40	op.<br/>13	Rękawiczki jednorazowe, bezpudrowe, nitrylowe rozmiar M – opakowanie 100 szt. 65	op.<br/>14	Rękawiczki jednorazowe, bezpudrowe, nitrylowe rozmiar S – opakowanie 100 szt. 40	op.<br/>15	Rękawiczki jednorazowe, bezpudrowe, nitrylowe rozmiar XL – opakowanie 100 szt. 5	op.<br/>16	Rurka intubacyjna z mankietem rozmiar 7,0 20	szt.<br/>17	Rurka intubacyjna z mankietem rozmiar 7,5 20	szt.<br/>18	Strzykawka 10 ml. - jałowa, jednorazowa, ujście luer - opakowanie 100 szt. 6	op.<br/>19	Strzykawka 2 ml. - jałowa, jednorazowa, ujście luer - opakowanie 100 szt. 3	op.<br/>20	Strzykawka 5 ml. - jałowa, jednorazowa, ujście luer - opakowanie 100 szt. 4	op.<br/>21	Strzykawka typu Janette 100 ml., jednorazowa, jałowa, przezroczysta, 3 częściowa, z łącznikiem luer 20	szt.<br/>22	Wenflon niebieski tzw. bezpieczny np. safety rozmiar 0,9x25 mm - 22G - bezpieczna kaniula do żył obwodowych z portem do dodatkowych wstrzyknięć (igła kaniuli zaopatrzona w specjalny automatyczny zatrzask zabezpieczający koniec igły przed przypadkowym zakłuciem personelu) 100	szt.<br/>23	Wenflon niebieski, rozmiar 0,9x25 mm - 22G – z portem do dodatkowych wstrzyknięć 100	szt.<br/>24	Wenflon różowy tzw. bezpieczny np. safety rozmiar 1,1x33 mm - 20G - bezpieczna kaniula do żył obwodowych z portem do dodatkowych wstrzyknięć (igła kaniuli zaopatrzona w specjalny automatyczny zatrzask zabezpieczający koniec igły przed przypadkowym zakłuciem personelu) 100	szt.<br/>25	Wenflon różowy, rozmiar 1,1x33 mm - 20G – z portem do dodatkowych wstrzyknięć 150	szt.<br/>26	Worki sterylne do pobierania moczu dla chłopców – op. 100 szt. 1	op.<br/>27	Worki sterylne do pobierania moczu dla dziewczynek – op. 100 szt. 1	op.<br/>28	Wymazówka bez podłoża, w probówce transportowej 100	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów<br/>oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Materiały eksploatacyjne – pielęgniarstwo II<br/>1	Manualny zestaw (kapilary, zatyczki, opiłki) do pobierania krwi na gazometrię	-	2	szt.<br/>2	Rękaw papierowo - foliowy szerokości 15 cm	-	1	szt.<br/>3	Rękaw papierowo - foliowy szerokości 7,5 cm	-	1	szt.<br/>4	Rękaw papierowo- foliowy szerokości 20 cm	-	1	szt.<br/>5	Środek go dezynfekcji skóry przed iniekcjami bezbarwny poj. 250 ml. -	3	szt.<br/>6	Torebki do sterylizacji 60mm x 100mm	-	200	szt.<br/>7	Torebki do sterylizacji 90mm x 135mm	-	200	szt.<br/>8	Zgłębnik żołądkowy z zatyczką, PCV – rozmiar CH 12	-	30	szt.<br/>9	Zgłębnik żołądkowy z zatyczką, PCV – rozmiar CH 14.	-	30	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów<br/>oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Materiały eksploatacyjne – fizjoterapia<br/>1	Filtr pomarańczowy (bursztynowy) do lampy Solmed	-	1	szt.<br/>2	Filtr zielony do lampy Solmed -	1	szt.<br/>3	Jednorazowe elektrody EKG do testów wysiłkowych oraz badań holterowskich -	50	szt.<br/>4	Kabel K-2L czarny przewód do podłączenia elektrod	-	4	szt.<br/>5	Ustniki jednorazowe do spirometru	-	4	op.<br/>6	Kabel rozgałęziający do elektroterapii - czarny	-	4	szt.<br/>7	Kabel rozgałęziający do elektroterapii- czerwony	-	4	szt.<br/>8	Kieszonkowy tester elektrod do elektroterapii	-	1	szt.<br/>9	Prześcieradło papierowe celulozowe - podkład medyczny dł. 80m, szerokość 70 cm	-	20	szt.