JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220316/0008771301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Mysłakowice </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi zamawiający centralny</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Mysłakowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821701</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szkolna 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mysłakowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-533</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">756439960</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">756439999</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pzp@myslakowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://myslakowice.bip.net.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Mysłakowice </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-57259349-a511-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00087713</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00003332/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Mysłakowice</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wniniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy<br/>użyciumini Portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPU https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz<br/>pocztyelektronicznej - pzp@myslakowice.pl (przy czym ten sposób komunikacji nie jest właściwy dla<br/>ofertyoraz dokumentów składanych wraz z ofertą). Uczestnicy postępowania składając ofertę<br/>akceptująpostanowienia: a) Regulaminu korzystania z systemu miniPortal – dostępnego pod<br/>adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugib) Instrukcji użytkownika systemu<br/>miniPortalePUAP<br/>–dostępnej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortalePUAP.<br/>pdf2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie niniejszego<br/>zamówieniapublicznego musi posiadać konto na e-PUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP<br/>ma dostęp doformularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. 3.<br/>Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały wRegulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.4. Maksymalny<br/>rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, wymiany,<br/>wycofania oferty lubwniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 5. Za datę przekazania oferty,<br/>zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń orazinnych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.6. We wszelkiej<br/>korespondencjizwiązanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się nr<br/>ogłoszenia (BZP,TED lub ID postępowania).7. Skrytka e-PUAP Zamawiającego:<br/>/Myslakowice/SkrytkaESP9. Adresstrony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i<br/>wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumentyzamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia:https://myslakowice.bip.net.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L z<br/>2016 r. Nr119, str. 1 z późn.zm.), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowychjest Gmina Mysłakowice, 58-533 Mysłakowice ul. Szkolna 5• inspektorem ochrony danych<br/>osobowychw Gminie Mysłakowice jest RODOSTAR Dawid Kaszuba, ul. Przepiórek 10, 41-215<br/>Sosnowiec •Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanymz postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Mysłakowice, Znak sprawy: RGK.ZP.271.06.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez<br/>negocjacji,•odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona<br/>zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo<br/>zamówieńpublicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z póź. zm.), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane<br/>osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RGK.ZP.271.06.