JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20211221/0032584501-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Gorzyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276258724</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kościelna 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gorzyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-350</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 4513056 wew. 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">32 4513056 ww. 22</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@gorzyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gorzyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-10652a7a-61ab-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00325845</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00004127/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki odpadów komunalnych i leków z apteki oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów gminnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) składanie ofert cenowych i innych<br/>dokumentów Wykonawcy, pytania do przetargu, zawiadomienia i inna korespondencja:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>2) pytania do przetargu, zawiadomienia oraz korespondencja po otwarciu ofert:<br/>zamowienia@gorzyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j.Dz.U.2020.344) i odbywa się przy użyciu:<br/>1)	mini-Portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal – dotyczy składania ofert cenowych i innych dokumentów Wykonawcy, pytań do przetargu, zawiadomień i innej korespondencji,<br/>2)	poczty elektronicznej – dotyczy pytań do przetargu, przekazywania informacji, zawiadomień i dokumentów poprzez adres e-mail: zamowienia@gorzyce.pl, oraz adresy e-mail Wykonawców podane w formularzach ofertowych (nie dotyczy oferty i załączników do oferty).<br/><br/>2.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji (do składania dokumentów elektronicznych jako załączniki).<br/><br/>3.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z mini-Portalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/InstrukcjaUzytkownikaSystemuMiniPortalePUAP.pdf oraz Regulaminie ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal i https://pz.gov.pl/Instrukcja_Uzytkownika_PZ.pdf<br/><br/>4.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc., .docx, .rtf, .xps, .odt.<br/><br/>5.	Zamawiający informuje, iż w przypadku przesyłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferty przetargowej) dopuszczone są wyłącznie formaty danych wskazane w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247) w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Powyższe oznacza, iż Zamawiający nie dopuszcza przysyłania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych formatem .rar<br/><br/>6.	We wszelkiej korespondencji przez mini-Portal związanej z postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (ID postępowania z mini-Portalu).<br/><br/>7.	Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/><br/>8.	Ofertę (wraz z załącznikami) składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:<br/>1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),<br/>2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/><br/>9.	Podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą wykonawcy lub na „paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę wykonawcy. Opatrzenie właściwym podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania.<br/><br/>10.	Oferta winna być zaszyfrowana. Do zaszyfrowania oferty nie jest potrzebna żadna aplikacja, ani klucz publiczny – cały proces szyfrowania ma miejsce na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/><br/>11. Pozostałe wymagania wskazano szczegółowo w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Gorzyce - Daniel Jakubczyk z siedzibą władz w Urzędzie Gminy w Gorzycach (44-350) przy ul. Kościelnej 15;<br/><br/>2.	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:<br/>1)	pod adresem poczty elektronicznej: jod@gorzyce.pl;<br/>2)	pisemnie na adres siedziby Administratora;<br/><br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawartą w wyniku tego postępowania umową,<br/>4.	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">5.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;<br/><br/>6.	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/><br/>7.	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/><br/>8.	