<br/>10	Złącze uniwersalne dwugniazdowe - czarne -	4	szt.<br/>11	Złącze uniwersalne dwugniazdowe - czerwone	-	4	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów<br/>oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Materiały eksploatacyjne – dietetyka i kosmetologia<br/>1	Bagietki szklane	-	10	szt.<br/>2	Cylindry miarowe na 50 ml koniecznie z korkiem	-	6	szt.<br/>3	Kolby miarowe o poj. 100ml kl. A - z niebieską skalą i korkiem z PE	-	4	szt.<br/>4	Kolby miarowe o poj. 50ml kl. A - z niebieską skalą i korkiem z PE	-	4	szt.<br/>5	Kolby miarowe o poj. 25ml kl. A - z niebieską skalą i korkiem z PE	-	4	szt.<br/>6	Łyżeczki metalowe laboratoryjne 10 sztuki	-	10	szt.<br/>7	Moździerz	-	3	szt.<br/>8	Odczynnik Erlicha 100 ml	-	1	szt.<br/>9	Termometr laboratoryjny	-	2	szt.<br/>10	Zlewka na 50 ml niska	-	5	szt.<br/>11	Zlewka na 50 ml wysoka	-	5	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów<br/>oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sprzęt i wyposażenie – pielęgniarstwo I<br/>1	Aparat do pomiaru RR dla dzieci (z zestawem mankietów różnych rozmiarów zależnie o wieku/wagi dziecka)	-	2	szt.<br/>2	Ciśnieniomierz oscylometryczny do automatycznego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi -	3	szt.<br/>3	Defibrylator – dwufazowy, zewnętrzny, z możliwością przeprowadzenia kardiowersji	-	1	szt.<br/>4	Dermatoskop	-	1	szt.<br/>5	Dynamometr ręczny ściskowy do oceny siły mięśniowej	-	1	szt.<br/>6	Goniometr (pomiar ruchomości stawów) -	1	szt.<br/>7	Infantometr do stacjonarnego pomiaru długości niemowląt i małych dzieci	-	1	szt.<br/>8	Łóżko do przewożenia chorych	-	1	szt.<br/>9	Młotek neurologiczny Babińskiego	-	1	szt.<br/>10	Młotek neurologiczny Taylora	-	3	szt.<br/>11	Oftalmoskop - wziernik oczny np. dno oka	-	1	szt.<br/>12	Orchidometr - do pomiaru pośredniego objętości jąder	-	1	szt.<br/>13	Otoskop - wziernik do ucha	-	1	szt.<br/>14	Pikflometr – urządzenie do pomiaru szczytowego przepływu wydechowego.	-	3	szt.<br/>15	Bezprzewodowy pulsoksymetr pediatryczny na palec	-	2	szt.<br/>16	Skaner do żył - lokalizator żył	-	1	szt.<br/>17	Stadiometr mechaniczny - przenośne urządzenie do pomiaru wzrostu.	-	1	szt.<br/>18	Tablice Ishihary - do badania daltonistów	-	1	szt.<br/>19	Tablice Snellena - z literami dla dorosłych.	-	1	szt.<br/>20	Tablice Snellena - z literami dla dzieci.	-	1	szt.<br/>21	Tablice Snellena - z literami dla dzieci.	-	1	szt.<br/>22	Taśma do pomiaru obwodów i długości ciała.	-	1	szt.<br/>23	Termometr bezrtęciowy do kontaktowego pomiaru ciepłoty. -	4	szt.<br/>24	Wózek zabiegowy jezdny do drobnych zabiegów medycznych. -	2	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">35 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów<br/>oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sprzęt i wyposażenie – pielęgniarstwo II<br/>1	Dysk obrotowy do transferu pacjenta do 120 kg.	-	1	szt.<br/>2	Latarka laryngologiczna	-	2	szt.<br/>3	Poduszka rozgrzewająca elektryczna	-	1	szt.<br/>4	Poduszka sensomotoryczna do ćwiczeń rehabilitacja	-	2	szt.<br/>5	Pompa infuzyjna elastomerowa	-	2	szt.<br/>6	Strzykawkowa pompa infuzyjna do walki z bólem	-	1	szt.<br/>7	Pompa żywieniowa przeznaczona wyłącznie do stosowania enteralnego	-	1	szt.<br/>8	Półkule sensoryczne	-	2	szt.<br/>9	Rolki do przesuwania pacjenta o wymiarach 1100x395 mm	-	2	szt.