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wojanów dz. nr 194, 195, 196 – etap I:<br/>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową fragmentu obwodu nr 1 sieci energetycznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego od projektowanej szafki oświetleniowej SO, zlokalizowanej przy złączu pomiarowo-kablowym JGJ402507. Do wykonania są punkty oświetleniowe nr I/1 i I/2, zgodnie z dokumentacją projektową w miejscowości Wojanów dz. nr 194, 195, 196 obręb 0011, w tym:<br/>•	dostawa i montaż kompletnej szafki oświetleniowej wraz z wykonaniem przyłącza do złącza kablowego ,<br/>•	dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED o mocy 30W (temperatura barwowa światła 4000 K, efektywność oprawy minimum 131 lm/W), w ilości 2 szt.,<br/>•	dostawa i montaż 2 szt. słupów oświetleniowych ocynkowanych, malowanych proszkowo RAL 9006 o wysokości 6,0 m. z wysięgnikami o długości 0,5 m i fundamentami F100/30. <br/>•	zasilanie kablem typu YAKXS 4x16 mm2, układanym na całej długości w rurze osłonowej DVK 75, <br/>•	uziemienie wykonane za pomocą ułożonego w wykopie taśmy stalowej ocynkowanej FeZn 30x4 m,<br/>•	oznakowanie słupów oświetleniowych,<br/>•	odtworzenie nawierzchni jezdni, poboczy i zieleńców,<br/>•	wykonanie niezbędnych pomiarów i prób oraz dokumentacji geodezyjnej.<br/><br/>Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji projektowej w załączeniu.<br/>Ilość robót należy określić na podstawie dokumentacji projektowej oraz wizji w terenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych dostaw,<br/>usług lub robót budowlanych , jak w zamówieniu podstawowym do 15% wartości zamówienia<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami i wagami: kryterium obowiązujące: cena waga: 60% kryterium przedmiotowe: okres<br/>gwarancji i rękojmi waga: 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Bukowiec ul. Tokarska – etap III:<br/>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową odcinka sieci energetycznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Bukowiec przy ul. Tokarskiej (dz. nr 1/2, 243, 245/2, 248, 251/1, 252 obręb 0002 Bukowiec) w tym:<br/>1)	budowa odcinka sieci energetycznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego od istniejącego słupa 2/5/L2 do słupa 2/6/L3 włącznie, w tym:<br/>2)	montaż szafki SO oraz wybudowanie przyłącza zgodnie z warunkami przyłączenia nr WP/010169/2022/O01R01 z dnia 11.02.2022 r. wydanymi przez Tauron Dystrybucja SA. Szafkę oświetleniową wykonać na bazie typowej, atestowanej obudowy z tworzywa sztucznego. W części pomiarowej szafki zabudować zabezpieczenie główne (wyłącznik nadprądowy 16A o charakterystyce „C”) oraz tablicę na licznik 3-fazowy, przystosowaną do oplombowania. W części sterowniczej szafki zainstalować rozłącznik, a także ochronnik przeciwprzepięciowy z wyłącznikiem nadprądowym dostosowanym do zasilenia obwodu składającego się z 14 opraw oświetlenia LED (P = 14 szt. x 39W ≈ 0,6 kW). Sterowanie oświetleniem odbywać się będzie za pomocą cyfrowego, 2-kanałowego programatora astronomicznego z funkcją programowania bezpośrednio w zegarze lub zdalnie za pomocą bezpłatnej aplikacji mobilnej przy wykorzystaniu komunikacji bezprzewodowej NFC. Poszczególne obwody oświetleniowe zabezpieczyć rozłącznikami bezpiecznikowymi. Szynę ochronną PE szafki oświetleniowej połączyć z uziomem.<br/>	dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED o mocy 36W, temperatura barwowa światła 5000K w ilości 1 szt.,<br/>	dostawa i montaż 1 szt. słupa oświetleniowego aluminiowego anodowanego w kolorze INOX (kolor dostosowany do istniejących słupów) o wysokości 6,0 m, z zabezpieczeniem elastomerem na wysokość 0,5m w dolnej części słupa, dostosowanych do montażu na fundamencie o rozstawie śrub 20x20 cm, <br/>	dostawa i montaż 1 szt. wysięgnika aluminiowego anodowanego dł. 0,5m,<br/>	dostawa i zasilenie kablem typu YAKXS 5x25 mm2, <br/>	złącze słupowe TB-11 – 1 szt.,<br/>	oznakowanie słupa oświetleniowego,<br/>	odtworzenie nawierzchni jezdni, poboczy i zieleńców,<br/>	wykonanie niezbędnych pomiarów i prób oraz dokumentacji geodezyjnej.<br/><br/>3)	budowa odcinka sieci energetycznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego od istniejącego słupa nr 1/4/L1 do słupa nr 1/24/L3 włącznie, w tym:<br/>	dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED o mocy 36W, temperatura barwowa światła 5000K w ilości 2 szt.,<br/>	dostawa i montaż 2 szt. słupów oświetleniowych aluminiowych anodowanych w kolorze INOX (kolor dostosowany do istniejących słupów) o wysokości 6,0 m, z zabezpieczeniem elastomerem na wysokość 0,5m w dolnej części słupa, dostosowanych do montażu na fundamencie o rozstawie śrub 20x20 cm, <br/>	dostawa i montaż 2 szt. wysięgników aluminiowych anodowanych dł. 0,5m,<br/>	dostawa i zasilenie kablem typu YAKXS 5x25 mm2, <br/>	złącze słupowe TB-11 – 2 szt.,<br/>	oznakowanie słupów oświetleniowych,<br/>	odtworzenie nawierzchni jezdni, poboczy i zieleńców,<br/>	wykonanie niezbędnych pomiarów i prób oraz dokumentacji geodezyjnej.<br/><br/>Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji projektowej w załączeniu.