posiada Pani/Pan:<br/>1)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>2)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;<br/>3)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; <br/>4)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/><br/>9.	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/><br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZP.271.17.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Gorzyce w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanym w Gorzycach przy ul. Bogumińskiej 13 w sposób umożliwiający Gminie Gorzyce osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zapisami Planu gospodarki odpadami dla województwa śląskiego na lata 2016-2022 oraz Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gorzyce, ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach a także rozporządzeniami dotyczącymi realizacji zadania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci</p> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> IV kwartał 2022 <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">dla części I do kwoty 65433,41 zł</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. W przypadku uzyskania najwyższej ilości punktów przez więcej niż jednego Wykonawcę, Zamawiający wybiera Wykonawcę z niższą ceną. Jeżeli najkorzystniejsze oferty posiadają te same ceny – Zamawiający wzywa do złożenia ofert dodatkowych o tych samych lub niższych cenach.<br/>2. Za najkorzystniejszą uzna się ofertę nie podlegającą odrzuceniu, która uzyska największą ilość punktów.<br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w PZP, niniejszej specyfikacji oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru, tj. otrzyma najwyższą ilość punktów.<br/>4. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedozwolone jest prowadzenie z Wykonawcą jakichkolwiek negocjacji dotyczących złożonej oferty lub dokonywanie zmian w treści oferty z zastrzeżeniem poniższego punktu.<br/>5. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, zawiadamiając niezwłocznie o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.<br/>6. Zamawiający może żądać od Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów.<br/>7. W toku badania ofert Zamawiający dokona badania ważności ofert w celu stwierdzenia liczby ważnych. Oferty, które nie będą spełniać wymogów SIWZ oraz będą naruszały przepisy ustawy prawo zamówień publicznych zostaną przez Zamawiającego odrzucone.<br/>8. W przypadku gdyby wpłynęła mniej niż jedna oferta nie podlegająca odrzuceniu – przetarg zostanie unieważniony.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin odbioru odpadów z PSZOK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.1.<br/>Wywóz i unieszkodliwienie odpadów komunalnych stałych z następujących punktów:<br/>•	lokali użytkowych należących do Gminy Gorzyce mieszczących się w:<br/>a)	Bełsznica, ul. Raciborska 53,<br/>b)	Bluszczów, ul. Powstańców 34,<br/>c)	Czyżowice, ul. Strażacka 7, <br/>d)	Gorzyce, ul. Bogumińska 13,<br/>e)	Gorzyce, ul. Kościelna 15,<br/>f)	Olza, ul. Szkolna 3,<br/>g)	Rogów, ul. Raciborska 34,<br/>h)	Rogów, ul. Szkolna 3,<br/>i)	Turza Śl., ul. Powstańców 40,<br/>j)	Uchylsko, ul. Wiejska 65;<br/>•	cmentarza komunalnego w Rogowie: ul. Lipowa oraz ul. Parkowa;<br/>•	terenów rekreacyjno-wypoczynkowych w Olzie przy ul. Kolejowej (Ośrodek Wypoczynkowy &#34;Olza&#34;);<br/>•	Parku Olza, ul. Szkolna;<br/>•	koszy na śmieci zlokalizowanych przy przystankach na terenie Gminy Gorzyce oraz worków z miejsca wskazanego w danym sołectwie<br/><br/>1.2.<br/>Wywóz odpadów zmieszanych i selektywnych będzie się odbywał sukcesywnie w ramach zaistniałych potrzeb:<br/>a) z lokali użytkowych, z budynków Urzędu Gminy w Gorzycach przy ul. Kościelnej 15 oraz ul. Bogumińskiej 13, z terenów rekreacyjno-wypoczynkowych w Olzie przy ul. Kolejowej (Ośrodek Wypoczynkowy &#34;Olza&#34;) oraz z Parku Olza - w ciągu 24 godzin od zgłoszenia mailowego lub telefonicznego dokonanego przez pracownika Urzędu Gminy w Gorzycach;<br/>b) z cmentarza komunalnego - w każdy piątek oraz w miarę potrzeb na zgłoszenie telefoniczne pracownika Urzędu Gminy w Gorzycach;<br/>c) z koszy ulicznych - minimum raz na dwa tygodnie oraz zbiórka worków z wyznaczonych na mapce miejsc ( Wykonawca wygrywający przetarg otrzyma zestawienie punktów) w danym sołectwie w tych samych terminach jak odbiór z koszy ulicznych.<br/><br/>1.3.