<br/>10	Stetoskop dydaktyczny z dwoma lirami do celów nauki	-	2	szt.<br/>11	Taca na kieliszki do leków doustnych -	3	szt.<br/>12	Trenażer do pielęgnacji wkłucia centralnego i portu naczyniowego z modelem ręki	-	1	szt.<br/>13	Zestaw do żywienia grawitacyjny do butelek i paków	-	5	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">35 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów<br/>oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sprzęt i wyposażenie – ratownictwo medyczne<br/>1	Ampulatorium izotermiczne 60 ampułek	-	1	szt.<br/>2	Ciśnieniomierz aparat do mierzenia ciśnienia zegarowy (naramienny, nie elektroniczny dla dzieci 3 mankiety	-	1	szt.<br/>3	Pediatryczna deska ortopedyczna z pediatrycznym stabilizatorem klockowym i pasami do stabilizacji tułowia	-	1	szt.<br/>4	Fantom niemowlęcia do dostępów dożylnych	-	1	szt.<br/>5	Kozetka na kółkach	-	1	szt.<br/>6	Krzesełko transportowe Kardiologiczne	- szt.<br/>7	System Fantom, w tym: <br/>7.1	- Fantom	-	1	szt.<br/>7.2	- Monitor pacjenta	-	1	szt.<br/>7.3	- Urządzenie obsługujące, służące do sterowania manekinem	-	1	szt.<br/>7.4	- Genitalia żeńskie/męskie	-	1	szt.<br/>8	Ssak Akumulatorowo-Sieciowy 230V / 12V	-	1	szt.<br/>9	Kapnograf z akcesoriami	-	1	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">35 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów<br/>oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 10</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sprzęt i wyposażenie – fizjoterapia<br/>1	Aparat do krioterapii -	1	szt.<br/>2	Aparat do elektroterapii, laseroterapii i magnetoterapii /sonda IR 400/808 +okulary+ CPE1+CPE2	-	1	szt.<br/>3	Szyna CPM do ćwiczeń biernych stawu biodrowego i kolanowego.	-	1	szt.<br/>4	Piłka lekarska -	5	szt.<br/>5	Wałek rehabilitacyjny -	1	szt.<br/>6	Wałek rehabilitacyjny	-	1	szt.<br/>7	Klin do ćwiczeń rehabilitacyjnych	-	3	szt.<br/>8	Klin do ćwiczeń rehabilitacyjnych	-	3	szt.<br/>9	Lalka terapeutyczna -	4	szt.<br/>10	Laska gimnastyczna -	6	szt.<br/>11	Piłka nadmuchiwana	-	5	szt.<br/>12	Bieżnia kardiologiczna do prób wysiłkowych	-	1	szt.<br/>13	Wózek inwalidzki aktywny	-	1	szt.<br/>14	Wózek inwalidzki aktywny	-	1	szt.<br/>15	Pas ze sprzączką	-	4	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">35 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów<br/>oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 11</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sprzęt i wyposażenie – dietetyka<br/>1	Spektrofotometr	-	1	szt.<br/>2	Waga precyzyjna	-	1	szt.<br/>3	Areometr do pomiaru gęstości bez termometru	-	1	szt.<br/>4	Statyw stojak laboratoryjny z wyposażeniem	-	4	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">35 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów<br/>oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 12</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sprzęt i wyposażenie – kosmetologia<br/>1	Elektrostymulacja EMS	-	1	szt.<br/>2	Endermomasażer Mobilny + RF + LASER	-	1	szt.<br/>3	Urządzenie do mezoterapii	-	2	szt.<br/>4	Infuzja tlenowa -	1	szt.<br/>5	Jadeitowe oczyszczanie wodorowo-kwasowe	-	1	szt.<br/>6	Stół do masażu i rehabilitacji -	5	szt.<br/>7	Kombajn 5 w 1	-	2	szt.<br/>8	Kriolipoliza + lipo laser + elektrostymulacja EMS CryoLipo EMS	-	1	szt.