<br/>Ilość robót należy określić na podstawie dokumentacji projektowej oraz wizji w terenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych dostaw,<br/>usług lub robót budowlanych , jak w zamówieniu podstawowym do 15% wartości zamówienia<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami i wagami: kryterium obowiązujące: cena waga: 60% kryterium przedmiotowe: okres<br/>gwarancji i rękojmi waga: 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Mysłakowice ul. Błękitna i Żółta na Osiedlu Tęcza – etap VI: <br/><br/>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową odcinka obwodu nr 1 sieci energetycznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego ul. Błękitnej i Żółtej na Osiedlu Tęcza (dz. nr 958/30 i 958/53 obręb 0009 Mysłakowice) od istniejącego słupa L7/3 do słupa L19/3 włącznie tj. punkty oświetleniowe L8/3, L11/3, L12/3, L15/3, L16/3, L17/3, L18/3, L19/3 zgodnie z dokumentacją projektową w miejscowości Mysłakowice, w tym:<br/>	dostawa i montaż opraw oświetleniowych kulistych o mocy 70W w ilości 8 szt. zgodnych z typoszeregiem zastosowanym na dotychczas wykonanych odcinkach tego samego obwodu,<br/>	dostawa i montaż 8 szt. słupów stalowych o wysokości 5 m. z prefabrykowanymi fundamentami. Słupy zgodne z typoszeregiem zastosowanym na dotychczas wykonanych odcinkach tego samego obwodu wyposażone w tabliczki bezpiecznikowe typu TB-1,<br/>	zasilanie kablem typu YAKY 4x25 mm2, zabezpieczonym na całej długości w rurą osłonową o średnicy 75 mm przystosowaną do układania pod drogami, <br/>	przejście poprzeczne kabli przez jezdnie dróg wykonać jako przewierty sterowane za pomocą przeznaczonych do tego rur HDPE o średnicy 110/6,3 mm,<br/>	uziemienie wykonane za pomocą ułożonej w wykopie bednarki stalowej ocynkowanej 25x4 mm na całej długości odcinka,<br/>	odtworzenie odcinka chodnika na odcinku od lampy od nr L8/3 do lampy nr L12/3 powinno zawierać następujące warstwy konstrukcyjne: <br/>•	warstwa odsączająca z pospółki gr. 10 cm,<br/>•	podbudowa zasadnicza dwuwarstwowa gr. 20cm (10+10) z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie,<br/>•	warstwa wyrównawcza – podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm,<br/>•	nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm – kształt i kolor jednakowy na całej długości i szerokości chodnika,<br/>•	obrzeża betonowe 8/30/100 na ławie betonowej C10/15 z oporem i podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. <br/>	oznakowanie słupów oświetleniowych,<br/>	odtworzenie nawierzchni jezdni, poboczy i zieleńców,<br/>	wykonanie niezbędnych pomiarów i prób oraz dokumentacji geodezyjnej.<br/><br/>Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji projektowej w załączeniu.<br/>Ilość robót należy określić na podstawie dokumentacji projektowej oraz wizji w terenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych dostaw,<br/>usług lub robót budowlanych , jak w zamówieniu podstawowym do 15% wartości zamówienia<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami i wagami: kryterium obowiązujące: cena waga: 60% kryterium przedmiotowe: okres<br/>gwarancji i rękojmi waga: 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Kostrzyca – ul. Jeleniogórska i Kościuszki - etap VII: <br/>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową odcinka obwodu nr 2 sieci energetycznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego od istniejącej słupa oświetleniowego nr L23/2 do słupa nr L26/2 włącznie, zgodnie z dokumentacją projektową w miejscowości Kostrzyca przy ulicy Kościuszki (dz. nr 44/8, 44/6, 103/2 dr obręb 0006 Kostrzyca), w tym:<br/>	dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED o mocy min. 67W (temperatura barwowa światła 5000 K, strumień świetlny min. 8400 lm), w ilości 3 szt.,<br/>	dostawa i montaż 3 szt. słupów oświetleniowych o wysokości 7,0 m. z wysięgnikami o długości 0,5 m i prefabrykowanymi fundamentami. Słupy i wysięgniki stalowe ocynkowane okrągłe zgodne z typoszeregiem zastosowanym na ostatnio wykonanych odcinkach tego samego obwodu wyposażone w tabliczki bezpiecznikowe,<br/>	zasilanie kablem typu YAKXS 4x25 mm2, zabezpieczonym na całej długości w rurą osłonową o średnicy 75 mm przystosowaną do układania pod drogami, <br/>	uziemienie wykonane za pomocą ułożonej w wykopie bednarki stalowej ocynkowanej 25x4 mm na całej długości odcinka,<br/>	oznakowanie słupów oświetleniowych,<br/>	odtworzenie nawierzchni jezdni, poboczy i zieleńców,<br/>	wykonanie niezbędnych pomiarów i prób oraz dokumentacji geodezyjnej.