<br/>Wywóz odpadów zmieszanych z pojemników KP7, które zostaną umieszczone przez Wykonawcę na cmentarzu komunalnym w Rogowie przy ul. Lipowej i ul. Parkowej w okresie Wszystkich Świętych tj. od 26.10. do 12.11. danego roku kalendarzowego.<br/>a)	pojemniki zostaną umieszczone w dniu 26.10. danego roku kalendarzowego w miejscu uzgodnionym z pracownikiem Urzędu Gminy w Gorzycach;<br/>b)	odpady należy wywozić sukcesywnie w ramach potrzeb.<br/><br/>1.4. DZIERŻAWA POJEMNIKÓW<br/><br/>1.4.1. Odpady zmieszane – pojemniki powinny być w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym, przy uwzględnieniu średniej ilości odpadów w nich gromadzonych. Pojemniki ponadto nie mogą obniżać walorów estetycznych otoczenia.<br/>- 1 pojemnik o pojemności 240 l na odpady zmieszane do następującego punktu:<br/>a)	Bełsznica, ul. Raciborska 53 – 1 szt. (od 1.01.2022 r. do 31.12.2022 r.),<br/>- 23 pojemników o pojemności 1100 l na odpady zmieszane do następujących punktów:<br/>b)	Bluszczów, ul. Powstańców 34 – 1 szt. (od 1.01.2022 r. do 31.12.2022 r.),<br/>c)	Czyżowice, ul. Strażacka 7 – 1 szt. (od 1.01.2022 r. do 31.12.2022 r.),<br/>d)	Gorzyce, ul. Bogumińska 13 – 1 szt. (od 1.01.2022 r. do 31.12.2022 r.),<br/>e)	Olza, ul. Szkolna 3 – 1 szt. (od 1.01.2022 r. do 31.12.2022 r.),<br/>f)	Rogów, ul. Raciborska 34 – 1 szt. (od 1.01.2022 r. do 31.12.2022 r.),<br/>g)	Rogów, ul. Szkolna 3 – 1 szt. (od 1.01.2022 r. do 31.12.2022 r.),<br/>h)	Turza Śl., ul. Powstańców 40 – 1 szt. (od 1.01.2022 r. do 31.12.2022 r.),<br/>i)	Uchylsko, ul. Wiejska 65 – 1 szt. (od 1.01.2022 r. do 31.12.2022 r.),<br/>j)	tereny rekreacyjno-wypoczynkowe w Olzie przy ul. Kolejowej (Ośrodek Wypoczynkowy &#34;Olza&#34;) - 9 szt. (od 01.03. danego roku kalendarzowego r. do 30.11. danego roku kalendarzowego) ,<br/>k)	Rogów, ul. Lipowa - cmentarz komunalny – 3 szt. (od 1.01.2022 r. do 31.12.2022 r.),<br/>l)	Rogów, ul. Parkowa - cmentarz komunalny – 3 szt. (od 1.01.2022 r. do 31.12.2022 r.),<br/>- 2 pojemników KP7 na odpady zmieszane do następujących punktów:<br/>a) 1 pojemnik - Rogów, ul. Lipowa - cmentarz komunalny – termin zgodny z pkt.1.3<br/>b) 1 pojemnik - Rogów, ul. Parkowa - cmentarz komunalny - termin zgodny z pkt.1.3<br/><br/>1.4.2. odpady segregowane - pojemniki powinny być w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym, przy uwzględnieniu średniej ilości odpadów w nich gromadzonych. Pojemniki ponadto nie mogą obniżać walorów estetycznych otoczenia.<br/>- 4 nowe pojemniki o pojemności 1100 l oraz 2 pojemniki o pojemności 240 l na odpady podlegające segregacji do następujących punktów:<br/>a) Gorzyce ul. Bogumińska 13 - 1 szt. poj. 1100 l na papier, 1 szt. poj. 1100 l na tworzywa sztuczne, metale, 1 szt. poj. 240 l na szkło (od 1.01.2022r. do 31.12.2022 r.);<br/>b) Gorzyce, ul. Kościelna 15 - 1 szt. poj. 1100 l na papier, 1 szt. poj. 1100 l na tworzywa sztuczne, metale, 1 szt. poj. 240 l na szkło (od 1.01.2022 r. do 31.12.2022 r.).<br/>- 4 nowe pojemniki o pojemności 1100 l na odpady podlegające segregacji do następujących punktów:<br/>a) Rogów, ul. Lipowa - cmentarz komunalny: 1 szt. na tworzywa sztuczne, metale, 1 szt. na szkło (od 1.01.2022 r. do 31.12.2022 r.);<br/>b) Rogów, ul. Parkowa - cmentarz komunalny: 1 szt. na tworzywa sztuczne, metale, 1 szt. na szkło (od 1.01.2022 r. do 31.12.2022 r.).<br/>- 6 pojemników o pojemności 1100 l na odpady biodegradowalne do następujących punktów:<br/>a) Gorzyce, ul. Bogumińska 13 - 1 szt. (od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.),<br/>b) Gorzyce, ul. Kościelna 15 - 1 szt. (od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.),<br/>c) tereny rekreacyjno-wypoczynkowe w Olzie przy ul. Kolejowej (Ośrodek Wypoczynkowy &#34;Olza&#34;) - 4 szt. (od 01.04.danego roku kalendarzowego - do 30.11. danego roku kalendarzowego).<br/><br/>1.4.4.<br/>W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym wszystkich pojemników do zbierania odpadów komunalnych, w szczególności poprzez ich okresowe mycie i dezynfekowanie bez dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. Potwierdzeniem spełnienia powyższego warunku będzie oświadczenie pod odpowiedzialnością karną o prawidłowo wykonanej usłudze dołączone do faktury.<br/><br/>1.4.5.<br/>Ilość dzierżawionych pojemników może ulec zmianie w trakcie trwania umowy.<br/><br/>1.4.6.