<br/>9	Lampa Lupa 5dpi	-	8	szt.<br/>10	Myjka ultradźwiękowa 2, 5 l.	-	1	szt.<br/>11	Maska LED	-	2	szt.<br/>12	Stolik - pomocnik kosmetyczny biały	-	5	szt.<br/>13	Taboret kosmetyczny z oparciem kremowy	-	5	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">35 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów<br/>oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 13</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Symulator - trenażer – pacjent geriatryczny<br/>1	Symulator - trenażer - pacjent geriatryczny szt.	1	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów<br/>oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1)	Wypełniony opis przedmiotu zamówienia.<br/>2)	Dokumenty potwierdzające parametry przedmiotu zamówienia (dokumenty producenta) – dotyczy części 7 - 13 <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1)	Wypełniony opis przedmiotu zamówienia.<br/>2)	Dokumenty potwierdzające parametry przedmiotu zamówienia (dokumenty producenta) – dotyczy części 7 - 13 <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oferta wspólna. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki: <br/>1)	Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2)	Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika.<br/>3)	Upoważnienie do pełnienia funkcji pełnomocnika wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty.<br/>4)	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5)	Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, w tym przedłużenie terminu wykonania zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub z powodu:<br/>1)	zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na termin realizacji Umowy; <br/>2)	wystąpienia warunków siły wyższej, które uniemożliwiły wykonanie Umowy w dotychczas ustalonym terminie;<br/> – termin wykonania Umowy może ulec zmianie o czas, jaki wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania Umowy przez Wykonawcę, to jest uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację przedmiotu Umowy<br/>2.	Zmiana wynagrodzenia może nastąpić, w przypadku:<br/>1)	urzędowej zmiany stawki podatku VAT na dostawy będące przedmiotom umowy,<br/>2)	spełnienia się innych okoliczności uprawniających do zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 i jeżeli mają one wpływ na wysokość wynagrodzenia. W takim wypadku zmiana wynagrodzenia jest dopuszczalna w zakresie, w jakim zmiany te mają wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>3.	Zamawiający i Wykonawca mają prawo za obopólną zgodą do wprowadzania zmian w zakresie dotyczącym wymagań technicznych, jeżeli będzie to wynikało z:<br/>1)	zaniechania lub wycofania z produkcji określonych materiałów lub elementów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiących załącznik nr 1 do umowy, <br/>2)	zmiany obowiązujących przepisów prawnych lub norm. <br/>- wyżej wymienione zmiany nie mogą powodować wzrostu wynagrodzenia umownego. Obniżenie cen z tego tytułu jest dopuszczalne. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koszalinie, ul. Leśna 1, 75-582 Koszalin</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-01 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-30</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com