<br/><br/>Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji projektowej w załączeniu.<br/>Ilość robót należy określić na podstawie dokumentacji projektowej oraz wizji w terenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych dostaw,<br/>usług lub robót budowlanych , jak w zamówieniu podstawowym do 15% wartości zamówienia<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami i wagami: kryterium obowiązujące: cena waga: 60% kryterium przedmiotowe: okres<br/>gwarancji i rękojmi waga: 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Strużnica – etap III <br/>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową odcinka obwodu sieci energetycznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w pobliżu budynku o nr 15 na działkach o numerze ewidencyjnym 76/14, 78/2, 80/5, 105 dr, obręb 0010 Strużnica, od istniejącego słupa o nr 8 tj. słup nr 9, nr 10, nr 11, nr 12 zgodnie z dokumentacją projektową w miejscowości Strużnica przy drodze powiatowej nr 2735D, w tym:<br/>	dostawa i montaż oprawy oświetleniowej LED o mocy 55W (temperatura barwowa światła 5000 K) w ilości 4 szt. <br/>	dostawa i montaż 3 szt. słupów oświetleniowych ŻN 10/200 z wysięgnikiem rurowym WE 3/2 o długości 1,0 m i ustojem, <br/>	dostawa i montaż 1 szt. słupa oświetleniowego wirowanego E10,5/4,3 z wysięgnikiem rurowym WE 2/1 o długości 1,0 m i ustojem, <br/>	zasilanie oprawy za pomocą izolowanego przewodu AsXSn 2x25mm2,<br/>	uziemienie wykonane za pomocą bednarki stalowej i uziomów prętowych,<br/>	oznakowanie słupów oświetleniowych,<br/>	odtworzenie nawierzchni jezdni, poboczy i zieleńców,<br/>	wykonanie niezbędnych pomiarów i prób oraz dokumentacji geodezyjnej.<br/><br/>Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji projektowej w załączeniu.<br/>Ilość robót należy określić na podstawie dokumentacji projektowej oraz wizji w terenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych dostaw,<br/>usług lub robót budowlanych , jak w zamówieniu podstawowym do 15% wartości zamówienia<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami i wagami: kryterium obowiązujące: cena waga: 60% kryterium przedmiotowe: okres<br/>gwarancji i rękojmi waga: 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Krogulec – etap III – odcinek dolny<br/>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową odcinka obwodu sieci energetycznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Krogulec, lokalizowanej na działkach o numerach ewidencyjnych 143/4dr obręb 0007 od istniejącego słupa ŻN w rejonie posesji nr 31 w pasie drogi powiatowej tj. słup nr 1.4 i 1.5, zgodnie z dokumentacją projektową w miejscowości Krogulec, w tym:<br/>	dostawa i montaż słupa ŻN 10/200 z ustojem Uo i wysięgnikiem rurowym o długości około 1 m. w ilości 2 szt.,<br/>	dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED o mocy 48W (temperatura barwowa światła 5000 K) w ilości 2 szt.,<br/>	zasilanie opraw za pomocą kabla izolowanego przewodu AsXSn 2x25 mm2.<br/>	oznakowanie słupów oświetleniowych,<br/>	odtworzenie nawierzchni jezdni, poboczy i zieleńców,<br/>	wykonanie niezbędnych pomiarów i prób oraz dokumentacji geodezyjnej.<br/><br/>Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji projektowej w załączeniu.<br/>Ilość robót należy określić na podstawie dokumentacji projektowej oraz wizji w terenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych dostaw,<br/>usług lub robót budowlanych , jak w zamówieniu podstawowym do 15% wartości zamówienia<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami i wagami: kryterium obowiązujące: cena waga: 60% kryterium przedmiotowe: okres<br/>gwarancji i rękojmi waga: 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dąbrowica - obwód nr 2 – etap VII:<br/>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową odcinka obwodu nr 2 sieci energetycznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego od istniejącego słupa nr L2/15 do słupa L2/17 włącznie, zgodnie z dokumentacją projektową w miejscowości Dąbrowica dz. nr 105 obręb 0003 Dąbrowica w tym:<br/>	dostawa i montaż opraw oświetleniowych sodowych wysokoprężnych o mocy 70W w ilości 3 szt. zgodnych z typoszeregiem zastosowanym na dotychczas wykonanych odcinkach tego samego obwodu,<br/>	dostawa i montaż 2 szt. słupów stalowych ośmiokątnych o wysokości 7 m. z wysięgnikami o długości około 1,0 m i prefabrykowanymi fundamentami. Słupy i wysięgniki zgodne z typoszeregiem zastosowanym na dotychczas wykonanych odcinkach tego samego obwodu wyposażone w tabliczki bezpiecznikowe typu TB-1,<br/>	zasilanie kablem typu YAKY 4x25 mm2, zabezpieczonym na całej długości w rurą osłonową o średnicy 75 mm przystosowaną do układania pod drogami, <br/>	uziemienie wykonane za pomocą ułożonej w wykopie bednarki stalowej ocynkowanej 25x4 mm na całej długości odcinka,<br/>	w miejscach zbliżeń i skrzyżowań z istniejącym elementami sieci uzbrojenia podziemnego wymaga się wykonania zabezpieczeń z rur dwudzielnych,<br/>	oznakowanie słupów oświetleniowych,<br/>	odtworzenie nawierzchni jezdni, poboczy i zieleńców,<br/>	wykonanie niezbędnych pomiarów i prób oraz dokumentacji geodezyjnej.