<br/>Wywóz i unieszkodliwienie odpadów komunalnych stałych:<br/>•	w czasie akcji &#34;Dzień ziemi - Sprzątanie świata&#34; oraz innych zbiórek organizowanych przez Gminę - odbiór odpadów z miejsc wskazanych przez Gminę;<br/>•	zbiórka odpadów biodegradowalnych, w tym zielonych (tj. m.in. trawa, liście, resztki owoców, warzyw, zużyte ręczniki papierowe, małe kawałki drewna, mokry zabrudzony papier).<br/>W celu ulepszenia odbioru odpadów wydzieli się od odpadów zielonych pozostałe odpady biodegradowalne umieszczając je w workach. <br/>Zbiórka z terenu Gminy Gorzyce w następujących miejscach: Gorzyce ul. Kościelna 15, Gorzyce ul. Bogumińska 13, tereny rekreacyjno-wypoczynkowe w Olzie przy<br/>ul. Kolejowej (Ośrodek Wypoczynkowy &#34;Olza&#34;).<br/><br/>Wywóz odpadów biodegradowalnych będzie się odbywał sukcesywnie w ramach zaistniałych potrzeb:<br/>a) spod budynków Urzędu Gminy w Gorzycach przy ul. Kościelnej 15 i ul. Bogumińskiej 13 oraz z terenów rekreacyjno-wypoczynkowych w Olzie przy ul. Kolejowej (Ośrodek Wypoczynkowy &#34;Olza&#34;) - w ciągu 24 godzin od zgłoszenia mailowego lub telefonicznego dokonanego przez pracownika Urzędu Gminy w Gorzycach;<br/>b) w czasie akcji &#34;Dzień ziemi - Sprzątanie świata&#34; - odpady zmieszane z terenu Gminy Gorzyce w ciągu 24 godzin od zgłoszenia mailowego lub telefonicznego z wskazanych przez pracownika miejsc. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> IV kwartał 2022 r. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">dla części II - do kwoty 3.669,47 zł.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. W przypadku uzyskania najwyższej ilości punktów przez więcej niż jednego Wykonawcę, Zamawiający wybiera Wykonawcę z niższą ceną. Jeżeli najkorzystniejsze oferty posiadają te same ceny – Zamawiający wzywa do złożenia ofert dodatkowych o tych samych lub niższych cenach.<br/>2. Za najkorzystniejszą uzna się ofertę nie podlegającą odrzuceniu, która uzyska największą ilość punktów.<br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w PZP, niniejszej specyfikacji oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru, tj. otrzyma najwyższą ilość punktów.<br/>4. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedozwolone jest prowadzenie z Wykonawcą jakichkolwiek negocjacji dotyczących złożonej oferty lub dokonywanie zmian w treści oferty z zastrzeżeniem poniższego punktu.<br/>5. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, zawiadamiając niezwłocznie o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.<br/>6. Zamawiający może żądać od Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów.<br/>7. W toku badania ofert Zamawiający dokona badania ważności ofert w celu stwierdzenia liczby ważnych. Oferty, które nie będą spełniać wymogów SIWZ oraz będą naruszały przepisy ustawy prawo zamówień publicznych zostaną przez Zamawiającego odrzucone.<br/>8. W przypadku gdyby wpłynęła mniej niż jedna oferta nie podlegająca odrzuceniu – przetarg zostanie unieważniony.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Emisja spalin</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3.1.	Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/><br/>Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/><br/>3.2.	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>	<br/>	Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:<br/><br/>	3.2.1. Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o których mowa w przepisie art. 9b ustawy z dnia 13 września1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez Wójta Gminy Gorzyce, <br/><br/>	3.2.2. Aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (rejestr BDO) zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j.Dz.U.2021r.779 z późn. zm.).<br/><br/>3.3.	Sytuacja ekonomiczna lub finansowa<br/>	<br/>	Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum:<br/>	- 500.000,00 zł (sł.: pięćset tysięcy złotych) dla CZĘŚCI I,<br/>	- 100.000,00 zł (sł.: sto tysięcy złotych) dla CZĘŚCI II.<br/><br/>3.4.	Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/><br/>3.4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonywał lub wykonuje minimum 1 usługę wykonywaną w sposób ciągły przez co najmniej 12 miesięcy, polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych o łącznej masie wynoszącej co najmniej <br/>- 1100 ton (1100 Mg) rocznie dla CZĘŚĆ I <br/>- 500 ton (500 Mg) rocznie dla CZĘŚCI II<br/>oraz przedstawi dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana/ jest wykonana należycie.<br/>3.4.2. Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej (CZĘŚĆ I I II):<br/>1) bazą magazynowo-transportową usytuowaną:<br/>a) w gminie, z której terenu odbiera te odpady, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy;<br/>b) na terenie, do którego posiada tytuł prawny.<br/>2) W zakresie wyposażenia bazy magazynowo - transportowej należy zapewnić, aby:<br/>a) teren bazy magazynowo - transportowej był zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym;<br/>b) miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu;<br/>c) miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych;<br/>d) teren bazy magazynowo-transportowej był wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne;<br/>3) baza magazynowo-transportowa była wyposażona w:<br/>a) miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów,<br/>b) pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób,<br/>c) miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych,<br/>d) legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów.<br/>Na terenie bazy magazynowo-transportowej powinny znajdować się także:<br/>a) punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów,<br/>b) miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów<br/>- o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo-transportowej. Część transportowa oraz część magazynowa bazy mogą znajdować się na oddzielnych terenach.<br/>4) Wykonawca dysponuje co najmniej:<br/>dla CZĘŚĆ I<br/>a) samochodem ciężarowym do odbioru odpadów w pojemnikach pozostałych wypisanych w zestawieniu pojemników PSZOK - szt.1<br/>b) pojazdem z dźwigiem hakowym lub bramowym (nośnik) przystosowanym do odbioru kontenerów z odpadami typu KP5, KP7, KP10 , KP 20, KP 40 - 2 szt.<br/>dla CZĘŚCI II<br/>a) pojazdami typu śmieciarka do odbioru odpadów z pojemników typu 20-20 l (kosze uliczne), 240 l, 1100 l – 2 szt.<br/>b) pojazd przystosowany do odbioru odpadów w workach – 1 szt<br/><br/>dla CZĘŚCI I i II<br/>Wymaga się, aby pojazdy były zarejestrowane i dopuszczone do ruchu drogowego, zgodnie z odrębnymi przepisami. Właściciel pojazdów powinien posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie tych pojazdów do ruchu drogowego. <br/>Ww. pojazdy specjalistyczne, używane do świadczenia usług odbioru odpadów winny być oznakowane w widocznym miejscu: nazwą firmy oraz danymi adresowymi i nr telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">CZĘŚĆ I i CZĘŚCI II<br/><br/>4.1.	Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego w ust. 3.4 niniejszego rozdziału SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia), tj.:<br/><br/>1)	dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o których mowa w przepisie art. 9b ustawy z dnia 13 września1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez Wójta Gminy Gorzyce lub oświadczenie, iż taki wpis będzie posiadał co najmniej w dniu podpisania umowy,<br/><br/>2)	dokument potwierdzający aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (rejestr BDO) zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j.Dz.U.2021.779 z późn. zm.).<br/><br/>3)	Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/><br/>4)	wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg zał. nr 4 do SIWZ.;<br/><br/>5)	wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wraz z ofertą (dotyczy oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu) należy złożyć:<br/>1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale XIII SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>2) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>3) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że<br/>4) Kalkulację ceny wg załącznika 1a/część...<br/>5) (jeżeli dotyczy) Oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – tylko wykonawcy wspólnie występujący<br/>6) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, niewymagane.<br/>2. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany będzie do:<br/>1) złożenia dokumentu pełnomocnictwa dla osoby zawierającej umowę w imieniu Wykonawcy, o ile upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych<br/>baz danych, lub dokument pełnomocnictwa nie został wcześniej złożony w trakcie postępowania<br/>o udzielenie zamówienia,<br/>2) w przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, złożenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej),<br/>3) przedłożenia dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Gorzyce – jeżeli złożono oświadczenie,<br/>4) przedłożenia tytułu prawny do bazy magazynowo-transportowej,<br/>5) dostarczenia dokumentów potwierdzających, iż wskazane pojazdy spełniają określone w ofercie normy emisji spalin – tylko CZĘŚĆ II<br/>6) złożenia oświadczenia (przez Wykonawcę lub Podwykonawcę) potwierdzającego, że czynności wskazane w opisie przedmiotu zamówienia zostaną wykonane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. W oświadczeniu należy wskazać, że osoby, które będą Ogłoszenie nr 2021/BZP 00284756/01 z dnia 2021-11-25 2021-11-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi wykonywać te czynności są już zatrudnione na umowę o pracę lub, że zostaną one zatrudnione na umowę o pracę do realizacji zamówienia w zakresie wymaganych czynności (zobowiązanie Wykonawcy lub Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy).<br/>7) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium na poszczególnych częściach w wysokości:<br/>CZĘŚĆ I – 15.000,00 zł<br/>CZĘŚĆ II – 3.000,00 zł<br/>2. Termin wniesienia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu (przelew);<br/>2) poręczeniach bankowych<br/>4) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.Dz.U.2020.299).<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem (nie gotówką) na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 87 8469 0009 0000 0257 2000 0009 z dopiskiem „wadium”.<br/>Wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego Zamawiającego należną kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert (wpływ środków na rachunek Zamawiającego). Sama dyspozycja przelewu nie jest równoważna z dokonaniem wpłaty.<br/>Za skuteczność operacji finansowo-bankowych odpowiada Wykonawca.<br/>Zamawiający od momentu upływu terminu składania ofert powinien mieć potencjalną możliwość dysponowania kwotą wadium, aby można było uznać, że wniesienie wadium stanowi prawidłowe zabezpieczenie finansowe oferty Wykonawcy.<br/>Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w pkt 3 ppkt 2)-4) SWZ Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.<br/>6. Gwarancja bankowa/ubezpieczeniowa lub poręczenie winny być ważne na okres związania ofertą z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust 1 pkt 2 i 3 oraz ust.2 ustawy PZP.<br/>Z treści gwarancji winno wynikać że jest gwarancją nieodwołalną oraz bezwarunkową, wykonalną na terenie Rzeczpospolitej Polskiej na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą w związku z przesłankami określonymi ustawie PZP.<br/>7. Przedłużenie terminu związania ofert jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00284756/01 z dnia 2021-11-25<br/>2021-11-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika lub przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym jeżeli wadium zostanie wniesione w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu wadialnego musi wynikać, że zabezpiecza ono ofertę złożoną przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia.<br/>9. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>a) upływu terminu związania ofertą,<br/>b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>10. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:<br/>a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,<br/>b) którego oferta została odrzucona,<br/>c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,<br/>d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>11. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 11, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy Pzp <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.2. rozdz. IX SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Uwaga nr 1: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału IX SWZ) składa każdy z Ogłoszenie nr 2021/BZP 00284756/01 z dnia 2021-11-25 2021-11-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:<br/>5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>5.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.<br/>6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje zmiany w oparciu o art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy PZP (tzw. zmiany kontraktowe) wymienione w rozdziale XXI pkt 2 SWZ. Zmiany umowy mogą też nastąpić w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-29 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty został opisany w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP - dostępnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-19</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com