<br/><br/>Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji projektowej w załączeniu.<br/>Ilość robót należy określić na podstawie dokumentacji projektowej oraz wizji w terenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych dostaw,<br/>usług lub robót budowlanych , jak w zamówieniu podstawowym do 15% wartości zamówienia<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami i wagami: kryterium obowiązujące: cena waga: 60% kryterium przedmiotowe: okres<br/>gwarancji i rękojmi waga: 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Łomnica - etap VI – ul. Karkonoska i ul. Górna<br/><br/>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową odcinka sieci energetycznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego tj. słup nr 2/17/L2, 2/18/L3, 2/19/L1 2/7/L1, 2/8/L2, 2/28/L1 zgodnie z dokumentacją projektową w miejscowości Łomnica przy ulicy Karkonoskiej dz. nr 443/2, 445/2, 441/4, 901 obr. 0008 Łomnica, w tym:<br/>	dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED o mocy 55W (temperatura barwowa światła 5000 K, strumień świetlny oprawy 5000 lm), w ilości 6 szt.,<br/>	dostawa i montaż 6 szt. słupów oświetleniowych w kolorze inox o wysokości 6,0 m. z wysięgnikami o długości ok. 1 m i prefabrykowanymi fundamentami. Słupy i wysięgniki aluminiowe anodowane, słupy zabezpieczone elastomerem w dolnej części na wysokość do 0,5 metra nad ziemią, <br/>	zasilanie kablem typu YAKXS 5x25 mm2 układanym na całej długości w rurze osłonowej o średnicy 50mm, wykonanej z HDPE, przystosowanej do układania pod drogami,<br/>	uziemienie wykonane za pomocą ułożonej w wykopie bednarki stalowej ocynkowanej 30x4 mm o długości min. 30 m,<br/>	w miejscach zbliżeń i skrzyżowań z istniejącym elementami sieci uzbrojenia podziemnego wymaga się wykonania zabezpieczeń z rur dwudzielnych.<br/>	oznakowanie słupów oświetleniowych,<br/>	odtworzenie nawierzchni jezdni, poboczy i zieleńców,<br/>	wykonanie niezbędnych pomiarów i prób oraz dokumentacji geodezyjnej.<br/><br/>Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji projektowej w załączeniu.<br/>Ilość robót należy określić na podstawie dokumentacji projektowej oraz wizji w terenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych dostaw,<br/>usług lub robót budowlanych , jak w zamówieniu podstawowym do 15% wartości zamówienia<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami i wagami: kryterium obowiązujące: cena waga: 60% kryterium przedmiotowe: okres<br/>gwarancji i rękojmi waga: 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu:<br/>O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania;<br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu dla części I - VIII dotyczące:<br/><br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>c)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną:<br/>Część I - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część II - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część III - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część IV - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część V - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część VI - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część VII - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część VIII - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych).<br/><br/>a) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:<br/>a. co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót budowlanych przy realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) – mającą doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną budową lub robotą budowlaną polegającą budowie sieci oświetlenia ulicznego o wartości min. 30 000,00 zł. (tj. usługi zrealizowanej w oparciu o jedną odrębną umowę, nie dopuszcza się sumowania wartości kilku zamówień w celu uzyskania wartości wymaganej przez Zamawiającego), <br/>b. minimum czterema pracownikami fizycznymi, którzy będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania, zatrudnionych na umowę o pracę. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziałuw postępowaniu:a) odpis<br/>zwłaściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli<br/>odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w zakresie art. 109ust. 1 pkt.4<br/>ustawy.JeżeliWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej<br/>Polskiej, zamiastww. odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, wktórym<br/>Wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jegolikwidacji ani nie<br/>ogłoszono upadłości.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania lub<br/>miejsce zamieszkaniama osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siędokumentów, o których mowa<br/>powyżej, zastępujesię je dokumentem zawierającym odpowiedniooświadczenie Wykonawcy, ze<br/>wskazaniem osoby alboosób uprawnionych do jego reprezentacji, luboświadczenie osoby, której<br/>dokument miał dotyczyć,złożone przed notariuszem lub przed organemsądowym, administracyjnym<br/>albo organem samorząduzawodowego lub gospodarczego właściwym zewzględu na siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkaniaWykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.Dokumenty/oświadczenia<br/>powinny być wystawionenie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału<br/>wpostępowaniu:a) sytuacjiekonomicznej lub finansowej:dokument potwierdzający, że Wykonawca<br/>jestubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej<br/>zprzedmiotem zamówieniana sumę gwarancyjną określoną w dziale XII pkt. 1 ppkt. 2 lit. c. Zgodnie<br/>zart. 26 ust. 2c ustawy Pzp,jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentu,<br/>októrym mowa powyżej,może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi<br/>spełnianie warunku udziału wpostępowaniu;b) zdolności technicznej lub zawodowej:wykaz osób,<br/>którebędą uczestniczyć wwykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie<br/>robotamibudowlanymi (dziale XII pkt. 1ppkt. 2 lit. d), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych,doświadczenia i wykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia, a także<br/>zakresuwykonywanych przez nich czynności, orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami;(Załącznik nr 3 do SWZ);</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania;<br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu dla części I - VIII dotyczące:<br/><br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>c)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną:<br/>Część I - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część II - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część III - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część IV - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część V - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część VI - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część VII - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część VIII - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych).<br/><br/>a) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:<br/>a. co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót budowlanych przy realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) – mającą doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną budową lub robotą budowlaną polegającą budowie sieci oświetlenia ulicznego o wartości min. 30 000,00 zł. (tj. usługi zrealizowanej w oparciu o jedną odrębną umowę, nie dopuszcza się sumowania wartości kilku zamówień w celu uzyskania wartości wymaganej przez Zamawiającego), <br/>b. minimum czterema pracownikami fizycznymi, którzy będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania, zatrudnionych na umowę o pracę. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania;<br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu dla części I - VIII dotyczące:<br/><br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>c)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną:<br/>Część I - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część II - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część III - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część IV - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część V - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część VI - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część VII - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część VIII - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych).<br/><br/>a) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:<br/>a. co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót budowlanych przy realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) – mającą doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną budową lub robotą budowlaną polegającą budowie sieci oświetlenia ulicznego o wartości min. 30 000,00 zł. (tj. usługi zrealizowanej w oparciu o jedną odrębną umowę, nie dopuszcza się sumowania wartości kilku zamówień w celu uzyskania wartości wymaganej przez Zamawiającego), <br/>b. minimum czterema pracownikami fizycznymi, którzy będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania, zatrudnionych na umowę o pracę. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium:<br/>Dla części I - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100),<br/>Dla części II - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100),<br/>Dla części III - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100),<br/>Dla części IV - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100),<br/>Dla części V - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100),<br/>Dla części VI - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100),<br/>Dla części VII - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100),<br/>Dla części VIII - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), każdy<br/>ztychwykonawców (członków konsorcjum) odrębnie składa oświadczenie, o którym mowa w<br/>ust.1 pkt1 Działu XIV SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający, na mocy art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych, przewidujemożliwość<br/>dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treścioferty<br/>Wykonawcy dotyczących:1) przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia wzakresie<br/>niezbędnym, tzn. jedynie o okres niezbędny do ustania przeszkód w wykonaniuprzedmiotu<br/>umowy, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościamileżącymi wyłącznie<br/>po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno odZamawiającego jak i od<br/>Wykonawcy, w szczególności: opóźnieniem w pozyskiwaniu decyzjiadministracyjnych,<br/>oczekiwaniem Wykonawcy na uzgodnienia właścicieli urządzeń obcych,zmianami dokumentacji wynikającymi z bieżących uzgodnień z jednostkami decyzyjnymi,koniecznością przesunięcia<br/>terminu przekazania terenu budowy, okolicznościami zaistniałymi wtrakcie realizacji przedmiotu<br/>umowy, tj. warunkami atmosferycznymi, archeologicznymi,geologicznymi,<br/>hydrologicznymi,kolizjami z sieciami infrastruktury utrudniającymi lubuniemożliwiającymi<br/>terminowe wykonanie przedmiotu umowy, koniecznością zlecenia dodatkowych dostaw, usług<br/>lub robótbudowlanych;2) rezygnacji z wykonania czynnościprzewidzianych zakresem umowy, o<br/>ile można wyodrębnić ich wartość wraz ze skutkamiwprowadzenia takiej zmiany, w postaci<br/>odpowiedniego obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy, wprzypadku zaistnienia okoliczności<br/>leżących po stronie Zamawiającego;3) zmiany zakresu częścizamówienia powierzonej<br/>Podwykonawcom lub zmiany Podwykonawcy w zakresie niezbędnymdo zrealizowania<br/>przedmiotu umowy zgodnie z SWZ, w przypadku zaistnienia okolicznościmających wpływ na<br/>dalszą realizację przedmiotu umowy przez Podwykonawcę;4) zmianypodmiotu trzeciego, na<br/>zdolności którego Wykonawca powoływał się składając ofertę, celemwykazania spełniania<br/>warunku kwalifikacyjnego dotyczącego wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub<br/>doświadczenia w zakresie niezbędnym do zrealizowania przedmiotu umowyzgodnie z SIWZ, w<br/>przypadku zaistnienia okoliczności związanych z udziałem podmiotu trzeciegow realizacji<br/>przedmiotu umowy;5) usunięcia oczywistych błędów pisarskich lub rachunkowych, atakże<br/>usunięcia zapisów, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązująceprzepisy<br/>prawa – w zakresie, który jest niezbędny do wyeliminowania błędów; 6) wystąpieniusytuacji<br/>nadzwyczajnych typu strajki, epidemia, pandemia, stan wyjątkowy<br/>umożliwiającypodjęcie,prowadzenie lub zakończenie robót budowlanych (dostaw i usług).2.<br/>Wprowadzeniezmian, o których mowa w ust. 1 oraz zmian o których mowa w art. 455 ustawy<br/>prawozamówień publicznych, wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod<br/>rygoremnieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-01 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com